Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Miesten välinen suutelu

On mulla haluja suudella ja hyväillä miestä. Sitä haluan myös että mua hyvältäis tulisit taakseni ja hivelisit joka paikasta. Voisin pukeutua tiukkoihin kiiltävä pintaisiin legginseihin. Bootseihin, ymym. Enemmän kaipaan helliä hetkiä. Vanhemmat miehet plussaa. Tampereen seutu.
253517
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

Olisin sinun mieleen tykkään suudella koko kehoa ja suudella, rakastella ja yhtyä molemmin päin. T. M 63v

1Äänestä
  • Kuulostaa ihanalta.

1Äänestä

Painu sirkukseen pelle 🤡

Äänestä

Jos muuntaudut naiseksi, niin voidaan vaikka alkaa suhteeseen. M50

Äänestä
  • Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

Haluan sinua jos olet tyttöpoika. Tykkäätkö jos pukeutuisin tiukkoihin naisten legginseihin. Jotka ovat wetlook ja pvc tyyliin kiiltävä pintaiset. Bootsit. Huivit. Korut. Vyöt. Nahkaa. Himoa. Hellyyttä. Haluan...

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

Ihana olisi

Äänestä

• Kustannatko sitten muutosoperaatiot?
    Osittain vai kokonaan?

Äänestä

Tulisin taaksesi,suutelisin kaulaasi. Painaisin kovan etumukseni sun peppua vasten

1Äänestä
  • Voisin kuvitella jo sinut taakseni. Tulisit autosta ja suoraan minun taakseni kiinni ja kova kalusi hieroisi peppuani. Hivelisit jokapaikasta. Suutelisit kaulaani. Siitä voisi edetä hitaasti . Hyväilisin sinua....

1Äänestä

• Wau. JKL

1Äänestä

Oletko suudellut hevosta..kyrpä tulee esiin saman tein, siinä miehen tuppi kullit kalpenee🤭🤭🤭

Äänestä

Hieroin farkkujen etumustani baaritiskillä edessä olevan nuoren miehen peppua vasten 'vahingossa'. Yllättäen mies lähti leikkiin mukaan. Kaluni kovettui.
Kertaakaan ei katseita vaihdettu. Juomat saatuaan läksimme erisuuntiin.upea kokemus.

1Äänestä
  • Toi on aika kiihottavaa.

1Äänestä

Kun taas kevät koittaa niin voisi taas rietastella ja pukeutua tiukkaan latex housuihin ja läpinäkyvään paitaan. Ihanaa kun imetään nännejä ja suudellaan intohimoisesti. Tietysti imetään muutakin....
Pirkanmaan tutuilla levareilla. Lihavat miehet plussaa! Saa imeä kunnon mies tissejä.....

Äänestä
  • Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
    Päässyt imee kesäisin.

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
    Päässyt imee kesäisin.

On se kiihottavaa. Mulla musta sifonkinen paita mistä näkyy hyvin läpi. Aika isot tissit. Joskus pelkkä nahka takki ei paitaa alla. Ihanaa kun hyväillään paljasta ihoa.

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

On se kiihottavaa. Mulla musta sifonkinen paita mistä näkyy hyvin läpi. Aika isot tissit. Joskus pelkkä nahka takki ei paitaa alla. Ihanaa kun hyväillään paljasta ihoa.

Nahkatakin alla ei mitään ja todella tiukat housut. Ihana kokemus kun hivellään paljasta vatsaa ja imetään nännejä ja käsi hyväilee peppua ja kalua. Auton vieressä parkkipaikalla rohkeasti. Lopuksi sain munaa kivalta mieheltä. Autoa vasten nojasin. Oli yksi katselijakin. Lisäsi kiimaa. On ihanaa kun on yleisellä paikalla rietastelua.

1Äänestä

Minulla pienet pystärit, sopii kivasti käteen, niitä hiplaa niin kalu
kovettuu, tulee kiimaan!
Haluisiko kukaan kosketella, pyllykin on rasvatty, on neitsyt pylly, pieni kalu on kiva?

Äänestä

Ihanaa jos vielä voimassa ota yhteyttä täällä niin

Äänestä
  • Onko sinulla pieni kalu, pystäri kaveri kysyy?

Äänestä

Kuullostaa venäjän presidentin puuhilta.

Äänestä

No hyi saatana!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

On mulla haluja suudella ja hyväillä miestä. Sitä haluan myös että mua hyvältäis tulisit taakseni ja hivelisit joka paikasta. Voisin pukeutua tiukkoihin kiiltävä pintaisiin legginseihin. Bootseihin, ymym. Enemmän kaipaan helliä hetkiä. Vanhemmat miehet plussaa. Tampereen seutu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu