Usa on velkaa kiinalle peräti 850 miljardia dollaria

Anonyymi-ap

Usan ei kannattaisi paljon ryppyillä kiinalaisille tai tulee konkurssi.

6

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinasta tulee maailman valta kun Usan poliitikot tappelee keskenään

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17867796l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Yhdysvallat on velkaa itselleen eri instituutioiden kautta noin 75% !

      Kiina omistaa Yhdysvaltojen velkapapereita Dollarimäärästä laskien noin 2,7% Yhdysvaltojen kokonaisvelasta !

    • Anonyymi

      Se on päinvastoin. Kiinan ei kannattaisi ryppyillä, koska valtio voi aina jättää velkansa maksamatta.

    • Usa on täysin kusessa, Se on käytännössä konkurssitilassa, lisävelkaa=lainakattoa on nostettava, ilman sitä valtion työntejät jäävät ilman palkkaa. ...............Jos firma ei kykene maksamaan työntekijöidensä palkkaa, eikä saa lisälainaa SE ON KONKURSSISSA, ...............ELÄKÖÖN jenkit te oiette nyt vararikossa.

    • Anonyymi

      me kyllä pakolla maksetaan nato cia lisää !!!
      Jopa nykyiset kokoomus ministerit ovat nato cia palvelijoita - kuunnelkaa puheita!!

      Netto maksajia tarvitaan suurvaltojen sotiin !! Suomi köyhtyy.
      Elintaso laskee Suomessa.
      Suomi on Netto-maksaja, ilman todellista äänivaltaa, eu nato.
      Tilanne on tosi heikko.
      Suomen itsenäisyys on hävinnyt. Suomi on joutunut läntisen energia- ja raaka-aine ja inflaatio-, tulonsiirto- keinottelun armoille. Kilpailukyky häviää Suomesta. Elintaso laskee. Tilanne on huono.....
      - Tässä tarkoituksella tehdyssä kriisissä, ukraina toimissa, us globalisti rahan aiheuttama tuho on suurta. Ahneus ja ylimielisyys tuhoaa.
      globalisti raha, us, eu, nato, cia lähti ristiretkelle itään,, vaihtoi ukrainan hallinnon.
      - valtaan nostettiin tv-koomikko.
      ( -joka on omalle kansalleen yhtä tuhoiisa , kuin 1930-40 L oli taidemaalari Saksassa..).

      Venäjä pysäytti globalistien ja naton itään etenemisen, tuli sota...
      Ukrainan hyödyntämisestä taistellaan.
      Nyt on ukrainassa kuollut jo nato kenraaleja ja kymmeniä nato upseereja, natomiehistöä sadoittain.. Nato on syvällä suossa.
      Englantilaiset, ranskalaiset, puolalaiset. us, .. jne. Lisää siellä tuhoa. ja ajaa globalisti rahan etua !

      Nykyään Ollaan täysin vääristävän nato-propagandan alla, niin ikävä totuus siitä,
      että länsi politikoilla ja länsi rahalla on verta käsissään --- jää kertomatta !!
      Ukrainan menetykset on valtavat, yli 1/2 miljoonaa... ja sota invalidit lisänä.. toinen
      1 /2 miljoonaa..
      - Olisi aika lopettaa tämä länsi rahan ja globalistien uusi vietnam.
      ukraina-vietnam tulee liian kalliiksi.
      Ukrainasta ei saatu haluttua lebensraumia länsi-keinotteluun !!
      Black rock, goldman sachs, rotschildit, haliburton, black river,, monsanto, exon mobil, royal dutch shell, useat pakit lontoo city, new york.. jne,,jne,
      jäivät ilman huikaisevia voittoja...
      Ja lähi-itää ja afrikkaa ei hallita ukrainan viljalla....
      Lisäksi venäläinen on sotkenut ranskan siirtomaa-imperiumin saharan etelä-puolisilla alueilla !! Mullistuksia on ja ei ollenkaan globalisti rahan toiveitten mukaisia.
      Aloittaako nyt globalisti raha suuren kostoretken, vai vetäytyy, kuin aiemmin vetäytyi vietnamista ja afganistanista ?
      Se suuri globalisti rahan idea on tehty ukrainan vallanvaihto,,
      ja samaa yritetään valko-venäjällä ja georgiassa.
      Sitä länsi-keinottelun lebensraumia haetaan ahneesti !!
      Mutta us-cia, Nato onkin nyt aatun tavoin jo 4 rintaman sodassa !!
      Globalisti raha on kriisissä,, joten lisää riistettäviä tarvitaan !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe