Lasu.mikä lasu.

Anonyymi-ap

Voi vittu.poliisi seuraa viikonloppuna nuorison mopoja.viritetystä moposta voi seurata lasu eli ladtensuojelu ilmoitus.mikä vitun hinku tehdä joka asiasta lasu.raahen lestat tässäkin takana.jos lapsellla vähän revenneet kamppeet päiväkodissa niin siitäkin nämä ääliöt tekee lasun.mennyt lestoilla raahessakin tämä jo pelleilyksi.kävis saatanan lastensuojelu katsoon mitä lestat tekevät pattijoella ja tenavat mutta ei kun lestamafia suojelee.vittu kasvakaa aikuiseksi saatanan.poliisikin raahessa lestoja.

25

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku buumi menossa lasu hommassa.no tiedämme raahen mafian niin ei mikään ihme.kyllä aivan lapsellisista asioista tehdään ilmoitus ja sitten oikeat jää varjoon.onko huoli että raahessa loppuu lastensuojelussa hommat niin keksitään sitten niitä.turhaa sakkia koko sosiaalipuolella ja lestamafian vallassa kuten moni muukin asia täällä.no äänestäkää valtuustoon tiettyjä tyyppejä niin tässä tulos.raahen sosiaalipuoli tarvitsee kunnon pesun eikä tämmöinen mafiahomma saa jatkua.älä alistu lestamafialle ikinä.

    • Anonyymi

      Pitäisikö tähän sinun kirjoitteluusi Lasun lopulta puuttua?

      • Anonyymi

        Tainnut puuttua jo.


      • Anonyymi

        Minäkin olen seurannut raahen sossun hommaa.ollut aina semmoista sisäpiirihommaa.ri varmasti ole monellakaan sosiaalitantantalla tarvittavaa koulutusta alalle kun täällähän hyväveli toimii eli suhteilla vaan hommaan.kaksi rumaaa kaljupäätä istuu kaupunginvaltuustossa ja muissakin ns viroissa ja he ovat suurin syy tälle toiminnalle.mutta lestat äänestää ne aina vaan kun niin on rauhanyhdistyksellä päätetty.tyhmää porukkaa.


      • Anonyymi

        Puutu sinä vaan mihin puutut.taidat olla sosdutantta tai lesta tai muuten vaan perseennuolija.siinä vaihtoehdot sinulle aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen seurannut raahen sossun hommaa.ollut aina semmoista sisäpiirihommaa.ri varmasti ole monellakaan sosiaalitantantalla tarvittavaa koulutusta alalle kun täällähän hyväveli toimii eli suhteilla vaan hommaan.kaksi rumaaa kaljupäätä istuu kaupunginvaltuustossa ja muissakin ns viroissa ja he ovat suurin syy tälle toiminnalle.mutta lestat äänestää ne aina vaan kun niin on rauhanyhdistyksellä päätetty.tyhmää porukkaa.

        Sossu on nykyään valtion hommaa, ei kaupungin, joten valtuuston kokoonpano ei vaikuta asiaan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen seurannut raahen sossun hommaa.ollut aina semmoista sisäpiirihommaa.ri varmasti ole monellakaan sosiaalitantantalla tarvittavaa koulutusta alalle kun täällähän hyväveli toimii eli suhteilla vaan hommaan.kaksi rumaaa kaljupäätä istuu kaupunginvaltuustossa ja muissakin ns viroissa ja he ovat suurin syy tälle toiminnalle.mutta lestat äänestää ne aina vaan kun niin on rauhanyhdistyksellä päätetty.tyhmää porukkaa.

        Seurannut = asiakas.


    • Anonyymi

      Kyllä niitä vihataan

    • Anonyymi

      Sepä just kun pattijoella saavat lestalapsoset tehdä ihan mitä lystää ilman että niistä tehdään mitään numeroa ja lasua. Pieniä lapsiakin jätetään heitteille. Lestadiolaiset ei pidä lapsikatraastaaan kunnolla huolta. Mutta onko oikein että tehdään lapsia jos niitä ei rakasteta ja niistä välitetä sen vertaa tarpeeksi että huolehdittaisiin ja hoivattaisiin?

    • Anonyymi

      Kepu lesta mahfia on siis totta ja sisko tahtoisi jäädä mutta moottoritie on kuumaa!!🇧🇧🇧🇧

      • Anonyymi

        Lestoilla edessä sama kuin juutalaisilla natsivallan aikana 2.Maailmansodassa eli pois kaikista viroista ja yhteiskunnasta,myöhempää kohtaloa en halua kertoa on sen verran karu ja koruton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoilla edessä sama kuin juutalaisilla natsivallan aikana 2.Maailmansodassa eli pois kaikista viroista ja yhteiskunnasta,myöhempää kohtaloa en halua kertoa on sen verran karu ja koruton.

        Kommarit karkoitetaan venäjälle, että terve menoa putinin hännystelijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommarit karkoitetaan venäjälle, että terve menoa putinin hännystelijä!

        Kommarit ovat ihmisiä.lestat eivät.kommunismi on aate mutta lestaadiolaisuus on sairaus jota ihminen kantaa ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommarit ovat ihmisiä.lestat eivät.kommunismi on aate mutta lestaadiolaisuus on sairaus jota ihminen kantaa ikänsä.

        Milloin kommunistit on alettu luokitella ihmisiksi? Komminismi on uskonto, kuten lestat.
        Kommareiden raamattu Mao Zedongin punainen kirja. Ja jumalina mm: Lenin, Marx


    • Anonyymi

      Raahessa tehdäään jatkuvasti aiheettomia lastensuojeluilmoituksia. Heillä ei joko riitä asiakkaat tai sitten ei ole muuta tekemistä, jos täytyy keksiä mielikuvitus ongelmia perheille. Ei kannata laittaa lapsia raahelaiseen päiväkotiin tai kouluun. Muuttaa mielummin isoon kaupunkiin, jossa ei resurssit riitä tutkimaan näitä pelleily ilmoituksia.

      • Anonyymi

        Aiheittomia? Kyllä nuo vanhempien omanonnensa jättämät tenevat, kun aikuisten ryyppäys kutsuu tarvitsevat apua. Todella tärkeää, että lastensuojelu käy tarkastamassa. Erikoita ei tarvita yhtään enään lisää.


      • Anonyymi

        Joo, ei kannata laittaa paskaisina, nälkäisinä ja väsyneinä, vaan pitää huolehtia kakaroistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei kannata laittaa paskaisina, nälkäisinä ja väsyneinä, vaan pitää huolehtia kakaroistaan

        Tietenkin pitää olla hyvin mutta nämä paisuttelevat asioita yms ovat niin nirppanokkia.kyllä saakeli matujen penikoiden eikä lestojen penikoiden hommiin puututa kun lahko suojelee.näin se raahessa on asia.mutta siihen tulee muutos kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää olla hyvin mutta nämä paisuttelevat asioita yms ovat niin nirppanokkia.kyllä saakeli matujen penikoiden eikä lestojen penikoiden hommiin puututa kun lahko suojelee.näin se raahessa on asia.mutta siihen tulee muutos kohta.

        Meinaatko ihan vallankaappausta. Saadaanko Raaheen oma KGB? Vai perustuuko täysin naapureiden ilmiantamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin pitää olla hyvin mutta nämä paisuttelevat asioita yms ovat niin nirppanokkia.kyllä saakeli matujen penikoiden eikä lestojen penikoiden hommiin puututa kun lahko suojelee.näin se raahessa on asia.mutta siihen tulee muutos kohta.

        Samaa mieltä, ja lisäksi mustalaiset jätetään rauhaan kun niitä pelätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ihan vallankaappausta. Saadaanko Raaheen oma KGB? Vai perustuuko täysin naapureiden ilmiantamiseen?

        ''SIEG HEIL GESTAPO,NKVD,NDSAP,WAFFEN-SS RAAHE UBER ALLES!!!''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''SIEG HEIL GESTAPO,NKVD,NDSAP,WAFFEN-SS RAAHE UBER ALLES!!!''

        ''OVI AUKI TÄÄLLÄ GESTAPO, AVATKAA!!!PUKEKAA,AIKAA VIISI MINUUTTIA!!!SITTEN ULOS JONOON,VAUHTIA!!TAVARAT JÄÄ TÄNNE!!!''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''OVI AUKI TÄÄLLÄ GESTAPO, AVATKAA!!!PUKEKAA,AIKAA VIISI MINUUTTIA!!!SITTEN ULOS JONOON,VAUHTIA!!TAVARAT JÄÄ TÄNNE!!!''

        Hassu setä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu setä

        putinin aivopesemä yksilö. Näkee natseja kaikkialla.


    • Anonyymi

      Lailla kieltää koko mopot ja skootterit, kun yksikään nuori Raahessa ei noudata minkäänlaista liikennesääntöjä ja ajelevat miten sattuu. Esim. 22.5 pikku lahden uimarannan pyöräriellä ajelivat menemään missä ei saisi ajaa, jotkut kaasuttelivat ilman kypärääkin ja heillä oli ilmeisesti liikuntatunti, kun siinä pelasivat jotain rantapotkupalloa ja seisoskelihan siinä heidän liikunnan opettajakin, mutta eipä kyseinen opettajakaan mitään näyttänyt välittävän miten nuoret siinä kaasuttelivat menemään. Prisman alikulku toinen missä joka arkipäivä aamusta vedetään tuhatta ja sataa vaikka mopolla ajo kielletty. Vaaratilanteita joka välissä ja joka paikassa ja sitten pitäisi muka vaan sanoa, että pojat on poikia. Minua naurattaa jokainen uutisotsikko missä nuori loukkaantuu mopokolarissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe