Parisuhdekysymyksiä

🥰🧻☕ Tähän on poimittu joitakin asioita, jotka lööppilehtien mukaan ärsyttävät parisuhteessa.

Itse suhtaudun ymmärtäväisesti ja joustavasti erilaisuuksiin. Nehän ovat vain piirteitä ihmisessä, eivät virheitä. Monet kiistelevät esim. siitä mitenpäin vessapaperin tulee olla telineessään. Kissaperheissä kokemusten kautta paperi on niin, että uusi arkki tulee alhaalta. Paperitelineen patentin mukaan paperin tulee tulla ylhäältä. Olen käyttänyt molempia tapoja, enkä kääntele kenenkään paperirullia olivat ne mitenpäin hyvänsä.

Jääkaapissa olevien ruokien järjestystä korjailisin, jos ruoat ovat mielestäni väärillä hyllyillä. Jääkaapin järjestys tulee ruokien säilyvyydestä.

Likaisia vaatteita saa lojua milloin missäkin, mutta ne joutuvat pyykkiin sen kummemmin likaisuusastetta tutkimatta, Jos toinen ei osaa läjitella pyykkejä mieleiseeni tapaan, niin huolehdin siitä että täytän itse pyykinpesukoneen haluamallani tavalla.

Märät vaatteet saa laittaa kuivumaan miten haluaa. Pääasia on ettei niitä säilytetä märkänä pesukoneessa homehtumassa.

Hammastahnaa saa nykyisin puristaa kummasta päästä tahansa, koska muovisiin tahnatuubeihin ei jää puristamisesta muistijälkiä. Se olisi ärsyttävää, jos mies käyttäisi hammastahnaa ihon kiinteytykseen, niinkuin hömppälehdet mainostavat. Kiinteytys on vain näennäistä ja poistuu kun tahna pestään pois. Sama koskee eri ruumiinosien kohotusta. Se on joku tahnavalmistajien kikka saada tahnaa myytyä. Naistenkaan rintavarustus ei suurene, eikä kiinteydy vaikka hieroisi kuinka tahnoilla.

Pieruhuumori ja kaksimieliset vitsit eivät mielellään kuulu kotioloihin. Ne ärsyttävät minua.

29

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vessapaperin täytyy olla vain tietynpäin eli kuten aloituksen emojissa on. Ruokien säilyttämisellä ei ole väliä mutta helpommin pilaantuvat tuotteet on hyvä olla peremmällä jääkaapissa. Esim. ei maitoa tai lihatuotteita jääkaapin ovessa, vaan hyllyssä koska siellä on viileämpää. Suurin osa alushousuista pestään sukkien mukana. Oikein likaiset, hikisit alushousut ja paitojen pesu samassa syssyssä ahdistaa vaikka ne silti puhdistuisivatkin. Mieluiten niin että paidat pestään erikseen ja muut vaatteet pestään erikseen. Kaikki hygieniatuotteet tulee olla kullekin osapuolelle erikseen. Selkeyden vuoksi hygieniatuotteille on syytä olla omat hyllytasonsa jotta tiedetään mikä on kenenkin tavara. Shampoot ja nestemäiset saippuat voivat olla yhteiskäytössä. Kaksimielisiä vitsejä saa viljellä täysin vapaasti jos lapsia ei ole kuulolla. Eli viimeisin lauseeni taisi paljastaa että olen mies ;D? Näinhän se menee.

      • Kääk! Onko nyt varma, että ne kalsarit on hikiset. Jotkut ihmiset hikoilee muualta kuin kalsariaalueelta. Kauhea ajatus, että jollaki on pesukoneessa kalsarit ja sukat sekaisin. Minusta ne kuuluu pestä erikseen.

        Hygieniatuotteet voi olla omilla hyllyillään. Itse kyllä en erehtyisi hajuveden ja partaveden välillä. Pumppupullossa oleva käsienpesuaine käy kaikille Samoin suihkusaippuat. Niistä en ole eri mieltä.

        Jos kaksimieliset vitsit olisivat pakollisia, niin minulta ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En tajua mitä hauskaa niissä on.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kääk! Onko nyt varma, että ne kalsarit on hikiset. Jotkut ihmiset hikoilee muualta kuin kalsariaalueelta. Kauhea ajatus, että jollaki on pesukoneessa kalsarit ja sukat sekaisin. Minusta ne kuuluu pestä erikseen.

        Hygieniatuotteet voi olla omilla hyllyillään. Itse kyllä en erehtyisi hajuveden ja partaveden välillä. Pumppupullossa oleva käsienpesuaine käy kaikille Samoin suihkusaippuat. Niistä en ole eri mieltä.

        Jos kaksimieliset vitsit olisivat pakollisia, niin minulta ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En tajua mitä hauskaa niissä on.

        Sivusta kommentoin, ettei ne välttämättä ole hikiset, mutta kyllä niihin jotain "töhnää" kertyy, minkä vuoksi suihkussa on käytävä säännöllisesti. Varsinkin jos on paljon pintaa, joka likaantuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, ettei ne välttämättä ole hikiset, mutta kyllä niihin jotain "töhnää" kertyy, minkä vuoksi suihkussa on käytävä säännöllisesti. Varsinkin jos on paljon pintaa, joka likaantuu.

        Eiköhän kaikki tavalliset ihmiset käy suihkussa. Kuntosalilla lukee ohjeissa, että jumppavaatteet pitää pestä. Se ei ilmeisesti ole kaikille selvää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Eiköhän kaikki tavalliset ihmiset käy suihkussa. Kuntosalilla lukee ohjeissa, että jumppavaatteet pitää pestä. Se ei ilmeisesti ole kaikille selvää.

        Voi jösses


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kääk! Onko nyt varma, että ne kalsarit on hikiset. Jotkut ihmiset hikoilee muualta kuin kalsariaalueelta. Kauhea ajatus, että jollaki on pesukoneessa kalsarit ja sukat sekaisin. Minusta ne kuuluu pestä erikseen.

        Hygieniatuotteet voi olla omilla hyllyillään. Itse kyllä en erehtyisi hajuveden ja partaveden välillä. Pumppupullossa oleva käsienpesuaine käy kaikille Samoin suihkusaippuat. Niistä en ole eri mieltä.

        Jos kaksimieliset vitsit olisivat pakollisia, niin minulta ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En tajua mitä hauskaa niissä on.

        Voi jösses


      • Anonyymi

        Voi jösses


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17862757z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No nyt ei montaa ärsyttävää tästä listasta löytynyt.

      Vessapaperirulla pyörimissuunta on mulle aivan yksi lysti. Se sen sijaan ärsyttäisi, jos sen rullan jättää jatkuvasti vaihtamatta, kun on kuluttanut viimeiset.

      Ruokin järjestys jääkaapissa on mulle ihan yksi lysti. Mä olen tottunut, että muksukin purkaa kauppakasseja jääkaappiin ja hän laittaa aina sinne minne kykenee. Tosin olisi se aika outo, jos toinen ensiksi purkaisi koko kaapin sisällön, jotta saisi sitten laitettua tavaroita, esim. siihen oveen.

      Likaiset vaatteet, ihan sama, mutta en kerää yhtään ainoaa vaatetta mistään pestäväksi. Vain pyykkikorissa olevat tulevat pestyiksi minun taholtani.

      Märät saa laittaa kuivumaan miten tahtoo. En jätä märkinä lojumaan sellaisia, jotka pitää kuivata tietyllä tavalla, vaan hoidan ne ihan itse.

      Hammastahnatuubi ... riidanaiheita, joita en ole koskaan tajunnut. Who cares?

      Pieruhuumori ei oikein kolahda. En mä siitä loukaannu, mutta se on tylsää. Kauankohan sitä jaksaisi ihmistä, jolla olisi täysin erilainen huumorintaju? Kaksimielinen huumori on välillä ihan ok, mutta senkin pitää olla älykkäästä päästä. Ihan puhtaasti ja pelkästään rasvaisia juttuja en kauhean kauaa jaksa ja ne ovat tylsiä.

      • Märkien vaatteiden laittaminen kuivumaan ei onnistunut lukemassani jutussa mieheltä, kun tämä ei räpsäyttänyt niitä auki ennen ripustamista. Jonkun parin ongelma oli imuroimisessa kun mies ei imuroinut sängyn alta.

        Minusta nuo ovat kaikki niin pieniä asioita, ettei niillä ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Märkien vaatteiden laittaminen kuivumaan ei onnistunut lukemassani jutussa mieheltä, kun tämä ei räpsäyttänyt niitä auki ennen ripustamista. Jonkun parin ongelma oli imuroimisessa kun mies ei imuroinut sängyn alta.

        Minusta nuo ovat kaikki niin pieniä asioita, ettei niillä ole mitään väliä.

        Omathan ovat kurttuiset vaattensa, jos ne kurttuisina ripustaa ja kuivattaa. Minä osaan tarvittaessa laittaa omani uudestaan. Vaan tietenkään en alkaisi toisen vaatteita uudestaan ripustelemaan. Oletan hänen ripustaneen ne tavalla, jolla haluaa ne ripustettavan.

        Kyllä se mies sen jossain kohtaa tajuaa, että sängynkin alta kannattaa imuroida. Kyllä ne villakoirat sieltä joskus alkavat esillekin puskea. Itse en siis tosiaan pidä tapanani tehdä toisen puolesta, enkä toisen jälkeen, jollei asia ole oikeasti itselleni oleellinen.

        Tosin, eipä ole vielä osunut minun kohdalleni miestä, jolle pyykkien ripustaminen tai sängyn alta imuroiminen olisi ollut jotenkin vaikeaa. Eksäni oli valtaosassa kodinhoitoon liittyvissä asioissa jopa tarkempi kuin minä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omathan ovat kurttuiset vaattensa, jos ne kurttuisina ripustaa ja kuivattaa. Minä osaan tarvittaessa laittaa omani uudestaan. Vaan tietenkään en alkaisi toisen vaatteita uudestaan ripustelemaan. Oletan hänen ripustaneen ne tavalla, jolla haluaa ne ripustettavan.

        Kyllä se mies sen jossain kohtaa tajuaa, että sängynkin alta kannattaa imuroida. Kyllä ne villakoirat sieltä joskus alkavat esillekin puskea. Itse en siis tosiaan pidä tapanani tehdä toisen puolesta, enkä toisen jälkeen, jollei asia ole oikeasti itselleni oleellinen.

        Tosin, eipä ole vielä osunut minun kohdalleni miestä, jolle pyykkien ripustaminen tai sängyn alta imuroiminen olisi ollut jotenkin vaikeaa. Eksäni oli valtaosassa kodinhoitoon liittyvissä asioissa jopa tarkempi kuin minä. 🙂

        Olen samaa mieltä kanssasi vaatteiden rypyistä. Pääasia, että vaatteet ovat puhtaita.

        Silloin kun aika on kortilla, niin taloustöihin ei voi liikaa käyttää aikaa. Jos toinen imuroi keskilattian, niin omalla vuorolla sohvan aluset puhdistuu.

        Mun on aina pitänyt siivota omat asunnot joten en osaa kuvitella millaista se olisi jos olisi toinen tekemässä. Onhan se on hyvää hyötyliikuntaakin jossa kroppaa joutuu vääntelemään mitä moninaisimpiin asentoihin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi vaatteiden rypyistä. Pääasia, että vaatteet ovat puhtaita.

        Silloin kun aika on kortilla, niin taloustöihin ei voi liikaa käyttää aikaa. Jos toinen imuroi keskilattian, niin omalla vuorolla sohvan aluset puhdistuu.

        Mun on aina pitänyt siivota omat asunnot joten en osaa kuvitella millaista se olisi jos olisi toinen tekemässä. Onhan se on hyvää hyötyliikuntaakin jossa kroppaa joutuu vääntelemään mitä moninaisimpiin asentoihin.

        Tuohan riippuu pitkälti miten ne työt on jaettu. Jos on koknaiset siivousvuorot, niin sittne varmasti noin. Tällä hetkellä en oo parisuhteessa, mutta eksäni kanssa meillä oli aina niin, että siivoaminen hoidettiin yhdessä. Mies hoisi imuroinnin ja minä moppasin, mies siivori keittiön ja minä vessan. Noi oli jaettu sen mukaan, että kumpi minkäkin halusi hoitaa, eikä niistä tarvinut ikinä kiistellä. Edellisen eksän kanssa taas ei ollutkaan muuta kuin kiistaa kaikesta siisteyteen liittyvästä. Hän oli tottunut siihen, että äitinsä käveli perässä passaamassa. Muutettiin siis yhteen niin, että mies oli vielä asunut porukoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan riippuu pitkälti miten ne työt on jaettu. Jos on koknaiset siivousvuorot, niin sittne varmasti noin. Tällä hetkellä en oo parisuhteessa, mutta eksäni kanssa meillä oli aina niin, että siivoaminen hoidettiin yhdessä. Mies hoisi imuroinnin ja minä moppasin, mies siivori keittiön ja minä vessan. Noi oli jaettu sen mukaan, että kumpi minkäkin halusi hoitaa, eikä niistä tarvinut ikinä kiistellä. Edellisen eksän kanssa taas ei ollutkaan muuta kuin kiistaa kaikesta siisteyteen liittyvästä. Hän oli tottunut siihen, että äitinsä käveli perässä passaamassa. Muutettiin siis yhteen niin, että mies oli vielä asunut porukoillaan.

        Voi jösses


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi vaatteiden rypyistä. Pääasia, että vaatteet ovat puhtaita.

        Silloin kun aika on kortilla, niin taloustöihin ei voi liikaa käyttää aikaa. Jos toinen imuroi keskilattian, niin omalla vuorolla sohvan aluset puhdistuu.

        Mun on aina pitänyt siivota omat asunnot joten en osaa kuvitella millaista se olisi jos olisi toinen tekemässä. Onhan se on hyvää hyötyliikuntaakin jossa kroppaa joutuu vääntelemään mitä moninaisimpiin asentoihin.

        Voi jösses


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Märkien vaatteiden laittaminen kuivumaan ei onnistunut lukemassani jutussa mieheltä, kun tämä ei räpsäyttänyt niitä auki ennen ripustamista. Jonkun parin ongelma oli imuroimisessa kun mies ei imuroinut sängyn alta.

        Minusta nuo ovat kaikki niin pieniä asioita, ettei niillä ole mitään väliä.

        Voi jösses


    • Anonyymi

      Minun ymmärryksen mukaan jos on parisuhteessa tuommoiset arkiset asiat luontuu ilman mitään listailua Joustoa molemmin puolin.

      • Nämä oli jossakin listattu parisuhteen riita-asioiksi. Minusta jokaisen kuuluu saada olla kotonaan sellaisena kuin on. Olis (oli) kauheeta miettiä koko ajan mitä toinen sanoo jos tekee niin tai näin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Nämä oli jossakin listattu parisuhteen riita-asioiksi. Minusta jokaisen kuuluu saada olla kotonaan sellaisena kuin on. Olis (oli) kauheeta miettiä koko ajan mitä toinen sanoo jos tekee niin tai näin.

        Mä en voisi olla suhteessa kanssasi. Olet liian ilkee muille. Sussa on jotain vinoumia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voisi olla suhteessa kanssasi. Olet liian ilkee muille. Sussa on jotain vinoumia.

        Voi voi 😅. Ihan sama. En täältä etsi seuraa itselleni. Jos etsisinkin niin ilkeät toisten ihmisten haukkujat eivät olisi kohderyhmää. Ihmetyttää miten voit väittää mun olevan ilkeä muille ja vieläpä vinoutunut, kun olen omissa aloituksissani. Taidat (taas) yrittää siirtää mun niskoille omia tekemisiäsi 👎. Toimintasi on liian läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      Itse olen sinkkunainen, ja minulla käy siivooja. Tämä siksi, että pyrin huijaamaan imuroimalla vain keskilattian.

      • Käyhän se noinkin. Pääasia, että on siistiä. Vinkiksi muille, joita kauhistuttaa huonekalujen alustojen siivous imuroimalla:
        Sohvien ym huonekalujen alustat saa kivasti puhtaaksi pitkävartisella mopilla. Ei ole vaivalloista ja kaupassa on siivousliinoja eri pinnoille, mitkä voi moppiin kiinnittää. Rikkinäiset sukkahousutkin sopii hyvin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Käyhän se noinkin. Pääasia, että on siistiä. Vinkiksi muille, joita kauhistuttaa huonekalujen alustojen siivous imuroimalla:
        Sohvien ym huonekalujen alustat saa kivasti puhtaaksi pitkävartisella mopilla. Ei ole vaivalloista ja kaupassa on siivousliinoja eri pinnoille, mitkä voi moppiin kiinnittää. Rikkinäiset sukkahousutkin sopii hyvin.

        Ei toimi kaikkien huonakalujen kanssa. Mä olen aika usein kironnut tuota sohvaani, joka on pirun painava ja jonka elle ai mahdu minkäänlaista moppia. Muksun ollessa pieni toi oli hyvä, kun ei sinne mahtuneet pyörimään mitkään hänen lelunsa, mutta siivoamisen kannalta hankala.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Käyhän se noinkin. Pääasia, että on siistiä. Vinkiksi muille, joita kauhistuttaa huonekalujen alustojen siivous imuroimalla:
        Sohvien ym huonekalujen alustat saa kivasti puhtaaksi pitkävartisella mopilla. Ei ole vaivalloista ja kaupassa on siivousliinoja eri pinnoille, mitkä voi moppiin kiinnittää. Rikkinäiset sukkahousutkin sopii hyvin.

        Voi jösses


    • Anonyymi

      Voi jösses 😁😁😁

    • Anonyymi

      Voi jösses 🤣😂😄😝🤪😜😛🤢🤮

      • Söitkö jotain epäsopivaa kun noin kävi


    • Anonyymi

      Karsee tyyppi. Tylsimys.

      • lounas.ajatus

        Niinpä. Ei ollut K18 kamaa tässä.😅


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe