Onko tänään Pihlikseen menijöitä? Minä menen.
Masa
Vastaukset 7
- Anonyymi
Millaista Pihlajasaaressa on nykyään? Millaista porukkaa, onko asiallista käytöstä? Onko unisex vai erilliset alueet eri sukupuolille?
(Jos joku meinaa heittää perinteisen "mene itse äläkä kysele netissä", niin netissä kyselyn idea on juuri se, ettei tarvitse turhaan mennä paikkoihin, jotka eivät sovi itselle.)- Anonyymi
Asiallinen meininki ainakin arki ap-ip. Kuin missä tahansa uimarannalla, paitsi tekstiiliä vähempi. Naisia 2o-30 %, miehet 25-75 v, keskimäärin 40-50 v. Tykkään rajattomasta rusketuksesta joten auringonpalvonta välillä vähän akrobaattisen tai provosoivan näköistä (?) rauhassa sai silti olla. T. Jahve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen meininki ainakin arki ap-ip. Kuin missä tahansa uimarannalla, paitsi tekstiiliä vähempi. Naisia 2o-30 %, miehet 25-75 v, keskimäärin 40-50 v. Tykkään rajattomasta rusketuksesta joten auringonpalvonta välillä vähän akrobaattisen tai provosoivan näköistä (?) rauhassa sai silti olla. T. Jahve
Hyi saatana
- Anonyymi
Tulevana vkl menen (mies 38). Saa tulla kattelemaan, juttelemaan ja kutittelemaan. Miehet ja naiset-ketä vaan hotsittaa.
- Anonyymi
Onx la vai su yleensä enämpi populaa ?
- Anonyymi
Sillon on siiderivalaita ranta täynnä hyh hyh
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E6b4O9
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532