Itse aloitin keskiviikkona. Litran pullo votkaa joka päivä. Nyt on neljäs pullo menossa. Huomenna viides. Sitten delirium ja profetoimaan. Hallelujaa!!! Hiihaaa!!! Puhuva aasi!!!
Kuinka paljon olette juoneet tänä viikonloppuna?
4
233
Vastaukset
- Anonyymi
Join yhden pienen tölkin keskiolutta saunan jälkeen. En aio juoda mitään muuta.
Miksi plagioit nikkiäni, Hessuli alias Holy_Roller?
Tuo on lapsellista.
Oletko vielä teini-iässä? Henkisesti ainakin olet. Ja tavoiltasi.Keksit niin hyvän nikin, että hän plagioi sen kateudesta. On tehnyt saman tempun monta kertaa eri nikeille, jotka ovat hänen itsensä mielestä hyviä ja jopa nerokkaita.
On helppoa plagioida toisten nikkejä. Riittää, että laittaa nikin loppuun pienen viivan - tai vaihtaa yhdyssanan pienen viivan (-) _merkiksi tai vaikka pisteeksi (.) .
Strong-atheist
Strong_atheist
Strong.atheist
Strong-atheist-
Strong-atheist_
Katsotaan vaan, niin jonkun noista vapaana olevista pian rekkaa itselleen, kun hänellä käy kateeksi tämä loistava nikkini ja pistää kuvaksi samanlaisen tai samankaltaisen bannerin, jossa kielletään Jumalan markkinointi.
- Anonyymi
juotin papille jeesuksen verta niin että se oksensi🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785