Tampere on nyt 250 000+ luokkaa asukasmäärältääm

Anonyymi-ap

Väkiluku oli 250 353 huhtikuun lopussa. Tammi-huhtikuussa tuli yli 1300 uutta asukasta.

Vaan kuinkahan monta tulioista on etnisiä suomalaisia?

107

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattavat olla ukrainalaisia pakolaisia moni.

    • Anonyymi

      Miksi pitää tietää mikä on muuttajien tausta?

      • Anonyymi

        Veronmaksajaa kiinnostaa tuleeko veronmaksajia vai verovaroilla eläviä. Naaman väristä voi päätellä jo paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajaa kiinnostaa tuleeko veronmaksajia vai verovaroilla eläviä. Naaman väristä voi päätellä jo paljon.

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajaa kiinnostaa tuleeko veronmaksajia vai verovaroilla eläviä. Naaman väristä voi päätellä jo paljon.

        Eli kun näkee sinun punaisen naamasi niin voi päätellä, että siinä on taas yksi muiden rahoilla elävä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.

        Mitä ilmeisimmin ovat kunnon veronmaksajia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun näkee sinun punaisen naamasi niin voi päätellä, että siinä on taas yksi muiden rahoilla elävä luuseri.

        Noin 2/3 jää palkasta kouraan. Varsinainen veroprossa on 22.

        Yhteiskunnan palveluista käytän tieverkostoa, jota maksan mm. bensaverolla. Kunnallisverolla osallistun katuinfran ylläpitoon.

        Kommenttisi perusteella elätän sinutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 2/3 jää palkasta kouraan. Varsinainen veroprossa on 22.

        Yhteiskunnan palveluista käytän tieverkostoa, jota maksan mm. bensaverolla. Kunnallisverolla osallistun katuinfran ylläpitoon.

        Kommenttisi perusteella elätän sinutkin.

        Naaman väriä ei kandee tuijottaa. Tummempi-ihoinen saattaa olla sinua koulutetumpi ja hyvätuloisempi mutta halpapalkkainen työntekijäkin ansaitsee arvostuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 2/3 jää palkasta kouraan. Varsinainen veroprossa on 22.

        Yhteiskunnan palveluista käytän tieverkostoa, jota maksan mm. bensaverolla. Kunnallisverolla osallistun katuinfran ylläpitoon.

        Kommenttisi perusteella elätän sinutkin.

        Olet myös turvattu yhteiskunnan varoilla etkä joudu kahlaamaan roskissa. Jos tulee pipi pääset ainakin jossain vaiheessa hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 2/3 jää palkasta kouraan. Varsinainen veroprossa on 22.

        Yhteiskunnan palveluista käytän tieverkostoa, jota maksan mm. bensaverolla. Kunnallisverolla osallistun katuinfran ylläpitoon.

        Kommenttisi perusteella elätän sinutkin.

        Tanskalaiset maksavat mielellään veroja. Siellä on korkein veroprosentti ja palvelut pelaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naaman väriä ei kandee tuijottaa. Tummempi-ihoinen saattaa olla sinua koulutetumpi ja hyvätuloisempi mutta halpapalkkainen työntekijäkin ansaitsee arvostuksen.

        Saattaa ja saattaa. Saattaa tätikin olla setä, jos sillä on munat.

        Kyllä jokainen tietää miten mamut ovat työllistyneet. Somalitkin ovat kotoutuneet jo 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa ja saattaa. Saattaa tätikin olla setä, jos sillä on munat.

        Kyllä jokainen tietää miten mamut ovat työllistyneet. Somalitkin ovat kotoutuneet jo 30 vuotta.

        Moni kantis ei koskaan kotoudu yhteiskunnan sääntöihin ja muutu kunnolliseksi veronmaksajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kantis ei koskaan kotoudu yhteiskunnan sääntöihin ja muutu kunnolliseksi veronmaksajaksi.

        Mutta pitääkö niitä ongelmaihmisiä kerätä tänne pimeintä Afrikkaa myöten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitääkö niitä ongelmaihmisiä kerätä tänne pimeintä Afrikkaa myöten ?

        Ehkä muuttuvat ongelmaisiksi kalataistesi vuoksi kuten monet kantiksetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä muuttuvat ongelmaisiksi kalataistesi vuoksi kuten monet kantiksetkin.

        Mikä on ongelmasi reaalimaailman kanssa? Etkö ole sopeutunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 2/3 jää palkasta kouraan. Varsinainen veroprossa on 22.

        Yhteiskunnan palveluista käytän tieverkostoa, jota maksan mm. bensaverolla. Kunnallisverolla osallistun katuinfran ylläpitoon.

        Kommenttisi perusteella elätän sinutkin.

        Toki elätät, vaikka veroprosenttisi on huomattavan matala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ongelmasi reaalimaailman kanssa? Etkö ole sopeutunut?

        Häh?
        Ei minulla ongelmaa ole vaan sinulla, joka pelkää maahanmuuttajia ja sen vuoksi käyttäytyy tökerösti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kantis ei koskaan kotoudu yhteiskunnan sääntöihin ja muutu kunnolliseksi veronmaksajaksi.

        Se on kyllä omalla tavallaan huikea suoritus tässä ilmaisen ja kaikille tarjolla olevan koulutuksen maassa, että moni onnistuu ryömimään elämänsä läpi saamatta mitään aikaan ja muiden rahoilla eläen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.

        Sinulla on jokin fetissi ruskeaan ja mustaan, tai sitten olet valehtelija, itse en ole edes koskaan nähnyt sellaista hammaslääkäriä.

        Mamutaustaiset ovat ovat pääsääntöisesti taakka veronmaksajille, tästä on tehty tutkimuksiakin. Teillä vassaripiireissä ei tosin koskaan paheksuta verotaakan kasvamista, kun ette veroja muutenkaan maksa, olette itsekin parasiitteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on jokin fetissi ruskeaan ja mustaan, tai sitten olet valehtelija, itse en ole edes koskaan nähnyt sellaista hammaslääkäriä.

        Mamutaustaiset ovat ovat pääsääntöisesti taakka veronmaksajille, tästä on tehty tutkimuksiakin. Teillä vassaripiireissä ei tosin koskaan paheksuta verotaakan kasvamista, kun ette veroja muutenkaan maksa, olette itsekin parasiitteja.

        Ei mulla mitään fetissiä ole. Olen vain sattunut sellaisiin hammaslääkäreihin, joissa on ollut ulkomaalaistaustaisia työntekijöitä. Viimeksi musta hoitaja, joka kysyi, että haittaako jos mukana on harjoittelija, kantis. Mulle oli ok.
        Samat taakat kaikista maassa asuvista suurin piirtein on. Aikuiset eivät esim. tarvitse neuvolaa, jota tarjoaan kaikille vauvoista lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä muuttuvat ongelmaisiksi kalataistesi vuoksi kuten monet kantiksetkin.

        Ei näytä olevan suomenkieli vielä hanskassa. Kieltämättä vaikea kieli luku-ja kirjoitustaidottomalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä olevan suomenkieli vielä hanskassa. Kieltämättä vaikea kieli luku-ja kirjoitustaidottomalle

        Älä jaksa. Epäilet vaikka mitä. Ryhdistäydy nyt vähän mutta tuskin neuvo auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla mitään fetissiä ole. Olen vain sattunut sellaisiin hammaslääkäreihin, joissa on ollut ulkomaalaistaustaisia työntekijöitä. Viimeksi musta hoitaja, joka kysyi, että haittaako jos mukana on harjoittelija, kantis. Mulle oli ok.
        Samat taakat kaikista maassa asuvista suurin piirtein on. Aikuiset eivät esim. tarvitse neuvolaa, jota tarjoaan kaikille vauvoista lähtien.

        Tilastot kertoo karulla tavalla, että taakka muille veronmaksajille on suurin maahanmuuttajataustaisista Esim. 2020 Tampereella heistä sai toimeentulotukea 56,4%! Kantisten vastaava luku on 10,6%.
        https://kuntaluvut.fi/



        Mamut on valtava taakka yhteiskunnalle, joka kiristää verotusta ja romahduttaa palvelut. Toisinaan tulee työn puolesta liikuttua esim. Hatanpää / TAYS sairaaloissa, niin saattaa suurin osa odotushuoneessa olijoista olla somaleita, mustalaisia yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitääkö niitä ongelmaihmisiä kerätä tänne pimeintä Afrikkaa myöten ?

        Kyselijäpösilö voi miettiä sitä ihan keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?
        Ei minulla ongelmaa ole vaan sinulla, joka pelkää maahanmuuttajia ja sen vuoksi käyttäytyy tökerösti.

        Tuntuuhan tuo olevan sinulle ongelma, kun kuvittelet omien ongelmiesi olevan myös muiden ongelmia.

        Kyllä veronmaksaja saa kyseenalaistaa maahanmuuttajan motiivit. Ei Tampereelle lisää sossutukien käyttäjiä tarvita, vaikka kauppiaat niin toivovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuhan tuo olevan sinulle ongelma, kun kuvittelet omien ongelmiesi olevan myös muiden ongelmia.

        Kyllä veronmaksaja saa kyseenalaistaa maahanmuuttajan motiivit. Ei Tampereelle lisää sossutukien käyttäjiä tarvita, vaikka kauppiaat niin toivovatkin.

        Kyseenalaista ihan vapaasti. Keskustelun aiheena on Tampereen asukasmäärän kasvu, joten on ihan loogista, että muutama vähäjärkinen rasisti ilmaantuu paikalle oireitaan esittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseenalaista ihan vapaasti. Keskustelun aiheena on Tampereen asukasmäärän kasvu, joten on ihan loogista, että muutama vähäjärkinen rasisti ilmaantuu paikalle oireitaan esittelemään.

        Maahanmuuton epäkohdista keskustelu ei ole rasismia, vaan tosiasioiden tunnustamista.

        Vai hyödytkö jollain tavalla em. sosiaalietuisuuksien varassa elävistä maahanmuuttajista? Muutoin ei tuota raivoisaa sosiaalitukien käyttämisen puolusteluasi voi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuton epäkohdista keskustelu ei ole rasismia, vaan tosiasioiden tunnustamista.

        Vai hyödytkö jollain tavalla em. sosiaalietuisuuksien varassa elävistä maahanmuuttajista? Muutoin ei tuota raivoisaa sosiaalitukien käyttämisen puolusteluasi voi ymmärtää.

        En ole puolustellut mitään. Totesin, että keskustelun aiheena on Tampereen asukasmäärän kasvu, joten on ihan loogista, että muutama vähäjärkinen rasisti ilmaantuu paikalle oireitaan esittelemään, ja nyt näemme, että olin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.

        Kyllä sinne olisi aina valkoisia suomalaisia jonoksi asti opiskelemaan menossa, mutta tummilla etuoikeus jonon ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole puolustellut mitään. Totesin, että keskustelun aiheena on Tampereen asukasmäärän kasvu, joten on ihan loogista, että muutama vähäjärkinen rasisti ilmaantuu paikalle oireitaan esittelemään, ja nyt näemme, että olin oikeassa.

        Juurihan tuossa puolustelit sosiaalituilla elämistä, jonka varassa maahanmuuttajat elävät todennäköisemmin kuin kantaväestö.

        Eli kyllä tässä keskustelussa sinä olet vähäjärkinen, kun et ymmärrä kuinka uuden asukkaan etninen tausta vaikuttaa nykyisten asukkaiden verotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tuossa puolustelit sosiaalituilla elämistä, jonka varassa maahanmuuttajat elävät todennäköisemmin kuin kantaväestö.

        Eli kyllä tässä keskustelussa sinä olet vähäjärkinen, kun et ymmärrä kuinka uuden asukkaan etninen tausta vaikuttaa nykyisten asukkaiden verotukseen.

        Kirjoitin näin:

        "Kyseenalaista ihan vapaasti. Keskustelun aiheena on Tampereen asukasmäärän kasvu, joten on ihan loogista, että muutama vähäjärkinen rasisti ilmaantuu paikalle oireitaan esittelemään."

        Missä kohdassa puolustelen sosiaalituilla elämistä, tai mitään muutakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.

        Minä en ole edes hammashoitoihin päässyt valkoihoisena vanhempana veronmaksajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ovat viimeisimmät hammaslääkärit ja hammashoitajat olleet tummaihoisia. Ruskeita tai mustia. Käyntejä on harmillisten vikojen vuoksi ollut monia. Itse asiassa kantishammaslääkärien aiheuttamia ja rikkomia vikoja.. Hyvä, että mamutaustaiset ovat opiskelleet ja täyttävät hoitaja- ja lääkäripulaa.

        Millä länsimaisella koulutuksella?!

        Kamelikuskin tutkinnon suorittanut luku- ja kirjoitustaidoton ei riitä.


    • Anonyymi

      Onhan se tilastollinen fakta että tietyt mamupiirit ei sopeudu suomeen ja nuoret jengiytyvät röystöporukoiksi.
      DDR. stä lähtöisin viherpunikki porukka ei voi hyväksyä faktoja koska venäjän rahantulo loppuu ja lätynliiskaijilta katoaa pervo kaveristo jos tosiasiat hyväksyttäisiin.
      Huono tilanne on elää valheessa mutta mitä sitä ei rahan takia tekisi. Aate on kyllä hylättävissä jos joku maksaa paremmin.

      • Anonyymi

        Voithan sepitellä vaikka mitä jos se poterossasi oloa helpottaa. Siellä ehtii näköjään kehitellä sekoiluja äärestä laitaan.


      • Anonyymi

        Taitavat persut olla olleet venäjämielisimpiä lausumiensakin perusteella. Tuo musta hammashoitaja taitaa olla Suomessa syntynyt ja heitä on moniakin, joten kaikki eivät ole vast'ikään maahan tulleita. Et siis voi naamaa katsomalla tehdä johtopäätöksiä ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat persut olla olleet venäjämielisimpiä lausumiensakin perusteella. Tuo musta hammashoitaja taitaa olla Suomessa syntynyt ja heitä on moniakin, joten kaikki eivät ole vast'ikään maahan tulleita. Et siis voi naamaa katsomalla tehdä johtopäätöksiä ihmisistä.

        Nimen omaan naamasta pystyy tekemään oikeaan osuvia päätelmiä. Sinullakin on viherpunikille tyypillinen pärstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan naamasta pystyy tekemään oikeaan osuvia päätelmiä. Sinullakin on viherpunikille tyypillinen pärstä.

        En usko, että sinulla on minkäänlaisia kykyjä arvioida ihmisiä. Näkee jo kirjoituksistasi, että vaikea sinulla elämä tuntuu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että sinulla on minkäänlaisia kykyjä arvioida ihmisiä. Näkee jo kirjoituksistasi, että vaikea sinulla elämä tuntuu olevan.

        Näköjään arviointi napsahti kohdalleen. Se viherpunikki älähtää, johon kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään arviointi napsahti kohdalleen. Se viherpunikki älähtää, johon kalikka kalahtaa.

        Usein minua luullaan muunlaiseksi kuin paremmin tutustuessa. Olen sellaisia kommentteja kuullut.


    • Anonyymi

      Tampere kansainvälistyy kovaa vauhtia.

      • Anonyymi

        Hämeenkatu on jo kansainvälistynyt, negatiivisessä mielessä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenkatu on jo kansainvälistynyt, negatiivisessä mielessä .

        Onko yhtä paljon, kuin Viipurin Torkkelin katu ( pääkatu) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhtä paljon, kuin Viipurin Torkkelin katu ( pääkatu) ?

        Heitä kutsuttiin aiemmin ... "ystäviksi" !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä kutsuttiin aiemmin ... "ystäviksi" !

        Todellisuudessa he olivat ja ovat moninaamaisia ystäviä!


    • Anonyymi

      Maailma menee eteenpäin, ei taaksepäin koskaan.
      Tätä ei työläinen tajua koskaan, ikinä, sori.

      • Anonyymi

        Ehkä jossain pannukakkumaailmassa.

        Aurinko kiertää maapalloa ympäri. Maailma ei liiku mihinkään.


    • Anonyymi

      ja antti tuisku teki teistä homoja hahahha pilas käärijänki voiton teki ssittäkin homomnn

      • Anonyymi

        Pridekulkueeseen bailaamaan siis.


      • Anonyymi

        Pidä oma mielipiteesi ja maailmakuvasi, mene täältä pois tyrkyttämästä, heti , hopi hopi h----


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä oma mielipiteesi ja maailmakuvasi, mene täältä pois tyrkyttämästä, heti , hopi hopi h----

        Tänään illalla taas? Saat olla ekana Heikki Hiilivaunu 💋🌈


    • Anonyymi

      Kyllä ihan suomalaisiakin tänne muuttaa, opiskelijoita, työttömiä ja eläkeläisiä...

      • Anonyymi

        Minkä vuoksi? Opiskella voi muuallakin. Työttömänä voi asua vaikka Karigasniemellä. Eläkkeellä on mahdollisuus asustella vaikka Espanjassa.

        Minkä vuoksi kaikki loiset änkeävät Tampereelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoksi? Opiskella voi muuallakin. Työttömänä voi asua vaikka Karigasniemellä. Eläkkeellä on mahdollisuus asustella vaikka Espanjassa.

        Minkä vuoksi kaikki loiset änkeävät Tampereelle?

        Muuta itse Espanjaan. Kaikki iloitsisivat päätöksestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta itse Espanjaan. Kaikki iloitsisivat päätöksestäsi.

        Miksi muuttaisin?


    • Anonyymi

      Eteä-Pohjanmaalla Seinäjoki-Vaasan talousalueella työttömiä suht.vähän ja työttömyys on laskenut.Maahanmuuttajien työttömyysprosentti sensijaan on noussut yli 65% tiin.Ukrainalaisten työttömyysprosentti on myös yli 60%
      Tässäkö nyt on se kokoomuksen ja Orvon Petterin työperäinen maahanmuutto jota pitää lisätä.J Käteinenhän joskus sanoi maikkarin aamu-uutisissa että tarvitsemme yli 2 MIljoonaa maahanmuuttajaa koska Suomalaisia ei löydy töihin vaikka on yli 300 tuhatta työnhakijaa työvoimatoimiston kirjoilla.
      Suomalaisia ei palkata ja 58-64 vuotiaita 40 vuoden työuran omaavia ei päästetä enää eläkeputkeen.Ei arvosteta Suomalaisten työuria.Mamuja sekä nuoria sohvilla makaajia rahoitetaan.260 miljardia on eläkerahastoissa.Meinaavatko herrat käydä niitä nostelemassa.Kovat on kulut tulossa näistä mamuista Tampereenkin kaupungille ja myös meille pienemmillekkin 65 tuhannen asukkaan kaupungeille

      • Anonyymi

        Pohjois-Pohjanmaalla kaksi kivialan yrittäjää on vangittu epäiltyinä vuosien ajan jatkuneesta ihmiskaupasta. Ovat tuottaneet ulkomaisia työntekijöitä, jotka asuivat työmaslla konteissa puutteellisissa oloissa.


    • Anonyymi

      Aika tuppukylä pahanen vielä, lätkäfanit pääsee onneksi junalla piipahtamaan!

      • Anonyymi

        Niitä parveilee pitkin katuja. Tunnistaa fanipaidoista.


    • Anonyymi

      Hirvee slummi. Karmee ghetto. Yök

      • Anonyymi

        Jotkut paikat ankeita. Toiset ok. Kunhan jatkuva rakentaminen loppuisi.


    • Anonyymi

      Ihmismäärä on suurempi, koska lähikunnat ihan kiinni Tampereessa ja niistä käy Tampereella päivittäin ihmisiä. Ja sitä kaukaisemmat kunnat joista asioi ihmisiä. Sekä turistit. Ja huoltoautot sekä rekat.

    • Anonyymi

      Se on Näsijärvi p..kaa täynnä.

    • Anonyymi

      Täällä käyminen ja oleminen on aina ihan vapaa ehtoista,
      negatiiviset rutisijat voivat ihan vapaasti lähteä, kukaan ei kaipaa itkuiikkoja.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio diktatuurilta.


    • Anonyymi

      Vääriä mielipiteitä jakavat vihervassu letunliiskaajien mielestä ovat aina perusuomalaisia.
      Jos naaman väri taas on lakritsi, pissa tai pohjaan palanut puuro niin vihevasuri sateenkaarilapsi kostuu polviin asti.
      Vihervasussuri kieltää mielellään sen että DDR.n opit pätevät vielä omissa piireissä.
      Valheessa eläminen on raskasta mutta utopia kannattaa toistaitoisia hysteerikkoja.

      • Anonyymi

        Punakka persu leikkii vieä "kuka pelkää mustaa miestä" ja elää DDR: n aikoja vaikka mailma ympärillä muuttuu koko ajan. Tamperekin on muuttunut 70-luvulta lähtien, johon aikakauteen persu on tainut jämähtää DDR viittauksineen.


    • Anonyymi

      Kiekossa tuli turpiin, mutta Tampereen alue onneksi kasvaa nyt ihan mukavaa vauhtia. Se on sinänsä harmi, että Tamperetta ei silti edelleenkään noteerata kaupunkina Suomessa

      Suomen tilastokeskus ja EU-tilastonpitäjä Eurostat määrittelevät kaupungeiksi alueet, joissa asuu vähintään 500 asukasta neliökilometria kohden. Tampere ei mahdu tähän määritelmään, koska Tampereella asuu vain 441 asukasta neliökilometriä kohden.

      Suomessa kaupungeiksi luokiteltavia taajamia ovat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Turku.

      • Anonyymi

        Ei tänne kaipaa liian tiheää asukasmäärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne kaipaa liian tiheää asukasmäärää.

        Teiskossa kyllä riittää lääniä.


    • Anonyymi

      Helsingissä oli jo 70-80-luvulla noin 500 000 asukasta... ja täällä hädin tuskin täytetään kaupungin määritelmä. Eli pikku kylä edelleen, kaikki tuntevat toisensa jotain kautta.

      • Anonyymi

        Mitä sitten ,
        jos omat asiat ovat solmussa, ei näe missään mitään hyvää,
        kannattaa hakeutua hoitoon, heti.

        tarpeesi arvostella, tuo vain oman tarpeesi esille, ei muuta.
        tätä et muuten voi käsittää.


      • Anonyymi

        Helsinki on sentään metropoli, koska siellä on metro. Tosin se kulkee lähinnä maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki on sentään metropoli, koska siellä on metro. Tosin se kulkee lähinnä maan päällä.

        Mikä on Espoonpuolella tyhjä kummitusjuna! Kaitaa Kaitas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on Espoonpuolella tyhjä kummitusjuna! Kaitaa Kaitas!

        Ja kulkee maanalla!


    • Anonyymi

      Tampereen Kansi-Areenan jää oli niin pomppuista, että Suomen kiekot kaikki pomppi ohi Kanadan maalin. Sileellä jäällä Suomi valmistautuisi parhaillaan mitalipeleihin.

      Imettiinko se vesi jääkoneille suoraan Tammerkoskesta? Siinä tuli sulavesien mukana kaikenlaita muhkuraista moskaa. Edes Mörkö ei kyennyt saamaan niitä pomppivia kiekkoja lähellekään kanukkien maalia.

      • Anonyymi

        Onko hallia tarkoitettu edes jääpeleihin? Sählykenttänä ja Eppujen keikka-areenana se taitaa kuitenkin toimia jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hallia tarkoitettu edes jääpeleihin? Sählykenttänä ja Eppujen keikka-areenana se taitaa kuitenkin toimia jollain tavalla.

        Hohhoijaa, liiku maailmalla, et ihmettele ihan kaikkea päivänselvää, ja koita kestää tietämättömyyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, liiku maailmalla, et ihmettele ihan kaikkea päivänselvää, ja koita kestää tietämättömyyttäsi.

        Vissiin jokainen liikkuu maailmalla. No ehkä lentospedet ei. Mutta muut.


    • Anonyymi

      Jokos Tamperetta voi sanoa miljoonakaupungiksi kun on neljännesmiljoona asukasta.

      • Anonyymi

        Tampere on kuin Lieksa. Katukuvassa vain mamuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampere on kuin Lieksa. Katukuvassa vain mamuja.

        Se on kuule laiffii. Ei tarvitse sisätiloissa kyhjöttää vaan liikkua ihmisten parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule laiffii. Ei tarvitse sisätiloissa kyhjöttää vaan liikkua ihmisten parissa.

        Vaan kun niitä ihmisiä ei enää juuri katukuvassa vaan ole, vaan lähinnä matuja. Koskaan ei tiedä milloin saa puukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun niitä ihmisiä ei enää juuri katukuvassa vaan ole, vaan lähinnä matuja. Koskaan ei tiedä milloin saa puukosta.

        Viime aikoina puukottajat ovat olleet kantiksia. Täällä olen nähnyt lähiinnä normaaleja katukuvioita.


    • Anonyymi

      Miksi arvostelette ja jankutatte?

      Kertokaa, ihan mielenkiinnosta,
      mikä pakkomielle on koko ajan nergatiivisuudella elämässäsi, tajutatko edes itse miten voisit voida paremmin,
      todennäköisesti et?

    • Anonyymi

      Mikä täällä nyt niin ihmeellistä on? Ne 500 juottolaako?

      • Anonyymi

        Hyvin kyllä imee matuja Tampere. Kantaväestö muuttaa muualle Pirkanmaata.


      • Anonyymi

        Jotkut vain pitävät vetovoimaisena. Itse en haluaisi asua tätä suuremmassa kaupungissa varsinkaan kun olen löytänyt kodin hienosta paikasta täällä. Uudet asuinrakennukset eivät viehätä silmää mutta oma asuinalue on hieno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vain pitävät vetovoimaisena. Itse en haluaisi asua tätä suuremmassa kaupungissa varsinkaan kun olen löytänyt kodin hienosta paikasta täällä. Uudet asuinrakennukset eivät viehätä silmää mutta oma asuinalue on hieno.

        Joo kyllä Hervanta on aivan helmi. Silloin 1970-luvulla oli vielä arkkitehdeillä silmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä Hervanta on aivan helmi. Silloin 1970-luvulla oli vielä arkkitehdeillä silmää.

        En asu Hervannassa vaan muutaman minuutin päässä keskustasta alueella, jossa ei ole pelkoa, että näkymien eteen rakennnettaisiin. Vähän matkan päähän pykätään koko ajan jotain standardirumaa ja se harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä Hervanta on aivan helmi. Silloin 1970-luvulla oli vielä arkkitehdeillä silmää.

        Hervanta suunniteltiin ja rakennettiin asukkaille. Viime vuosina on rakennettu lähinnä sijoittajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu Hervannassa vaan muutaman minuutin päässä keskustasta alueella, jossa ei ole pelkoa, että näkymien eteen rakennnettaisiin. Vähän matkan päähän pykätään koko ajan jotain standardirumaa ja se harmittaa.

        Minä asun Kalkussa 2000-luvun alussa rakennetussa kerrostalossa. Täällä on ainakin rauhallista. Bussipysäkki on onneksi lähellä, niin pääsee tarvittaessa kätevästi keskustaankin. Töiden puolesta tulee autoiltua muuten muualle päin Pirkanmaata ja yleensä käyn ostoksilla Lielahdessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun Kalkussa 2000-luvun alussa rakennetussa kerrostalossa. Täällä on ainakin rauhallista. Bussipysäkki on onneksi lähellä, niin pääsee tarvittaessa kätevästi keskustaankin. Töiden puolesta tulee autoiltua muuten muualle päin Pirkanmaata ja yleensä käyn ostoksilla Lielahdessa.

        Asun Kalevassa. Ei tarvitse julkisiakaan käyttää kun pääsee katumarssia minne tahansa palvelujen äärelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Kalevassa. Ei tarvitse julkisiakaan käyttää kun pääsee katumarssia minne tahansa palvelujen äärelle.

        Kalevassa on pari hyvää kebabbilaa.


    • Anonyymi

      Todellisuudessa Tampere on yli 360 000 asukkaan kaupunki. Kaupungin rajat ovat keinotekoisia ja jopa hämääviä. Treen pinta-alasta 3/4 on Teiskoa, jossa asuu reilut 4000 ihmistä, kun taas itse keskustaajama jatkuu katkemattomana pitkälle ympäryskaupunkeihin ja kuntiin Nokialle, Kangasalle, Ylöjärvelle, Lempäälään ja Pirkkalaan.

      Eli, ei pidä katsoa väkilukua, vaan keskustaajaman väkilukua. Jos katsomme laajempaa Tampereen kaupunkiseutua, on asukasluku reilut 410 000.

      • Anonyymi

        Todellisuudessahan Tampere on tuppukylä, mutta se on valloittanut paljon muita kuntia aina Messukylästä Teiskoon saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan Tampere on tuppukylä, mutta se on valloittanut paljon muita kuntia aina Messukylästä Teiskoon saakka.

        Mitä te tuppukylällä tarkoitatte?
        Ei tässä muut kuin jotkut ääliöt halua mahtailla. Menee vielä pilalle koko kylä. Siis tämä Tampere.
        Kelpaa mulle ilman paisuttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te tuppukylällä tarkoitatte?
        Ei tässä muut kuin jotkut ääliöt halua mahtailla. Menee vielä pilalle koko kylä. Siis tämä Tampere.
        Kelpaa mulle ilman paisuttelua.

        Tampere on alkujaan pelkkä Ala-Pispala. Sitten kun keksittiin kaivinkone teki joku sellaisella kanavan Näsi- ja Pyhäjärven välille ja siihen sähkölaitoksen. Silloin porukka alkoi kerääntymään nykyisen keskustan alueelle.


    • Anonyymi

      Kaupungin rajat ovat selkeät ja löytyvät kartasta. Muut kaupungit ympärillä ovat omia kaupunkejaan ja heillä on omat systeeminsä. Tampere on suomen yksityisautoilu vihamielisin kaupunki johon viher rotat on päässeet pesiytymään rakenteisiin heikentämään kaupungin elinvoimaa.

      • Anonyymi

        Englanniksi Pirkanmas on Tampere Region. Naapurikaupunkien välillä pendelöintiä tapahtuu päivittäin. Autoja varten on rakennettu runsaasti pysäköintitilaa Hämeenkadun alle ja lisää sellaisia suunnitellaan. Sehän on mitä autoystävällisintä toimintaa.


    • Anonyymi

      Sellaiselle joka asuu perunakellarissa syöden tervattuja pottuja niin viihtyy maanalaisissa parkkibunkkereissa niinkuin Hitlerkin.
      Kaupunki tarvii ilmaisia kadunvarsi pysäköinti paikkoja niinkuin sivistysmaissa on. Polkupyörat ja sähköpotkulaudat pitäisi kieltää keskustassa.

      • Anonyymi

        Muiden maden suurien kaupunkien keskustoissaon samanlaista kuin täällä ja ratikoitakin niissä on.. Olet varmaan viimeksi matkustellut joskus Hitlerin aikoihin jossain. Ties missä.


      • Anonyymi

        Amsterdamissa, Kööpenhaminassa, Venetsiassa ja Züricissä esimeskiksi ei autolla pitkälle pötkitä vanhoissa keskustoissa.


    • Anonyymi

      Eli noin 100 000 liikaa.

    • Anonyymi

      "Suomessa kaupungeiksi luokiteltavia taajamia ovat
      Helsinki, Espoo, Vantaa ja Turku."

      Oikeasti nuo ovat Espooot ja Vantaat sellaisia löysästi asutettuja, puoliksi maataloustaajamia.

      Suomessa oikea, tiheästi asutettu kaupunkialue on Kerava. Täällä asuu 38.000 ihmistä, todella pienella alueelle kauniisti, kerroksittain tornitaloihin asumaan sijoitettuna. Keravan asumistiheys 1.229 henkeä neliökilometriä kohden.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kerava

      Koittakaas joku laittaa tästä paremmaksi.

      • Anonyymi

        Sekoitat nyt asioita. Espoo ja Vantaa ovat sen takia "epäkaupunkimaisia", että ne on rakennettu 60-70-luvulta lähtien, eli lähiötyyppisesti. Niissä ei siis ole korttelikaupunkia kuten Helsingissä, Turussa tai Tampereella. Kaupunkien tilastollisella väestöntiheydellä ei ole mitään merkitystä, koska kuten Tampereella, kaupunkiin ollaan liitetty todella laajoja metsäalueita, joilla kukaan ei asu. Jos et usko katso tämä kuvalinkki: https://ibb.co/p36ghsd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat nyt asioita. Espoo ja Vantaa ovat sen takia "epäkaupunkimaisia", että ne on rakennettu 60-70-luvulta lähtien, eli lähiötyyppisesti. Niissä ei siis ole korttelikaupunkia kuten Helsingissä, Turussa tai Tampereella. Kaupunkien tilastollisella väestöntiheydellä ei ole mitään merkitystä, koska kuten Tampereella, kaupunkiin ollaan liitetty todella laajoja metsäalueita, joilla kukaan ei asu. Jos et usko katso tämä kuvalinkki: https://ibb.co/p36ghsd

        Ja luonto onkin parasta. Vähemmän väkeä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe