Eläkkeellä viihtyminen

Anonyymi-ap

Minulle itselleni iski kipinä muuttaa ulkomaille Thaimaassa. Istuin central worldin Pizzeriassa Bangkokissa ja katsoin alas ja siinä torilla oli suihkulähteitä tai lähde kokonaisuudessa. Tuli vain tunne, että tämä on minun kotini. Täällä tahdon asua ja olla. Kävin Thaimaassa usein ennen eläkettä noin 40 kertaa. Kuukausi ja kolmen kuukauden matkoja.

Työskentelin vain päästäkseni Thaimaahan. Kuntoilin siellä ja sieltä ammensin voimani. Voin sanoa, että ilman Thaimaata en olisi jaksanut. Minua on onnisti, että siihen aikaan oli halpaa ja edullista matkustaa ja sainko, jopa alle 300 euroa meno paluun Bangkokiin. Kyllä minusta voi sanoa, että olen Thaimaan matkaaja.
Hyvin usein sairaslomalla myös. Revin aina itseni loppuun ja sitten lähdin. En todellakaan käynyt Suomessa ravintolassa ja en juonut Suomessa ollessani. Olin kuin hullu sen suhteen, että pääsen taas pois.

Päästyäni TK-eläkkeelle ei ollut mitään epäselvyyttä, ettenkö muuttaisi Thaimaan. Mutta lähdin sitten Kambodzaan ja tykästyin ja jäin tänne. Täällä on helpompaa viisumit ja oleminen ulkomaalaisena. Sitä en usko, että joku ei tykkää Thaimaassa olla.. No, en tykkää minäkään olla missään Koh Changilla tai Phuketissa no, en. Ihastuin myös Buri ramiin Thaimaassa ja siellä oli mukavia ihmisiä ja jäi mieleen yksi ruotsalainen kaveri siellä paikalisessa bambu-baarissa( Pattayalla on myös Bambu-baari). Hän sanoi, että hän asuu täällä ja asunut jo 12 vuotta ja hän oli onnellinen ja hänellä oli Thai vaimo myös.

Joo, olen ollut Pattayalla paljon ja se on kuin toinen koti silloin. Se elämä vain vetää puoleensa ja sille ei voi mitään, kuten monet Thaimaan matkaajat sen osoittavat. Kambodza on myös vastaava, kuin Pattaya, mutta täällä on hiukan rauhallisempi olla. Täältä voi tehdä helposti matkan Pattayalle tai muualle, kun minulla on Kambodzan eläkeläis viisumi, niin voi aina palata tänne ilman ongelmia ja kuuluu vain leimasimen kolahdus ja taas olet kotona Kambodzassa.

Viihtyminen täällä. Tärkeintä minusta on mielen rauha, että elämässä ei ole ongelmia ja sydän lyö tasaisesti ja rauhallisesti. En tykkää poliittisesta paskasta ja valtion propaganda saa aina suuttumaan, kun näen, kuinka ihmisiä manipuloida an ja valehdellaan ja panetellaan, jonkun valtion ja sen porukan kiillottamiseksi YLE on saastaa ja aivan oikein lestadiolaiset sanoo siitä, että Sontaluukku.

Toki se on se raha mitä länsimaisella eläkkeellä täällä saa. Asuminen hyvin, kuten olen kertonut, niin 140 euroa vuokra + sähkö kuussa. Onhan noita muitakin, jotka asuu Thaimaassa ja Filippiineillä tubella ja sieltä voi katsoa asioita ilman poliittista paskaa.

Itse en myöskään voi sairauden vuoksi asua edes kylmässä, kun on reumaan viittaavia sairauksia. Jalat nyt ei vain liiku kylmässä ja tulee kolotusta ja särkyä. Toisaalta ei ole mitään mielenkiintoa edes muuttaa Suomeen. Mitä minä siellä, kun siellä ei ole, kuin lapset ja nekin monesti ulkomailla, kun ovat vieraskielisiä. Espanjaan tahtoo myös ex-vaimo ja ei siellä Suomessa kukaan tahdo oikeasti asua. Miksi kärsiä siellä ja voivotella... Taas valtiota ja sen suuruutta ja olemusta. Verot voi siirtää myös Kreikkaan tai Espanjaan jos alkavat kiristää... Tai heti, kun se on järkevää. Me, kaikki kuollaan ja me kaikki ihmiset olemme saman arvoisia. Et voi syntyä uudestaan Suomeen jos sitä kuvittelet.

Näillä valtio ja pedon merkki leijonan pojilla ei ole edes mahdollista syntyä uudestaan, sillä Raamatun mukaan ne menee kadotukseen. Kyllä valtio on Raamatun Peto. Älä ihaile äläkä alista sillä muita äläkä vahingoita sillä ketään. Äläkä omi ja risti sen nimeä suomalainen. Toki, toivottomat turvautuvat siihen, koska heidän oma itsetunto ei kestä todellista asemaa yhteiskunnassa.

Minä olen omin silmin nähnyt, ketä sanovat ja huutavat suu vaahdossa olevansa suomalaisia. Ne on ne kaikki joilla ei ole mitään ja ovat kaikessa epäonnistuneet. Ei yksikään valtion johtaja sano olevansa suomalainen, sillä toinen alistaisi hänet välittömästi.

Muistakaa, että eläkkeellä olet vapaa ja voit toteuttaa unelmasi ja elämäsi ja Kristuksessa on toivo ja suoja ja elämä.

0

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 127
        3467
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        94
        3189
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2378
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1831
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1688
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1559
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        18
        1534
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        29
        1476
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1441
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        84
        1390
      Aihe