Ns. Metsästäjät romahtivat kuulusteluissa

Anonyymi-ap

26

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tätä se on, vaikka moni ei usko. eivät edes tekijät itse!

• Anonyymi

Nyt sai surmansa susi nimeltä Unna. Sipilä ja kaltaisensa eivät ole tulleet edes ajatelleeksi, että jokaisella sudella on nimi.

• Anonyymi

Oliko kastettukin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Entistäkin järkevämpään valoon asettuu amatöörimetsästäjien korvaamiskeskustelu ammattailaismetsästäjillä.

• Anonyymi

Ei nämä ole "amatöörimetsästäjiä" vaan taparikollisia.

• Anonyymi

Epäillyt ovat myös selittäneet toimintaansa niin, että ovat luulleet olleensa kettumetsällä, vaikka oikeasti onkin tapettu susia. On annettu ymmärtää, että ollaan kettumetsällä, vaikka onkin yritetty oikeasti sutta tai ilvestä tai ahmaa. Se ei ole uskottavaa, puhutaan kuitenkin ns. kokeneista metsästäjistä.

Voi hyvänen aika!

• Anonyymi

Kettu on vaikea erottaa sudesta tai jopa supikoirasta, ovat erehdyttävästi saman näköisiä.
        Moni keskustalainen ei erota ahmaa ja minkkiä, puhumattakaan noista isoista pedoista, sydän hakkaa ja käsi tärisee, tunnista siinä sitten vielä lajeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kettu on vaikea erottaa sudesta tai jopa supikoirasta, ovat erehdyttävästi saman näköisiä.
        Moni keskustalainen ei erota ahmaa ja minkkiä, puhumattakaan noista isoista pedoista, sydän hakkaa ja käsi tärisee, tunnista siinä sitten vielä lajeja.

Eivät myöskään erota pyöräilijää teerestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ EDES YRITÄ: ON JO LIIAN PAKSUA!

• Anonyymi

Kyllä nuo persut ovat raakaa sakkia.

• Anonyymi

Joo, keput ja persut ovat molemmat samoja.

• Anonyymi

Perhossa romahti kuulusteluissa yksi Eki niin pahasti, että meni navetan taakse ja sinne jäi lantakasalle. Olisivatko poliisit käyttäneet Nokian nuoriso-ohjaajaa kovemmalla kädellä. Eki jätti kirjeen ja syytti kaikesta EU´ta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Miten metsästysrikoksesta syytetylllä oli enää ase? Eikö ne ensimmäisenä takavarikoida tuollaisissa tapauksissa? Vai oliko niillä laittomia aseitakin. Ei olisi ihme kun kyse oli paatuneista rikollisista.

• Anonyymi

Voi vttu! Vai ruvetaan tuommoista sakkia vielä oikein hyysä-paapimaan??? Vai eivät "ymmärtäneet", mitä` Aikuiset ihmiset, tottakai ymmärsivät, ei "ymmärtämättömyys" mikään puolustus aikuisilla miehillä voi olla.

Loppuiaksi metsästykielto, aseet pois, myös loppuiäksi, kovat sakot. Jos ei kykene maksamaan, vankilan jälkeen pakkotöihin.

Jos eivät, aikuiset ihmiset, muka tekojensa seurauksia ymmärrä, niin holhoukseensa sellaiset pitäisi laittaa. Ties mitä vielä "ymmärtämättömyyttä" vailla olevana saattaisivat ammuskella...

• Anonyymi

Ja nuo havumetsien "Tarzanit" syyttää kaikesta EU´ta. "Siitä lähdetään, että minun maille ei yhdelläkään luontokappalleella ole tulemista". "Prkle kyllä bensan hinta on ihan liian korkea" "minä en metsästä muulla kuin lyijyllä, ihme vouhotusta lyijykiellot ja ilmasta" "maahanmuuttajien vikä, pakko ampua jotakin".

• Anonyymi

Suomen Kuvalehti ja persukepulaisuus pähkinän kuoressa:
      Eki jätti jälkeensä toisenkin kirjeen, jonka vaimo vakuuttaa aidoksi. Se on Halsuan metsästysseuralle osoitettu poliittinen kannanotto. Sen hän pyysi saattamaan julkisuuteen, koska ”mä lähden nyt autuaammille metsästysmaille”. Suomen Kuvalehti on saanut tutustua alkuperäiseen kirjeeseen. Vahvoilla, selkeillä harakanvarpailla se kehottaa syyttämään vihreitä ja EU:ta tästä kaikesta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kaikesta on EU:ta syytetty, mutta tämä on jo huippu: kehitysaluemaalainen rikkoo lakia ja jää kiinni ja kun ei kestä kiinnijäännistä tulevaa rangaistusta ja häpeää, niin se on EU:n vika. Mitä ja ihmettä?

• Anonyymi

googlaa= Nappi Otsaan sanoi Juha Siplä

• Anonyymi

haastakaa huutaja oikeuteen

politiikkaa

• Anonyymi

Kyse on keskustalaisista taparikollisista ja Ylen väite siitä, että näillä muka "ei ole vastaavaa rikoshistoriaa" on täysin väärä. Ei kukaan metsästyslakia noudattava metsästäjä yhtäkkiä päätä, että mitäpä jos emme piittaisi laista enää ollenkaan. Nämä ovan jo poikina opetettu rikolliseen elämäntapaan, jossa metsästyslaista ei piitata.

Kyse on laumasta taparikollisia ja "järkysyts" johtuu pelkästään siitä, että he jäivätkin kiinni eivätkä enää saa jatkaa taparikollista elämäntapaansa. Surkeat ja sivistymättömät kehitysaluemaalaiset ovat rakentaneet identiteettinsä sen varaan, että ovat hurjia elikoiden tappajia ja ovat jopa olleet ylpeitä siitä. Nyt heiltä viedään pyssyt pois ja pahimmillaan voi häkki heilahtaa.

Tietenkin Sipilän tapaiset vastuuttomat öyhöttäjät ovat "nappi otsaan" möläytyksillään vahvistaneet harhakuvaa siitä että tällainen rikollisuus olisi jotenkin "hyväksyttyä" tai jopa suotavaa. Sipilän toiminta on moraalisesti tuomittavaa ja halveksittavaa, mutta näiden taparikollisten toiminta on sitä juridisesti. Sipilä saa jatkaa miljoonista nauttimistaan ja hänen puheensa uskoneet saavat oikeuden tuomion.

• Anonyymi

Asia on juurin noin, kuin kirjoitat, vuosikausi ovat noita rikoksia tehneet, nyt vaan sattuivat jäämään kiinni.

• Anonyymi

Kiitos Sipilä tästäkin.

Ja tälläkin kertaa kannattajansa olivat niitä, jotka lopulta joutuivat eniten kärsimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe