Kiihtyvyys nollasta sataan: ikuisuus
Suuntavakaus: ratilla voi antaa vinkkiä mihin auton pitäisi mennä, ratista jos irroittaa näppinsä niin hyökätään joko ojaan tai vastaantulevien kaistalle.
Joku vikavalokin tulee ja menee alvariinsa.
Hirveä nitinä ja natina sieltä täältä.
Olen pettynyt merkkiin ja vaihdan takaisin audiin niin nopeasti kuin mahdollista!
Mun päässä jytisee kun dacian ostin :/
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitti. Minä pössyttelen ganjaa täällä east endissä ja litkin kaljaa. Dassia on tuolla pihalla, sillä haen lissää juotavaa kun loppuu. Aina välillä pyörittelen peukaloita ja ihmettelen miksei dassia myy vielä enemmän suomessa. Autohan on ihan loistava.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868075Y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siinä on tekstiä, jonka jokainen uskoo. Minä olen South East cornerissa ja haen rajan takaa Pobedan, josta haaveilen.
- Anonyymi
Minun päässäni jytisee kovemmin, kun väännän bemarini basson täysille.
- Anonyymi
Mulla jytisee vielä kovemmin kun datsiani kaksoismassavauhtipyörä antautuu!!
- Anonyymi
Suuntavakaus on kopioitu suoraan Bemarilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864