Onko muut saanu kavereilta piiskaa? Itse olen kerran saanut kun olin lähiaikoina ollut heille vähän tyly ja ärsyttänyt heitä niin kerran he tulivat kolmen joukolla kotiini kaatoivat maahan ja laittoivat raudat jonka jälkeen mentiin keittiöön ja siellä laittoivat minut pöydän päälle niin että jalat ovat maassa ja vatsa pöydällä. Sen jälkeen laskivat minun housut ja yksi painoi minua niskasta ja selästä, yksi jaloista ja yksi piiskasi takapuoltani pienellä kepukalla. Tietenkin yritin siinä rimpuilla ja päästä irti mutta eipä se onnistunut kun minulla koko ajan oli alivoima ja sen seurauksena sitten sain kovempaa piiskaa. Rangaistuksen jälkeen he käskivät minut polvilleen tai saan lisää piiskaa ja tottelin jonka jälkeen pyysin anteeksi ja nyt kaikki on taas hyvin. (Olimme aikaisemmin sopinut että näin tulee ehkä käymään)
Kavereilta piiskaa pyllylle.
14
940
Vastaukset
- Anonyymi
Olin ollut kaverilleni jo pitkään 50€ velkaa ja eihän tämä Jussi sitä kauheesti perinytkää. Jussista ei selkään antajaksi oisi ollut mut tämän isoveli oli saanut tietää velastani ja en mahtanut mitään kun alkuunsa olin sen polvilla poikittain perse paljaana Jussin katsellessa kun sen veli läimi kämmenellään pakaroitani varmasti puolituntia.
Se ei sille riittänyt ja olin kohta perse pystyssä tyyny lantion alla remmitettävänä.
Paitsi että se oli Jussin katsellessa noloa niin myös erittäin kivuliasta, varsinkin se remmi kun lujaa räimähtäen häpäisi pyllyposkeni.
Kolme vrk pakarat kipeinä mutta ihmeellisintä itselleni tässä on siinä, että tuo nöyryytys kiihotti ja kiihottaa nyt jälkikäteen niin, että kalu jäykistelee vähän väliä.- Anonyymi
Remmiätakamukselle kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Mies vaikka miehisyyteni kylläkin sai tuollaisesta nöyryyttämisestä aikamoisen kolauksen!
Anonyymi kirjoitti:
Mies vaikka miehisyyteni kylläkin sai tuollaisesta nöyryyttämisestä aikamoisen kolauksen!
Juu no itse olen nainen ja ei tämän tapauksen jälkeen tehnyt mieli nähdä heitä vähään aikaan
- Anonyymi
Juu no itse olen nainen ja ei tämän tapauksen jälkeen tehnyt mieli nähdä heitä vähään aikaan
Et vaan osaa päättää ootko 18 vai 25 v?
Siis hä 25 olen
Eiku aa puhelin oli korjannut itsestään kun kirjoitin niin sinne 18
- Anonyymi
Siis hä 25 olen
Ja mistäpäin
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A0x1A0
- Anonyymi
Aloin seurustelemaan yhden mua vanhemman bodarin kanssa. Sen ex muija kaveri oli mustasukkanen ja toi bodari varotteli mua siitä.
Sitte kerran kun lähin salilta toi muija joka on mua paljon pitempi, raskaampi ja vanhempi ootti salin ulkopuolella mua ja kisko hiuksista autoosa, vei kotiisa ja piiskas ja hakkas remmillä mun pyllyä ja tissejä jossain ihme raivo psykoosissa.
Kaikkee en kehtaa ees kertoo mitä se mulle teki mut mä lopetin seurustelun sen bodarin kaa ja nää taas alkoi keskenään olemaan.
Aivan järkky kohtelu siltä bi muijalta enkä mä oikee uskaltanu vastustella millää tavoin.
Mua nolottaa aatellakin sitä juttuu vielkii!
Noora- Anonyymi
Olikos tää ex muija kans bodari ja Ritu nimeltään?
Kokemus mulla kans sen käsittelystä. Vissiin se ämmän pään on dobingit sekottaneet. Pelottavan hullu lesbo sekopää!
Hävettää muakin mitä se teki eik siitä kyl kehtaa kertoo kellekkää.
Essi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos tää ex muija kans bodari ja Ritu nimeltään?
Kokemus mulla kans sen käsittelystä. Vissiin se ämmän pään on dobingit sekottaneet. Pelottavan hullu lesbo sekopää!
Hävettää muakin mitä se teki eik siitä kyl kehtaa kertoo kellekkää.
EssiRitu oli joo ja se sen koira!!!!!
Noora
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H9j4C1
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk41214Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661138Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011020Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977- 129847
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.68842Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää392729