MTV 3:ssa jälleen uusi ruokaohjelma. Nyt Suomen ylipainoiselle kansalle mallia grillimestareilta. Karsinogeenejä. Grillillä kypsentäessä ei tarvi rasvaa kovin lisätä, mutta aika tuhteja on ne kastikkeet ja majoneesit mitä kylkeen lätkitään surutta.
Katsoin tämän ekan jakson ja kyllä minua jaksaa aina ja yhä uudestaan inhottaa ja ihmetyttää se sotkeminen siellä ruuanlaitossa. Risto Mikkola hyökkäsi maistamaan Teresa Välimäen sienikastiketta ja samalla lusikalla lappoi maistiaisensa ja sitten sen käytetyn likaisen lusikan lättäsi takaisin kastikkeen joukkoon. Sikamaista.
Laittoihan huippukokki Tomi Björk ruokaa tv-ohjelmassa ja sama epähygienia, samalla lusikalla millä maistoi niin kauhoi ruokaa, nuoli sormiaan ja niitä pesemättä kosketteli ruoka-aineita.
Väkisinkin tulee mieleen, että kuinkahan siellä ravintoloiden keittiöissä yleisön/asiakkaiden katseilta piilossa epähygienia rehoittaa. Hyi saakeli, kokit ja muka vielä median huipuiksi nimittämät ja tuollaista porsastelua! Itse en KOSKAAN laita suussa käyttämääni lusikkaa ruokaan jota muutkin kuin minä syövät. Jotain tasoa pitää olla!!!
Lisää ruokaohjelmia
Anonyymi-ap
2
312
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen tuli uusintana ja kyllä täytyy todeta, että nuo miespuoliset "huippukokit" ovat hyvin epähygieenisiä sottapyttyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010976Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9210442Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2345882Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804694Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313186- 1713175
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391993Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981568Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61400Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161334