Kullin katselu

Anonyymi-ap

Tykkään katsoa toisten miesten kulleja ja kaluja

154

6181

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva tietää, mutta et ole yksin!
      Jatka edelleen, mutta älä häiriköi runkuilla!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samoin. Kulli on silloin kiihottavan näköinen, kun se roikkuu jo pitkänä muttei vielä seiso. Justiin lauennut kyrpä, vitusta ulos vedetty, märkä ja jo laskenut roikkumaan, huh sen kun sais lipaista huulille ja maistaa vitun ja sperman huumaavan maun. Myös kuseva mies kiihottaa.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Ai niinkö sitähän se sulla tekee kaiken aikaa.


      • Anonyymi

        Kyl ois kans ihan maistaa sellasta kullia joka just lauennut pilluun ja viel isona muttei enää niin kovana. Ja kyl ois ihana katsella kans kusevaa miestä ja vaik ottaa pissat vaik itseni päälle ja suuhuni. En kyl oo ikinä viel harrastanut ku itseni kaa pissileikkei mut ois ihanaa kokeilla


      • Anonyymi

        Tykkään kanssa. Kerran päässyt näkemään kun kännissä hölmöistiin,tytärpuoleni ja vävypoika rupes saunan kammarissa nussimaan. Tytärpuoleni on on tosi kiimainen nuori nainen,olen nähnyt hänet kaikills tavoin,kerran hän sammui saunaan,vein hänet lepäämään pukuhuoneeseen,pienet rinnat paljaana,jalat auki,ja paljas sileä pillu auki,katselin pitkään ja runkkasin kulliani,otin paljon kuvia pillusta,olis kiva jakaa ne. Siinä kun nuoripari nussi,vävypojan kullia oli ihana katsella,märkä pillu oli voidellut kullin kiiltäväksi,tytärpuoleni sanoi,kyllä sä voit runkata,mä haluan nähdä isäpuolen kyrvän,....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kanssa. Kerran päässyt näkemään kun kännissä hölmöistiin,tytärpuoleni ja vävypoika rupes saunan kammarissa nussimaan. Tytärpuoleni on on tosi kiimainen nuori nainen,olen nähnyt hänet kaikills tavoin,kerran hän sammui saunaan,vein hänet lepäämään pukuhuoneeseen,pienet rinnat paljaana,jalat auki,ja paljas sileä pillu auki,katselin pitkään ja runkkasin kulliani,otin paljon kuvia pillusta,olis kiva jakaa ne. Siinä kun nuoripari nussi,vävypojan kullia oli ihana katsella,märkä pillu oli voidellut kullin kiiltäväksi,tytärpuoleni sanoi,kyllä sä voit runkata,mä haluan nähdä isäpuolen kyrvän,....

        Oijoijoi!!! Tuo olis mahtavaa itsekin kokea! Kiihottavaa 😋😋😋


      • Niin juuri parasta! Muutaman kerran olen saanut imeä just nussittua kyrpää,sperman ja pillun maku namia tuoreeltaan


    • Anonyymi

      Kelpaisi kyllä...

      • Anonyymi

        Oot siis kans kullista pitävä. Mä niin haluaisin imee miehen kyrpää, oon ukkomies, mut silti imisin vieraan kyrpää niin kauan et saisin spermat suihun, tulis varmaan lutkamainen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis kans kullista pitävä. Mä niin haluaisin imee miehen kyrpää, oon ukkomies, mut silti imisin vieraan kyrpää niin kauan et saisin spermat suihun, tulis varmaan lutkamainen olo.

        Sama juttu täällä ukm myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot siis kans kullista pitävä. Mä niin haluaisin imee miehen kyrpää, oon ukkomies, mut silti imisin vieraan kyrpää niin kauan et saisin spermat suihun, tulis varmaan lutkamainen olo.

        Varattu olen silti kullia pakko saada tasisin välein pitää hyvänä. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu olen silti kullia pakko saada tasisin välein pitää hyvänä. M 60v

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu olen silti kullia pakko saada tasisin välein pitää hyvänä. M 60v

        Pysyy paremmin miehenä kun saa välillä imeä toisten kyrpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyy paremmin miehenä kun saa välillä imeä toisten kyrpiä.

        Tahtoisin kyllä mutta vaikeeta löytää luotettavaa vakikaveria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin kyllä mutta vaikeeta löytää luotettavaa vakikaveria

        Luotto taattu puoleltani saisit vakkarin. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotto taattu puoleltani saisit vakkarin. M 60v

        Kenet? Akkasiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotto taattu puoleltani saisit vakkarin. M 60v

        Missäpäin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisin kyllä mutta vaikeeta löytää luotettavaa vakikaveria

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Satapori kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Oon pääkaupunki seudulta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä ukm myös

        Ukkomles täälläkin. Kyrpää on ihana imeä,antaa sen sykkiä spermat nieluun asti!


    • Anonyymi

      Miehen kulli ja tuuheat munakarvat ovat kyllä kaunista katseltavaa

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh


      • Anonyymi

        Posliini tai lyhyt karvoitus parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

        Oot taas mennyt sikojasi moikkaa. Pidähän kimppakivaa porsaittesi kaa.


    • Anonyymi

      Kauheassa kullikiimassa koko ajan. Voi kun sais päivän vain nuolla toisen kyrpää ja pitää hyvänä.

      • Anonyymi

        Niinpä


      • Anonyymi

        Jyväskylässä onnistuis


      • Anonyymi

        Ja kyllä täällä seinäjoella löytyy nuoltavaa kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä täällä seinäjoella löytyy nuoltavaa kyrpää.

        saako ottaa syvälle ja vielä peppuunkin please


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saako ottaa syvälle ja vielä peppuunkin please

        Saat ottaa ja panen mielelläni


      • Anonyymi

        Täällä olis hyvänä pidettävä kyrpä kokopäivän


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun ei vierasta nää. Runkkaan kylppärin peilin edessä kiihottaa ja orkut on kovempia.

      • Anonyymi

        Tapaan kans peilin edessä runkata ja nännejä nipistellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapaan kans peilin edessä runkata ja nännejä nipistellä.

        Oispa kiva päästä näkemään runkkaava mies läheltä. Vois himo iskeä ja ottaa myös suuhun.


      • Anonyymi
        Gosari1 kirjoitti:

        Oispa kiva päästä näkemään runkkaava mies läheltä. Vois himo iskeä ja ottaa myös suuhun.

        Kyllä...


    • Anonyymi

      Oho ompas taas hönöt aktiivisia kun katsoo poistettuja viestejä. Pitäähän peräkammarista päästä kertoo neronleimauksiaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parhaita katseltavia on posliinit kullit,joita näkee nakurannoilla.
      Mettärunkuille kun sellaisen saisi imettäväksi.

    • Anonyymi

      Minkä mittainen ja kokoinen kovana on paras imeä

      • Anonyymi

        Kyllähän se kookas kyrpä ( yli 18cm) on aina imijän unelma, toisaalta nuori karvaton tuppipippeli on jo herkkua.


      • Anonyymi

        Ymp,8ärysmitta kovana 16,8cm pituus 17,2cm terska paljas täys poslari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kookas kyrpä ( yli 18cm) on aina imijän unelma, toisaalta nuori karvaton tuppipippeli on jo herkkua.

        innokkaalle imijälle 18cm on haaste onneks kokemusta on menee kurkkuun karvoja myöten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se kookas kyrpä ( yli 18cm) on aina imijän unelma, toisaalta nuori karvaton tuppipippeli on jo herkkua.

        Ihana tuppipippeli olis ihana rullata esinahka taakse,ja paljastaa suippo terska....Tyttären pojalla on just sellanen mitä oon saunassa ihaillut. yllättävän pitkä suippo pippeli ja esinahan piilossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymp,8ärysmitta kovana 16,8cm pituus 17,2cm terska paljas täys poslari

        Aivan upeat mitat ja posliini...täydellinen kulli imettäväksi!!!


      • Anonyymi

        kyllä nyt kun syväkurkun oppinut isoa mukava kokeilla että meneekö 23cm on jo mennyt karvoihin asti mukava niellä kaikki mitä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tuppipippeli olis ihana rullata esinahka taakse,ja paljastaa suippo terska....Tyttären pojalla on just sellanen mitä oon saunassa ihaillut. yllättävän pitkä suippo pippeli ja esinahan piilossa...

        Itellä aikalailla tollanen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tuppipippeli olis ihana rullata esinahka taakse,ja paljastaa suippo terska....Tyttären pojalla on just sellanen mitä oon saunassa ihaillut. yllättävän pitkä suippo pippeli ja esinahan piilossa...

        Nuorta,kiimakullia olis niin mukava saada imeä säännöllisesti! Toki kulli kuin kulli kunhan on puhdas maistuis niin suuhun kuin perseeseenkin 😋😋😋😋


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahdessa kiinostaa kanssa😉

      • Anonyymi

        Lahdesta löytyy 15cm posliini jos jotain kiinnostaa täänään tulla imemään M26


    • Anonyymi

      uima hallissa jotku tykkää kun katsot tarkasti jotku alkaa jopa kovenee kun niitä katselee ihana näky

      • Anonyymi

        Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...


    • Anonyymi

      Tykkään katsella 58 v mies vaasasta ja ottaa suihin

    • Anonyymi

      Samat sanat. En miellä itseäni Bi mieheksi. Mutta tykkään kyllä katsella kulleja. Pikkupojan kulleja,aikuisten miesten kulleja. Välillä yllättyy kun kaverilla järkyttävän kokoinen kulli. Yhellä sedällä,on komia kalu. Kun saunotaan,sedän kullia katselen mielellään,pitkä,ohut,mutta hirveen kokoinen terska kruunaa kaiken,saunassa kun joskus jutellaan naisista,huomaan että sedän kalu rupeaa kasvamaan,ihan pehmeenä kylläkin. Tyttären pojalla taas on tosi pitkä pippeli,tuppikulli,mutta niin söpö

      • Anonyymi

        Niin kielletty asia kuin onkin, mutta kyllä ne nuorten poikien pitkät tuppipippelit on vaan niin kiihottavia katseltavia ja fantasioina poikien pitely hyvänä sylissä saa kyllä setämiehen ison kyrvän kyllä tosi seisokkiin. Mut joo kyllä ne aikamiesten mulkut tulee tsekattuu työporukan saunailloissa ja tarkaan tiedän kenen vaimo saa vähän isompaa kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kielletty asia kuin onkin, mutta kyllä ne nuorten poikien pitkät tuppipippelit on vaan niin kiihottavia katseltavia ja fantasioina poikien pitely hyvänä sylissä saa kyllä setämiehen ison kyrvän kyllä tosi seisokkiin. Mut joo kyllä ne aikamiesten mulkut tulee tsekattuu työporukan saunailloissa ja tarkaan tiedän kenen vaimo saa vähän isompaa kyrpää.

        Sama täällä,kyllä tietyn ikäisten nuorten poikien pippelit on kiihoittavia,entäs pyöreet pyllyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kielletty asia kuin onkin, mutta kyllä ne nuorten poikien pitkät tuppipippelit on vaan niin kiihottavia katseltavia ja fantasioina poikien pitely hyvänä sylissä saa kyllä setämiehen ison kyrvän kyllä tosi seisokkiin. Mut joo kyllä ne aikamiesten mulkut tulee tsekattuu työporukan saunailloissa ja tarkaan tiedän kenen vaimo saa vähän isompaa kyrpää.

        Samanlaisia fantasioita mullakin. Nuoren pojan pitkä pippeli,kun se on niin tupessaan,on kiihottavaa katsella. Joskus tytärpuolen pojalla saunassa aika herkästi jöpöttää,kiva katsella kun pippeli oikein soi kovana. Saunailloissa katson kanssa ja mietin kuinka jonkun vaimoa pannaan isolla kullilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,kyllä tietyn ikäisten nuorten poikien pippelit on kiihoittavia,entäs pyöreet pyllyt

        No kyllähän ne nuoret pepat on sellaista herkkua silmille, että vaikee niitä on olla katsomatta. Ja se nuori pyllynreikä ois ihana kieliä ja miksei varoen siittääkkin, huh. Ihana ois saada pojulta neitsytspermat, mut nää fantasioita jotkaa ei koskaan saa toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,kyllä tietyn ikäisten nuorten poikien pippelit on kiihoittavia,entäs pyöreet pyllyt

        Tyttären poika joskus saunassa leikkii pippelillä,kiihottavaa katsoa kun ohut pitkä pippeli seisoo,ja sit vielä vetäisee esinahan taakse,suippo terska niin himoittava,poika vielä sivelee terskaa ja sanoo kato pappa,oo siinä sit ettei rupea seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kielletty asia kuin onkin, mutta kyllä ne nuorten poikien pitkät tuppipippelit on vaan niin kiihottavia katseltavia ja fantasioina poikien pitely hyvänä sylissä saa kyllä setämiehen ison kyrvän kyllä tosi seisokkiin. Mut joo kyllä ne aikamiesten mulkut tulee tsekattuu työporukan saunailloissa ja tarkaan tiedän kenen vaimo saa vähän isompaa kyrpää.

        Kyllä,nuoret pippelit tiukasti esinahan takana,joskus oon nähnyt kun pikkanen terska pilkistää nätisti. Sit saunailloissa kun kulleja katselee,ja kunnon kyrvän kun näkee,ja tietää kaverin ja emännän,miettii vaan miltä tuntuu emännästä kun tollasella kyrvällä emäntää pidetään hyvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,nuoret pippelit tiukasti esinahan takana,joskus oon nähnyt kun pikkanen terska pilkistää nätisti. Sit saunailloissa kun kulleja katselee,ja kunnon kyrvän kun näkee,ja tietää kaverin ja emännän,miettii vaan miltä tuntuu emännästä kun tollasella kyrvällä emäntää pidetään hyvänä.

        Usealla vääräleualla kuitenkin pieni kusetin kauhiassa karvapehkossa😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,kyllä tietyn ikäisten nuorten poikien pippelit on kiihoittavia,entäs pyöreet pyllyt

        Molemmat on kiihottavia,pippelit eritoten,niin erilaisia,samoin pienet pyllyt,sukussunassa kun ollaan,kolme eri ikäistä poikaa,ja kolme erilailaista pippeliä,olen oikein seurannut kuinka erilaisia esinahkoja on,vanhimmalla melkein karvat kasvaa,ja rupeaa näyttämään kullilta,terskan pää pilkittää paljaana kullin päästä,pikkasen kiihottavan näköistä,Sit ihan vähän esinahka auki,ja ihan tupessaan. ihana katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat on kiihottavia,pippelit eritoten,niin erilaisia,samoin pienet pyllyt,sukussunassa kun ollaan,kolme eri ikäistä poikaa,ja kolme erilailaista pippeliä,olen oikein seurannut kuinka erilaisia esinahkoja on,vanhimmalla melkein karvat kasvaa,ja rupeaa näyttämään kullilta,terskan pää pilkittää paljaana kullin päästä,pikkasen kiihottavan näköistä,Sit ihan vähän esinahka auki,ja ihan tupessaan. ihana katsella.

        Siltä vanhenemalta olis ihana ottaa suihin ,työntää sormi peppuun,muut pojat katsois alasti vierestä, ehkä nuoremmatkin sais saman hoidon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä vanhenemalta olis ihana ottaa suihin ,työntää sormi peppuun,muut pojat katsois alasti vierestä, ehkä nuoremmatkin sais saman hoidon

        Äläs puhu,kiihottaa. Olen katsonut tarkkaan kun vanhimman,eikä hänkään ole vanha,terskan pää näkyy,kärki paljaana,joskus syystä tai toisesta rullautuu terska näkyviin,siinä oma kullikin heräilee. Pieni sievä pylly kun pesulla kyykistelee,kiihottavan näköinen,tekis mieli tehdä tuhmia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs puhu,kiihottaa. Olen katsonut tarkkaan kun vanhimman,eikä hänkään ole vanha,terskan pää näkyy,kärki paljaana,joskus syystä tai toisesta rullautuu terska näkyviin,siinä oma kullikin heräilee. Pieni sievä pylly kun pesulla kyykistelee,kiihottavan näköinen,tekis mieli tehdä tuhmia....

        Voi kun pääsisi mukaan katselemaan poikia, minkälaisia tuhmia ajatuksia ols kiihoittava lukea ja tietää,näkyikö kun poika pyllisteli sen reikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun pääsisi mukaan katselemaan poikia, minkälaisia tuhmia ajatuksia ols kiihoittava lukea ja tietää,näkyikö kun poika pyllisteli sen reikä

        Oltiin eilen illalla poikien kanssa saunassa. Mä tarkkailin oikein kunnolla pippeleitä. Vaari opetti että lauteilla voi maata selällään,keskimäinen temusi siinä koko ajan,sitten sanoin että koitas saatko jalat kattoon,poika nosti jalat ylös ja levitti jalat,ihana pyllyreikä näkyi hyvin,sanoin vielä nosta vatsaa ylös,yletyt paremmin,poika nosti jalat levällään,ja niin kaunis pyllyreikä siinä katseltavana,vaarin kyrpä vähän nosti päätään,poika kysyi kuinka vaarin pippeli meni tollaseksi,sanoin että on niin kuuma. Sit mentiin pesulle,sanoin että täytyy pippelistä pestä pissat hyvin,vanhin poika hankasi pippeliä ja mä sanoin että täytyy vetää nahka pois,poika veti terskan esiin,oli hiukan kiihottavan näköistä,pienin poika änkesi katsomaan,ja sanoi,ai näin vai,pieni pippelin kärki tuli söpösti esiin,oli järkyttävän kiihottavan näköistä,vaarin oli pakko lähteä jäähylle. olipa taas ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin eilen illalla poikien kanssa saunassa. Mä tarkkailin oikein kunnolla pippeleitä. Vaari opetti että lauteilla voi maata selällään,keskimäinen temusi siinä koko ajan,sitten sanoin että koitas saatko jalat kattoon,poika nosti jalat ylös ja levitti jalat,ihana pyllyreikä näkyi hyvin,sanoin vielä nosta vatsaa ylös,yletyt paremmin,poika nosti jalat levällään,ja niin kaunis pyllyreikä siinä katseltavana,vaarin kyrpä vähän nosti päätään,poika kysyi kuinka vaarin pippeli meni tollaseksi,sanoin että on niin kuuma. Sit mentiin pesulle,sanoin että täytyy pippelistä pestä pissat hyvin,vanhin poika hankasi pippeliä ja mä sanoin että täytyy vetää nahka pois,poika veti terskan esiin,oli hiukan kiihottavan näköistä,pienin poika änkesi katsomaan,ja sanoi,ai näin vai,pieni pippelin kärki tuli söpösti esiin,oli järkyttävän kiihottavan näköistä,vaarin oli pakko lähteä jäähylle. olipa taas ihanaa

        Kiihoittavaa lukea oma kulli meni ihan kovaksi, minkänäköinen se pyllyreikä oli,voi kun pääsis mulaan katsomaan poikien suloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihoittavaa lukea oma kulli meni ihan kovaksi, minkänäköinen se pyllyreikä oli,voi kun pääsis mulaan katsomaan poikien suloja

        Niin meni kulli kovaksi mullakin eilen kun katselin. Pyllyreikä on niin söpö ja kiihottava,siinä kun poika jalat auki kohti kattoa oli. pyllyreikä oli pieni ja vaaleen punaisen silmä,supisteli kun siinä jumppas. Pieni pippeli heilui tahdissa mukana,terska pikkaisen auki,pippelin pieni pää vilkkui nätisti ja niin kiihottavasti että teki mieli vähän silittää,kyllä mä vähän silitinkin,sanoin muina miehinä että sulla oikein vatsalhakset,vaari koittaa,silitin masua ja pikkasen hivelin pippeliä,pientä,pehmeää mutta oli se vähän kova,sanoin vaarilla hiki silmissä,ei nää kunnolla.Mielelläni jakaisin kyllä nämä näkymät,pippelit,pienet peput ja vielä pienemmät pyllyreijät. Tässä jo seuraavaa saunailtaa suunnittelin,käsken näyttää kuka on notkein,suorilta jaloilta taivutus eteen,pyllyreijät tarjolla,kolme erilaista pyllyä edessä ja pikku pyllyreijät näkyvillä,ja vaari takana katselemassa,tätä odottaen kulli kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin meni kulli kovaksi mullakin eilen kun katselin. Pyllyreikä on niin söpö ja kiihottava,siinä kun poika jalat auki kohti kattoa oli. pyllyreikä oli pieni ja vaaleen punaisen silmä,supisteli kun siinä jumppas. Pieni pippeli heilui tahdissa mukana,terska pikkaisen auki,pippelin pieni pää vilkkui nätisti ja niin kiihottavasti että teki mieli vähän silittää,kyllä mä vähän silitinkin,sanoin muina miehinä että sulla oikein vatsalhakset,vaari koittaa,silitin masua ja pikkasen hivelin pippeliä,pientä,pehmeää mutta oli se vähän kova,sanoin vaarilla hiki silmissä,ei nää kunnolla.Mielelläni jakaisin kyllä nämä näkymät,pippelit,pienet peput ja vielä pienemmät pyllyreijät. Tässä jo seuraavaa saunailtaa suunnittelin,käsken näyttää kuka on notkein,suorilta jaloilta taivutus eteen,pyllyreijät tarjolla,kolme erilaista pyllyä edessä ja pikku pyllyreijät näkyvillä,ja vaari takana katselemassa,tätä odottaen kulli kovana

        Kerro sitten kun se tapahtuu,tietyn ikäiset pojat on vaan niin kiihottavia,vaikka onkin kiellettyä niin mietin miltä sen ikäisen pojan pyllyreikä tuntuisi oman kullin ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten kun se tapahtuu,tietyn ikäiset pojat on vaan niin kiihottavia,vaikka onkin kiellettyä niin mietin miltä sen ikäisen pojan pyllyreikä tuntuisi oman kullin ympärillä

        Kyllä kerron.Ja vaikka kiellettyä onkin,nyt kun eilisiltaa muistelen,täytyy sanoa että oma kullikin on taas kovana. Tässä mietin kaikkea kivaa seuraavaan saunailtaan,siihen ajattelin vähän sekoittaa nestesaippuaa poikien selkään....niinkuin eilenkin kun pikkupoika jalat aukiedessäni,pyllyreikä katsottavana ihan lähellä supisteli,ja pippeli siinä päällä lepäsi,ei ihme että vaarin kulli vähän koveni,mitä sitten piti ihmetellä ja hyvin tarkkaan katsoa,annoin vähän vettä myllyyn kun vedin esinahan pois,ja heti tuli kysymys,kuinka se vaarin pippeli nyt tollaseksi meni,sanoin että vaarilla rupes pippeli kutiamaan,sen takia vedin nahan pois.Mutta ihanaa ja tuskaista vaan katsella ja nauttia. Nytkin sellanen olo että vois runkata kovaa kulliani.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kerron.Ja vaikka kiellettyä onkin,nyt kun eilisiltaa muistelen,täytyy sanoa että oma kullikin on taas kovana. Tässä mietin kaikkea kivaa seuraavaan saunailtaan,siihen ajattelin vähän sekoittaa nestesaippuaa poikien selkään....niinkuin eilenkin kun pikkupoika jalat aukiedessäni,pyllyreikä katsottavana ihan lähellä supisteli,ja pippeli siinä päällä lepäsi,ei ihme että vaarin kulli vähän koveni,mitä sitten piti ihmetellä ja hyvin tarkkaan katsoa,annoin vähän vettä myllyyn kun vedin esinahan pois,ja heti tuli kysymys,kuinka se vaarin pippeli nyt tollaseksi meni,sanoin että vaarilla rupes pippeli kutiamaan,sen takia vedin nahan pois.Mutta ihanaa ja tuskaista vaan katsella ja nauttia. Nytkin sellanen olo että vois runkata kovaa kulliani.....

        Muista sitten kertoa saunaillat, minun oli pakko runkata niin että spermat tuli kun ajattelin poikia eteenpäin kumartaen pikku pyllyreijät paljaana kuin tarjottimella,niille vois tehdä muutakin katsella,siltä vanhemmalta voisi tulla jo spermaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista sitten kertoa saunaillat, minun oli pakko runkata niin että spermat tuli kun ajattelin poikia eteenpäin kumartaen pikku pyllyreijät paljaana kuin tarjottimella,niille vois tehdä muutakin katsella,siltä vanhemmalta voisi tulla jo spermaakin

        Nyt taas tuli vaikea olo,piti vetää oma terska paljaaksi.Pikku pyllyreijät edessäni nään paljaana on niin pientä pyllyreikää että. Vanhemmalta tulis varmasti spermaa,katselin just viikonloppuna,terska vilkkuu vähän,esinahka on rullautunut vähän taakse. päätin että teen jotain että saan sen seisomaan,olen huomannut kun on juteltu,että aika herkästi herää.Kerrankin poika kysyi,kun oli mummon kanssa saunonut ja nähnyt mummon posliinipimpan,kuinka mummolla ei oo karvoja pimpissään,huomasin että poika hiveli pippeliään ja se oli heti nousi. Jotain tämmöstä ruvetaan juttelemaan.Ja saadaan pippeli kovaksi.Ja sit kilpailu taivutuksista ja ihanat pyllyreijät näkyviin.Voi jopa vaari näyttää kovan seisovan kullin,ja sanoa että tää on ihan normaalia. katotaan mitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten kun se tapahtuu,tietyn ikäiset pojat on vaan niin kiihottavia,vaikka onkin kiellettyä niin mietin miltä sen ikäisen pojan pyllyreikä tuntuisi oman kullin ympärillä

        Oli pakko runkata kulli kovaksi kun luki. Pikku pyllyreikä edessä,pieni pippeli kovana seisois,toiveissa jos vähän koskis pippeliä,katsois tuleeko neitsyt spermat,tiputtais hieman kiimalimaa tuppikullista,täysin pustyssä niinkuin pojilla aina on,ja niin järkyttävän kovana....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli pakko runkata kulli kovaksi kun luki. Pikku pyllyreikä edessä,pieni pippeli kovana seisois,toiveissa jos vähän koskis pippeliä,katsois tuleeko neitsyt spermat,tiputtais hieman kiimalimaa tuppikullista,täysin pustyssä niinkuin pojilla aina on,ja niin järkyttävän kovana....

        On hiukan kiihottavaa lukea.Pikkupippeliä hieroa,antaa kiimaliman levitä,sivellä pyllyä ja antaa sormen karata pienelle pyllyreijälle,tuntea kun sormi uppoaa pikkupyllyyn...Nyt kulli kovana pakko runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taas tuli vaikea olo,piti vetää oma terska paljaaksi.Pikku pyllyreijät edessäni nään paljaana on niin pientä pyllyreikää että. Vanhemmalta tulis varmasti spermaa,katselin just viikonloppuna,terska vilkkuu vähän,esinahka on rullautunut vähän taakse. päätin että teen jotain että saan sen seisomaan,olen huomannut kun on juteltu,että aika herkästi herää.Kerrankin poika kysyi,kun oli mummon kanssa saunonut ja nähnyt mummon posliinipimpan,kuinka mummolla ei oo karvoja pimpissään,huomasin että poika hiveli pippeliään ja se oli heti nousi. Jotain tämmöstä ruvetaan juttelemaan.Ja saadaan pippeli kovaksi.Ja sit kilpailu taivutuksista ja ihanat pyllyreijät näkyviin.Voi jopa vaari näyttää kovan seisovan kullin,ja sanoa että tää on ihan normaalia. katotaan mitä tulee.

        Niin että Mummon posliinipimppa kiinnostaa poikaa,siinähän teillä on juttelun aihetta. Kerrot mummon pimpasta vähän tarkemmin,saat varmaan ihmeitä aikaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,kyllä tietyn ikäisten nuorten poikien pippelit on kiihoittavia,entäs pyöreet pyllyt

        Kyllå pikkupippelit on niin kiihottavia,samoin pikku piukat pyllyt,tekis niin mieli viedä sormi pyllylle ja sivellä pientä pylly reikää varoen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän ne nuoret pepat on sellaista herkkua silmille, että vaikee niitä on olla katsomatta. Ja se nuori pyllynreikä ois ihana kieliä ja miksei varoen siittääkkin, huh. Ihana ois saada pojulta neitsytspermat, mut nää fantasioita jotkaa ei koskaan saa toteuttaa.

        Joo ei oo mahollista eikä saa. mutta olisihan se ihanaa sormin lyosää pojan neitsytspermat ja katsoa kuinka sykkii pippeli kun ruiskuttaa spermat voimalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taas tuli vaikea olo,piti vetää oma terska paljaaksi.Pikku pyllyreijät edessäni nään paljaana on niin pientä pyllyreikää että. Vanhemmalta tulis varmasti spermaa,katselin just viikonloppuna,terska vilkkuu vähän,esinahka on rullautunut vähän taakse. päätin että teen jotain että saan sen seisomaan,olen huomannut kun on juteltu,että aika herkästi herää.Kerrankin poika kysyi,kun oli mummon kanssa saunonut ja nähnyt mummon posliinipimpan,kuinka mummolla ei oo karvoja pimpissään,huomasin että poika hiveli pippeliään ja se oli heti nousi. Jotain tämmöstä ruvetaan juttelemaan.Ja saadaan pippeli kovaksi.Ja sit kilpailu taivutuksista ja ihanat pyllyreijät näkyviin.Voi jopa vaari näyttää kovan seisovan kullin,ja sanoa että tää on ihan normaalia. katotaan mitä tulee.

        Joko saunailta meni ,saitko vanhimman pojan pippellin kovaksi,minkä mittanen se oli,
        Mulla on ihan kovana kun kirjoitan tätä kun ajattelen että peset poikien selän ja pyllyt
        Sormi eksyy kuin vahingossa poikien peräaukoille saippuoitu sormi hieman sisään,tunnustelllen onko pojissa eroja ,nyt on pakko runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko saunailta meni ,saitko vanhimman pojan pippellin kovaksi,minkä mittanen se oli,
        Mulla on ihan kovana kun kirjoitan tätä kun ajattelen että peset poikien selän ja pyllyt
        Sormi eksyy kuin vahingossa poikien peräaukoille saippuoitu sormi hieman sisään,tunnustelllen onko pojissa eroja ,nyt on pakko runkata

        Ei ollut vielä. viikonloppuna vasta nautinto oottaa. Oma kyrpä kovana jo nyt kun ajattelen mitä tulossa,kome erilaista pippeliä katsottavana,kolme pientä pyllyä,ja kolme erilaista pientä pyllyreikää näkyvillä,pakko runkata kyrpää kun ajattelee,taivutus kilpailu,selän pesu ja vähän pyllynkin,katsoa rupeaako joku kolmesta pippelistä seisomaan.Antaisko oman sperman lentää nyt,oma kulli niin kovana,laitoin jopa kumisen renkaan kullin juureen,terska ihan tumma,taidan kestää että en laukaise nyt,herkemmin sit viikonloppuna seisoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista sitten kertoa saunaillat, minun oli pakko runkata niin että spermat tuli kun ajattelin poikia eteenpäin kumartaen pikku pyllyreijät paljaana kuin tarjottimella,niille vois tehdä muutakin katsella,siltä vanhemmalta voisi tulla jo spermaakin

        Mä haluan kans tietää miten saunailta meni❓Pikkupyllyt ja pippelit edessäsi. olis kiva olla kärpäsenä katossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko saunailta meni ,saitko vanhimman pojan pippellin kovaksi,minkä mittanen se oli,
        Mulla on ihan kovana kun kirjoitan tätä kun ajattelen että peset poikien selän ja pyllyt
        Sormi eksyy kuin vahingossa poikien peräaukoille saippuoitu sormi hieman sisään,tunnustelllen onko pojissa eroja ,nyt on pakko runkata

        Nyt vaari valmistautui viikonlopun pikkupoiken tulevaan saunaan. Siistin kullin karvoja pois. vedin kullin juuren ihan posliiniksi,tulikin aika kiihottavan näköinen,sileä ja posliini. Kulli nousi heti kun oli ajellut karvat pois. on siinä pojilla taas kyselemistä. tuskin jaksan odottaa että nään aitoja posliini pippeleitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vielä. viikonloppuna vasta nautinto oottaa. Oma kyrpä kovana jo nyt kun ajattelen mitä tulossa,kome erilaista pippeliä katsottavana,kolme pientä pyllyä,ja kolme erilaista pientä pyllyreikää näkyvillä,pakko runkata kyrpää kun ajattelee,taivutus kilpailu,selän pesu ja vähän pyllynkin,katsoa rupeaako joku kolmesta pippelistä seisomaan.Antaisko oman sperman lentää nyt,oma kulli niin kovana,laitoin jopa kumisen renkaan kullin juureen,terska ihan tumma,taidan kestää että en laukaise nyt,herkemmin sit viikonloppuna seisoo...

        Mä odotan kanssa viikonloppua,ja miten sulla saunailta meni,pikkupyllyjä ja pippeleitä katsellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaari valmistautui viikonlopun pikkupoiken tulevaan saunaan. Siistin kullin karvoja pois. vedin kullin juuren ihan posliiniksi,tulikin aika kiihottavan näköinen,sileä ja posliini. Kulli nousi heti kun oli ajellut karvat pois. on siinä pojilla taas kyselemistä. tuskin jaksan odottaa että nään aitoja posliini pippeleitä..

        Mulla on kanssa ollut ihan posliini jo pari vuotta,minkälaiset kivekset muuten on pojilla,olis niitäkin kiva päästä hellästi puristelemaan, siinähän sinulle konsti sanot että vaari kokeilee onko kivekset jo laskeutunut, eiköhän pikku pippelit ala koettua, ja kokeillaan tuleeko pippelistä maitoa niinkin vaarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kanssa ollut ihan posliini jo pari vuotta,minkälaiset kivekset muuten on pojilla,olis niitäkin kiva päästä hellästi puristelemaan, siinähän sinulle konsti sanot että vaari kokeilee onko kivekset jo laskeutunut, eiköhän pikku pippelit ala koettua, ja kokeillaan tuleeko pippelistä maitoa niinkin vaarilla

        Älä puhu,kiihottaa liikaa...Oma posliinikulli meinaa nostaa päätään. Vanhimmalla pojalla on kunnn kivekset,hänellä kyllä on ikään nähden ihan kunnon kulli,ihmetellyt aina,kuinka pikkupojalla on tuollainen kulli. Geeneissä se varmaan on,pojan isällä on kanssa kunnon kyrpä. Toisilla pojilla kun eri Isä,on pienet nätit kivekset.Se oliskin ihana jos uskaltais msitoa kiusata pippelistä,olis hiukan kiihottavaa....Katotaan mitä vaari keksii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu,kiihottaa liikaa...Oma posliinikulli meinaa nostaa päätään. Vanhimmalla pojalla on kunnn kivekset,hänellä kyllä on ikään nähden ihan kunnon kulli,ihmetellyt aina,kuinka pikkupojalla on tuollainen kulli. Geeneissä se varmaan on,pojan isällä on kanssa kunnon kyrpä. Toisilla pojilla kun eri Isä,on pienet nätit kivekset.Se oliskin ihana jos uskaltais msitoa kiusata pippelistä,olis hiukan kiihottavaa....Katotaan mitä vaari keksii....

        Se vanhin poika olis ihana,onko miten pyöreet pakarat ja varmaan silläkin kiihoittava peräaukko vois tehdä pojan kanssa vaikka kolmistaan jotain tuhmaa,on taas pakko runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanhin poika olis ihana,onko miten pyöreet pakarat ja varmaan silläkin kiihoittava peräaukko vois tehdä pojan kanssa vaikka kolmistaan jotain tuhmaa,on taas pakko runkata

        Äläs puhu...poika tosi hoikka ja pieni peppuinen,mutta se pippeli on paras,tosi pitkä pikkupojalle,ja terskan pää vähän näkyy...kuinka voi olla sellanen. Olis kiva saada se seisomaan viikonloppuna....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanhin poika olis ihana,onko miten pyöreet pakarat ja varmaan silläkin kiihoittava peräaukko vois tehdä pojan kanssa vaikka kolmistaan jotain tuhmaa,on taas pakko runkata

        Toi olis tosi kiihottavaa,kolmistaan... runkata pojan pippeli pystyyn...pyllyä sivellä...katsoa kun pitkä pippeli seisoo,nyt on pakko hivellä posliini kyrpää,paksuna,kiimatippa terskalla kiiltelee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi olis tosi kiihottavaa,kolmistaan... runkata pojan pippeli pystyyn...pyllyä sivellä...katsoa kun pitkä pippeli seisoo,nyt on pakko hivellä posliini kyrpää,paksuna,kiimatippa terskalla kiiltelee....

        Niin olisi,taas on kovana,mulla ei oo kauheen paksu,voisit katsella ja vaikka imeä poikaa kun samalla työntyisin varoen pojan sisään miten tiukka se olisikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi,taas on kovana,mulla ei oo kauheen paksu,voisit katsella ja vaikka imeä poikaa kun samalla työntyisin varoen pojan sisään miten tiukka se olisikaan

        Nyt kiihottaa liikaa,olis kiva katella toista aikuista kyrpää,ja samalla pitkää pippeliä hyväillä...molemmilta saada nähdä kuinka sperma lentää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanhin poika olis ihana,onko miten pyöreet pakarat ja varmaan silläkin kiihoittava peräaukko vois tehdä pojan kanssa vaikka kolmistaan jotain tuhmaa,on taas pakko runkata

        Nyt on vaari hommannut Trippi mehut ja sipsit valmiiksi saunaa varten. Kohta alkaa poikien pippeli sauna....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on vaari hommannut Trippi mehut ja sipsit valmiiksi saunaa varten. Kohta alkaa poikien pippeli sauna....

        Nyt jo kiihottaa,penis nostaa päätään, koita saada pippelit kovaksi muista selänpesu saippuoitu sormi peräaukolle, kokeile edes vähän,ja nuori sperma, taitaa olla pakko runkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jo kiihottaa,penis nostaa päätään, koita saada pippelit kovaksi muista selänpesu saippuoitu sormi peräaukolle, kokeile edes vähän,ja nuori sperma, taitaa olla pakko runkata

        Tässä saunominen aloittettiin. Kun saunaan mentiin,vaari sanoi että suihkut ensin,otin retkisuihkun käteen ja suihkutin pojat. Mä sanoin että kukas on notkein,vielä sanoin että jalat haralleen,saa vielä alemmas.Siinä kolme pikkupyllyä vaarin edessä,suhkuttelin vettä selkiin. Kolme pientä pyllyreikää vaarin edessä,huh,taivutukset alas asti,näin kaiken,pieniä pyllyreikiä katsottavana,vaarin kyrpä värähti heti,niin kiihottavaa... sit sanoi että entäs selänpuolelle. Kolme erikokoista pippeliä katsottavana,taivutus selänpuolelle olikin vaikeempaa,kahdella pienemmällä pojalla selvästi pippeli oli kovana,pippelit kiihottavan näköisiä,vanhimmalla pitkä pippeli terska vähän auki,nyt vaaria koetellaan,vielä vettä poikien päälle,nyt mennään löylyyn lämmmittämään pippeleitä,lisää tulossa taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä saunominen aloittettiin. Kun saunaan mentiin,vaari sanoi että suihkut ensin,otin retkisuihkun käteen ja suihkutin pojat. Mä sanoin että kukas on notkein,vielä sanoin että jalat haralleen,saa vielä alemmas.Siinä kolme pikkupyllyä vaarin edessä,suhkuttelin vettä selkiin. Kolme pientä pyllyreikää vaarin edessä,huh,taivutukset alas asti,näin kaiken,pieniä pyllyreikiä katsottavana,vaarin kyrpä värähti heti,niin kiihottavaa... sit sanoi että entäs selänpuolelle. Kolme erikokoista pippeliä katsottavana,taivutus selänpuolelle olikin vaikeempaa,kahdella pienemmällä pojalla selvästi pippeli oli kovana,pippelit kiihottavan näköisiä,vanhimmalla pitkä pippeli terska vähän auki,nyt vaaria koetellaan,vielä vettä poikien päälle,nyt mennään löylyyn lämmmittämään pippeleitä,lisää tulossa taas

        Ihanan kiihottavaa, saispa katsella nuoria pyllyrelkiä, kellä pojista on kiihottavin pyllyreikä ois ihana työntää edes sormi sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kiihottavaa, saispa katsella nuoria pyllyrelkiä, kellä pojista on kiihottavin pyllyreikä ois ihana työntää edes sormi sinne

        Kyllä se on keskimmäisellä,niin kiihottava pyllyreikä,pieni ja tiukka...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kiihottavaa, saispa katsella nuoria pyllyrelkiä, kellä pojista on kiihottavin pyllyreikä ois ihana työntää edes sormi sinne

        Nyt on tunti saunottu ja pippeleistä ja pepuista nautittu. Äsken oli mukava tapahtuma,keskimminen sanoi että hänellä on pissahätä,vaari sanoi että pissaa lattiakaivoon vaan,vaari suihkuttaa sit. olin alhaalla,poika tuli mun eteeni pissaamaan pikkupippelistä,aika kiva katsella..Sitten sanoin täytyy pestä pissa pois,suihkutin vettä pippelille,otin kiinni ja vedin esinahan taakse,pippeli jämähti sekunnissa pystyyn,mä kysyin,tekikö hyvää,poika nauroi vaan,ja pippeli oli aivan kova,yllätti minutkin,pikku terska niin kiihottava. Sit oli pesun vuoro,otin yksi kerrallaan,laitoin paljon nestesaippuaa,hankasin selkää ja sanoin että täytyy pylly pestä myös. Paljaalla kädellä hankasin ja vein sormen pyllylle,ja pyyhkäisin jokaisen pyllyn välistä ja pyllyreijän päältä,niin piukkaa ja pientä oli,nuorin sanoin vaari pesi mun pyllyn ja pippeli oli taas pystyssä,omakin kyrpä osoitti levottomuutta,sitten suihkuttelin vielä kaikki kunnolla,seurasin sivusilmällä vanhimman pippeliä,julman pituinen pippeli siellä roikkui,ihanan kiihottavaa,nyt löylyyn pippeleiden kanssa. Jatkuu kyllä vielä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tunti saunottu ja pippeleistä ja pepuista nautittu. Äsken oli mukava tapahtuma,keskimminen sanoi että hänellä on pissahätä,vaari sanoi että pissaa lattiakaivoon vaan,vaari suihkuttaa sit. olin alhaalla,poika tuli mun eteeni pissaamaan pikkupippelistä,aika kiva katsella..Sitten sanoin täytyy pestä pissa pois,suihkutin vettä pippelille,otin kiinni ja vedin esinahan taakse,pippeli jämähti sekunnissa pystyyn,mä kysyin,tekikö hyvää,poika nauroi vaan,ja pippeli oli aivan kova,yllätti minutkin,pikku terska niin kiihottava. Sit oli pesun vuoro,otin yksi kerrallaan,laitoin paljon nestesaippuaa,hankasin selkää ja sanoin että täytyy pylly pestä myös. Paljaalla kädellä hankasin ja vein sormen pyllylle,ja pyyhkäisin jokaisen pyllyn välistä ja pyllyreijän päältä,niin piukkaa ja pientä oli,nuorin sanoin vaari pesi mun pyllyn ja pippeli oli taas pystyssä,omakin kyrpä osoitti levottomuutta,sitten suihkuttelin vielä kaikki kunnolla,seurasin sivusilmällä vanhimman pippeliä,julman pituinen pippeli siellä roikkui,ihanan kiihottavaa,nyt löylyyn pippeleiden kanssa. Jatkuu kyllä vielä...

        Nuorimmat pojat simahti,ja menivät sisälle. Iso veli kysyi,saako hän jäädä Vaarin kanssa saunomaan,mä sanoin tottakai,mentiin jäähyltä löylyihin. Poika kysyi,Vaari mulla olis kysymys,Poika kysyi pokkana,kuinka Mummolla ei oo pimpissä karvoja,kun heijän äidillä on karvoja pimpissään. Mä kysyin oletko sä katellut Mummoa tarkkaan,poika sanoi että on,kuinka mummolla on pimppa niinkuin auki ja näkyy sellanen heltta. Mä näin kun poika pelas pippelin kanssa,kuinka niin,sitten poika pamautti että isosisko oli näyttänyt hänelle pimpan,siskolla vaan sellanen viiva ja punainen sisus..nyt täytyy sanoa että Vaarin kyrpä jämähti seisomaan. Sitten mä jäin katsomaan,kuinka pojan pippeli lähti jäykistymään,mä katsoin kun se kasvoi vaan,mä katoin kuinka pitkäksi se oikein kasvaa,huh. Se kulli voi jo sanoa nousi aivan pystyyn,poika tosi laiha,näyttää järkyttävän kokoiselta,ainakin 15 cm tai pidempi,sanoin pojalle tykkäsitkö kattoa mummon pimppaa,poika sanoi että tykkäsin kun se on niinkuin auki....mä sanoin että terve poika oot,ja sulla taitaa olla hyvä olo,kun pippeli on tollainen,esinahan poika oli rullannut taakse,ja aikamiehen terska paljaana ja kiihottava siinä loisti.Poika sanoi,Vaari sullakin seisoo,mä sanoin on niin mukavat jutut,jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorimmat pojat simahti,ja menivät sisälle. Iso veli kysyi,saako hän jäädä Vaarin kanssa saunomaan,mä sanoin tottakai,mentiin jäähyltä löylyihin. Poika kysyi,Vaari mulla olis kysymys,Poika kysyi pokkana,kuinka Mummolla ei oo pimpissä karvoja,kun heijän äidillä on karvoja pimpissään. Mä kysyin oletko sä katellut Mummoa tarkkaan,poika sanoi että on,kuinka mummolla on pimppa niinkuin auki ja näkyy sellanen heltta. Mä näin kun poika pelas pippelin kanssa,kuinka niin,sitten poika pamautti että isosisko oli näyttänyt hänelle pimpan,siskolla vaan sellanen viiva ja punainen sisus..nyt täytyy sanoa että Vaarin kyrpä jämähti seisomaan. Sitten mä jäin katsomaan,kuinka pojan pippeli lähti jäykistymään,mä katsoin kun se kasvoi vaan,mä katoin kuinka pitkäksi se oikein kasvaa,huh. Se kulli voi jo sanoa nousi aivan pystyyn,poika tosi laiha,näyttää järkyttävän kokoiselta,ainakin 15 cm tai pidempi,sanoin pojalle tykkäsitkö kattoa mummon pimppaa,poika sanoi että tykkäsin kun se on niinkuin auki....mä sanoin että terve poika oot,ja sulla taitaa olla hyvä olo,kun pippeli on tollainen,esinahan poika oli rullannut taakse,ja aikamiehen terska paljaana ja kiihottava siinä loisti.Poika sanoi,Vaari sullakin seisoo,mä sanoin on niin mukavat jutut,jatkuu

        Me ollaan pojan kanssa jatkettu saunomista. Pojan pippeli seisoo kovana. Mä kiusasin poikaa,kysyin taidat tykätä Mummon pimpan katselemisesta,poika sanoi että kyllä.Mä kysyin mikä siinä on niin mukavaa,hän sanoi että oli ollut alalauteella ja Mummon jalat oli ollut auki,hän oli nähnyt että pimppakin oli auki,ja samanlainen paljas pimppa kun siskolla,mutta se oli ollut niin kiinnostava,kun huulet oli auki,mä kysyin,oliko ihana katsellla,poika sanoi että oli ja hiveli pippeliään. Mä sanoin että Mummokin on huomannut että sulla on pitkä pippeli,poika sanoi,onko Mummo sanonut noin,sanoin että kyllä.Mä sanoin että seuraavaksi kun Mummon kanssa saunot,kiusaa pippeli pystyyn ja kato Mummon reaktiota,sanoin että pidetään tää meijän kesken juttuna,poika sanoi sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan pojan kanssa jatkettu saunomista. Pojan pippeli seisoo kovana. Mä kiusasin poikaa,kysyin taidat tykätä Mummon pimpan katselemisesta,poika sanoi että kyllä.Mä kysyin mikä siinä on niin mukavaa,hän sanoi että oli ollut alalauteella ja Mummon jalat oli ollut auki,hän oli nähnyt että pimppakin oli auki,ja samanlainen paljas pimppa kun siskolla,mutta se oli ollut niin kiinnostava,kun huulet oli auki,mä kysyin,oliko ihana katsellla,poika sanoi että oli ja hiveli pippeliään. Mä sanoin että Mummokin on huomannut että sulla on pitkä pippeli,poika sanoi,onko Mummo sanonut noin,sanoin että kyllä.Mä sanoin että seuraavaksi kun Mummon kanssa saunot,kiusaa pippeli pystyyn ja kato Mummon reaktiota,sanoin että pidetään tää meijän kesken juttuna,poika sanoi sovittu.

        Saunailta tuli vietettyä. olipa kokemus vaarille,vieläkin kyrpä meinaa seisoa kun muistelen,mitä kaikkea oli....


    • Anonyymi

      Minusta pimpsan katselu on kivaa. En perusta kulleista.

    • Anonyymi

      Tykkään katsella kun miehellä on terska vähän näkyvissä,suuri terska kun rupeaa näkymään,omakin kulli nousee. Kerran kaverin kanssa saunottiin,viski maistui kaverille liikaa,sammui lauteille. lähdin häntä raijaamaan pukuhuoneeseen,yht äkkiä kaverin kulli rupes jäykistymään,kun sain kaverin pukuhuoneen laverille,kulli oli ihan pystyssä,kunnon kokoinen kulli,ja esinahka rullautui itsestään taakse,oli komian näköistä kun terska paljaana ja kulli kovana,täytyy myöntää,olihan mun pakko ottaa kuvia. oli pitelimistä etten ottanut kullia käteen,mut kuvat on...

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­ts­­um­me sinu­­­t kä­­ymään u­ude­­­ss­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C8i7T7

    • Anonyymi

      Tykkään kyllä katsella kulleja. Varsinkin posliinit karvattomat kullit on kiihottavia,jos vielä terska pilkistää esinahan takaa,parasta. Sit jos on ympärileikattu,vielä parempi. Kiihottavin näky kyllä on,paljas,pikku pippeli,tai oon mä nähnyt pitkiäkin pippeleitä,niin tupissaan olevia,olis ihana rullata sellainen pikkuterska esille....

      • Anonyymi

        Vakkari kullin kun löytäis jota saisi imee silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari kullin kun löytäis jota saisi imee silloin tällöin.

        Täällä olisi pk seudulla


      • Anonyymi

        Itse pidän posliinista myös niinkuin itse oon myös.....vanhemman miehen ympärileikattu kulli saa kyllä kiiman nousemaaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän posliinista myös niinkuin itse oon myös.....vanhemman miehen ympärileikattu kulli saa kyllä kiiman nousemaaan

        Samat sanat,suuri vanhempi terska paljaana,kiihottaa


      • Anonyymi

        Mua ärsytti lapsena kun kaikki toljotti mun ympärileikattua pientä munaa saunas :D Ei se aikuisenakaan niin mukavaa oo muista poiketa, mut enää se ei varsinaisesti häiritse.
        Ja murrosiäs toi oli hetken jopa hankala kun tuli sellainen nopea kasvupyrähdys ja ei ollut nahkaa kasvuvarana. No käytös sitä "pelivaraa" sit tuli vähän ja aikuisena oon nahkaa venytellyt takas sen verran, että käsihommatkin sujuu kuiviltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat,suuri vanhempi terska paljaana,kiihottaa

        Ihana olisi semmoista imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän posliinista myös niinkuin itse oon myös.....vanhemman miehen ympärileikattu kulli saa kyllä kiiman nousemaaan

        Mulla ympärileikattu posliini kulli ja katselen ihaillen toisen samanlaista ja ajattelen millaista olisi sitä imeä.
        Olen jo vanhempi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat,suuri vanhempi terska paljaana,kiihottaa

        Semmoista kun vielä pääsisi runkkailemaan.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ympärileikattu posliini kulli ja katselen ihaillen toisen samanlaista ja ajattelen millaista olisi sitä imeä.
        Olen jo vanhempi mies.

        Mulla kanssa leikattuna...,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kanssa leikattuna...,.

        Olisko vielä posliini?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ympärileikattu posliini kulli ja katselen ihaillen toisen samanlaista ja ajattelen millaista olisi sitä imeä.
        Olen jo vanhempi mies.

        Minulla posliini ja haluaisin ympärileikkauksen, sellaiset kullit ovat parhaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi pk seudulla

        Taitaa OLLA PEDOFIILI FIILISTELIJÖITÄ KOKO KETJUN PERVOT!
        HYI SAATSNA ETTÄ JULKISESTI VIELÄ TUOKIN VANG ukko pikkulapsisa jallittaa ja häiriköi!
        Poliisille pitäidi nää ilmoittaa IP tunnusten avulla!
        Hyi vittu! 🤮🤢😡🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakkari kullin kun löytäis jota saisi imee silloin tällöin.

        Savossa ois vakkari kulli imettäväksi eläkemieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kanssa leikattuna...,.

        Olis kiihottavaa saada paljas terska suuhun ja runkata kovaa kullin vartta loppuun asti.
        Sama omalle posliini kullille,lasti kaverin suuhun.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­­­um­me sinut kä­­ym­­ään u­­ude­ss­a cha­tissa! Mei­­­tä on yli mil­­­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A9m6W3

    • Anonyymi

      Tykkään katsoa kulleja missä terska vähän paljaana ,terskan reuna näkyy esinahassa,kerran vaimo saunassa kun oltiin,kännissä repäisi mun pyyhkeen pois,tyttärensä edessä,mulla terska just tollainen,sitten vaimo veti esinahan taakse ja sanoi meijän Isillä tälläinen kalu. muistan tyttären ilmeen aina,oli vähän silmät suurena,mutta aika kiihottava tilanne

    • Anonyymi

      Onko miehet uimahallissa terska paljaana. Ihanaa.

      • Anonyymi

        On ne jotkut,kiihottavas


      • Anonyymi

        Aina vedän esinahan taakse ja paljasta terskan saunassa. Uimahallin saunassa kiva katsella toisten kulleja. Olen pannut merkille hyvin monet eivät ainakaan pane pahakseen, jos kaverin kullia hieman pidempään katselee.
        Terveiset Raksilan kiinteässä suihlussa olleelle miehelle. Katseemme viivähdivät pidempään silmissä ja kaluissamme. Toivottavasti tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vedän esinahan taakse ja paljasta terskan saunassa. Uimahallin saunassa kiva katsella toisten kulleja. Olen pannut merkille hyvin monet eivät ainakaan pane pahakseen, jos kaverin kullia hieman pidempään katselee.
        Terveiset Raksilan kiinteässä suihlussa olleelle miehelle. Katseemme viivähdivät pidempään silmissä ja kaluissamme. Toivottavasti tavataan.

        mulla rupee heti seisoon ku uimahallis joku tuijottaa pitempään kyrpää, yks kiva vanhempi mies kyttäs pitkään ja hipsi perässä saunaan, näki siellä että oli ruvennu seisoon ja tuli runkkaamaan mun kullista lastit, tää tapahtu raksilan kolmossaunas


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On yritetty saada mies porukkaa kasaan. Vois vuokrata saunan ja käytäis siellä kattelee ja testailee erilaisia kulleja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinhän me kaikki

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama mieltä, varsinkin jos on iso posliini kulli
      niin sitä katsoo mielellään. Itsellä myös posliini.
      Sellaisen omaava kun löytäisi kaveriksi jonka kullia saisi imeä ja ottaa spermat suihin nieltäväksi, olisi kyllä hyvä.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Mistäpäin?


    • Anonyymi

      Täällä olisi karvaton kalu katseltavaksi, Kuopio.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä myös tykkään. Nakurannoilla on kiva katsella ja jotkut tuntuu oikein esittelevän kaluaan. Yyterissä joskus taisin katsella vähän liian kauan kun katseltava tuli kyselemään et haluanko koskea tai maistaa...😁

    • Anonyymi

      monesti saanut luvan myös koskea ja imeä

    • Anonyymi

      Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla....

      • Anonyymi

        Alastonta miestä mukava katsella varsinkin kalua, kiveksiä, peppua. Haluaisin livenä hyväillä, nuolla palleja ja imeä munaa loppuun asti kunnes mies laukeaa voihkien. bim 05.


    • Anonyymi

      jotku tykkää kun niitä kattoo saa joskus ottaa suihinkin

    • Anonyymi

      Sellainen pitkä tuppikulli puoliseisokissa on mukavaa silmänruokaa ja mikseipä kosketella ja imuttaa, myös kiveksiä ois mukava imuttaa

      • Anonyymi

        Juuri sellainen kyrpä kiihottaa...


      • Anonyymi

        Yhellä sukulais pojalla on just tuollainen,pitkä kun mikä,tuppikulli,mutta kun jäykistyy,tulee terävä terska esiin,pikkasen kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhellä sukulais pojalla on just tuollainen,pitkä kun mikä,tuppikulli,mutta kun jäykistyy,tulee terävä terska esiin,pikkasen kiihottavaa...

        Nuoren miehen pitkä tuppikulli, ei kait parempaa oo kaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maistuisko 17 paksu varustus turus tänään tai huomenna

    • Anonyymi

      Kiimasta runkata parkkiksella autossa,jos joku mies näkee 67v ex ukm JKL

    • Anonyymi

      levareilla niitä näkee mutta ei voi pitää suutansa erossa tutut yleensä vinkkaa kun on lasti tulossa mukava imeskellä kunnes alkaa syke saavat uudet runkut heti alkuun

      • Anonyymi

        Mistpäin oot 67v ex ukm


    Ketjusta on poistettu 158 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe