siistijä töihin

Anonyymi-ap

onko jossain kunnon siivojaa joka kävis kaavin mökillä kerran pari kuussa

32

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ONKO KAAVILLA?

    • Anonyymi

      AI EI OLE?

    • Anonyymi

      Jos joku tyttö kävisi, maksua vastaan tietysti.

      • Anonyymi

        Ja sinä olisit mökillä "vahtimassa" työn jälkeä ja vähän muutakin?


    • Anonyymi

      jep. vahtisin.. voisin lämmittää saunan (nyt voit fantasioida omaan tahtiisi)

      • Anonyymi

        Työehtoihin kuuluisi yhteissaunominen työn jälkeen ja suorittamasi perusteellinen pesu työn tekijälle.


      • Anonyymi

        fantsut omalla kädellä


    • Anonyymi

      Ah, voip iskeä sauna erektio..

    • Anonyymi

      kaavi huomio. siivooja

    • Anonyymi

      alaston siivooja?

    • Anonyymi

      yess

    • Anonyymi

      Eikö siellä kaavilla ollu joku Hanne tms ammatti siivousyrittäjä?

    • Anonyymi

      olispa mukava olla puhtaassa pesässä.

      • Anonyymi

        KENEN PESÄSSÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KENEN PESÄSSÄ?

        muurahaispesässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muurahaispesässä

        ai siivoojan kans?


    • Anonyymi

      VAIKKA NIIN

    • Anonyymi

      feministi yrittäjä kaavilla, etkö tienny.

      • Anonyymi

        niillä on tiukka... se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niillä on tiukka... se

        HINTA?


    • Anonyymi

      hinta on sovittavissa, luulisin.

    • Anonyymi

      siivous tmi tms oli ainakin muutama vuosi sitten kaavilla.. vissiin vasemmistolainen se siivooja.

    • Anonyymi

      onko karvoja siellä?

      • Anonyymi

        höh väliäkö sillä????


    • Anonyymi

      ainakin karvojen pitäis olla puhtaita jos kerran on siivooja

    • Anonyymi

      Hanski siivoo ja tiskaa

    • Anonyymi

      missä kaavin oma suomi24 sivu... sitä odotellessa

      • Anonyymi

        Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.

        Kaavikin on niin kuoleva kylä, että päätiellä alkaa jo sammal kasvaa. Muutamassa liikkeessä niin tökeröä asiakaspalvelua, että eipä ole enää tullut käytyä, pariin vuoteen. Yrittäjät taitavat hoippua vararikon partaalla. Mutta sama suunta monilla pikkukylillä. Kunnan päättäjät ovat olleet vaihteeksi hiljaa ja riitelevät suljettujen ovien takana, ei mölyt kantaudu ulkopuolisille. Siellä taidetaan ne päätöksetkin tehdä, enimmäkseen. Paikallislehtikin kertoo yleensä naapurikuntien asioista, Kaavilta ei ole mitään kertomista. Uteliaat vain kyttäävät toisiaan.


    • Anonyymi

      joopa joo ja huomen aamuna lissee

    • Anonyymi

      Samainen "vanhamies" oli tuossa kirkonmeinigissä kysellyt eräältä tuntemaltamani naiskaverilta, josko tämä tulisi siivoamaan tämän kotiin, tai mökille.Oli nainen heti hokannu mistä olisi kysymys oikeasti.Oli myös alkuunsa aikaisemmin kirkonmeiningissä haastellut mukavia ja saanut melkein naisen uskomaan "vanhanmiehen" puheisiin, että siinäpä herrasmies, mutta annasolla niin vain halus naista omiin fantasioisiin.

    • Anonyymi

      onko tosi vai sinun fantasia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe