Mersu-mies lähti kinaamaan muutaman kympin parkkisakosta hovioikeuteen asti

Anonyymi-ap

”Joku perheenjäsenistä pysäköi auton ehtojen vastaisesti eikä omistaja maksanut valvontamaksua – kikkailu petti, kun hovioikeus katsoi omistajan olleen asialla”

”Muutaman kympin maksusta käyty riita maksoi lopulta Mercedes Benz C 350 e farmariauton omistajalle oikeudenkäyntikuluina noin 5 200 euroa, kun Parkkipate voitti juttunsa.”

https://www.is.fi/autot/art-2000009608053.html

15

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä se muistisairaus teettää. Tällaisen autoilijan pitäisi vakavasti harkita autosta ja ajokortista luopumista. Tällaisella muistilla varustettu kuljettaja selvisi tällä kerralla rahalla, mutta seuraavalla kerralla voi tulla inhimillisiä menetyksiä toilailujen seurauksena.

    • Anonyymi

      "Hovioikeus arvioi, etteivät vastaajan väitteet täyttäneet selvitysvelvoitetta siitä, että Mersun olisi pysäköinyt joku muu henkilö kuin hän itse". Mitäs luikurit tähän, eikös patella olekaan näyttövelvollisuutta?

      • Anonyymi

        Oikeuden linjaukset ovat vähitellen menneet siihen suuntaan, että auton omistaja yleensä itse ajaa autoaan tai ainakin tietää kuka on ajanut. Luikurointi käy koko ajan vaikeammaksi. Tämä oli odotettavissa, koska muistinsa menettäneitä pysäköijiä oli aivan liian paljon liikenteessä. Hyvä näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeuden linjaukset ovat vähitellen menneet siihen suuntaan, että auton omistaja yleensä itse ajaa autoaan tai ainakin tietää kuka on ajanut. Luikurointi käy koko ajan vaikeammaksi. Tämä oli odotettavissa, koska muistinsa menettäneitä pysäköijiä oli aivan liian paljon liikenteessä. Hyvä näin!

        Linnaan vaan kaikki tien tukkijat.


    • Anonyymi

      Eihän nyt mitkään säännöt ja maksut voi koskea Mercedes Benz C 350 e omistajaa.

      • Anonyymi

        Kateus ja vahingonilo on suomalaisen käyttövoima.


      • Anonyymi

        Joo mä oon aikeissa hankkia mersun ehkä vaan c mallia mutta luulin että ei MB ssä saa parkkisakkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä oon aikeissa hankkia mersun ehkä vaan c mallia mutta luulin että ei MB ssä saa parkkisakkoja.

        Saattaa saada mutta entä sitten? Rahalla niistä selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus ja vahingonilo on suomalaisen käyttövoima.

        Mitä kadettivaa väärin pysäköinnissä on?

        Ehkä joku epäsosiaalinen ääliö voi kadehtia kun joku tukkii pysäköimällä muilta tien kun ei "jaksa" kävelle kymmentä metriä.

        Oletko epäsosiaalinen ääliö?


    • Anonyymi

      Köyhällä ei ole varaa lähteä oikeuteen tuollaisen summan vuoksi, vaikka olisi syytön. Oikeuden päätökset eri asteissa ovat arpapeliä, ja rahaa palaa valtavasti.
      Paras kun välttää Paten saalistuspaikkoja, niin ei tule tehtyä vahingossa sopimusta heidän kanssaan. Paten kyltti on merkki paikasta, jonne ei kannata ajaa.

      • Anonyymi

        Voi voi kuinka suomalainen tukkii surutta pysäköimällä esimerkiksi kevyenliikenteenväyliä ja joka kaataa mummot ja raavaat miehetkin pientäreen peilijäähän itsekkäällä oman auton oikeudella. Isommat maksut vaan ääliölille, alkaen vaikka 1000 euro keissi.


    • Anonyymi

      Tuolla summalla olisi lyhentänyt sitä osamaksuSuvelkaa mesestä kummasti nyt se summa meni tuo mareiden taskuun.

      • Anonyymi

        Vai oli osarilla ostettu, no taidat tuntea tyypin oikein hyvin?
        Vai onko kateus taas paremmilla autoilla ajavia kohtaan oin kovaa?


      • Anonyymi

        Persulle ei nyt tietenkään tule asiasta muuta mieleen.


    • Anonyymi

      Persupalstan saldo,
      - väärinpysäköinnistä sakottaminen on kateutta
      - ei kannata lähteä oikeuteen väärinpysäköinnistä vaan lyhentää mersun osamaksua

      No jokainen taaplaa tyylillään ja tämän palstan tyyli on kyllä ihan omaa tasoaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe