onko jossain kunnon siivojaa joka kävis kaavin mökillä kerran pari kuussa
siistijä töihin
33
1315
Vastaukset
- Anonyymi
ONKO KAAVILLA?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866316o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
AI EI OLE?
- Anonyymi
Jos joku tyttö kävisi, maksua vastaan tietysti.
- Anonyymi
Ja sinä olisit mökillä "vahtimassa" työn jälkeä ja vähän muutakin?
- Anonyymi
jep. vahtisin.. voisin lämmittää saunan (nyt voit fantasioida omaan tahtiisi)
- Anonyymi
Työehtoihin kuuluisi yhteissaunominen työn jälkeen ja suorittamasi perusteellinen pesu työn tekijälle.
- Anonyymi
fantsut omalla kädellä
- Anonyymi
Ah, voip iskeä sauna erektio..
- Anonyymi
kaavi huomio. siivooja
- Anonyymi
alaston siivooja?
- Anonyymi
yess
- Anonyymi
Eikö siellä kaavilla ollu joku Hanne tms ammatti siivousyrittäjä?
- Anonyymi
olispa mukava olla puhtaassa pesässä.
- Anonyymi
KENEN PESÄSSÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KENEN PESÄSSÄ?
muurahaispesässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muurahaispesässä
ai siivoojan kans?
- Anonyymi
VAIKKA NIIN
- Anonyymi
feministi yrittäjä kaavilla, etkö tienny.
- Anonyymi
niillä on tiukka... se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niillä on tiukka... se
HINTA?
- Anonyymi
hinta on sovittavissa, luulisin.
- Anonyymi
siivous tmi tms oli ainakin muutama vuosi sitten kaavilla.. vissiin vasemmistolainen se siivooja.
- Anonyymi
onko karvoja siellä?
- Anonyymi
höh väliäkö sillä????
- Anonyymi
ainakin karvojen pitäis olla puhtaita jos kerran on siivooja
- Anonyymi
Hanski siivoo ja tiskaa
- Anonyymi
missä kaavin oma suomi24 sivu... sitä odotellessa
- Anonyymi
Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kato kuavilla sua kommentoija eikä puhua mittään,on niin isoja johtajia ja käskijöitä ;) ,ei ei sivuja tule.kukkona tunkiolla, minä,minä,minä vain minä.
Kaavikin on niin kuoleva kylä, että päätiellä alkaa jo sammal kasvaa. Muutamassa liikkeessä niin tökeröä asiakaspalvelua, että eipä ole enää tullut käytyä, pariin vuoteen. Yrittäjät taitavat hoippua vararikon partaalla. Mutta sama suunta monilla pikkukylillä. Kunnan päättäjät ovat olleet vaihteeksi hiljaa ja riitelevät suljettujen ovien takana, ei mölyt kantaudu ulkopuolisille. Siellä taidetaan ne päätöksetkin tehdä, enimmäkseen. Paikallislehtikin kertoo yleensä naapurikuntien asioista, Kaavilta ei ole mitään kertomista. Uteliaat vain kyttäävät toisiaan.
- Anonyymi
joopa joo ja huomen aamuna lissee
- Anonyymi
Samainen "vanhamies" oli tuossa kirkonmeinigissä kysellyt eräältä tuntemaltamani naiskaverilta, josko tämä tulisi siivoamaan tämän kotiin, tai mökille.Oli nainen heti hokannu mistä olisi kysymys oikeasti.Oli myös alkuunsa aikaisemmin kirkonmeiningissä haastellut mukavia ja saanut melkein naisen uskomaan "vanhanmiehen" puheisiin, että siinäpä herrasmies, mutta annasolla niin vain halus naista omiin fantasioisiin.
- Anonyymi
onko tosi vai sinun fantasia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olette jos tosi kaunis nainen
on ollut tosi pitkään siis vuosia vuosia yksin eikä edes oikein tahdo päästää ketään miestä lähelleen niin mistä johtuu?2693231Mies älä nyt,
vain vaihda nykyistä elämäääsi siihen naiseen. On kyllä nätti ja kiva kaikinpiolin, mutta et vain tiedä hänestä kaikkea.1772232Uskallatko laittaa jotain konkreettisempaa
tuntomerkkiä ihastuksestasi? Esim mistä olette keskustelleet, missä nähneet jne. Minä aloitan: IP TV 😃 ps. Siitä on vu761698- 1001658
- 361641
Miksei Martinaa nähty Linnan juhlissa
Kun on niin suosittu valmentaja, että ilmaisessa juoksutapahtumassakin oli kauhea yleisöryntäys, kaikkiaan 6 osallistuj4411345Sunnuntai kyssäri
Millä tavoin hän erityinen? Onko hän erityinen vain sinun silmissä, vai huomaako myös muut hänen erilaisuutensa?77996Asutko missä kerroksessa
Kuinka ylös pitää katse luoda jos ohi kävellessä sulle ajatuksen lähettää? 😘🤭🌌🩷165994Onko sinulla mies vähän ristiriitaiset fiilikset?
Kenties johtuen käyttäytymisestäni. Et oikein tiedä mitä tehdä vaikka tavallaan tiedätkin. Sellaista se on. Mieti nyt si101934Miehelle..
Mietin sitä, että suhtaudutko minuun eri tavalla kuin ennen? Ja jos niin mikä on muuttunut? -naiselta49900