Tämä Venäjän talous ja liittymis kateussota, vaikka on viemässä Sauomen talousahdinkoon, niin heille sota on kuin uskonto, Yhdysvaltain liittolaisina !?
Ylessäkään ei yksikään toimittaja uskalla Suomen sota ja asemenoja vastustaa,potkupelostako !?
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Siis MIKÄ KATEUSSOTA? Mitään kateutta EI OLE joten lakkaappa pappa jauhamasta paskaa!
- Anonyymi
Pappa ei puhu paskaa vaan asiaa.sinäkin tulet tajuamaan sen vielä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa ei puhu paskaa vaan asiaa.sinäkin tulet tajuamaan sen vielä joskus.
Siis tuo pappa nimenomaan PUHUU paskaa! Sinä et vaan ymmärrä sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo pappa nimenomaan PUHUU paskaa! Sinä et vaan ymmärrä sitä!
Joku ei yritäkkään asettua toisen asemaan ja miettiä sitä että onko itsekkään oikeassa aina haukkuessaan muita, jotka eivät jaa hänen mielipiteitään,mitkä ovat aika yksinkertaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ei yritäkkään asettua toisen asemaan ja miettiä sitä että onko itsekkään oikeassa aina haukkuessaan muita, jotka eivät jaa hänen mielipiteitään,mitkä ovat aika yksinkertaisia.
Asettuisit sinä ensin meidän isänmaallisten suomalaisten asemaan ja puhu sitten vasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asettuisit sinä ensin meidän isänmaallisten suomalaisten asemaan ja puhu sitten vasta!
Ilkeät kirjoittaa mahtipontisesti isänmaallisuudesta,sehän on nykyisin amerikan ja naton kumartamista ja polvistumista sinne kuin mekkaan konsanaan,sisukin on menneen talven lumia meidän suomalaisten osalta,kun jenkit tekivät siitä kaupallisen version .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeät kirjoittaa mahtipontisesti isänmaallisuudesta,sehän on nykyisin amerikan ja naton kumartamista ja polvistumista sinne kuin mekkaan konsanaan,sisukin on menneen talven lumia meidän suomalaisten osalta,kun jenkit tekivät siitä kaupallisen version .
Ja sinä itse kumarrat venäjään päin joten oleppa ihan hiljaa vaan!
- Anonyymi
Venäjä väittää väitetysti ja ukraina valehtelee valehtelemistaan.
- Anonyymi
te soomilaiset olla keteliset venjän kaalosopat ja muut rikaudet ! Putler on huva tyranni, eläkön putin ! harasoo.. diktatur.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600