AUTOHUOLTO

Anonyymi-ap

muutin hiljattain tänne ja kyselisin mihin kannattaa viedä vuoden vanha audi 6 huoltoon, 15000km. Laakkosella 900€ arvio.

9

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kangasalla ei oo autohuoltoa . Mutta ,käy Virossa niin siellä onnistuu
      audin huolto .
      Lada huolto Sevi oli viimeinen kunnon paikka.
      Wartburgin huollatin aina siellä.

• Anonyymi

mun sedälläni oli kanssa warre ja oli tosi hyvä ajaa, kävimme useasti kalassa lapissa ja takaluukkuun mahtu komeesti tavaraa. konstailematon auto. jotkut kärjet setä vaihto kerran ounasjoen rannassa mutta muuten ei tarvinnut korjailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun sedälläni oli kanssa warre ja oli tosi hyvä ajaa, kävimme useasti kalassa lapissa ja takaluukkuun mahtu komeesti tavaraa. konstailematon auto. jotkut kärjet setä vaihto kerran ounasjoen rannassa mutta muuten ei tarvinnut korjailla.

kangasalla oli eräällä demarilla punanen Warre jolla kierteli kylillä ääniä hakemassa ja pääsikin eduskuntaan ja oli monta kautta mutta eläkkeelle jäädessään oliki jo valkoinen maasturimersu. mutta asiallinen kaveri oli kyllä.

• Anonyymi

Laakkosta ei ole olemassakaan. Audin merkkihuollot löytyy kätevästi netistä.

• Anonyymi

Onks laakkosen Yrjö kuollu

• Anonyymi

Kysyin K huollosta niin 350-400

• Anonyymi

Keltanen warre oli komee. Käyntiääni oli jotain käsittämättömän kaunista,
      kuin musiikkia korville.
      Kun kerran Warret on huollettu niin kyllä audit saadan huollettua Sevissä.

• Anonyymi

setä laittoi kakkosnelosesta tekemänsä palat Warren takakierrejousien väliin niin ei painunut perä alas raskaalla kuormalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      69
      2606
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2561
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1461
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1447
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1161
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1120
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      1002
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      197
      965
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      80
      873
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      739
    Aihe