Suomi tyhmä kansa, kun pannut kaiken varansa kateussotaan ja Venjä uhitteluun !?

Anonyymi-ap

Eu:kin valinnut suurvalloista moniala terroristin Yhdysvallat kumppanikseen, vaikka se myös sen elättäjä roolissa !?
EI Eu ole Yhdysvaltain ja Naton sodissa edes narahtanut, pommittaja Israeilille puhumattakaan YK:n Kanssa, se on sitä länsi demokratiaa rhalla !?

9

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis nyt lopetat ton paskanjauhamisen ja valehtelun! Suomi ei ole kateellinen venäjälle eikä uhitellut venäjälle vaan VENÄJÄ on uhitellut Suomea. Joten lakkaapa vääristelemästä asioita!

    • Anonyymi

      Gansterivaltio Venjässä asuvvat ievät ole saneet vlita digdaattoriaan vapaisa valeissa,joten heitä ei voi sanoaa tyhmiiksi ?! Tyhmä on sen sijjan päänatsi Putler,jonka hykäys sota Ugrinaan hajottaa loppulta koko Venjän ?!

      Tämä on titysti hyvä asia mulle mailmale,eikä vabaan mailman kanata asiasta hulestua ?!

      • Anonyymi

        Käytä slava satula välillä kääntäjää ja vaihda hevosta välillä ahteri alle.


    • Anonyymi

      Kateus on kavala tauti yritysmaailmassakin,kohta se on juristien taistelukenttä ,yhdysvaltain tapaan tpaan !? Sauli ja Sanna on täysin niiden pauloissa,köyhän kansanosan kustannuksella !? Olihanjo 1980 paikallinen verotoimisto kunnan kanssa asialla !?

      • Anonyymi

        Kateus kateus kateus, onko sulla mitään TODISTEITA väittämästäsi kateudesta vai jauhatko muuten vaan pelkkää paskaa? Nimittäin mitään kateutta venäjää kohtaan ei ole, ei kukaan viisas ole kateellinen maalle joka hyökkää täysin itsenäiseen maahan ja tuhoaa sen, raiskaa, kiduttaa ja tappaa viattomia naisia ja lapsia!


    • Anonyymi

      Kylllä pohjois Korean tigdaattori voi ola kateellinen Venjäle ?!

    • Anonyymi

      libyan vastainen kateussota, oli Obamalta vertaansa vailla, kyllä sitä härnättiin jo vuosia ennen,jopa lentokonekin ammuttiin alas valvonta lennolla,eikä Suomipoika älähtänyt, nyt siellä itse uhittelemassa !? Sota kestänyt jo 20 vuotta,eri tasolla !?

      • Anonyymi

        "jopa lentokonekin ammuttiin alas valvonta lennolla"

        Tästä tuleekin mieleeni, miksi venäläiset eivät ole ampuneet alas yhtään matkustajalentokonetta moneen vuoteen sen jälkeen, kun pudottivat reittilennolla olleen malesialaiskoneen?

        Koska Venäjä on nykyisin terroristinen gansterivaltio, Finnairin ei missään tapauksessa pidä ryhtyä lentämään Venäjän ilmatilassa edes sen jälkeen, kun rauha on palannut Ukrainaan ja Venäjä on maksanut kaikki sotakorvaukset Ukrainalle.

        Mikään ei takaa, ettei Venäjän vainoharhainen diktaattori, kuka hän tuolloin lieneekään, määräisi ammuttavaksi "vihamielisen" valtion matkustajakoneita "vahingossa". Itse en koskaan enää suostu astumaan lentokoneeseen, jonka reitti kulkisi Venäjän yli.


    • Anonyymi

      Stalin jo opetti että tyhmät suomalaiset tulee viedä Siperiaan, kuten tsaarikin teki. Siperia opettaa gulakeissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      158
      765
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe