Usan ei kannattaisi paljon ryppyillä kiinalaisille tai tulee konkurssi.
Usa on velkaa kiinalle peräti 850 miljardia dollaria
6
291
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinasta tulee maailman valta kun Usan poliitikot tappelee keskenään
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867796l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Yhdysvallat on velkaa itselleen eri instituutioiden kautta noin 75% !
Kiina omistaa Yhdysvaltojen velkapapereita Dollarimäärästä laskien noin 2,7% Yhdysvaltojen kokonaisvelasta ! - Anonyymi
Se on päinvastoin. Kiinan ei kannattaisi ryppyillä, koska valtio voi aina jättää velkansa maksamatta.
Usa on täysin kusessa, Se on käytännössä konkurssitilassa, lisävelkaa=lainakattoa on nostettava, ilman sitä valtion työntejät jäävät ilman palkkaa. ...............Jos firma ei kykene maksamaan työntekijöidensä palkkaa, eikä saa lisälainaa SE ON KONKURSSISSA, ...............ELÄKÖÖN jenkit te oiette nyt vararikossa.
- Anonyymi
me kyllä pakolla maksetaan nato cia lisää !!!
Jopa nykyiset kokoomus ministerit ovat nato cia palvelijoita - kuunnelkaa puheita!!
Netto maksajia tarvitaan suurvaltojen sotiin !! Suomi köyhtyy.
Elintaso laskee Suomessa.
Suomi on Netto-maksaja, ilman todellista äänivaltaa, eu nato.
Tilanne on tosi heikko.
Suomen itsenäisyys on hävinnyt. Suomi on joutunut läntisen energia- ja raaka-aine ja inflaatio-, tulonsiirto- keinottelun armoille. Kilpailukyky häviää Suomesta. Elintaso laskee. Tilanne on huono.....
- Tässä tarkoituksella tehdyssä kriisissä, ukraina toimissa, us globalisti rahan aiheuttama tuho on suurta. Ahneus ja ylimielisyys tuhoaa.
globalisti raha, us, eu, nato, cia lähti ristiretkelle itään,, vaihtoi ukrainan hallinnon.
- valtaan nostettiin tv-koomikko.
( -joka on omalle kansalleen yhtä tuhoiisa , kuin 1930-40 L oli taidemaalari Saksassa..).
Venäjä pysäytti globalistien ja naton itään etenemisen, tuli sota...
Ukrainan hyödyntämisestä taistellaan.
Nyt on ukrainassa kuollut jo nato kenraaleja ja kymmeniä nato upseereja, natomiehistöä sadoittain.. Nato on syvällä suossa.
Englantilaiset, ranskalaiset, puolalaiset. us, .. jne. Lisää siellä tuhoa. ja ajaa globalisti rahan etua !
Nykyään Ollaan täysin vääristävän nato-propagandan alla, niin ikävä totuus siitä,
että länsi politikoilla ja länsi rahalla on verta käsissään --- jää kertomatta !!
Ukrainan menetykset on valtavat, yli 1/2 miljoonaa... ja sota invalidit lisänä.. toinen
1 /2 miljoonaa..
- Olisi aika lopettaa tämä länsi rahan ja globalistien uusi vietnam.
ukraina-vietnam tulee liian kalliiksi.
Ukrainasta ei saatu haluttua lebensraumia länsi-keinotteluun !!
Black rock, goldman sachs, rotschildit, haliburton, black river,, monsanto, exon mobil, royal dutch shell, useat pakit lontoo city, new york.. jne,,jne,
jäivät ilman huikaisevia voittoja...
Ja lähi-itää ja afrikkaa ei hallita ukrainan viljalla....
Lisäksi venäläinen on sotkenut ranskan siirtomaa-imperiumin saharan etelä-puolisilla alueilla !! Mullistuksia on ja ei ollenkaan globalisti rahan toiveitten mukaisia.
Aloittaako nyt globalisti raha suuren kostoretken, vai vetäytyy, kuin aiemmin vetäytyi vietnamista ja afganistanista ?
Se suuri globalisti rahan idea on tehty ukrainan vallanvaihto,,
ja samaa yritetään valko-venäjällä ja georgiassa.
Sitä länsi-keinottelun lebensraumia haetaan ahneesti !!
Mutta us-cia, Nato onkin nyt aatun tavoin jo 4 rintaman sodassa !!
Globalisti raha on kriisissä,, joten lisää riistettäviä tarvitaan !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483