On mulla haluja suudella ja hyväillä miestä. Sitä haluan myös että mua hyvältäis tulisit taakseni ja hivelisit joka paikasta. Voisin pukeutua tiukkoihin kiiltävä pintaisiin legginseihin. Bootseihin, ymym. Enemmän kaipaan helliä hetkiä. Vanhemmat miehet plussaa. Tampereen seutu.
Miesten välinen suutelu
17
2345
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin sinun mieleen tykkään suudella koko kehoa ja suudella, rakastella ja yhtyä molemmin päin. T. M 63v
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta.
- Anonyymi
Painu sirkukseen pelle 🤡
- Anonyymi
Jos muuntaudut naiseksi, niin voidaan vaikka alkaa suhteeseen. M50
- Anonyymi
Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...
Haluan sinua jos olet tyttöpoika. Tykkäätkö jos pukeutuisin tiukkoihin naisten legginseihin. Jotka ovat wetlook ja pvc tyyliin kiiltävä pintaiset. Bootsit. Huivit. Korut. Vyöt. Nahkaa. Himoa. Hellyyttä. Haluan...
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8d1L9
- Anonyymi
Tulisin taaksesi,suutelisin kaulaasi. Painaisin kovan etumukseni sun peppua vasten
- Anonyymi
Voisin kuvitella jo sinut taakseni. Tulisit autosta ja suoraan minun taakseni kiinni ja kova kalusi hieroisi peppuani. Hivelisit jokapaikasta. Suutelisit kaulaani. Siitä voisi edetä hitaasti . Hyväilisin sinua....
- Anonyymi
Wau. JKL
- Anonyymi
Oletko suudellut hevosta..kyrpä tulee esiin saman tein, siinä miehen tuppi kullit kalpenee🤭🤭🤭
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B1r6U8
- Anonyymi
Hieroin farkkujen etumustani baaritiskillä edessä olevan nuoren miehen peppua vasten 'vahingossa'. Yllättäen mies lähti leikkiin mukaan. Kaluni kovettui.
Kertaakaan ei katseita vaihdettu. Juomat saatuaan läksimme erisuuntiin.upea kokemus. - Anonyymi
Kun taas kevät koittaa niin voisi taas rietastella ja pukeutua tiukkaan latex housuihin ja läpinäkyvään paitaan. Ihanaa kun imetään nännejä ja suudellaan intohimoisesti. Tietysti imetään muutakin....
Pirkanmaan tutuilla levareilla. Lihavat miehet plussaa! Saa imeä kunnon mies tissejä.....- Anonyymi
Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
Päässyt imee kesäisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevättä odotellessa kyllä lihavat miehet parhaita, tissit heillä hyvät ja nännit nam..
Päässyt imee kesäisin.On se kiihottavaa. Mulla musta sifonkinen paita mistä näkyy hyvin läpi. Aika isot tissit. Joskus pelkkä nahka takki ei paitaa alla. Ihanaa kun hyväillään paljasta ihoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kiihottavaa. Mulla musta sifonkinen paita mistä näkyy hyvin läpi. Aika isot tissit. Joskus pelkkä nahka takki ei paitaa alla. Ihanaa kun hyväillään paljasta ihoa.
Nahkatakin alla ei mitään ja todella tiukat housut. Ihana kokemus kun hivellään paljasta vatsaa ja imetään nännejä ja käsi hyväilee peppua ja kalua. Auton vieressä parkkipaikalla rohkeasti. Lopuksi sain munaa kivalta mieheltä. Autoa vasten nojasin. Oli yksi katselijakin. Lisäsi kiimaa. On ihanaa kun on yleisellä paikalla rietastelua.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531625- 1741356
- 101335
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2901238- 171170
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815