”Joku perheenjäsenistä pysäköi auton ehtojen vastaisesti eikä omistaja maksanut valvontamaksua – kikkailu petti, kun hovioikeus katsoi omistajan olleen asialla”
”Muutaman kympin maksusta käyty riita maksoi lopulta Mercedes Benz C 350 e farmariauton omistajalle oikeudenkäyntikuluina noin 5 200 euroa, kun Parkkipate voitti juttunsa.”
https://www.is.fi/autot/art-2000009608053.html
Mersu-mies lähti kinaamaan muutaman kympin parkkisakosta hovioikeuteen asti
16
370
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se muistisairaus teettää. Tällaisen autoilijan pitäisi vakavasti harkita autosta ja ajokortista luopumista. Tällaisella muistilla varustettu kuljettaja selvisi tällä kerralla rahalla, mutta seuraavalla kerralla voi tulla inhimillisiä menetyksiä toilailujen seurauksena.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868043T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
"Hovioikeus arvioi, etteivät vastaajan väitteet täyttäneet selvitysvelvoitetta siitä, että Mersun olisi pysäköinyt joku muu henkilö kuin hän itse". Mitäs luikurit tähän, eikös patella olekaan näyttövelvollisuutta?
- Anonyymi
Oikeuden linjaukset ovat vähitellen menneet siihen suuntaan, että auton omistaja yleensä itse ajaa autoaan tai ainakin tietää kuka on ajanut. Luikurointi käy koko ajan vaikeammaksi. Tämä oli odotettavissa, koska muistinsa menettäneitä pysäköijiä oli aivan liian paljon liikenteessä. Hyvä näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeuden linjaukset ovat vähitellen menneet siihen suuntaan, että auton omistaja yleensä itse ajaa autoaan tai ainakin tietää kuka on ajanut. Luikurointi käy koko ajan vaikeammaksi. Tämä oli odotettavissa, koska muistinsa menettäneitä pysäköijiä oli aivan liian paljon liikenteessä. Hyvä näin!
Linnaan vaan kaikki tien tukkijat.
- Anonyymi
Eihän nyt mitkään säännöt ja maksut voi koskea Mercedes Benz C 350 e omistajaa.
- Anonyymi
Kateus ja vahingonilo on suomalaisen käyttövoima.
- Anonyymi
Joo mä oon aikeissa hankkia mersun ehkä vaan c mallia mutta luulin että ei MB ssä saa parkkisakkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mä oon aikeissa hankkia mersun ehkä vaan c mallia mutta luulin että ei MB ssä saa parkkisakkoja.
Saattaa saada mutta entä sitten? Rahalla niistä selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus ja vahingonilo on suomalaisen käyttövoima.
Mitä kadettivaa väärin pysäköinnissä on?
Ehkä joku epäsosiaalinen ääliö voi kadehtia kun joku tukkii pysäköimällä muilta tien kun ei "jaksa" kävelle kymmentä metriä.
Oletko epäsosiaalinen ääliö?
- Anonyymi
Köyhällä ei ole varaa lähteä oikeuteen tuollaisen summan vuoksi, vaikka olisi syytön. Oikeuden päätökset eri asteissa ovat arpapeliä, ja rahaa palaa valtavasti.
Paras kun välttää Paten saalistuspaikkoja, niin ei tule tehtyä vahingossa sopimusta heidän kanssaan. Paten kyltti on merkki paikasta, jonne ei kannata ajaa.- Anonyymi
Voi voi kuinka suomalainen tukkii surutta pysäköimällä esimerkiksi kevyenliikenteenväyliä ja joka kaataa mummot ja raavaat miehetkin pientäreen peilijäähän itsekkäällä oman auton oikeudella. Isommat maksut vaan ääliölille, alkaen vaikka 1000 euro keissi.
- Anonyymi
Tuolla summalla olisi lyhentänyt sitä osamaksuSuvelkaa mesestä kummasti nyt se summa meni tuo mareiden taskuun.
- Anonyymi
Vai oli osarilla ostettu, no taidat tuntea tyypin oikein hyvin?
Vai onko kateus taas paremmilla autoilla ajavia kohtaan oin kovaa? - Anonyymi
Persulle ei nyt tietenkään tule asiasta muuta mieleen.
- Anonyymi
Persupalstan saldo,
- väärinpysäköinnistä sakottaminen on kateutta
- ei kannata lähteä oikeuteen väärinpysäköinnistä vaan lyhentää mersun osamaksua
No jokainen taaplaa tyylillään ja tämän palstan tyyli on kyllä ihan omaa tasoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144360
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.252507Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062225Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341859- 1841646
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291562Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211246- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1371198