Hei, mulla on 2€ joka on ahvenanmaan itsehallinto 2021 juhlakolikko. Onko tällä arvo vai onko turhaa säilyttää? Katsoin että jossain kolikkojen myynti sivulla sen ostaminen maksaa 9,90€
Onko arvoa?
Anonyymi-ap
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
mulla on joitain kahen euron juhlarahoja ei niillä paljoa arvoa ole yleensä kuin ehkä 3--6 euroa mut joskus voi olla joku arvokkaampikin mut en usko että minkään arvo nousis vaan ennemmin laskee
- Anonyymi
Miten 2€ arvoinen kolikko voi laskea oikeaa arvoansa ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611