muutama fakta miehille

valistajatäti

Naiset ovat omituisia olentoja ja hyvin erilaisia keskenään, joten tässä pari faktaa teille miehet:

1) Nainen VOI olla kiihottunut ilman, että tulee lainkaan märäksi. Osalla naisista on kyse hormoneista, yhteen aikaan kuukaudesta ollaan tosi märkiä, toisena aikana sitten kuivia kuin autiomaa.

2) Märkyydestä ei voi päätellä naisen kiihottuneisuuden tilaa, ks. edellinen kohta. Nainen voi myös olla märkä olematta erityisen kiihottunut.

3) Nainen voi nauttia peppuseksistä. Eivät kaikki, mutta hyvin suuri osa. Useat naiset vain haaveleivat siitä mutta ovat liian häveliäitä ehdottakseen sitä kumppanilleen. Kaiken a ja o on rentoutuminen ja kemiat, yhden kanssa onnistuu ja toisen kanssa ei.

4) Klitoris on naisen penis. Hyvin pieni osa naisista kykenee saamaan orgasmin ilman klitorisärsytystä. Toiset tarvitsevat siihen sormia, toiselle riittää asento, jossa klitorikseen tulee pientä ärsykettä.

5) Kaikki naiset eivät pidä rintojen koskettelusta, hyväilystä ja suutelusta. Naisissakin on tissi- ja pepputyyppejä. Itse kuulun jälkimmäiseen ja jos mies haluaa, hän saa koskea tisseihini, mutta niissä ei ole juurikaan tuntoaistia. Peppuni on paljon herkempi.

6) Kaikkien nännit eivät nöpötä vaikka kuinka kiihottunut olisikaan. Saattavat reagoida kosketukseen, mutta se ei vielä kerro kiihotuksen asteesta mitään.

7) Pitkät aktit rasittavat limakalvoja, joten esileikkiin yms. hinkkaamiseen kannattaa sitä aika tuhlata enemmän. Itseni ja useiden muidenkin naisten mielestä mieluummin pari pikaisempaa sessiota kuin yksi pitkä ja uuvuttava.

8) Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä (vastaanottavana osapuolena). Minusta se on kiihottavaa katseltavaa, mutta ei kuulu ykköskiihokkeihini.

9) Suurin osa naisista ei kykene tulemaan kuin kerran/sessio. Naisen on mahdollista saada useita orgasmeja peräkkäin, mutta aktissa sitä tapahtuu harvoin. Miehen kunnianhimoinen tavoite saada nainen laukeamaan "vielä kerran" voi johtaa turhautumiseen ja paikkojen kipeytymiseen. Joten tässäkin mieluummin pieni paussi ja kokonaan uusi näytös hetken päästä.

Tässä muutamia, olisihan noita vielä tietenkin vaikka kuinka paljon mutta tässä ensimmäisenä mieleen tulevat. Naiset, voitte täydentää ja kommentoida. Miehet, voisitte paljastaa omia vastaavia juttujanne.

11

3089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

muodossa.Sinähän olet vain yksi nainen.millä ihmeen oikeudella puhut täällä kaikista naisista?Uskomatonta pöyhkeyttä.

• valistajatäti

Otin aiheen esille, sillä aina silloin tällöin (aika usein, itse asiassa) minä tai joku ystävistäni törmää mieheen, jolle nämä ovat ihan uusia tietoja. En puhu minä -muodossa, sillä kaikki asiat eivät ole minun mielipiteitäni. Viittaan itseeni "minä.." tai "itse.." -esimerkein, jotka pätevät minuun itseeni.

Nämä vain olivat asioita, joita ollaan tyttöjen kanssa ihmetelty aina välillä. Ja jotka saa kerta toisensa jälkeen selittää. Moni nainen ei (en edes minä) viitsi ihan kaikkea ottaa puheeksi miehen kanssa kasvokkain, ainakaan alussa, mutta jos nämä asiat voi esittää anonyymisti isommalle kuulijajoukolle niin niistä saattaa olla jopa hyötyä. Itse toivoisin vastaavanlaista listaa miehiltä, kai juttu on sama toisinpäin? Ainakin minun kokemusteni perusteella kahta samanlaista ei löydy.

Ja vielä: en tarkoittanut yleistää, yritin käyttää asiaan sopivia määreitä kuten "ei kaikki" jne. Olen pahoillani jos en ollut tarpeeksi selkeä. Pointtini oli se, että naiset ovat erilaisia eikä pidä ottaa itsestäänselvyytenä että uusi on samanlainen kuin edellinen tai kaksi.

• Eiköhän tuollaiset perustiedot ole jokaisella miehellä, joka joskus vähänkään pidempään ollut naisen kanssa.

Tuollaiset tiedot taitavat puuttua lähinnä vain niiltä "naisten miehiltä", jotka eivät ole saanut naista pidettyä yhtä iltaa pidempään.

• Gambina

erään ääliötahvon kirjoitusta siitä miten "taviskalulla" EI VOI MITENKÄÄN tyydyttää naista vaan on pakko olla väh. 20/6 PEENIS jotta orgasmi voidaan saavuttaa.
      Pian hän saapuu suoltamaan paskaansa tännekin ellei ole tappanut itseään huoraäitinsä sydänlääkkeillä.

• Cocoa

Tottahan se on, ettei "taviskalusta" (pienempi kuin 20/5) ole kummallekaan seksiosapuolelle mitään nautintoa. Lapset voi hankkia keinohedelmöitykselläkin.

Meitä on monia, jotka myönnämme totuuden siittimen koosta ja vieläpä kirjoitamme sen tänne vielä valistumattomienkin opiksi.

• --xxx--
        Cocoa kirjoitti:

Tottahan se on, ettei "taviskalusta" (pienempi kuin 20/5) ole kummallekaan seksiosapuolelle mitään nautintoa. Lapset voi hankkia keinohedelmöitykselläkin.

Meitä on monia, jotka myönnämme totuuden siittimen koosta ja vieläpä kirjoitamme sen tänne vielä valistumattomienkin opiksi.

ja tapa itses

• JabaDuu
        Cocoa kirjoitti:

Kun mies on varustettu hyvällä itsetunnolla ja suurentavalla peilillä niin kirjoituksesta näkyy.

Siltikin - laadukasta satoa tähän keskusteluun.

• mies

Ihan hyvä kirjoitus, kiitos.

• asiaa

Olet oikeassa joka kohdassa minu kultani kanssa. Tosin sinulta puuttui se ettei kaikki naiset suostu antamaan suuseksiä vaikka henki menisi. Viimeksi sain suusekksiä vuonna 1988 ex tyttöystävän kanssa

m40

• eivät

harrasta suuseksiä,ei kumminkaan päin.

• Män

Naiset on täysiä frigidejä lahnoja sängyssä. Tässä ja aina ikuisuuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4506
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      27
      1451
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1041
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      1005
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe