Mä oon miettiny, kun jengi syytää rahaa mitä ihmeellisimpiin tavaroihin verkkokaupoissa, että minäkin perustan verkkokaupan, laitan myyntiin meikkejä, tai tarkemmin ottaen puhdistusvesiä. Tulostan tarrat puteleihin joihin laitan 50% denua ja loput vettä. En valehtele, tuote on juuri sitä mitä etiketti kertoo.
Jos laitan hinnaksi 45€ per tuote ja se maksaa minulle 3 euroa, tulee voittoa aivan sikana. Maksu on vain ongelma, eli miten saan rahat jäämättä kiinni... Sopisiko Paypal, eikös ne tilitä rahat melko äkkiä... Voinhan mä avata firman nimiin jonkun uuden tilin, johon rahaliikenne ohjataan... Onko kokemusta asiasta?
Miten tehdä huijaus-verkkokauppa ja rikastua?
4
300
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tollasessa näpertämisessä ole mitään järkeä. Kusettaa kunnolla, jos aikoo. Tyylillä wincapita/onpassive.
Jonkun roskan myynti nappikaupasta ei kannata. Maine menee tuotteen edelle ennen kuin on tonni myyntiä. Tiesitkö muuten, että menestyvät menestyvät yleensä tekemällä asiat hyvin eikä huonosti. Olemalla muita parempia eikä huonompia. Brändi, laadukas tuote ja palvelu kantaa vuosia, vuosikymmeniä ja satoja.
Aloita miettimällä mikä kiinnostaa ja mitä osaat. Sen jälkeen mieti osaatko jotain keskivertoa paremmin ja panosta siihen. Onnelle ei ole oikotietä( eikä ekan konkurssin jälkeen Suomen haukkuminen ja firman perustaminen viroon lisää elintasoasi yhtään).- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864355n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Et valitettavasti ole ensimmäinen joka tuollaisen idean keksii. Netissä on varmasti puolet kaupoista kaikenlaisten onnenonkijoiden äkkirikastumis-hölmöilyjä. Älä perusta, vaikka oletkin jo huomannut, että raha liikkuu.
Hyppää yrityssuomi.fi - sivustolle ja syvenny aloittavan yrittäjän juttuihin, sun pitäs vähän miettiä mitä myyt ja kenelle. Nimenomaan kenelle, se on tärkeä juttu, myöhemmin markkinoinnissa voit tuhlata tuhansia euroja jos et tunne, ketkä tuotettasi ostavat.
Suuri mietinnän aihe on, hankitko tuotteet itsellesi varastoon (vaatii rahaa) vai teetkö ns dropshipping - kaupan, jossa tavara lähetetään asiakkaallesi jostain euroopasta tai kiinasta. Suuretkin yritykset harrastavat nykyään droppausta ilman omaa varastoa.
Verkkokaupan, domainin ym saa halvimmillaan alle 50€ kuukausimaksulla, jotkut SSL-jutut saattavat maksaa enemmän. Muista että jokaisesta kaupasta on lisäksi "näpiskelijöitä", Verkkopankki/maksuoperaattori haluaa siivun, useamman prosentin jokaisesta maksusta. Tavaran lähetys maksaa, samoin vakuutukset, tulli ja ennenkaikkea markkinointi, varaa esim dropshipping-kaupan 4000 euron aloitusbudjetista puolet markkinointiin ja muista että kuluja tulee heti, ensimmäiset rahat saatat saada vasta kuukauden päästä.
Tervetuloa kauppiaiden joukkoon, mutta opiskele ja suunnittele. Huijaamalla et kauas pötki, rikastuminen ei ole verkkokaupassakaan salamannopeaa, päin vastoin, tulorahoituksella jos pitää pärjtää, liikkeellelähtö voi kestää vuoden. Kuten suurimmalla osalla yrittäjiä, vauraus ja toimeentulo rakentuu pikkuhiljaa oman työn ympärille. Pikavoittoja ei todellakaan ole tarjolla. - Anonyymi
On kai tuota helpompiakin tapoja päästä vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021650- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K56816En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712