Kimppaa kolmistaan

Anonyymi-ap

Oltiin vaimon kanssa kolmenkimppaa usein ja hauskaa oli ja on tavallaan vieläkin.
Nyt on ollut muutama kuukausi ettei vaimoni ole suostunut kimppaseksiin pariin tai kolmeen kuukauteen muiden kuin yhden kaverin kanssa.
Tämä kaveri on saanut aina halutessaan ja kimpassa ollessamme vaimoni imee usein uusia erektioita saadakseen enempi panoa.
Ei vaimoni ole minultakaan seksiä pihdannut.

13

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Akkas on ihastunut tähän kolmanteen pyörään. Kohta heivaavat sut kämpästä ulos.

    • Anonyymi

      Kuten aiempi mainitsi niin vaimosi on ihastunut kimppamieheen.
      Ei ole mikään ihme että ihastutaan kun harrastetaan seksiä ja varsinkin jos vieras on huomaavainen ja hyväkäytöksinen.

      • Anonyymi

        Ihastumiset ei ole rakastumista. Minunkin vaimo on ollut ihastunut syvästi kimppakaveriin ja ei siinä mitään. Onhan se touhu parempaa kun on tunteet mukana. Olen minäkin ollut ihastunut, mutta kun ollaan rehellisiä, eikä lähdetä pettämään, niin ei se haittaa vaikka pitää toisesta hyvänpäivän tuttavuutta enemmän. Ihmiset pystyvät rakastamaan ja ihastumaan useampaan kerralla, eikä se tunteiden heikkeneminen johdu aina siitä että rakastuu tai ihastuu johonkuhun toiseen. Tunteet voivat kadota vaikka ei olisikaan mitään tunteita muita ihmisiä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumiset ei ole rakastumista. Minunkin vaimo on ollut ihastunut syvästi kimppakaveriin ja ei siinä mitään. Onhan se touhu parempaa kun on tunteet mukana. Olen minäkin ollut ihastunut, mutta kun ollaan rehellisiä, eikä lähdetä pettämään, niin ei se haittaa vaikka pitää toisesta hyvänpäivän tuttavuutta enemmän. Ihmiset pystyvät rakastamaan ja ihastumaan useampaan kerralla, eikä se tunteiden heikkeneminen johdu aina siitä että rakastuu tai ihastuu johonkuhun toiseen. Tunteet voivat kadota vaikka ei olisikaan mitään tunteita muita ihmisiä kohtaan.

        Olisi ihme jos nainen ei ihastu mieheen joka osaa saada naisen nauttimaan seksistä.
        Oma vaimoni osaa nauttia vieraan tuomasta vaihtelusta ja meidän miesten on nautinto panna kiimaista seksistä nauttivaa naista.


      • Anonyymi

        Kyllähän vaimon täytyy ihastua kaveriin jo eka tapaamisella, vaikka käydään kahvilla tutustumassa toisiimme. Olemme tavanneet kymmeniä miehiä ensin kahviloissa, keskustelleet asiasta mistä kukin tykkää. Puolet jätetty eka tapaamiseen vaimolla synkannut kyseisen miehen kanssa. Yleensä miehet jotka esittävät naisten miestä saa vaimon perääntyy.
        T. Pari 50+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vaimon täytyy ihastua kaveriin jo eka tapaamisella, vaikka käydään kahvilla tutustumassa toisiimme. Olemme tavanneet kymmeniä miehiä ensin kahviloissa, keskustelleet asiasta mistä kukin tykkää. Puolet jätetty eka tapaamiseen vaimolla synkannut kyseisen miehen kanssa. Yleensä miehet jotka esittävät naisten miestä saa vaimon perääntyy.
        T. Pari 50

        Meillä huomaa kun vaimolla on tunteet pelissä.
        Vaimo on täysin mukana ja saadaan todella kiimaista aktivista naista josta huomaa heti että rakastaa seksiä.


    • Anonyymi

      Minun työni on 1kk töissä ja 1 kk vapaa.
      Asumme Inkoossa meillä asuu 1 kaveri ja hän on vaimoni sängynlämmittäjä minun poissa ollessani.
      Meillä taitaa todellissuydessa kallistua vaaka siihen että ystävämme panee eniten vaimoani koska kaverimme on kuukauden kaksistaan vaimoni kanssa ja minun ollessa paikalla pannaan usein kimpassa vaimoani.
      En ole koskaan kysynyt vaimoltani kuinka paljon kaverimme panee häntä minun ollessani pois

    • Anonyymi

      Vaimo sanoi minulle että meidän nykyään ainoa kimppakaveri oli kysynyt jos hän saa tulla meille yöksi keskiviikkona.
      Vaimoni kysyi minulta sopiiko se minulle, hän oli jo luvannut että se sopii.
      Vaimo tietää että kimpassa pannaan häntä.
      Mies on ainoa vieras jolle vaimoni antaa pesää nykyään.

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole ihan loogista, että sekstaillaan tuttujen ja turvallisten, hyväksi todettujen kanssa. Jos tykkää juhlamokasta, niin turha niitä kaikkia kaupan kahvilajeja on köydä maistelemaan.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään syytä välttää varattua naista jos kerran aviopuolisoille itselleen sopii että rouvaa saa panna.


      • Anonyymi

        Niin. Mietihän että jopa epätoivoiset luuserit saavat seksiä ja rakkautta muilta, kun taas sinä et saa, etkä ole koskaan saanut keneltäkään yhtään mitään. Minkä se tekee sinusta? Olet yksinäinen, syrjitty ja katkeroitunut ihmisraunio jolla ei ole mitään elämää.


      • Anonyymi

        Ja sinä olet siitä kateellinen ja katkera.


    • Anonyymi

      Eilen olin lapsenvahtina kun vaimoni lämmitti saunaa meidän kaverin kanssa.
      Parin tunnin päästä sain laitettua lapset nukkumaan.
      Menin saunalle katsomaan alkaako siellä olla jo lämmintä.
      Lämmintä näytti olevan kun ystävämme pani vaimoani saunakamarin puolella.
      Itse sauna oli jo jäähvtynyt joten panin uudet tulet ja "pari" sai panon suoritettua.
      Loppuillan ja yön oltiin kolmistaan. Vaimo oli tosi levoton ja erittäin halukas seksiin, kaverin muna tais vähän väliä olla vaimoni imettävänä ja kun sai seisokin niin pääsi panemaan.
      Yöllä vaimo nukkui minun kainalossa ja ystävämme hyppyytti vaimoa pannen takaapäin heräsin siihen kahdesti.
      Meillä lapset herää aamulla ennen klo7.00 kaveri siirtyi makkarasta saunakamarille heti viiden jälkeen ja vaimo meni myös sanoi että saa levätä kun oli rankka yö.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe