Millaisia tiloja ne ovat? Miten pitkään ja miten runsaasti on juotava että tuollainen psykoosi puhkeaa.
Mitä eroa on delirium tremensiksellä ja alkoholiaistiharhaisuudella?
9
365
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17866358Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Molemmat kehittyvät tissutellen.
Jokainen suurkuluttaja on jo saanut aivoihinsa vaurion ja sairastaa tietämättään alkoholipsykoosia , joka ilmenee käytöksessä mielialan vaihteluina ja vainoharhoina.
Deliriumtilassa oleva alkoholisti vielä
kuvittelee, että läheiset ja koko naapurusto eivät
vielä ole huomanneet ongelmaa. - Anonyymi
No en tiedä, mutta kiva on kun aivot soittaa sinffoniaa muutamankin päivän juomisen jäläkeen jo . Että mieti kaveri hyvä.
- Anonyymi
Saatko myös vainoharhoja, soimaavia ääniä, uhkauksia seinien takaa, ovikellon soittoa ja näköharhoja. Se musiikki on muuten uhkaavaa ja alkaa soimaan todella ilkeästi.unessa tuntuu ettei heräisi enää.sitten ne tarkka-ampujat naapurikatoilla ja uhkaukset tv ruudun välityksellä. Ellei läheiset huomaa tilannetta niin se on menoa. Pulssi luokkaa 180..onko muilla ollut näitä samoja.myös tonttuja piirileikeissä ilmaantuu ja hyönteisiä hämähäkkejä
- Anonyymi
Kokeilemalla selviää (huutista).
- Anonyymi
Minulla alkoi harhat viiden päivän juomisen jälkeen.Olen sen jälkeen juonut pitempiäkin putkia mutta ei ole ollut.
- Anonyymi
Harhoissani kuvittelen eläväni maan päällä. Ei, oikeasti olen kuollut, mutta kun tuo Jesse tarjoaa vain viiniä ja öylättiä huikopalaksi.
Kerran yritin krapulassa juoda vettä, mutta Jesse ryökäle meni ja taikoi senkin viiniksi. Kahviakin kun uuttaa, niin pannuun tippuu kahvilikööriä. - Anonyymi
Mitä eroa on viinakrampilla ja viinakouristuksella? Toki tuo kouristus on pahempi, eli veikkaisin, että deliriumi on pahempi.
Se ero.
imo ofc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408