On kaipaamallasi miehellä?
Millaiset hiukset
31
592
Vastaukset
- Anonyymi
Muistakaa myös mainita naiset jos ne hiukset on katoavaista sorttia, tai oikein lyhyeksi leikattu ;)
- Anonyymi
Nahkalompakko on. 😊
- Anonyymi
En tiedä nykyään kun en ole nähnyt pitkään aikaan.
- Anonyymi
Komeat oli kun vielä nähtiin.
- Anonyymi
Hän on kalju💋
- Anonyymi
Ja nainen blondi🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen blondi🧡
Se nainen on mun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen blondi🧡
Kyllä tästä kaljasta haaveileva nainen on brunett.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tästä kaljasta haaveileva nainen on brunett.
*kaljusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen on mun!
Paljon mahdollista,on kyllä varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon mahdollista,on kyllä varattu.
Olen vielä vähän aikaa varattu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vielä vähän aikaa varattu...
Kyllähän tämä sitten tästä,alkaa olla ihan vissit puheet.
- Anonyymi
Semmoset aika tummat puolipitkät, joita ois kiva pörröttää. :)
- Anonyymi
Mmm kiva kiitti 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmm kiva kiitti 😏
No ole hyvä vaan... :D
- Anonyymi
Valeahkot, jolleivät jo huolista charmantin harmaat ohimoilta.
- Anonyymi
Punertavat ja viikset myös samaa sävyä.
- Anonyymi
Pälvikalju. Joitakin hiuksettomia kohtia löytyy. Komea.
- Anonyymi
Katoavaista sorttia ovat. Ei haittaa minua. 🥰
- Anonyymi
Minulla (m) on katoamassa hiukset ja pidän ne lyhyenä. Joko näin tai sitten hiusimplantit. Ensimmäinen vaihtoehto on oma selviytymiskeinoni ja se siitä. Kasvattaisinko ihan piruuttani sellaisen Juicen takatukan itselleni? Keskellä ei mitään ja sivuilla sekä takana kunnon fleda. Sexyä, vai mitä :)? Vieläkö nainen jaksaisit katsella minua siinä tilanteessa, kun olisin jo ehtinyt muuntautua monsteriksi 😄? Voin kääntää aloituksen toisinpäin eli ketkä naiset vetoavat minuun. Blondit jostain syystä, mutta se ei ole ollut läheskään aina niin. Varmaan siinä on jokin kontrasti mikä selittää sen. Kun itsellä on vain vähän tummia hiuksia, niin sen vastakohtahan on että toisella on paljon vaaleita hiuksia.
- Anonyymi
Vaaleanruskeat, tuuheat, taakse kammattu. Pörröttää niitä joskus. Tosi söpö
- Anonyymi
Aina on lippistä tai pipoa tiellä mutta toivottavasti pääsen joku päivä koskettelemaan kaljua tai sänkeä...tai ei aina mutta tätä nykyä.
- Anonyymi
Tummat tuuheat 🔥❤️
- Anonyymi
Silloin joskus oli tummat, en tiedä onko jo harmaat vai onko ollenkaan. Rakas olisi silti vieläkin.
- Anonyymi
Lyhyet hiukset. Malli vaihtelee. Aina viimisen päälle.
- Anonyymi
Taitaa ulottua yli peppuun saakka kun en ole nähnyt aikoihin.
- Anonyymi
Lyhyet ja tummat (oli viime näkemällä, nythän voi olla vaikka metsänpekko look)
- Anonyymi
Haaveillut että hänellä on ananasmullet 😍
- Anonyymi
Siilimäisen siliteltävät (ei ehkä pistä kuitenkaan), vaaleahkot. Ihanat on!
- Anonyymi
Lyhyet ja vahvat. Tummat, joissa on jonkin verran harmaata. Erittäin siisti hiusraja.
- Anonyymi
Lyhyet ja tumman ruskeat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802