onko jossain kunnon siivojaa joka kävis kaavin mökillä kerran pari kuussa
siistijä töihin
33
1325
Vastaukset
- Anonyymi
ONKO KAAVILLA?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866316o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
AI EI OLE?
- Anonyymi
Jos joku tyttö kävisi, maksua vastaan tietysti.
- Anonyymi
Ja sinä olisit mökillä "vahtimassa" työn jälkeä ja vähän muutakin?
- Anonyymi
jep. vahtisin.. voisin lämmittää saunan (nyt voit fantasioida omaan tahtiisi)
- Anonyymi
Työehtoihin kuuluisi yhteissaunominen työn jälkeen ja suorittamasi perusteellinen pesu työn tekijälle.
- Anonyymi
fantsut omalla kädellä
- Anonyymi
Ah, voip iskeä sauna erektio..
- Anonyymi
kaavi huomio. siivooja
- Anonyymi
alaston siivooja?
- Anonyymi
yess
- Anonyymi
Eikö siellä kaavilla ollu joku Hanne tms ammatti siivousyrittäjä?
- Anonyymi
olispa mukava olla puhtaassa pesässä.
- Anonyymi
KENEN PESÄSSÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KENEN PESÄSSÄ?
muurahaispesässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muurahaispesässä
ai siivoojan kans?
- Anonyymi
VAIKKA NIIN
- Anonyymi
feministi yrittäjä kaavilla, etkö tienny.
- Anonyymi
niillä on tiukka... se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä on tiukka... se
HINTA?
- Anonyymi
hinta on sovittavissa, luulisin.
- Anonyymi
siivous tmi tms oli ainakin muutama vuosi sitten kaavilla.. vissiin vasemmistolainen se siivooja.
- Anonyymi
onko karvoja siellä?
- Anonyymi
höh väliäkö sillä????
- Anonyymi
ainakin karvojen pitäis olla puhtaita jos kerran on siivooja
- Anonyymi
Hanski siivoo ja tiskaa
- Anonyymi
missä kaavin oma suomi24 sivu... sitä odotellessa
- Anonyymi
Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.
Kaavikin on niin kuoleva kylä, että päätiellä alkaa jo sammal kasvaa. Muutamassa liikkeessä niin tökeröä asiakaspalvelua, että eipä ole enää tullut käytyä, pariin vuoteen. Yrittäjät taitavat hoippua vararikon partaalla. Mutta sama suunta monilla pikkukylillä. Kunnan päättäjät ovat olleet vaihteeksi hiljaa ja riitelevät suljettujen ovien takana, ei mölyt kantaudu ulkopuolisille. Siellä taidetaan ne päätöksetkin tehdä, enimmäkseen. Paikallislehtikin kertoo yleensä naapurikuntien asioista, Kaavilta ei ole mitään kertomista. Uteliaat vain kyttäävät toisiaan.
- Anonyymi
joopa joo ja huomen aamuna lissee
- Anonyymi
Samainen "vanhamies" oli tuossa kirkonmeinigissä kysellyt eräältä tuntemaltamani naiskaverilta, josko tämä tulisi siivoamaan tämän kotiin, tai mökille.Oli nainen heti hokannu mistä olisi kysymys oikeasti.Oli myös alkuunsa aikaisemmin kirkonmeiningissä haastellut mukavia ja saanut melkein naisen uskomaan "vanhanmiehen" puheisiin, että siinäpä herrasmies, mutta annasolla niin vain halus naista omiin fantasioisiin.
- Anonyymi
onko tosi vai sinun fantasia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä628092Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai475866Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.425590- 1102260
- 1212168
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav811686- 1171524
IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.1221507Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti1401116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht811086