Rakastat? ...............
Ketä sinä mies
75
1873
Vastaukset
- Anonyymi
En ketään. Ei ole kohdetta.
- Anonyymi
Aha, kiitti kommentista vaikka vastasit väärään paikkaan!
-sivusta
- Anonyymi
En enää ketään 😔
- Anonyymi
No aha, tunne se on paskakin tunne.
-sivusta
- Anonyymi
Mua itseäni ihan täysii! Yks blondi saattais olla jätte kiva.
Öitä!- Anonyymi
Aise alaikänen tai teini?
Mutku oot vanha persaukinen köyhä puoliveltto ukko, mitä sulla annettavaa?
Ota se nyrkki ny käyttöön. Haaroihisi.
Ja saitko sen kondyloomankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aise alaikänen tai teini?
Mutku oot vanha persaukinen köyhä puoliveltto ukko, mitä sulla annettavaa?
Ota se nyrkki ny käyttöön. Haaroihisi.
Ja saitko sen kondyloomankin.Moi alaikäinen teini ja samaan aikaan puoliveltto ukko, hei sun löysällesi!
Edelleen rakastan itseäni ihan täysii! Olen paras!
- Anonyymi
Yhtä brunettinaista. m>n
- Anonyymi
Kerro joitain muita tuntomerkkejä. Onko pitkä, vai keskimittainen? Mihin asti sinua ulottuu?
- Anonyymi
Minä brunetti rakastan yhtä miestä, jonka vaalea tukka on muuttunut harmaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä brunetti rakastan yhtä miestä, jonka vaalea tukka on muuttunut harmaaksi.
Ne oli tummat ennen.
- Anonyymi
Yhtä burnettenaista. m->n
- Anonyymi
Hyvä kysymys, sisaruksia, äiti, tytär, siinä se tämän hetken ryhmä. Lapsi on rakkain tietenkin aina
- Anonyymi
2 sisarusta?
- Anonyymi
Oma tytär
En nyt voi sanoa vielä rakastavani ketään... Ihastuneena/rakastuneena olen ollut, mutta se ei ole vielä rakkautta. Pitää tuntea ihminen ensin, että voi rakastaa.
- Anonyymi
Minä tykkään tuosta sinun viimeisestä lauseesta;”pitää tuntea ihminen ensin,että voi rakastaa.”❤️
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään tuosta sinun viimeisestä lauseesta;”pitää tuntea ihminen ensin,että voi rakastaa.”❤️
Kiitos. 😊
- Anonyymi
Sinä ansaitset hyvän naisen itsellesi!Sellaisen joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet.Ja joka ymmärtää ja rakastaa sinua.Ja jolla on kutakuinkin samanlaiset arvot.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ansaitset hyvän naisen itsellesi!Sellaisen joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet.Ja joka ymmärtää ja rakastaa sinua.Ja jolla on kutakuinkin samanlaiset arvot.
Kiitos. Niin meistä varmasti jokainen ansaitsisi itselleen sellaisen kumppanin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Niin meistä varmasti jokainen ansaitsisi itselleen sellaisen kumppanin.
Kirjoituksistasi päätellen et o koskaan ollut rakastunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksistasi päätellen et o koskaan ollut rakastunut.
Kyllä olen ollut. Todella rakastunut... Yleensä vain yksipuolisesti 🙁
- Anonyymi
Vahvasti kiinnostunut S-naisesta. Pitää vain antaa hieman tilaa, etten ole liian aggressiivinen hänen mielestään.
- Anonyymi
Potku auttaa
- Anonyymi
Millainen S-nainen on kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen S-nainen on kyseessä?
Mukava, kiltin oloinen, ehkä vähän arka kun on kuitenkin melko nuori vielä. Ruskeat hiukset, pituutta jotain 160cm paikkeilla.
- Anonyymi
OHI! S naisia on kyllä paljon maailmassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OHI! S naisia on kyllä paljon maailmassa!
Niihän niitä on ja on monia muitakin. Ei se maailma yhteen naiseen kaadu :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava, kiltin oloinen, ehkä vähän arka kun on kuitenkin melko nuori vielä. Ruskeat hiukset, pituutta jotain 160cm paikkeilla.
Muu täsmäis, paitsi tuo nuori ja en mie hirviän arkakaan ole😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muu täsmäis, paitsi tuo nuori ja en mie hirviän arkakaan ole😅
Joo no tämäkin S-nainen alkoi arkailemaan kun aloin itse osoittaan mielenkiintoa. Testaileeko sitten, vai onko vaan niin nuori ja kokematon että säikähti :)
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on Truman showssa? Pilkkana pidetty lapsesta saakka.
- Anonyymi
Häntä joka tuntee samoin ja jonka kanssa haluaa jakaa elämäänsä, etsinnässä on ja annan virran viedä ja katson mihin joudun.
- Anonyymi
En halua jakaa kullanarvoista elämääni enää kenenään kanssa.
Olen vapaa. Ihanaa.
Otan, poimin parhaannäköiset kertakäyttöisixi tai sexi. Jos osoittautuu hyväxi, voin harkintaa toistoa. - Anonyymi
Lusimaan
- Anonyymi
Ihmistä
- Anonyymi
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. Kukapa tuota nyt olisi uskonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. Kukapa tuota nyt olisi uskonut?
Kukapa olisi epäillyt näsäviisaan kommentin ilmestymistä mihin tahansa aloitukseen...
- Anonyymi
Lapsiani pitäskö muka jotain muuta rakastaa lapset ei ainakaan tuota pettymystä ja jos tuottaa ni si on itte mokannu kasvatuksessa eikä lapset voi sille mitään että olen heidän isänsä
- Anonyymi
Annikki tähteä, harmi kun sen piti jo lähteä.
- Anonyymi
Joulupukkia
- Anonyymi
Joka joulu eri pukki ja jännitystä. Niitä voi tilata.
- Anonyymi
Sitä samaa miestä jota oon rakastanu jo ties kuinka kauan.
- Anonyymi
😊😊😑😐
- Anonyymi
Rakastat hymiöitä?
- Anonyymi
Samaa, jota noin 6v olen rakastanut.
- Anonyymi
En oikeastaan ketään. En edes itseäni. Kun ei ole vastarakkautta, rakastaminen on turhaa.
- Anonyymi
Lapsiani
- Anonyymi
.annaa.
- Anonyymi
en ketään mutta kaikkea hyvää toivon ystäville ja muille mut kusipäät voi mennä saunan taakse
- Anonyymi
Vain itseäni. Opin sen sinulta.
- Anonyymi
Joke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joke.
Tahi eke!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joke.
Jocke
- Anonyymi
Aina syyttelemässä muita. Get a grip ja hanki peili!
- Anonyymi
K.N 🤗
- Anonyymi
Mä rakastan kaikkii Anonyymei. Montax tääl teit o?
Anonyymit on ihqui! - Anonyymi
parasta ystävääni :(
- Anonyymi
Omaa lastani ja vanhempieni sekä läheisiäni.
- Anonyymi
Yhtä ihanaista jolle ei löydy vertaa, sydän sykkyrällä odottelin että olis saanu edes nähdä..
- Anonyymi
No mikset saanut nähdä?
- Anonyymi
Piaa <3. Voihan huoh sentään, kun ei pitäis edes katsoa kuvia.
- Anonyymi
M*r*aan minä olen tainnut rakastua. On hän senverran ihana että.....❤
- Anonyymi
Mies on pelkässä seksisuhteessa miehen kaa.
- Anonyymi
Miehellä seksisuhteita miesten kanssa.
Ei niistä miehistä häähuntua moni käytä leikeissä. Joku silloin tällöin. - Anonyymi
Brunettea V naista
- Anonyymi
Sitä samaa H naista. Tv. K mies
- Anonyymi
Mulla aina vaan tää ensirakkaus tämä yks s tyttönen
Se on sellainen aito rakastus. - Anonyymi
Rakastuin siihen säihkysääreen ja tänäänkään ei ole tuntemukset vielä kadonneet. Otan asiat vastaan sellaisina kuin ne ovat ja odottelen laantumista, että jotain uutta voi syntyä.
- Anonyymi
Tätä yhteiskuntaa ja sen hallintoa. Rakkauteni on kollektiivista, oikeudenmukaista ja vastuullista. Erosin entisestä rakkaudestani Rahasta joka ei antanutkaan kaikkea tarvitsemaani. Jotakin jäi puuttumaan. Nykyään elän onnellisena yhteiskunnan kanssa. Liittomme yhdistettiin Kansaneläkelaitoksessa. Kela-liittomme kestää kunnes kuolema meidät erottaa.
- Anonyymi
Pariin naiseen ihastunut elämäni aikana! Niitä on 4 ollut!
- Anonyymi
Mutta nekin vain varmaan on bimboja kiusaajia toisen mokille nauravia jonkun kiusaajan vitseille saa hirmuset naurut että seuraavina öinä ei tule sitten yhtään
- Anonyymi
Ei miesten Aivoihin mahu sana Rakkaus , heillä on aina mielessä , Auto, viina ja Nainen !ja se mikä on naisilla!
Ja töiden jälkeen kutsuu miestä , olohuoneessa löhösohva, telkkari, sitten makkara ja olut lasi.
Ei vaikka joku ois saanu miehen omaan virittämään ansaan , Kyllä me naiset saamme odottaa , Sitä Ihanaa sanaa Rakastan !
Saa mies kysymään silmät pyöreänä itku kurkussa kysymääm " Etkö dä mua Rakastakaa ennää" ( nyyh)
" Et sä .
Sano koskaan Mulle Kaidulle( Nimi muutettu) , että Rakastan sinua!
Yhyy, Mitä sä, sitten lupasit sillin Alttarilla .
Näin ! Ei miehet osaa sanoa Rakastan.
Se on muu tapa miesten ilmaista , että Rakastaa ( väkivalta ei kuuluu tähän)
Tänään on Helluntai , jos heilaa ei e helluntaiseurakunta ei sitten koko kesänä. - Anonyymi
Tulevaa vaimoa ja lapsia, vaimosta eikä lapsista ole vielä tietoakaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210239
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2024101KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333325Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.422200Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?681414Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman61839Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6837Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117758En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44746Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.131738