TM talvitestissä arvosankasi tuli 5 eli suorastaan surkea.
Onko tilanne todellisuudessa nyt tilatuissa parempi?
Entä joko vakionpseussäädin toimii luotettavasti, myös talvella?
TM sen myötä arvioi talviajettavuuden 4 arvoiseksi eli historian huonoimmaksi.
Model Y lämmityslaite
19
1518
Vastaukset
- Anonyymi
Tilanne ei ole yhtään parempi. Tesla ei edelleenkään tarjoa "koeautoja" toimittajille, ei maksa lahjuksia eikä mainosta TM:ssä.
- Anonyymi
En kysynytkään noista asioista. Tavaahaan uudelleen kysymykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynytkään noista asioista. Tavaahaan uudelleen kysymykset.
Ennen kuin noihin asioihin tulee muutos, TM:n testitulokset eivät parane.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin noihin asioihin tulee muutos, TM:n testitulokset eivät parane.
Apina, mene metsään.
- Anonyymi
Tesla on ehkä yliarvostetuin auto laatuunsa nähden.
- Anonyymi
Tesla on aliarvostetuin auto laatuunsa nähden.
Ymmärrän kyllä, että Tesla uhkaa monen elantoa. Mutta ei sen pitäisi olla syy aiheettomaan lokaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla on aliarvostetuin auto laatuunsa nähden.
Ymmärrän kyllä, että Tesla uhkaa monen elantoa. Mutta ei sen pitäisi olla syy aiheettomaan lokaamiseen.Vasta nämä Saksassa valmistetut Teslat alkavat olla kelvollisia autoja, vanhemmat ja muualla rakennetuissa on paljon ongelmaa ja heikkouksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta nämä Saksassa valmistetut Teslat alkavat olla kelvollisia autoja, vanhemmat ja muualla rakennetuissa on paljon ongelmaa ja heikkouksia.
Itselläni on Amerikassa valmistettu. Kerrotko mitä ongelmia ja heikkouksia siinä on, kun en itse ole niitä havainnut?
Ja mitä Saksalaisten autojen laatuun tulee, niin missään omistamistani autoista ei ole ollut niin paljon ongelmia, kuin oli huomattavan kalliissa Audissani (Audi A6 Avant Quattro 4,2V8).
- Anonyymi
Auton valinta on toisille vaikea asia.
Ostetaan väkisin Tesla, vaikka siinä on pirusti surkeita asioita ja ominaisuuksia.
Toyotaa ostetaan myös paljon, vaikka siinä ei ole ensimmäistäkään hyvää asiaa.
Eli keskiverto ostaja on tyhmä ja mainoksen ja uskomusten vietävänä kuin aivoton olio. - Anonyymi
TM:n asiantuntijat eivät luultavasti osaa käyttää Teslan lämmityslaitetta saati itse autoa
- Anonyymi
Ei taida palstalla olla ketään jolla on Model Y.
- Anonyymi
On on, haamujarrutuksia auto tekee kyllä.
Lämmityslaitteesta en osaa löytää moitetta, joskaan kunnon talviajosta ei ole kokemusta, kylmimmillään pikkupakkasista vaan, kun auto saatu keväällä.
Omassa my23 lämpöpumppu, puhallusnopeus manulla asetus 1 ja autolla low, aina ”säästyy” sähköä ilmastoinnin osalta auton matkaennusteeseen nähden reilusti ja lämpötila säädetään aina sopivaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on, haamujarrutuksia auto tekee kyllä.
Lämmityslaitteesta en osaa löytää moitetta, joskaan kunnon talviajosta ei ole kokemusta, kylmimmillään pikkupakkasista vaan, kun auto saatu keväällä.
Omassa my23 lämpöpumppu, puhallusnopeus manulla asetus 1 ja autolla low, aina ”säästyy” sähköä ilmastoinnin osalta auton matkaennusteeseen nähden reilusti ja lämpötila säädetään aina sopivaksi.Teslan show roomista koeajamani Model Y oli niillä isommilla pyörillä. Se silti valui tien kallistuksissa lähtien 60 vauhdista. Miten sinun yksilösi kulkee suoraan?
Tuosta en tykännyt.
- Anonyymi
LR malli menee kuin juna 255/45/19 renkuloilla. Arvoin performancen ja LR:n välillä, päädyin ”pehmeämpään” versioon, tosin LR mallikin tuntuu melko kovalta.
Audi A6 C7 menee ilma-alustalla melkein kuin pumpulissa Dynamic- asetuksellakin Teslaan verrattuna, kamalassa kunnossa on Suomen tiestö!- Anonyymi
Auditkin valuu tien kallistuksissa eli eivät kulje suoraan.
- Anonyymi
Vaihdoin C40 volvosta model Y malliin oikeastaam siksi että C40 on pieni auto ja model Y valtava.
C40 volvo lämpeni talvella teslaa hitaammin eikä talvella akut suostuneet lämpiämään välillä pidemmänkään ajon jälkeen vaan mittaristossa oli lumihiutaleen kuva. Tämä kuvake tarkoittaa volvossa sitä että kihtyvyys ja toimintamatka on rajoitettu.
Teslalla pääsee keskimäärin 30% volvoa pidemmälle.
Ne lämppärin toiminnat oli ongelma alussa 2021 kun ekat autot tuli…päivitys korjasi kaiken. Tesla model y on talvella lämpimämpi kuin yksikään polttis mitä olen omistanut ja mulla on ollut viimeset 10 vuotta aina 50-100 tonnin auto jota vaihdettu joka vuosi.- Anonyymi
Uudet versiot C40 ja XC40 pitäisi mennä samoihin rangessa kuin Tesla.
Niissä on uudelaiset moottorit ja nyt takana on isompi. Lisäksi akut on kasvaneet.
TM mukaan Model Y lämpiää huonosti.
- Anonyymi
Tm on Suomen Pravda
- Anonyymi
Hitto kun olisi varusteltuna Teslan hintainen neliveto (Model Y neliveto) ja muuten vastaava mutta mikä kulkisi suoraan valumatta tien kallistuksissa kuten nelivetoinen Model Y, Vagenit mukaan lukien Audi, BMWt jne..
Ei vaan ole. Muut on kymppitonnin kalliimpia mutta kun Tesla valuu eikä cruise toimi kunnolla. Plussaa olisi lasinpesurin oma viiksi. En pidä mersun enkä teslan tavasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102560- 851950
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei381489- 2601398
Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa
Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html2731028- 67903
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47881Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77860- 55844
- 44765