Olisiko joku halukas piiskaamaan 25 vuotiaan tuhman hyvännäköisen naisen persettä? Olen pitkään haaveillut että joku ihan sama mies tai nainen piiskaisi ja alistaisi minua.
Piiskaa 25 vuotiaan naisen paljaalle perseelle
43
2618
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos mies JA nainen piiskais sua yhdessä?
rasvattu nahkavyö lävähtää öljytyille pakaroille , läimitään pylly pehmeäksi ja sitten ?
Kalewirauta Haluatko tulla sähköpostiin juttelemaan jos kiinnostaa niin heitä vaan sähköpostisi.
- Anonyymi
Remmiätakamukselle kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta
Kuulostaa Kutsunin kalastelulta 🙄
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N4c7I2
hmm taisi valvonta poistaa s postin tiedot
- Anonyymi
Tai sitten ei
Missä sinä asut?Jos asut lähellä minua tule tänne,minä voin anna sinulle piiskaa!
No missä asut
Minä olen yksin ja asun maalla ja minä voin olla sinun ankara oppettaja eli mitä sinä haluat?Olen aika vanha mies ja ei kiinnostunut tavallainen seksi!
- Anonyymi
Tää jonna on taas yks onneton keski-ikäinen mies
- Anonyymi
No homppeliluuserihan tuo strykpojkekin on että hyvin toisilleen sopivat.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jonna halua?Anna eli saada piiskaa?Minä haluan molemmat mutta kun runkaan fantasioidaan että minä saan piiskaa,ei koskaan anna!
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään että me hompeliluuserit sopisivat yhteen!
Kunnon piiskaus on ihanaa ja kiihottavaa.
Ehdottomasti😊
- Anonyymi
Kiinnostaisko piiskata minua?
Jokos oot sitä kaipailemaasi piiskaa saanut? ;)
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D3u1I6
- Anonyymi
En livenä, mutta tuossa yksi lyhyt fantasia jos yhtään helpottaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12431151/panettaa#comment-120940405 - Anonyymi
Täällä olis oulusta 30 vuotias vapaaehtonen mies!
- Anonyymi
Mielellään piiskaisin mites suhun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B5v6V5
- Anonyymi
Oletko ihan tosissaan,toivon että saat tyypin jokaa osaa. Antaa vyöhoitoo,muista aina mikä teke kipeitä se ei tapa mutta tekee myös hyvää. No
Itselläni oli tosi kammo pitkä aikaa,mutta se on helpottanut,ja olen saanut tosi ikäviäkin juttuja.
Olin 14v tyttö asuttiin maalla K:suomi, kotona oli pahoja riitoja,paljo alkoholia käytettiin.
Äitini oli pelottava naine,ja oli erittäi kova huoraamaa
juoma miesten ukkoje kanssa.
Äitini kanssa tuli riitoja että en olisi saanut käydä illalla kylällä toiste nuorte seurassa. Tämän takia äiti syytti mua että,olen syypää siihen kyllä juorut kertoo että koitatan poijilla pilluani,ja olen antanut poikien pannakkin. Tästä tuli riita, minä huusi äitille olet mieste ukkoje nussitava elä yhtää syytä minua, äiti humalassa vei minut heinäladolle,repi minulta meko ylös ja alushousut nilikkoihi, ja huuti mulle ,ja piti niskatukasta kiinni.että tässä talossa on yks karvaperse vittu millä töitä tehhää ,sinä isoperse lihv letukka oot ,paina päähäns että et huoraa tiineksi ihtees.ja samalla löö ja löi minua paljaalee perseelle että läpinäkyvä kävi paksusta nahka vyöstä ,ja löi takareisi minä huusin kui sattu ,äiti humalassa huuti levitä näitä lihavia reisiäsi haarojasi, paino niskasta minua kontallee äipä kouri minulta pillua työntää pillu uomaa vakkoo kouraansa,työntää pilluu syvälle pillu kitarisat emättime aukoryppypanta työntää emättimmee käpäläsä. Huhtikuuta että olen täys saatana horo perse lutka lihavasta karva perseestä .
Huuti kuin paljo sinuun on nussittu, ja samalla turisti repi pillun karvoista, oli pakko sanoo 11v lähti impipillu ja minuutissa on 14 poikaa tältä kytätä nussinut. Ja rippikoulu leirillä ,iltasella 8 poikaa siltä kyläkunnalta .ja näitä sinun juoppo ukkoja miehiä ,on
minulta nussitu pillu yöllä yhtä aikaa kun oot humalassa maannut toisessa kamarissa.Ukkoje alla.
Äiti huuto ketä kaikkiaa Huusin se ei sinulle kuulu ,
Mutta viimmese 1,5v aikaa ainaki aikaisia miehiä ukkoja on 24 miestä uskoo, ja oon nussiinaa vkl öinä arki öinä.Nii äiti veteli löi minuutissa täysillä päin pillun haaroja. Olin kipee pitkä aikoo tämäjäläkee.
Nyt ollaa jo 48v oltu kipeitä tosi monta kertaa. - Anonyymi
mielelläni,jos oot varma että kestät,,,
- Anonyymi
56v mies voisi toteuttaa fantasiasi käytän ratsastus piiskaa ja sidonta välineitä sitoisinnsut alasti peppu pystyssä odottamaan piiskausta ensin öljyäisin pakarasi ja lämmittelisin avokämmenellä pakarat punoittaviksi jonka jälkeen sais piiskaa pakaroillesi toki sopisimme jonkun turvasanan jos haluaisit tauon saisit myös imeä kaluani ja fitsaisin myös pilluasi ja vaatisinmet oot posliini pillu
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/L5k7L7
- Anonyymi
Minä annan tuhmille nuorille naisille risua metsässä PK seudulla
Kaikki ovat valittaneet kunnolla käsittelyssäni.
Toivon että olet muodokas ja posliinipillu:)
Pakarat tiukat ilman sellua!
Ota yhteyttä
kari45
meiliboxi.fi - Anonyymi
kik aant15 piiskaus ja alistus onnistuu
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/Y9d2J3
- Anonyymi
Mieluummin vähän varttuneempi naista.
- Anonyymi
Ei ainakaan viimeksi johtanut mihinkään tämä juttu.
- Anonyymi
Ja haaveksi taitaa jäädäkin...
Kesällä olisin piiskannut sua metsässä paljaille pakaroille mutta eipä tyttö uskaltanut tulla sessioon - Anonyymi
Oletko sinä halukas näyttämään persettäs ventovieraalle,livenä ?
Voisin piiskata perseesi punaiseksi koska vain.
Jos asut PK seudulla
M56 - Anonyymi
Olisin ollut halukas mutta menit puihin
Ehkä tänä keväänä saisin läimäytellä
persettäs
Katsoa kunka ne alkavat punoittaa ja kuinka kiimalima valuu pitkin reusiäsi..
Kurt56
Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869