Onko olemassa jokin tuloraja, jonka alle jääviä tuloja ei veroteta lainkaan?
Luin verotoimiston nettisivuilta esimerkin, että 10.000 euron vuosituloilla veroprosentti olisi nolla. En oikein ymmärtänyt lukemaani, joten pyydän neuvoja palstalta.
Onko siis niin, että mikäli hypoteettisesti saisin työtuloina alle 10.000 euroa vuodessa, en maksaisi veroja lainkaan?
Oletetaan siis, että minut palkattaisiin työhön, jossa kuukausipalkkani olisi vaikkapa 800 euroa – hyvin pieni summa – niin tuon kuukausipalkanko saisi sitten ns. puhtaana käteen eikä verottaja vaatisi mitään?
Millä tuloilla veroprosentti on nolla?
3
343
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän siinä on, että yksinkertainen nettihaku on niin vaikea tehdä, että mieluummin kirjoittaa pitkän aloituksen keskustelupalstalle?
KVG:
"ansiotulovero pienet tulot"->
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/ansiotulot/
"kunnallisvero pienet tulot" ->
https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/kuntaverot/- Anonyymi
Mikähän siinä on, että pitää aukoa päätä, jos toinen esittää aivan asiallisen kysymyksen? Persoonallisuushäiriö? Ylemmyydentuntoisen kiusaajan elämänasenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on, että pitää aukoa päätä, jos toinen esittää aivan asiallisen kysymyksen? Persoonallisuushäiriö? Ylemmyydentuntoisen kiusaajan elämänasenne?
Silkkaa ihmettelyä. Kun itsellä on tapana mennä pienimmän vaivan kautta tiedonhaussa, niin on vaikea keksiä syytä, miksi joku tahtoo nähdä vaivaa ja pyytää toisia näkemään vaivaa ja tuottamaan palstalle tietoa, joka on jo toisaalla olemassa ja helposti löydettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966