Kaksikieliset seurat Pietarsaaressa

Anonyymi-ap

Kaksikieliset seurat pidetään Merilän leirintäkeskuksessa 20.-21.5.

Seuratilaisuudet ovat lauantaina klo 12 ja 18. sekä sunnuntaina klo 12.

Ruoka- ja kahvitarjoilua väliajoilla.

Kaikki sydämellisesti tervetulleita.

Esikoislestadiolaiset r.y

6

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitän mutta en pääse paikan päälle koska mulla on sydän vähän jäähtynyt. Oli se vuosi sitten vielä lämmin. Mutta kun ei ole kukaan sen jälkeen syntejä todistanut anteeksi niin ei ole päässyt enään lämpenemään. Mutta ei se estä minua julistamasta Jumalan sanaa, vaikka kyllä se varmaan joskus näkyy minun puheistani ettei siinä ihan sitä ensimmäistä lämpöä ehkä ole mikä Golgatan ristillä paistoi. Mutta kun Pauli puhui niistä enkeleistä että jokaisella on niitä matkaystäviä niin ei minulla kuitenkaan ole. Niin en tiedä sitten ehkä hän halusi sanoa että valituilla on siis matkaystäviä. Mutta se on vaikea pitää sydän lämpimänä jos rakkaus maailmaan kasvaa, ja kuinka se ei koskaan kasvaisi jos perkele käy yötä ja päivää päälle, ja jos hän joskus voiton päälle pääsee eli pääsee niin Kuinkas siinä sitten enään lämpenee jos ei ole tulta missä lämmittää eli sitä ystävää? Sillä siitä tulesta minä jo kerran kirjoitinkin että jos minä olen puu niin ole sinä tuli niin me lämmitämme toisiamme Mutta ilman puuta et sinä tulella mitään tee enkä minä tee puulla mitään ilman tulta. Olkoot puu vaikka heräys ja tuli se sovintoveri joka sinun sydämessäsi on! Niin syttyy siis heräys palamaan kun synnit saarnataan anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Mutta ilman tulta ei heräys mihinkään johda eikä sovintoverta mihinkään tarvitse ilman heränneitä! Mutta että te varmaan ymmärrä puheitani...

    • Anonyymi

      Oikeasti hei, pitääkö sun nämä seurakutsu avauksetkin pilata tällaisilla sepustuksilla?

      • Anonyymi

        Kuka on kutsuttu?

        Sillä nyt he rajoittavat jo kuunteluakin ettei seppoja pääsis kukaan kuuntelemaan. Eli pitääkö barabbaan äpäriä tästä edes ainoastaan kuulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kutsuttu?

        Sillä nyt he rajoittavat jo kuunteluakin ettei seppoja pääsis kukaan kuuntelemaan. Eli pitääkö barabbaan äpäriä tästä edes ainoastaan kuulla?

        Sillä yhtäkään katumuksen kyyneltä en minä ole heiltä kaikilta nähnyt vaikka minä tiedän heidän syntinsä että he myös syntiset ovat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä yhtäkään katumuksen kyyneltä en minä ole heiltä kaikilta nähnyt vaikka minä tiedän heidän syntinsä että he myös syntiset ovat!

        Mutta ei heidän tarvitse katua, he kun uskovat siihen barabbaan Kristukseen joka päästää katumattomat taivaaseen siihen Kristukseen joka synnin alta nostaa synnin tekijät ilman katumusta ja parannusta , ja kyllä varmaan saa muutamat iloita synnistä eli maailmaa rakastaa ja Kristukseen uskoa samaan aikaan ja sitten kun he näkevät että seuroihin tulee yksi mies joka uskoo siihen toiseen Kristukseen joka kuoli tuomittujen puolesta eli jotka on synnin tähden tuomittu ja murehtivat itsestään, silloin nousee viha heidän sydämissään kuka on sinut tänne kutsunut, mene pois itkemästä täältä me olemme siveästi täällä uskoneet ilmankin katuvia perkeleitä emme me tarvitse tuollaisia penikkoja tänne vinkumaan! Ja lopulta he jopa alkavat rajoittamaan niiden saarnaajien puheita jotka totuuden käsittäneet ovat ja saarnaavat parannusta herätykseksi ja syntien anteeksi antamusta heränneille niin kuin me näemme nyt ei Seppojen saarnoja taaskaan voi kuunnella. Mutta kyllä varmaan voi jonkun barabbaan äpärä lapsen saarnaa kuunnella jokaisesta youtuben internetin syöväristä missä perkele hornan perkeleidensä kanssa saarnaa muutettua evankeliuminsa Kristusta pahuuden peitteeksi ja rakkauden evankeliumia synnin unessa nukkuville perkeleen orjille ja maailman herroille!


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe