Ihmettelen kovasti sitä kuinka miehet haluavat käydä toisten miesten kanssa samalla kololla peräkkäin tai samaan aikaan ja usein, miksi monet miehet haluaa myös jakaa vaimoonsa muille miehille? Voisitteko avata miksi meihet yleisesti haluaa panna naista kimpassa muiden miesten kanssa?
Miksi miehet tykkää käydä samalla kololla?
8
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun näillä ukoilla lilluu aivot perseessä ja vaimosta halutaan tehdä yleinen jakorasia huora thats it
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17863195n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Koska tällaiselle ilmaiselle huoralle ei tarvitae maksaa kuten ammattilaisille. Vaimoaan jakavat miehet ovat paatuneita psykopaatin piirteitä omaavia läpeensö turmeltuneita kuvotuksia joita ei voi pitää edes miehinä.
- Anonyymi
Nimenomaan eivät kunnoita eikä rakasta vaimoaan niin kuin avimoiehen kuuluu...
Akkaa pannaan ku vierasta sikaa yök
- Anonyymi
Se vaan on kiihottavaa.
- Anonyymi
Niin kiihottaisiko tulla meidän parin kanssa sänkyyn?
- Anonyymi
Ei hitossakaan hyi hemmetti
- Anonyymi
Tuntuu että jokaisella yli 50-vuotiaalla naisella tämä ajatus on mielessä, että hän saisi olla useamman miehen kiihkon keskipisteenä. Eronneet panokaverit tunnustaa asian avoimesti. Harvempi asiaa aktiivisesti toteuttaa, mutta sopivan tilaisuuden tullen ehkä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984