Alastomuus ei ole luonnollista

Anonyymi-ap

Meidän oloissa, ja yleensä länsimaisessa elämässä alastomuus ei ole luonnollista, senhän tajuaa jokainen. Eri asia on se, että alastomana oleskelu, varsinkin muiden alastomien ihmisten seurassa, on ihan paras olotila.

8

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ollut alastomana käytännössä jo 20 vuotta ja nukkunut ilman peittoa kymmenen vuoden ajan. Olen huomannut sen että kun muut alkavat vetämään karvalakkia ja villatakkia päälleen, minä valitan että on liian kuuma.

      Luulen että nykyihminen on vieraantunut luonnosta niin paljon että heidän lämmönsäätelyjärjestelmänsä ei toimi tehokkaasti. Minä pystyn oleskelemaan helposti 30 asteen pakkasessa ja toimimaan täysin vaikka minulla ei ole kuin t-paita ja sen päällä villapaita, sekä villapipo ja hanskat. Muut sanovat noita sisävaatteiksi. Pystyn myös nukkumaan 30 asteen pakkasessa makuupussissa, kun samanlaisessa makuupussissa nukkuvat nykyihmiset hytisevät kylmästä jo parin tunnin jälkeen. Minun kehoni siis lämmittää makuupussin tai vaatteiden alla olevan ilmakerroksen, kun muilla ihmisillä heidän lämmönsäätelyjärjestelmänsä ei toimi kunnolla.

      Mutta kesäkuumakaan ei minua haittaa. Pystyn kestämään 30 asteen helteitä, kun muut valittavat etteivät kestä hellettä.

      Kun minulla on kylmä, silloin on aina kosteaa. Yleensä myöhään syksyllä tai myöhään keväällä. Minulla voi olla kylmä, koska joko sade, sumu tai hiki on kastellut vaatteet, eikä keho ehdi kuivattamaan niitä kun ympäristö on yhtä märkää. Keväällä taas vaatteet kastuvat yleensä hiestä. Kosteutta minäkään en kestä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pysy siellä tynnyrissäs peikko

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Alastomuus on luonnollista. Länsimaisessa elämässä alastomuus ei ole luonnollista, koska länsimainen elämä ei ole luonnollista. Siksi moni harrastaakin naturismia, voidakseen olla luonnollisesti edes joskus, vaikka enimmäkseen kulttuurimme kieltää sen.

    • Anonyymi

      Ei niin, ei ole lainkaan luonnollista, sillä muutenhan olisimme syntyneet alastomina, jos olisi luonnollista, senhän tajuaa jokainen.

      • Anonyymi

        Ja jos alastomuus olisi luonnollista, niin kyllä eläimetkin olisi luonnossa alasti.


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe