Miesten välinen suutelu

Anonyymi-ap

On mulla haluja suudella ja hyväillä miestä. Sitä haluan myös että mua hyvältäis tulisit taakseni ja hivelisit joka paikasta. Voisin pukeutua tiukkoihin kiiltävä pintaisiin legginseihin. Bootseihin, ymym. Enemmän kaipaan helliä hetkiä. Vanhemmat miehet plussaa. Tampereen seutu.

14

1476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisin sinun mieleen tykkään suudella koko kehoa ja suudella, rakastella ja yhtyä molemmin päin. T. M 63v

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta.

        Yök


    • Anonyymi

      Painu sirkukseen pelle 🤡

    • Anonyymi

      Jos muuntaudut naiseksi, niin voidaan vaikka alkaa suhteeseen. M50

      • Anonyymi

        Painu sirkukseen pelle


      • Anonyymi

        Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan muuntautua naiseksesi, mikään ei olisi sen ihanampaa kuin olla naisena miehelle joka ihailee tyttöpoikaa ja ottaa sen itselleen. Missä olet kuinka saan sinut itselleni? Haluan sinua...

        Haluan sinua jos olet tyttöpoika. Tykkäätkö jos pukeutuisin tiukkoihin naisten legginseihin. Jotka ovat wetlook ja pvc tyyliin kiiltävä pintaiset. Bootsit. Huivit. Korut. Vyöt. Nahkaa. Himoa. Hellyyttä. Haluan...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulisin taaksesi,suutelisin kaulaasi. Painaisin kovan etumukseni sun peppua vasten

      • Anonyymi

        Voisin kuvitella jo sinut taakseni. Tulisit autosta ja suoraan minun taakseni kiinni ja kova kalusi hieroisi peppuani. Hivelisit jokapaikasta. Suutelisit kaulaani. Siitä voisi edetä hitaasti . Hyväilisin sinua....


      • Anonyymi

        Wau. JKL


    • Anonyymi

      Oletko suudellut hevosta..kyrpä tulee esiin saman tein, siinä miehen tuppi kullit kalpenee🤭🤭🤭

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe