Olen Top Talent promotions radio YouTube livessä
Että hajooppa siihen vitutuksees
Näiden poliitikkojen kanssa 🤣🤣🤣🤣
Minä en kuvittele mitään
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Et pääse Instagramiin etkä vittu kyllä radioonkaan
- Anonyymi
Siinäpä skitsoilette kun en mainosraVarkautta ulkomailla enkä mainitse kaupungin nimeä en asukkaita en mitään koko kaupungista radion YouTubelähetyksissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä skitsoilette kun en mainosraVarkautta ulkomailla enkä mainitse kaupungin nimeä en asukkaita en mitään koko kaupungista radion YouTubelähetyksissä
Sinä tai poliitikot ei siitä päätä vaan minä
Että hajooppa siihen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tai poliitikot ei siitä päätä vaan minä
Että hajooppa siihenKatso kuvat ja videot
Miksi minä johonkin Warkaus lehdessä juttua teen
Radiossa on oma lehti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso kuvat ja videot
Miksi minä johonkin Warkaus lehdessä juttua teen
Radiossa on oma lehtiMinun ei tarvitse sinulta kysellä lupia vaan Niskaselta jos valvon
Sitä paitsi kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja katson äänettömästi elokuvia
Niin että mitä vittua se sulle kuuluu mitä asunnossani teen jos ei kuulu meteliä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse sinulta kysellä lupia vaan Niskaselta jos valvon
Sitä paitsi kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja katson äänettömästi elokuvia
Niin että mitä vittua se sulle kuuluu mitä asunnossani teen jos ei kuulu meteliäKyllä täällä muut yöllä jyskää ja Nyyrikinkujalta nämä vaalilippujutut on tänne kirjoitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä muut yöllä jyskää ja Nyyrikinkujalta nämä vaalilippujutut on tänne kirjoitettu
Minä en ole omasta vaalilipusta kuvia ottanu
Eli kuuntelit muiden puheluita
Ja vielä semmosen joka ei varmalla katso sormien läpi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole omasta vaalilipusta kuvia ottanu
Eli kuuntelit muiden puheluita
Ja vielä semmosen joka ei varmalla katso sormien läpiKissa kuoli vuosi sitten
Että mitä jauhat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa kuoli vuosi sitten
Että mitä jauhat?Voin minä vetää kännin ensimmäinen 11vuoteen
Sitten loppuu kerralla vittuilu vedän mielialalääkkeet mukaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968