A) suvaitsevissa humaaneissa
B) boheemeissa taiteilijapiireissä, kasvissyöntiä ja kasvien polttoa maailmaa parannelle
C) urheilijapiireissä
D) kauneushoitoloissa ja kehonmuokkauksissa juoksevissa piireissä
E) kyläkyyläpiireissä: juoruilua, muiden arvostelua sisältävissä.
F) herkissä mielenterveysongelmaisten piireissä
G) työkeskeisten piireissä
H)kotiäitiys ja hiekkalaatikkopiireissä jossa vertaillaan masujen kokoo ja mietitään mitä kaikkee vanhempi lapsi on jo oppinut ja suunnitellaan jo 6 raskautta
I) musapiireissä
J) autopiireissä
K) käsityöpiireissä
L) pelipiireissä ( pelikonsoli/tietokonepeli)
M) jokin muu ?
Millaisissa piireissä liikut?
37
476
Vastaukset
Olen oman polun kulkija
- Anonyymi
Luin että hierarkisissa mielenterveysongelmaisten piireissä
- Anonyymi
Tää oli hauska.
- Anonyymi
Ihan omissa piireissäni johon kuuluu rento elämä , lukemista , musiikin kuuntelua , puutarhan hoitoa , luonnossa liikkumista , käsitöitä. Pelaamista.
Hyvää ruokaa. Siinäpä niitä.- Anonyymi
Yksin? Ei ystäviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin? Ei ystäviä?
Yksin teen noita asioita. Joskus mukana perheen jäseniä tai sukulaisia jotka ovat myös ystäviä.
Yksi hyvä ystäväni asuu pitkän matkan päässä joten harvemmin nähdään.
- Anonyymi
Jaa a mun tuttava piirit koostuu kyllä kaikista noista..
En oikein missään piireissä.
- Anonyymi
Omituisissa.
- Anonyymi
En tarvitse piirejä elämääni. Joku mukava, rauhallinen mies täyttää senkin tarpeen vallan mainiosti.
- Anonyymi
Jos noista vain yksi pitää valita, niin sitten vaihtoehto A. Todellisuudessa yhdistelmä monia noista.
- Anonyymi
F + olen syrjäytynyt. Mutta jos sairaseläkeläisten tuloja leikataan niin tulen ulos muiden seuraan juttelemaan ja kerjäilemään mummonkusen hajuisissa ja reikäisissä housuissani😃
- Anonyymi
Alamaailmassa jonka harrastuksena on saada tuomiolle lasten ja nuoren seksuaaliseen hyväksikäyttöön suuntautuneet epästabiilit yksilöt tai vyyhdit
- Anonyymi
Kerrankin joku toimittaa jotain olennaista tai edes todellista asiaa täällä internetin keskustelupalstalla
- Anonyymi
En näe tarvetta vastata mihinkään luokitteluun.
- Anonyymi
Koko gallup on typerä niin miksi vastata.
- Anonyymi
En alistu juurikaan kenenkään sanelemaan "piiriin", jota en tunnista omakseni. Siksipä osaan yksiselitteisesti kieltäytyä tuputtavista piireistä tavallani loukkaamatta toista.
- Anonyymi
tule kaymaan niin puhutaan
humaani boheemi kyläkyylä
herkissä ongelmissa työ&harrastuskamuissa
kotimummoilu sukulointi
terveyskeskusravaus
lenkkipolkukävelypiiritanhu
Siin mun pienet piirileikit =))- Anonyymi
BE FILM🫠
- Anonyymi
M) Suvaitsemattomissa, pelkkiä natseja. Eivät heiluta pridelippuja. Eivät polta pilveä. Eivät piittaa hameisista miehistä. Heidän mukaansa ihminen ei aiheuta ilmastonmuutosta ja on joko mies tai nainen. Eivät käytä maskia eivätkö ole ottaneet koronarokotteita. Suhtautuvat kriittisesti myös oman maansa hallitukseen ja länsimaisiin johtajiin. Aivan karmivan pelottavia ovat.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos ei ole ihmisten aiheuttama.se on pelkkää rahastusta.
- Anonyymi
Liikutaan siis samankaltaisissa piireissä.
- Anonyymi
mina poltan tupakkaa
- Anonyymi
Monenlaisissa. Mulle ei enää ongelma, kunhan ei huume- ja rikospiirejä
- Anonyymi
A, B, C ja E, F
- Anonyymi
Nuorena liikuin kaveripiireissä, pubeissa, jonkun luona, kaupungilla. Nyt en enää missään. Viihdyn kotona.
- Anonyymi
Kai se suvaitseva humanius on lähimpänä.
Hujan hajan piireissä. Ei ole mitään yhtä tiettyä genreä jonka parissa olisin enimmäkseen.
- Anonyymi
Eiköhän tämä kysymys ole nuorille
- Anonyymi
Joku muu.
- Anonyymi
LänsiSuomen poliisipiireissä, viimeiset10 Vuotta Fallesmannin hallinnoimissa piireissä, vai kuntiako ne ny o? Sitä ennen EteläSuomen, tarkemmin pääkaupunkiseudun ja sit lomakausina keskiSuomen. Lasten kautta, kaikenmailman urheilupiireissä, leikkipiireissä ja musapiireis. Ny vaa puskapiireis.
- Anonyymi
Miksi matkat gallupin teon toiseltaja kuvittelet oikeiden taidemaalarien tai kirjailijoiden olevan pilvenpolttajia?
- Anonyymi
Muistaako kukaan sitä uutista, jossa vanhuudenhöperö ja alkoholisoitunut äijä saatiin vakuutettua, että hän on rikollispomo ja häneltä pumpattiin hilloa erilaisista toimeksiantokuluista? Mm lavastamalla tilanteita. Tuli vaan mieleen🤭
- Anonyymi
Niin jos on tiedossa, että jollain on ns ylimääräistä saattaa helposti joutua manipuloiduksi jos ihminen tiedetään esim tittelin- tai huomionkipeäksi ja hänet voidaan saada vakuutettua, että ns sijoitukset tulee triplana takaisin yms
- Anonyymi
C,D,G,I,J ...ja jotain muuta ystävien kanssa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026