Omia perintörahojani ryyppään. Kun ei ole enää vanhempia, eikä ole jälkikasvua, niin ei ole mitään merkitystä vaikka ryyppäänkin perintöni. En minä niitä mihinkään mukaan saa.
Että voitte kuivavitut palstauskovaiset lopettaa saarnaamisenne.
Ei minua haittaa olla alkoholisti
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se ihan paskaa elämää sellainen.
- Anonyymi
Tyytyväinen olen elämääni. Ei tarvitse tehdä mitään, vaan voi nauttia joka sekunnista. Parasta on ettei ole huolta huomisesta. Hetkessä eläminen on parhautta. Joskus ostan inspiraationa lentolipun esim. Prahaan. Siellä voi edullisesti nauttia juomista ja kulttuurista. Prahassa on myös naiset edullisia ja kauniita.
- Anonyymi
Harvinaisen huoletonta on aloittajan elo, ei ole vastuuta kuin itsestä, kadehdin.
- Anonyymi
Samaa mieltä :)
- Anonyymi
Vanha kunnon juoppo tekee kunniakkaan itsarin hukkumalla mökkijärveen.
Sen verran liikaa olen itsekkin viinan pirun kanssa paininut, että tiedän jokaisen aasin puhuvan paskaa, joka viinamäen ihanuutta ylistää 🤣 Raskasta paskaa elämää se jatkuva dokaaminen on. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607054- 1193641
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263000- 212658
- 272293
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3661896- 251860
- 161847
- 321758
- 451672