Onko tänään Pihlikseen menijöitä? Minä menen.
Masa
Vastaukset 7
- Anonyymi
Millaista Pihlajasaaressa on nykyään? Millaista porukkaa, onko asiallista käytöstä? Onko unisex vai erilliset alueet eri sukupuolille?
(Jos joku meinaa heittää perinteisen "mene itse äläkä kysele netissä", niin netissä kyselyn idea on juuri se, ettei tarvitse turhaan mennä paikkoihin, jotka eivät sovi itselle.)- Anonyymi
Asiallinen meininki ainakin arki ap-ip. Kuin missä tahansa uimarannalla, paitsi tekstiiliä vähempi. Naisia 2o-30 %, miehet 25-75 v, keskimäärin 40-50 v. Tykkään rajattomasta rusketuksesta joten auringonpalvonta välillä vähän akrobaattisen tai provosoivan näköistä (?) rauhassa sai silti olla. T. Jahve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen meininki ainakin arki ap-ip. Kuin missä tahansa uimarannalla, paitsi tekstiiliä vähempi. Naisia 2o-30 %, miehet 25-75 v, keskimäärin 40-50 v. Tykkään rajattomasta rusketuksesta joten auringonpalvonta välillä vähän akrobaattisen tai provosoivan näköistä (?) rauhassa sai silti olla. T. Jahve
Hyi saatana
- Anonyymi
Tulevana vkl menen (mies 38). Saa tulla kattelemaan, juttelemaan ja kutittelemaan. Miehet ja naiset-ketä vaan hotsittaa.
- Anonyymi
Onx la vai su yleensä enämpi populaa ?
- Anonyymi
Sillon on siiderivalaita ranta täynnä hyh hyh
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6b4O9
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei256804- 82716
- 73709
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601