Yksi tyyppi(mies) teki onnistuneen työn

Anonyymi-ap

Ns. etäännytti minut itsestään. Parempi näin.

57

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmasti oikea saalis.

      • Anonyymi

        Kuha sanoit.


      • Anonyymi

        Minä ainakin olen liian hyvä rupeamaan mihinkään. Sivusta shine like a diamond


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha sanoit.

        Kuha lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha lähti.

        Kuha meni.


      • Anonyymi

        Kyllä. Oikea saalis on.
        Se on onnen pekka joka tuon saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Oikea saalis on.
        Se on onnen pekka joka tuon saa.

        Ei saa Pekat eikä muutkaan enää tätä saalista 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa Pekat eikä muutkaan enää tätä saalista 😂😂

        Joo ei mua kyllä pekat kiinnostakaan... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha sanoit.

        Riippuu koosta.


    • Anonyymi

      Nappi suoritus konsanaan.

    • Anonyymi

      Älä tollaisia nyt höpötä

    • Anonyymi

      Eikö olekin? Mahtavaa saa tilaa hengittää, eikä tarvitse miettiä sen enempää. Kumpikaan oikeesti halua yhtään mitään

    • Anonyymi

      En mä muista kyseistä naista enää ollenkaan. Ja nyt kun tarkemmin ajattelen, niin en muista yhtäkään entistä ihastusta.

      • Anonyymi

        Tiedän joitakin ihmisiä joilla on alkava Alzheimer lähipiiriissä. Itselle on annettu sellainen muistutus, että saatan siihen myös sairastua :(


    • Anonyymi

      Miten se mies tommosen tempun onnistui tekemään?

      • Anonyymi

        Enkeleiden avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeleiden avulla.

        Meilläpäin poltellaan sagea, kyllähän sä ätmi nämä poppaskonstit tiedät


      • Anonyymi

        En kerro julkisesti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro julkisesti 😂

        No eihän tää oo varsinaisesti julkisesti, vaan anonyyminä internettiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tää oo varsinaisesti julkisesti, vaan anonyyminä internettiin :D

        Silti en kerro, ottaa vaikka muut vielä mallia 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeleiden avulla.

        heh heh, kaikkee uskotkin mitä satut nokkasi eteen tekstinä palstalla saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh, kaikkee uskotkin mitä satut nokkasi eteen tekstinä palstalla saamaan.

        Aloittajalta tuo enkelijuttu ei ollut. Eikä aloitus muutenkaan liity palstaan millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh, kaikkee uskotkin mitä satut nokkasi eteen tekstinä palstalla saamaan.

        Niin, siellä päässä sitä vikaa vasta tuntuu olevankin kun palsta on niin totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siellä päässä sitä vikaa vasta tuntuu olevankin kun palsta on niin totta

        Esim tämä feikkikeskustelu jota ätmi käy itsensä kanssa heh hee nimenomaan hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim tämä feikkikeskustelu jota ätmi käy itsensä kanssa heh hee nimenomaan hei

        Ja joka päivä hyvä epätoivoinen yritys päällä, että tää seuraava monologi on jotakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joka päivä hyvä epätoivoinen yritys päällä, että tää seuraava monologi on jotakin

        Sinä olet ainoa, joka käy täällä omaa monologiaan yksin. Muut puhuu keskenään. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa, joka käy täällä omaa monologiaan yksin. Muut puhuu keskenään. Sivusta

        Tai kehuu ja komppaa omia kommenttejaan ”todella fiksusti sanottu, kiitos” ym😉


    • Anonyymi

      Kauanko kesti että tajusit ettei häntä kiinnosta

      • Anonyymi

        Sulla on tuo levy soinut monta päivää mäissä ätmin jutuissa, että onkohan tämä kohde jonka kuvittelet tänne saanut vihat niskoille jonkun jannun takia, joka on puhunut sinun pipin mielen mukaan liian positiivisesti tai enemmän ehkä antanut rukkaset sinulle sen liittymättä kuitenkan mihinkään muuhun kuin sinuun itseesi.. Hyvin henkilökohtaiselta tämä sinun nolo rypeminen kuitenkin tuntuu eikä täyttymystä tunnu tulevan kovasta yrityksestä huolimatta


      • Anonyymi

        Ei se oo vieläkää tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo vieläkää tajunnut.

        Ja oli pakko kommentoida omas väitettä kun alistetut käskyläiset on päässeet ikeen alta. Näi meillä miellytetään


      • Anonyymi

        Vastaan sivusta etten ole vieläkään tajunnut sitä. 3 vuodessa.
        Olen koko 20-luvun rakastanut ja toivonut että hänkin.


    • Anonyymi

      Loppusilausta vaille valmista.

    • Anonyymi

      Olisitpa puhunut hänelle, niin olisi varmasti epäonnistunut mielellään.

    • Anonyymi

      Sanoisin että kaikkitietää totuuden 2kk sisällä tiedetään. Uusi elin sisällä koukuttaa mutta pahaa pelkään

      • Anonyymi

        Onko ap menossa sydänleikkaukseen? Munuainen?


      • Anonyymi

        Mistä kaupasta uudet aivot saa? Muksut o käskeny hommata uudet aivot, noin 8vuotta sitten jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kaupasta uudet aivot saa? Muksut o käskeny hommata uudet aivot, noin 8vuotta sitten jo.

        Mäkin voisin huolia uudet aivot 😂 Vanhoissa alkaa välillä olla kovalevy täysi 😂


    • Anonyymi

      Minäkin etäännyin naisesta josta en löytänyt minkään näköisiä yhteystietoja.En mistään.

      • Anonyymi

        Minä olen tuollainen tapaus. Ei sosiaalista mediaa, salainen puhelinnumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuollainen tapaus. Ei sosiaalista mediaa, salainen puhelinnumero.

        (En siis tarkoita, että olisin kaipaamasi ihminen.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuollainen tapaus. Ei sosiaalista mediaa, salainen puhelinnumero.

        Minäkin olin tuollainen. Mutta kaivatulleni "tungin" numeroni väkisin jollain tekosyyllä. Tällä hetkellä numeroni ei ole enää salainen.


    • Anonyymi

      Saattoi olla skitsoidinen, ei siitä mitään olisi kuitenkaan tullut. Etsi joku terveempi tapaus.

      ---tuntee syvää pelkoa astua henkilökohtaiseen suhteeseen, eli sellaiseen, johon aito tunne astuu, koska vaikka rakkausobjektin tarpeensa on suuri, voi ylläpitää suhdetta vain syvällä tunnetasolla infantiilin ja absoluuttisen riippuvuuden perusteella.

      Rakkaudennälkäiselle skitsoidille, joka kohtaa sisäisesti jännittävän, mutta autioituvan kohteen, kaikki suhteensa kokevat "nieleviä asioita", jotka vangitsevat ja tuhoavat.

      Jos viha on tuhoisaa, on silti vapaa rakastamaan, koska voi löytää jonkun muun ketä vihata. Mutta jos tuntuu, että rakkaus on tuhoisaa, tilanne on pelottava. Toisaalta suhteeseen pakottavat tarpeet ja samaan aikaan tilanteesta karkottava pelko että joko uuvuttaa rakkauskohteen vaatimuksilla tai muuten menettää oman yksilöllisyyden liiallisen riippuvuuden ja samaistumisen vuoksi.

      Tämä "sisään ja ulos" -värähtely on tyypillistä skitsoidista käyttäytymistä, ja siitä pako irtautumiseen ja tunteen menettämiseen on tyypillinen skitsoiditila.

      skitsoidi tuntee kohtaavansa täydellisen menetyksen ja sekä egon että objektin tuhon, olipa se sitten suhteessa tai sen ulkopuolella. Suhteessa identifiointiin liittyy egon menettäminen, ja yhdistämiseen liittyy kohteen nälkäinen syöminen ja menettäminen.

      Itsenäisyydestä irtautumisen yhteydessä objekti tuhoutuu taistelemalla ulos vapauteen, tai se häviää eron vuoksi, ja ego tuhoutuu tai tyhjenee sen kohteen menettäessään johon se samaistuu.

      Ainoa todellinen ratkaisu on identifioinnin hajoaminen ja persoonallisuuden kypsyminen, egon ja objektin erilaistuminen sekä yhteistyökyvyn kasvu itsenäisyyteen ja keskinäisyyteen eli psyykkiseen uudelleensyntymiseen ja todellisen egon kehittymiseen.
      ― Harry Guntrip, Skitsoidiset ilmiöt, objektisuhteet ja itse

      Ja myös....

      ---Pohjimmiltaan skitsoidiselle persoonallisuushäiriölle on selvästi ominaista sosiaalinen vetäytyminen, ihmisistä irtautuminen, yksinäisyys ammatin ja harrastusmahdollisuuksien valinnassa, aseksuaalisuus, omalaatuinen moraali ja hajamielisyys.

      Salaisesti skitsoidihenkilö on kuitenkin äärimmäisen herkkä, emotionaalisesti tarvitseva, tarkkaavainen, luova, usein kieroutunut ja alttiina korruptiolle.

      Toisten välttäminen ja tarve, tunteeton persoona ja sisäinen herkkyys sekä hajamielisyys ja valppaus ovat saman tilan eri puolia. Jännitys näiden ääripäiden välillä on skitsoidipatologian sydän.
      ― Salman Akhtar, Vastausten etsintä: Vakavien persoonallisuushäiriöiden ymmärtämisen ja hoidon perusteet

      • Anonyymi

        Just mitä aina olin ajatellut susta nainen!

        T. tiedät kyllä kuka


      • Hirveää hölynpölyä...


      • Anonyymi

        Selvällä suomen kielellä; erakkoluonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just mitä aina olin ajatellut susta nainen!

        T. tiedät kyllä kuka

        Jätä naiset rauhaan maalittamiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä naiset rauhaan maalittamiselta

        Niinpä, ei nämä aloitukset sun muut mölkötykset ihan tuikituntemattomista naisista muuta olekaan kuin maalitusta


    • Anonyymi

      Nyt sitten arvuuttelemaan kuka se meistä suomen 2 miljoonasta miehestä on. Voi vittu että nää on typeriä ...

      • Anonyymi

        Ketkä nää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä nää?

        Ätmi kommentoi omaa aloitustaan on itsensä pahin riitikko nääs😂 Tämä on se totuus


    • Anonyymi

      Kuka etäännytti lopulta itsensä?

      Siinäpä kysymys.

      • Anonyymi

        K.L.. piti huolen. et piti pistää syrjään lopullisesti, nytt ja tulevaisuudessa.


    • Laske lintunen vapaaksi!!

      jos se on VAIN sinun,
      se palaa takaisin

      aiwan warmasti,
      ehdoitta,
      omalla luvallaan,
      omasta tahdostaan,
      pystymättä olemaan poissa
      kovinkaan kauaa.

    • Anonyymi

      Lutkista nyt pitääkii etääntyä, suorastaan servata täysin syrjää. Nää kun ei halua kun kavereita,mistä pitää päästä hyötymää jotenkii.

      • Anonyymi

        Todellakii näin,!jos nainen ei voi hyötyä jotenkii,niin silloin olet hyödytön ihminen naisen edessä.


    • Anonyymi

      No 40 akalle kelpaa, noin 30 ukko🤣🤣 toivon mukaa poju parka tajuaa,mihin helvettii on rupeemassa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe