Kiihtyvyys nollasta sataan: ikuisuus
Suuntavakaus: ratilla voi antaa vinkkiä mihin auton pitäisi mennä, ratista jos irroittaa näppinsä niin hyökätään joko ojaan tai vastaantulevien kaistalle.
Joku vikavalokin tulee ja menee alvariinsa.
Hirveä nitinä ja natina sieltä täältä.
Olen pettynyt merkkiin ja vaihdan takaisin audiin niin nopeasti kuin mahdollista!
Mun päässä jytisee kun dacian ostin :/
6
509
Vastaukset 6
- Anonyymi
Älä viitti. Minä pössyttelen ganjaa täällä east endissä ja litkin kaljaa. Dassia on tuolla pihalla, sillä haen lissää juotavaa kun loppuu. Aina välillä pyörittelen peukaloita ja ihmettelen miksei dassia myy vielä enemmän suomessa. Autohan on ihan loistava.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868075Y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siinä on tekstiä, jonka jokainen uskoo. Minä olen South East cornerissa ja haen rajan takaa Pobedan, josta haaveilen.
- Anonyymi
Minun päässäni jytisee kovemmin, kun väännän bemarini basson täysille.
- Anonyymi
Mulla jytisee vielä kovemmin kun datsiani kaksoismassavauhtipyörä antautuu!!
- Anonyymi
Suuntavakaus on kopioitu suoraan Bemarilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520