Kaverin mutsi.

Anonyymi-ap

Oon kyrpä kovana ainakun haaveilen kaverini mutsia , on sellanen 46 v vaalee isotissinen .

305

6319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla aika yleistä tämä kaverinsa äidin himoitseminen kun minunkin pojalla pari kaveria ketkä haluaan ovat ilmaisseet?
      YhN41

      • Anonyymi

        Annoitko💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoitko💋

        En.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.
        Yh.N41

        Mikä esti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä esti?

        Valtava ikäero ja että he poikani kavereita jotka olen tuntenut jo pikkupojista saakka.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava ikäero ja että he poikani kavereita jotka olen tuntenut jo pikkupojista saakka.
        Yh.N41

        Jep jos lapsesta asti tuntenut ymmärrettävää


      • Anonyymi

        Aika normia nuorelle murrosikäiselle pojille, olen yksihuotaja poikani kavereita viettää kesäisin mökilläni pitkiäkin aikoja. Yksi kavereista reenaa voimistelua, joka pistää silmään näin äitinäkin. N 34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika normia nuorelle murrosikäiselle pojille, olen yksihuotaja poikani kavereita viettää kesäisin mökilläni pitkiäkin aikoja. Yksi kavereista reenaa voimistelua, joka pistää silmään näin äitinäkin. N 34

        Kiihotutko kun katselet tätä kaveria? Fantasioitko hänestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotutko kun katselet tätä kaveria? Fantasioitko hänestä..

        Rehellisesti aina kun kaveri vähissä vaatteissa, fantasioinut usein kun omaa kivaa vietän. N 34


    • Anonyymi

      Teininä oli kulli pystyssä kokoajan, oli muutama opettaja lyhyessä hameessa ja sukkahousuissa. Kotio pääsi niin oma äiti oli pelkät sukkahousut jalassa pienet alushousut näky läpi. Siinä sit ihailit sukkispyllyä joka hääräs pitkin asuntoo.

      • Anonyymi

        On huomattu että tällainen asu kokonaisuus poikia kiinnostaa.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu että tällainen asu kokonaisuus poikia kiinnostaa.
        Yh.N41

        Oletko antanut poikien nähdä paljasta pintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko antanut poikien nähdä paljasta pintaa

        Ehkä he väkisinkin ovat ajansaatossa onnistuneet paljasta pintaani näkemään.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On huomattu että tällainen asu kokonaisuus poikia kiinnostaa.
        Yh.N41

        Kiinnostaa vähän vanhempaakin miestä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa vähän vanhempaakin miestä !

        Pojista vaareihin, totta!🙂
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojista vaareihin, totta!🙂
        Yh.N41

        Missä menee se sopiva raja kuinka paljon saa näyttää ettei mene mielihyvän puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä menee se sopiva raja kuinka paljon saa näyttää ettei mene mielihyvän puolelle

        Tähän pitäisi vastata kaikki pojista vaareihin.
        Pojat eivät osaa peitellä intoa näkemästään niin kuten vanhemmat miehet ja jos hameessa/mekossa näkymät ovat puoleen reiteen, pakonomainen kiinnostus saada katsella on tyypillistä pojilta.
        Itseä tottakai huomio kiihottaa ja mitä seksikkäämmin sitä kehtaa esiintyä, sitä ihanampaa se on.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pitäisi vastata kaikki pojista vaareihin.
        Pojat eivät osaa peitellä intoa näkemästään niin kuten vanhemmat miehet ja jos hameessa/mekossa näkymät ovat puoleen reiteen, pakonomainen kiinnostus saada katsella on tyypillistä pojilta.
        Itseä tottakai huomio kiihottaa ja mitä seksikkäämmin sitä kehtaa esiintyä, sitä ihanampaa se on.
        Yh.N41

        Kesähän antaa tuohon aivan oivan mahdollisuuden.
        Kyllä se rohkeus miehiäkin kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesähän antaa tuohon aivan oivan mahdollisuuden.
        Kyllä se rohkeus miehiäkin kiinnostaa

        Kesä juurikin on sitä aikaa kun voi testata rohkeutensa rajoja pukeutumisessa.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojista vaareihin, totta!🙂
        Yh.N41

        Pikkusen vanhempi kun sinä N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä juurikin on sitä aikaa kun voi testata rohkeutensa rajoja pukeutumisessa.
        Yh.N41

        Kaikkea hullunkin rohkeaa kannattaa kesällä ainaskiin kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea hullunkin rohkeaa kannattaa kesällä ainaskiin kokeilla.

        Mikä se sitten olisi hullun rohkeaa?
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sitten olisi hullun rohkeaa?
        Yh.N41

        Hullun rohkea voi olla myös hullun kivaa.
        Ainahan se riippuu lähtötilanteesta mutta pieni vilautuskaan on tuskin koskaan pahasta.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullun rohkea voi olla myös hullun kivaa.
        Ainahan se riippuu lähtötilanteesta mutta pieni vilautuskaan on tuskin koskaan pahasta.
        M51

        Ihan vilauttelun asteelle en ole kehdannut ryhtyä vaikkakin ajatuksissa kiihottanut onkin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vilauttelun asteelle en ole kehdannut ryhtyä vaikkakin ajatuksissa kiihottanut onkin.
        Yh.N41

        Jaa niinkuin poikien nähden vai muutenkaan.
        Jos sitä on jo pikkaisen miettinyt niin se on aika helppo toteuttaa.
        M51


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän pitäisi vastata kaikki pojista vaareihin.
        Pojat eivät osaa peitellä intoa näkemästään niin kuten vanhemmat miehet ja jos hameessa/mekossa näkymät ovat puoleen reiteen, pakonomainen kiinnostus saada katsella on tyypillistä pojilta.
        Itseä tottakai huomio kiihottaa ja mitä seksikkäämmin sitä kehtaa esiintyä, sitä ihanampaa se on.
        Yh.N41

        Mistäpäin


    • Anonyymi

      Stringit jalkaan ja todella lyhyt hame tai semmonen paita joka juuri peittää pyllyn. Sit meet poikien lähelle ja vähän pyllistelet, venyttelet käsiä.

      • Anonyymi

        Tämähän olisi helppo toteuttaa jos vain olisi tarpeeksi hävytön.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän olisi helppo toteuttaa jos vain olisi tarpeeksi hävytön.
        Yh.N41

        Tuosta ideasta on hyvä lähteä liikkeelle jos aihe kiinnostaa ja tunnet saavasi siitä mielihyvää.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän olisi helppo toteuttaa jos vain olisi tarpeeksi hävytön.
        Yh.N41

        Muistan kun teininä tuli kaverin eronnutta äitiä katseltua muna kovana. Upea seksikäs nainen. Monesti tuli runkattua hänen tuoksuviin pikkareihin spermat. Kerran pari myös sotkin pyykkinarulla olevat puhtaat pöksyt. Satoin jopa näkemään miten hänen nuori miesystävä pani takaa. Katselin ja laukesin käteeni. Fantasioin et hän olis ottanut poikuuden minulta. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ideasta on hyvä lähteä liikkeelle jos aihe kiinnostaa ja tunnet saavasi siitä mielihyvää.
        M51

        Totta ja juuri tänään siihen olisi hyvä mahdollisuuskin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja juuri tänään siihen olisi hyvä mahdollisuuskin.
        Yh.N41

        Ei muutakuin härkää sarvista ja toteuttamaan.
        Mieti samalla jos uskaltaisit kuiteskin hiukan hassutella lisää jos siihen on hyvä mahis nytten.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muutakuin härkää sarvista ja toteuttamaan.
        Mieti samalla jos uskaltaisit kuiteskin hiukan hassutella lisää jos siihen on hyvä mahis nytten.
        M51

        Olisi tässä nyt kyllä haluja hassutella vaikka hieman enemmänkin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tässä nyt kyllä haluja hassutella vaikka hieman enemmänkin.
        Yh.N41

        No sittenhän sitä kannattaa kokeiilla.
        Näkyykö esim nännit hyvin puserosta kivasti jos sellainen kiinnostaa tai laittaa ne stingit aika pienelle jos niissä on sellainen mahdollisuus. Liikaa ei kannnata peitellä jos hiukankin tuollainen tuhmurointi kiinnostaa.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tässä nyt kyllä haluja hassutella vaikka hieman enemmänkin.
        Yh.N41

        Jokos on hassuteltu?
        Ootko vilautellu pojille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän sitä kannattaa kokeiilla.
        Näkyykö esim nännit hyvin puserosta kivasti jos sellainen kiinnostaa tai laittaa ne stingit aika pienelle jos niissä on sellainen mahdollisuus. Liikaa ei kannnata peitellä jos hiukankin tuollainen tuhmurointi kiinnostaa.
        M51

        Sain illaksi suurta iloa ja nautintoa täältä saaduin herrain neuvoja noudattaen!!
        Kiitoksia teille!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos on hassuteltu?
        Ootko vilautellu pojille ?

        Sain kyllä hassuteltua täältä saaduin vinkein ja olikin ihanan eroottinen ilta!
        Yh.N48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun teininä tuli kaverin eronnutta äitiä katseltua muna kovana. Upea seksikäs nainen. Monesti tuli runkattua hänen tuoksuviin pikkareihin spermat. Kerran pari myös sotkin pyykkinarulla olevat puhtaat pöksyt. Satoin jopa näkemään miten hänen nuori miesystävä pani takaa. Katselin ja laukesin käteeni. Fantasioin et hän olis ottanut poikuuden minulta. M50

        Onhan se ihanaa ajatella, mitä nämä nuoret tekevätkään kun katselleet minua siitä kiihoittuen!
        Tämä pikkuhousujen käyttö on tuttua minullakin ja olen nyt viime aikoina löytänyt niitä sotkettuina pyykkikorista tai koneesta.
        Hieman nolottaa kun niissä on varmastikin ollut tuoksujani joista minunkin kiihoittumiseni ovat olleet havaittavissa!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain illaksi suurta iloa ja nautintoa täältä saaduin herrain neuvoja noudattaen!!
        Kiitoksia teille!
        Yh.N41

        Sittenhän kannattaa jatkaa tuota pikkaisen eroottista linjaa. Muutamia naisia oon rohkaissut jatkaa tuota jos siitä itse saa mielihyvää ja se tuntuu kivalle.
        Tapoja on lähes rajattomasti mistä voi saada pikku jännitystä elämään.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä hassuteltua täältä saaduin vinkein ja olikin ihanan eroottinen ilta!
        Yh.N48

        Näin aamusta niukassa paljastavassa yöpaidassa sain vielä lisää kiihkeää ihailua juuri heränneeltä nuorukaiseltakin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin aamusta niukassa paljastavassa yöpaidassa sain vielä lisää kiihkeää ihailua juuri heränneeltä nuorukaiseltakin.
        Yh.N41

        Voi kun saisin nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin aamusta niukassa paljastavassa yöpaidassa sain vielä lisää kiihkeää ihailua juuri heränneeltä nuorukaiseltakin.
        Yh.N41

        Hyvä hyvä juurikin noin… kaikkea pikku tuhmaa on kiva tyhdä… ei varmasti pahalle tuntunut.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä juurikin noin… kaikkea pikku tuhmaa on kiva tyhdä… ei varmasti pahalle tuntunut.
        M51

        Pikku tuhmailu tuo harmaaseen arkeen kaivattua jännitystä, se on totta.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän kannattaa jatkaa tuota pikkaisen eroottista linjaa. Muutamia naisia oon rohkaissut jatkaa tuota jos siitä itse saa mielihyvää ja se tuntuu kivalle.
        Tapoja on lähes rajattomasti mistä voi saada pikku jännitystä elämään.
        M51

        Tiedä sitten kauanko tätä jatkaa mutta juuri nyt se viehättää ja tuo nautintoa.
        Aika koukuttavaa tällainen kieltämättä silti on, pakko myöntää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun saisin nähdä.

        No nyt jo siveellisempi asu kun muutkin pojat heräsivät.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä hassuteltua täältä saaduin vinkein ja olikin ihanan eroottinen ilta!
        Yh.N48

        Hyvä hyvä . Jäikö yhtään tuhmurinti nälkää😉
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä . Jäikö yhtään tuhmurinti nälkää😉
        M51

        Tuo nälkä tässä nyt vain kasvaa! Tässä on kyllä nyt kyllä niin ylikiihoittuneessa mielentilassa ettei näin ole pitkään aikaan.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nälkä tässä nyt vain kasvaa! Tässä on kyllä nyt kyllä niin ylikiihoittuneessa mielentilassa ettei näin ole pitkään aikaan.
        Yh.N41

        Jos se tuntuu miellyttävälle niin miksi lopettaa.??
        Noita muitakin olen rohkaissut jatkamaan ja aika paljon ne ovat siitä tykänneet.
        Veikkaan että olet aika kivan näköinen jos pojatkin ovat sua sillä silmällä katselleet. ?
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tuntuu miellyttävälle niin miksi lopettaa.??
        Noita muitakin olen rohkaissut jatkamaan ja aika paljon ne ovat siitä tykänneet.
        Veikkaan että olet aika kivan näköinen jos pojatkin ovat sua sillä silmällä katselleet. ?
        M51

        Nyt kyllä luulen että pikku tuhmailu tulee jäämään tapoihini pysyvästi, on se sen verran viehättävää.
        En nyt niin rumakaan ole vaikka itse sanonkin, varsin pitkä (182) naiseksi ja hoikka vartaloinen.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä luulen että pikku tuhmailu tulee jäämään tapoihini pysyvästi, on se sen verran viehättävää.
        En nyt niin rumakaan ole vaikka itse sanonkin, varsin pitkä (182) naiseksi ja hoikka vartaloinen.
        Yh.N41

        No usein siinä käy juurikin noin mutta se ei ole huono asia.
        Sulla on siis todella hyvä vartalo näin uskoisin ja sitä on varmasti kiva miesten katsella.
        Ootko ottanut itsestäsi koskaan pikku tuhmia kuvia vai tuntuuko se liian kaukaiselle?
        Entä onko olo ilman pikkuhousuja hameen kanssa ihan ok??
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No usein siinä käy juurikin noin mutta se ei ole huono asia.
        Sulla on siis todella hyvä vartalo näin uskoisin ja sitä on varmasti kiva miesten katsella.
        Ootko ottanut itsestäsi koskaan pikku tuhmia kuvia vai tuntuuko se liian kaukaiselle?
        Entä onko olo ilman pikkuhousuja hameen kanssa ihan ok??
        M51

        En ole ottanut itsestäni pikku tuhmia kuvia koskaan. Ei ajatus nyt niin kaukaiselta tuntuisi.
        Nyt lähiaikoina olen ollut enemmän kuin aiemmin pikkuhousuitta hameessa tai mekossa ja se on erittäin jännittävän kiihottavaa oleskella vaaran tunteessa että jotain vahingossa vilahtaisi. Alastomuuden tunne on siinä koko ajan läsnä niin, että se kiihottaa kovin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No usein siinä käy juurikin noin mutta se ei ole huono asia.
        Sulla on siis todella hyvä vartalo näin uskoisin ja sitä on varmasti kiva miesten katsella.
        Ootko ottanut itsestäsi koskaan pikku tuhmia kuvia vai tuntuuko se liian kaukaiselle?
        Entä onko olo ilman pikkuhousuja hameen kanssa ihan ok??
        M51

        Eilen illalla kaivelin lyhyessä hameessa niukoissa stringeissä kahteen eri otteeseen arkkupakastimen pohjalta tarvikkeita tuntien poikien katseiden nauliintuneen minuun tiukasti.
        Kiihoittuuhan siinä itsekin väkisin!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla kaivelin lyhyessä hameessa niukoissa stringeissä kahteen eri otteeseen arkkupakastimen pohjalta tarvikkeita tuntien poikien katseiden nauliintuneen minuun tiukasti.
        Kiihoittuuhan siinä itsekin väkisin!
        Yh.N41

        Kerrohan lisää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ottanut itsestäni pikku tuhmia kuvia koskaan. Ei ajatus nyt niin kaukaiselta tuntuisi.
        Nyt lähiaikoina olen ollut enemmän kuin aiemmin pikkuhousuitta hameessa tai mekossa ja se on erittäin jännittävän kiihottavaa oleskella vaaran tunteessa että jotain vahingossa vilahtaisi. Alastomuuden tunne on siinä koko ajan läsnä niin, että se kiihottaa kovin.
        Yh.N41

        Kuullostaa juurikin hyvälle.
        Laitan muutaman idean tuossa iltapäivällä mistä jotkut naiset on tykänny katsotaan mitä mieltä itse olet.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ottanut itsestäni pikku tuhmia kuvia koskaan. Ei ajatus nyt niin kaukaiselta tuntuisi.
        Nyt lähiaikoina olen ollut enemmän kuin aiemmin pikkuhousuitta hameessa tai mekossa ja se on erittäin jännittävän kiihottavaa oleskella vaaran tunteessa että jotain vahingossa vilahtaisi. Alastomuuden tunne on siinä koko ajan läsnä niin, että se kiihottaa kovin.
        Yh.N41

        Olisiko huono vaihtoehto ottaa itsestäsi muutama kiva tuhma kuva ja niitähän voisi käyttää myös vähän vilauttelun tapaan. Siinä voit itse päättää minkä verran näyttää, toki noi muutamat naiset on innostunut tästä jonkin verran.
        Tuota ilman pikkuhousuja oloa kantsii ehdottomasti jatkaa jos se noin kivalle tuntuu.
        Siihen jännän fiilikseen et tuskin ihan heti kyllästy.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko huono vaihtoehto ottaa itsestäsi muutama kiva tuhma kuva ja niitähän voisi käyttää myös vähän vilauttelun tapaan. Siinä voit itse päättää minkä verran näyttää, toki noi muutamat naiset on innostunut tästä jonkin verran.
        Tuota ilman pikkuhousuja oloa kantsii ehdottomasti jatkaa jos se noin kivalle tuntuu.
        Siihen jännän fiilikseen et tuskin ihan heti kyllästy.
        M51

        Voisi sitä jotain alusasu kuvia ottaakin mutta kuinka niitä vilautella voi?
        Ei minulla juuri tälläkän hetkellä ole pikkuhousuja lyhyen hameeni alla ja jännää on olla ihan näin kotosalla mutta myös tuolla ihmisten parissa muualla.
        Luulen myös, ettei tällaiseen tuhmailuun ihan heti tule kyllästymään.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi sitä jotain alusasu kuvia ottaakin mutta kuinka niitä vilautella voi?
        Ei minulla juuri tälläkän hetkellä ole pikkuhousuja lyhyen hameeni alla ja jännää on olla ihan näin kotosalla mutta myös tuolla ihmisten parissa muualla.
        Luulen myös, ettei tällaiseen tuhmailuun ihan heti tule kyllästymään.
        Yh.N41

        No idea on ollut muillakin sellainen että jos sun puhelimesta esim pojat näkisi joitain kuvia mitä oot ottanut itsestäsi jättäisit vaikka puhelimen vahingossa pöydälle tai muualle missä olisi sun kiva kuva valmiina…
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No idea on ollut muillakin sellainen että jos sun puhelimesta esim pojat näkisi joitain kuvia mitä oot ottanut itsestäsi jättäisit vaikka puhelimen vahingossa pöydälle tai muualle missä olisi sun kiva kuva valmiina…
        M51

        Aika jännittävä ajatus!
        Ehkä pitäisi kokeilla.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännittävä ajatus!
        Ehkä pitäisi kokeilla.
        Yh.N41

        Ainaskin täällä on ollut muutamia yksinäisiä naisia ketä on tuota kokeillut ja tykännyt siitä että toiset saa nähdä itsestään kuvia ja pitänyt sitä kiihoittavana tapana näyttää itseään.
        Toki osa ottanut aika alussa jo rohkeampiakin kuvia mikä on ihan hyvä koska sinnepäin se kuiteskin menee .
        Hyvien kuvien saaminen toki ei ole ihan helppoa.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihanaa ajatella, mitä nämä nuoret tekevätkään kun katselleet minua siitä kiihoittuen!
        Tämä pikkuhousujen käyttö on tuttua minullakin ja olen nyt viime aikoina löytänyt niitä sotkettuina pyykkikorista tai koneesta.
        Hieman nolottaa kun niissä on varmastikin ollut tuoksujani joista minunkin kiihoittumiseni ovat olleet havaittavissa!
        Yh.N41

        Pojat on haistaneet kiiman pöksyistäsi ja ehkä myös nuolleet ja imeneet niitä maistaen vittusi maun. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaskin täällä on ollut muutamia yksinäisiä naisia ketä on tuota kokeillut ja tykännyt siitä että toiset saa nähdä itsestään kuvia ja pitänyt sitä kiihoittavana tapana näyttää itseään.
        Toki osa ottanut aika alussa jo rohkeampiakin kuvia mikä on ihan hyvä koska sinnepäin se kuiteskin menee .
        Hyvien kuvien saaminen toki ei ole ihan helppoa.
        M51

        Asetin näytön kuvaksi kuvani jossa olen läpikuultavissa punaisissa alusasuissa ja jätin puhelimeni helposti nähtäväksi. Oli niin kiihottavaa kun näin ensin toisen pojan katselevan sitä ja sitten kuiskivan toiselle pojalle jotain joka myös alkoi katselemaan kuvaani!!
        Niin kiihottavaa vaikka hieman nolottikin!!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojat on haistaneet kiiman pöksyistäsi ja ehkä myös nuolleet ja imeneet niitä maistaen vittusi maun. M50

        Ei jessus, en välttämättä olisi halunnut lukea jos tällaista....!!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asetin näytön kuvaksi kuvani jossa olen läpikuultavissa punaisissa alusasuissa ja jätin puhelimeni helposti nähtäväksi. Oli niin kiihottavaa kun näin ensin toisen pojan katselevan sitä ja sitten kuiskivan toiselle pojalle jotain joka myös alkoi katselemaan kuvaani!!
        Niin kiihottavaa vaikka hieman nolottikin!!
        Yh.N41

        Kiva kuulla jos toi elämääsi kivaa jännitystä ja mielihyvää.
        Miltä tuntuu ajatus vähän rohkeimmista kuvista poikien nähdä…. Nyt tietty olisi kiva sun kulkea ilman pikkareita veikkaan että fiilis on melkoinen.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos toi elämääsi kivaa jännitystä ja mielihyvää.
        Miltä tuntuu ajatus vähän rohkeimmista kuvista poikien nähdä…. Nyt tietty olisi kiva sun kulkea ilman pikkareita veikkaan että fiilis on melkoinen.
        M51

        Pikkuhousuitta olen ja kyllä fiilis on melkoinen.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkuhousuitta olen ja kyllä fiilis on melkoinen.
        Yh.N41

        Taitaa äityä aikamoiseksi tuo meno sillä…. Nythän on hyvä mahis vähän tuhmuroida.
        Mutta oo varovainen ettei tule harmia jos lähtee pahastikkin lapasesta tuo meno 🙈
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa äityä aikamoiseksi tuo meno sillä…. Nythän on hyvä mahis vähän tuhmuroida.
        Mutta oo varovainen ettei tule harmia jos lähtee pahastikkin lapasesta tuo meno 🙈
        M51

        Oma äiti osasi flirttailla nuoremmille. Hän käytti usein kotona paitoja joista näkyi nännit läpi ja välillä ohuita paitoja joista kuulsi nännit läpi. Kaverit niitä ihailivat ja itse ihailin niitä myös ja äiti tiesi sen että häntä katseltiin ahneina. Isä oli töissä aina kaksi viikkoa kerrallaan ja sitten viikonlopun kotona. Minulla oli myös etuoikeutettu pääsy äidin alusvaatteille, joihin hieroin kulliani ja välillä myös spermatkin. Siihen aikaan kuvittelin ettei hän tietäisi, mutta nyt jälkeenpäin olen aivan varma että hän tiesi sen aina milloin olin niitä käynyt hieromassa. Kiihotuin sitten kun tiesin että äiti käytti niitä. Kesäisin oleskeltiin mökillä ja siellä äiti oli ihan estottomasti ilman paitoja tai bikineitä, tissit ja uimassa käydessä myös pillu kaikkien nähtävillä. Eräänä juhannuksena olimme grillikodalla ja äiti ja muut vanhemmat naiset saivat idean alkaa suutelemaan meitä nuoria kolleja kilpaa. Poikaset juoksivat ja naiset nappasivat kiinni lennosta ja sitten tuli suuta. Tuommoinen naisnelikko kun innostui niin he eivät ihan heti sitä lopettaneet. Äitikin antoi talossa käydessämme myös minulle kielarin ja sain myös kosketella rinnoista ja pillusta ja sitten kielsi ettei saa kertoa. Muut kaverit olivat saaneet muilta naisilta suukkoja mutta minä olin emännän poika ja eivät varmaan uskaltaneet napata syleilyynsä niin äiti sitten helpotti oloa. En olisi kehdannutkaan kertoa sellaisesta kun melkein tulin housuihin kun hän hyväili housujen päältä. Ikuisesti tulen muistamaan sen tulikuuman hehkun mikä hänen jalkojenvälistään hohti kun hän ohjasi ja sain kokeilla sormella sisältä ja sille muistolle olen tullut lievästi sanottuna, usein. Olisin halunnut muutakin, mutta pihan perällä oli juhlat johon piti viedä syötävää ja juotavaa ja jouduin muutaman minuutin jäähdyttelemään vessassa ennenkuin kehtasin mennä takaisin. Hyvältä tuntuivat tuollaiset leikit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä luulen että pikku tuhmailu tulee jäämään tapoihini pysyvästi, on se sen verran viehättävää.
        En nyt niin rumakaan ole vaikka itse sanonkin, varsin pitkä (182) naiseksi ja hoikka vartaloinen.
        Yh.N41

        Pelkkä hoikkuus ilman kurveja ei riitä. Pitää olla terhakka rintavarustus ja pyöreä muotoinen pylly pitkine lantiokaarineen.
        Tuollainen sai ainakin meikäläisen kovenemaan..


      • Anonyymi
        vesa.t kirjoitti:

        Pelkkä hoikkuus ilman kurveja ei riitä. Pitää olla terhakka rintavarustus ja pyöreä muotoinen pylly pitkine lantiokaarineen.
        Tuollainen sai ainakin meikäläisen kovenemaan..

        No rintani c kuppikokoa, ei siis mitenkään valtavat mutta ikä on tuonut kurvit tullessaan, halusi sitä tai ei.
        Yh.N41


      • Anonyymi kirjoitti:

        No rintani c kuppikokoa, ei siis mitenkään valtavat mutta ikä on tuonut kurvit tullessaan, halusi sitä tai ei.
        Yh.N41

        Mitä tarkoitat "ikä on tuonut kurvit tullessaan, halusi sitä tai ei"?
        Jos olet hoikkavartaloinen ja Sinulla on myös kurveja, olet taatusti seksikäs.
        Onko lantiosi leveämpi kuin vyötärö, ja pylly pyöreä?
        Reidet pitkät ja sutjakan lihaksikkaat, jalkojen yhtymäkohdassa pullistaa tyköistuvaa hametta pullea häpy.
        Paksua tukkaasi pidät poninhännässä tmv.
        Näin kuvittelen Sinut...

        spermaisin terveisin Vesa


      • Anonyymi
        vesa.t kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "ikä on tuonut kurvit tullessaan, halusi sitä tai ei"?
        Jos olet hoikkavartaloinen ja Sinulla on myös kurveja, olet taatusti seksikäs.
        Onko lantiosi leveämpi kuin vyötärö, ja pylly pyöreä?
        Reidet pitkät ja sutjakan lihaksikkaat, jalkojen yhtymäkohdassa pullistaa tyköistuvaa hametta pullea häpy.
        Paksua tukkaasi pidät poninhännässä tmv.
        Näin kuvittelen Sinut...

        spermaisin terveisin Vesa

        Muuten pitää täysin paikkaansa paitsi hiukseni jotka ovat nyt lyhyet ja hiuman polkkatukka tyyliset.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten pitää täysin paikkaansa paitsi hiukseni jotka ovat nyt lyhyet ja hiuman polkkatukka tyyliset.
        Yh.N41

        Koristaako pilluasi ihanat esiin työntyvät "häppärit"?


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen aloittaja olet?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      41v nainen varmaan kirjottelee tänne! ihan satasella. Mä tietäisin kyllä mitä 41v nainen vois paremmin tehdä! pojilla hyytyy kun parhaassa iässä oleva ja kohtuullisen oloinen nainen laittaa totuuden eteen!

      • Anonyymi

        Tällasista haluista ei varmaa naiset voi jutella kun tällasissa foorumeissa. Tuskin kukaan kehtaa kavereilleen himoistaan kertoo ja just hyvä et tällasii foorumeja on olemassa. Ei nuorten jätkien halut hyytyis jos pääsis tollasta seksikästä maturea kerranki panemaa. Nuorena sitä itekkin haaveili yhen kaverin äidistä kunnes sitte lopulta tää sexy yh äiti otti multa suihin. Myöhemmin sain siltä muutaman kerran pilluukin enkä kiimasempaa panoo oo sen jälkee ikinä saanu.
        Tääkin äiti tykkäs esiintyy ja vilautella pojille ja jokanen jätkä myöns haluuvansa saada siltä.
        Eki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällasista haluista ei varmaa naiset voi jutella kun tällasissa foorumeissa. Tuskin kukaan kehtaa kavereilleen himoistaan kertoo ja just hyvä et tällasii foorumeja on olemassa. Ei nuorten jätkien halut hyytyis jos pääsis tollasta seksikästä maturea kerranki panemaa. Nuorena sitä itekkin haaveili yhen kaverin äidistä kunnes sitte lopulta tää sexy yh äiti otti multa suihin. Myöhemmin sain siltä muutaman kerran pilluukin enkä kiimasempaa panoo oo sen jälkee ikinä saanu.
        Tääkin äiti tykkäs esiintyy ja vilautella pojille ja jokanen jätkä myöns haluuvansa saada siltä.
        Eki

        Kiva on lukea nuortenkin näkökannalta mitä he kavereidensa äideistä ajattelevat.
        Yh.N41


      • Anonyymi

        Ei se niin helppoa minunkaan ilman seksiä ole riutua kovissa haluissani, niin miksi sitä ei edes pientä eroottista ilmapiiriä saisi ylläpitää jos kaikki siitä kuitenkin nauttivat?
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin helppoa minunkaan ilman seksiä ole riutua kovissa haluissani, niin miksi sitä ei edes pientä eroottista ilmapiiriä saisi ylläpitää jos kaikki siitä kuitenkin nauttivat?
        Yh.N41

        En tajua!! Mitä hittoo kiimanen nainen riutuu kullin puuttesta kun olis nuorta jäykkää halukasta kyrpää tarjolla vaikka kuinka?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua!! Mitä hittoo kiimanen nainen riutuu kullin puuttesta kun olis nuorta jäykkää halukasta kyrpää tarjolla vaikka kuinka?!

        Kumpa olisikin se noin yksinkertaisen helppoa tuosta vaan tällaiseen ryhtyä!
        Yh N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa olisikin se noin yksinkertaisen helppoa tuosta vaan tällaiseen ryhtyä!
        Yh N41

        Se on niin helppoa kuin että kysyy vaan että haluttaisiko.


    • Anonyymi

      Minun poikani armeijassa ollessaan juhli itsensä sammuksiin.
      Hänen kaveri soitti yöllä ovikelloa pyytäen apua poikani kantamiseen sisälle.
      Otin kylpytakin ja menin ulos.
      Kannettiin poikaani sisälle kaverinsa pääpuolesta ja minä jaloista.
      Kantaessa Me kylpytakkini aukesi en ollut pukenut muuta päälleni en voinut peittää itseäni ilman että otteeni pojastani olisiirrotettava ja rintani ja alapääni oli poikani kaverin katseltavana.
      Nuori mies osoitti kiinnostustaan minua kohtaan joten harrastimme seksiä.

      • Anonyymi

        Se on oikein antaa nuorten nauttia vanhemmasta naisesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oisinko ollut 18 vanha, kun kahden työkaverin kanssa ryypiskeltiin puistossa kunnes juomat loppui. Toinen kavereista ehdotti heille lähtöä, jossa olisi jonkin verran lisää. Asui melko lähellä, ja niin päätettiin. Olin porukan nuorin, talon poika seuraavaksi ja yksi vanhempi poika. Juotiin pojan kämpillä, omakotitalossa, kaljaa jonkin aikaa kun kaverin äiti ( myöhemmin kävi selväksi oli yh äiti) ilmestyi keittiön puolelle ja alkoi pojalleen motkottamaan jatkuvasta kaljottelusta, johon kaveri, että painu vittuun siitä valittamasta. Olin siinä vaiheessa jo hoksannut kuinka uhkea nainen oli. Ei kovin pitkä mutta sopusuhtainen ja muistan ne kookkaat rinnat jotka oli tukevissa rintaliiveissä jotka paistoivat ohuehkon paidan lävitse. No nainen poistui keittiöstä viereiseen huoneeseen pienen kinastelun jälkeen. Talon poika sanoi mutsin tarvitsevan kyrpää, niin pysyis rauhallisena. Naurahdettiin porukalla moista kommenttia, johon poika, et tosi se on. Sit putos tosi pommi, poika sanoi mulle suoraan, et käy sä nussimassa sitä tuolla makkarissa, katsoin ihmeissäni johon poika, et joo joo kyllä se sulle vittua antaa, mee jo. Toinen kavereista, et mee vaan, oon mäkin sitä nussinut. No en mennyt ja kohta lähdettiin taksilla siitä paariin ja kyllä oon katunut,kun en menny. Vituttaa vieläkin, ois rouvva poikuusden multa vienyt.

    • Anonyymi

      Tämä yh41 saa setämiehenkin oksan kovenemaan.
      -m50-

    • Anonyymi

      Kyllä tässä yöpaidassa näin aamusta kelpaisi juuri nyt setämiehenkin seura!
      Yh.N41

      • Anonyymi

        Olet viehättävä nainen,olisihan se kiva katsoa yöpaidan alle mitä sieltä löytyy. ? Posliini vai kolmio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet viehättävä nainen,olisihan se kiva katsoa yöpaidan alle mitä sieltä löytyy. ? Posliini vai kolmio.

        Yöpaidan läpikin jo voi nähdä mitä sen alta löytyisi ja nyt sieltä se on posliini.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöpaidan läpikin jo voi nähdä mitä sen alta löytyisi ja nyt sieltä se on posliini.
        Yh.N41

        Ois upeaa katsoa yöpaitasi läpi, ja koskettaakkin sileää posliinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois upeaa katsoa yöpaitasi läpi, ja koskettaakkin sileää posliinia

        Ihanaa se olisi minullekin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa se olisi minullekin.
        Yh.N41

        Saisipa nyt nuolla sun posliinia. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa se olisi minullekin.
        Yh.N41

        Kyllä kosteaa posliiniasi tekis mieli nuolla. M59


    • Anonyymi

      Se olisi tähän kiimaani juuri nyt todellakin tarpeen!!
      Yh.N41

      • Anonyymi

        Nuolisin sua pitkään. Voihkisit nautinnosta. Mulla nyt ihan kovana. M50


    • Anonyymi

      Tässä mielentilassa saisin nuolemisesta takuulla nopeasti orgasmin vailla vertaa!
      Yh N41

      • Anonyymi

        Orgasmin jälkeen saisit tuntea kovan kaluni sisälläsi.luulen etten kestäisi kauan kun tulisin tiukkaan pilluusi. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmin jälkeen saisit tuntea kovan kaluni sisälläsi.luulen etten kestäisi kauan kun tulisin tiukkaan pilluusi. M50

        Täällä muut heräilevät! Ihanaa olisi viestitellä enemmänkin mutta nyt täytyy pukeutua ja rauhoittua asialliseksi.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä muut heräilevät! Ihanaa olisi viestitellä enemmänkin mutta nyt täytyy pukeutua ja rauhoittua asialliseksi.
        Yh.N41

        Hyvä että erotiikka näköjään hiukan kiinnostaa kekusteluissa ja pikkaisen teoissa.
        Posliini on mielestäni huomattavasti nätein katsella kuin muut mallit.
        Ilman pikkareita kulkiessa ja jos vaikka vilahtaisikin se on huomiota herättävämpi mun mielestä.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että erotiikka näköjään hiukan kiinnostaa kekusteluissa ja pikkaisen teoissa.
        Posliini on mielestäni huomattavasti nätein katsella kuin muut mallit.
        Ilman pikkareita kulkiessa ja jos vaikka vilahtaisikin se on huomiota herättävämpi mun mielestä.
        M51

        Posliini pikkuhousuitta tuntuu, sanoisinko riettaammalta lyhyen hameen alla. Sitä on näin jotenkin vieläkin paljaampi jonka ilmitulon vaara on vieläkin jännittävämpää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini pikkuhousuitta tuntuu, sanoisinko riettaammalta lyhyen hameen alla. Sitä on näin jotenkin vieläkin paljaampi jonka ilmitulon vaara on vieläkin jännittävämpää.
        Yh.N41

        Tahtoisin kurkata sinne hameen alle ja nähdä ihanan posliinin, voisin maistaakki sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini pikkuhousuitta tuntuu, sanoisinko riettaammalta lyhyen hameen alla. Sitä on näin jotenkin vieläkin paljaampi jonka ilmitulon vaara on vieläkin jännittävämpää.
        Yh.N41

        Jos se tuntuu kivalle niin eikö se sitten ole ihan ok.?😉
        Me ollaan tällainen hieman exhibiotismiin taipuvainen pariskunta ja siksi sitä muillekin voin mainostaa kun siitä saa ihan kivat fiilikset, siis jos tykkää.
        Hiukan tarviit rohkaisua että saat enemmän rohkeutta.
        Uskon että pitäisit kyllä enemmän jos uskaltaisit näyttää enemmän. Kuullostaako pahalle….
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tuntuu kivalle niin eikö se sitten ole ihan ok.?😉
        Me ollaan tällainen hieman exhibiotismiin taipuvainen pariskunta ja siksi sitä muillekin voin mainostaa kun siitä saa ihan kivat fiilikset, siis jos tykkää.
        Hiukan tarviit rohkaisua että saat enemmän rohkeutta.
        Uskon että pitäisit kyllä enemmän jos uskaltaisit näyttää enemmän. Kuullostaako pahalle….
        M51

        Ei se nyt niin pahalta kuulosta. Enemmänkin kiihottaa!
        Yh.N41


    • Anonyymi

      Olisko sulla mahista päästä nussimaan sitä ?

      • Anonyymi

        Ei oikeastaan kun kotona toinen poikani ja hänen 3 kaveria. Olivat viikonlopun täällä viettämässä peli viikonloppua mutta lähtenevät lienee kohta puoleen koteihinsa. Nuorempi poika tulee isältään klo.15.00 aikoihin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan kun kotona toinen poikani ja hänen 3 kaveria. Olivat viikonlopun täällä viettämässä peli viikonloppua mutta lähtenevät lienee kohta puoleen koteihinsa. Nuorempi poika tulee isältään klo.15.00 aikoihin.
        Yh.N41

        Oliko pojat käyneet sotkemassa sun pikkareita. Ite kävin tänään tutun 65v naisen luona. Pyykkikorissa oli hyvin tarjolla pikkarit. Seisoi ihan kovana kun kiedoin pöksyt kalun ympärille. Jännitti sen verran etten saanut spermaa tulemaan nopeesti. Täytyy sotkea toisella kertaa pikkarit. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pojat käyneet sotkemassa sun pikkareita. Ite kävin tänään tutun 65v naisen luona. Pyykkikorissa oli hyvin tarjolla pikkarit. Seisoi ihan kovana kun kiedoin pöksyt kalun ympärille. Jännitti sen verran etten saanut spermaa tulemaan nopeesti. Täytyy sotkea toisella kertaa pikkarit. M50

        Perjantaista sunnuntaihin oli pikkuhousuni sotkettu neljään kertaan. Juuri huomasin tuon neljännen kun muistutit tästä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaista sunnuntaihin oli pikkuhousuni sotkettu neljään kertaan. Juuri huomasin tuon neljännen kun muistutit tästä.
        Yh.N41

        Aika vauhdikkaita poikia siellä 😁
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vauhdikkaita poikia siellä 😁
        M51

        No kyllä. Pojat kävivät kuumina kaikin puolin muutenkin täällä ollessaan.
        Miksiköhän pikkuhousuni täytyy sotkea? Luulevatko he etten niitä alushousuissani huomaisi?
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä. Pojat kävivät kuumina kaikin puolin muutenkin täällä ollessaan.
        Miksiköhän pikkuhousuni täytyy sotkea? Luulevatko he etten niitä alushousuissani huomaisi?
        Yh.N41

        No pojat vaan tykkää ehkä tutkia sun housuja ja näin myös näyttää että ovat niitä tutkineet , ihan normaaleja pojat ovat.
        Jätitkö ihan tahalleen ne nätäville vai vahingossa 😉
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pojat vaan tykkää ehkä tutkia sun housuja ja näin myös näyttää että ovat niitä tutkineet , ihan normaaleja pojat ovat.
        Jätitkö ihan tahalleen ne nätäville vai vahingossa 😉
        M51

        Jättävät minulle merkkinsä että ovat nautiskelleet niillä?!
        Siihen avonaiseen pyykkikoriin ne aina jätän ja ovathan ne siitä helppo löytää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättävät minulle merkkinsä että ovat nautiskelleet niillä?!
        Siihen avonaiseen pyykkikoriin ne aina jätän ja ovathan ne siitä helppo löytää.
        Yh.N41

        No varmasti ovat haistelleet naisen tuoksuja noista jos ovat vielä nähneet että olet mini hameessa niin ovat kyllä äkänneet että saatat olla hieman kosteana ja sitä haistelleet, normaalia poikien hassutuksia.
        Kyllähän siinä sitten rupeaa jöpöttämään ja tekee mieli tehdä pikku tepposet sun pikkareille.
        Ei ole vaarallista.😉
        Oliko tuo aikaisempi idea ihan kehno??
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti ovat haistelleet naisen tuoksuja noista jos ovat vielä nähneet että olet mini hameessa niin ovat kyllä äkänneet että saatat olla hieman kosteana ja sitä haistelleet, normaalia poikien hassutuksia.
        Kyllähän siinä sitten rupeaa jöpöttämään ja tekee mieli tehdä pikku tepposet sun pikkareille.
        Ei ole vaarallista.😉
        Oliko tuo aikaisempi idea ihan kehno??
        M51

        Luoja kuinka pikkuhousuni ovatkaan pojille tuoksuneet kun olen tässä muutaman vuorokauden ollut aikalailla märkänä! Hiukka nolottaa ajatella tuota!!!
        Eihän se vaarallista ole kun niissä siemennesteet on, pesuunhan ne on menossa kunhan ei puhtaisiin niitä ruiskuttele etten vahingossa pue niitä aamulla töihini.

        Siis idea itseni kuvaamisesta? Ei kehno vaan kovasti kiihottaa nyt jo ajatus siitä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaista sunnuntaihin oli pikkuhousuni sotkettu neljään kertaan. Juuri huomasin tuon neljännen kun muistutit tästä.
        Yh.N41

        Oletko käyttänyt poikasi sotkemia pikkareita koskaan ja saanut tuntea sen lastin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja kuinka pikkuhousuni ovatkaan pojille tuoksuneet kun olen tässä muutaman vuorokauden ollut aikalailla märkänä! Hiukka nolottaa ajatella tuota!!!
        Eihän se vaarallista ole kun niissä siemennesteet on, pesuunhan ne on menossa kunhan ei puhtaisiin niitä ruiskuttele etten vahingossa pue niitä aamulla töihini.

        Siis idea itseni kuvaamisesta? Ei kehno vaan kovasti kiihottaa nyt jo ajatus siitä.
        Yh.N41

        Ylempänä jo kirjoitin että oma äiti käytti niitä puhtaita sotkettuja kun välillä vähän vahingossa niihin lipsahti spermat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käyttänyt poikasi sotkemia pikkareita koskaan ja saanut tuntea sen lastin?

        Siksi tuosta aiemmin mainitsin koska kerran kun puin puhtaiksi luulemani aamu kiireessä päälleni ja vasta autooni istuessa tunsin märkyyden vaginassani. Työpaikan vessassa katsoin ja näin siellä ehkä aamuyöllä sinne ruiskautetut siemennesteet. Alkuunsa olin kyllä suutuksissani siitä!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylempänä jo kirjoitin että oma äiti käytti niitä puhtaita sotkettuja kun välillä vähän vahingossa niihin lipsahti spermat.

        Tuossa jo kerroin kuinka minä puin sellaiset kerran töihin! Aikamoinen temppu kyllä äidille tällainen!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa jo kerroin kuinka minä puin sellaiset kerran töihin! Aikamoinen temppu kyllä äidille tällainen!
        Yh.N41

        Minua kiihotti tietää kun äiti käytti niitä. Varmaan aluksi hänkin oli siitä yllättynyt, mutta hän ei kieltänyt vaikka siis luulen hänen tienneen siitä kaiken aikaa. Ehkä häntä on kiihottanut se kun antoi kokeillakin paikkojaan silloin yhtenä juhannuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiihotti tietää kun äiti käytti niitä. Varmaan aluksi hänkin oli siitä yllättynyt, mutta hän ei kieltänyt vaikka siis luulen hänen tienneen siitä kaiken aikaa. Ehkä häntä on kiihottanut se kun antoi kokeillakin paikkojaan silloin yhtenä juhannuksena.

        siis piti olla että kokeilla paikkojaankin. Tätä se on kun kiihottuneena yrittää kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiihotti tietää kun äiti käytti niitä. Varmaan aluksi hänkin oli siitä yllättynyt, mutta hän ei kieltänyt vaikka siis luulen hänen tienneen siitä kaiken aikaa. Ehkä häntä on kiihottanut se kun antoi kokeillakin paikkojaan silloin yhtenä juhannuksena.

        Olihan se melkoisen myllertävä tunne tuntea oman poikansa märät spermat vaossaan ja haistaa sen tuoksu!
        Paljon mahdollista että äitiäsikin se on kiihottanut.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan se melkoisen myllertävä tunne tuntea oman poikansa märät spermat vaossaan ja haistaa sen tuoksu!
        Paljon mahdollista että äitiäsikin se on kiihottanut.
        Yh.N41

        Luulen niin. Tuolla ketjun keskikohdalla on kommenttini joka selittää juhannusta. Luulen että äitiä on alkanut kiihottamaan se koska luulen että antoi silloin ikäänkuin lohdutuspalkinnoksi vähän enemmän mitä kaverit saivat muilta rouvilta. Melkein sai minut tulemaan. Ja kun silloin ehdotin että tehtäisiin muutakin, niin ei hän kieltänyt, mutta silloin oli muita paikalla ja sen jälkeen se tilanne meni vähän kuin ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen niin. Tuolla ketjun keskikohdalla on kommenttini joka selittää juhannusta. Luulen että äitiä on alkanut kiihottamaan se koska luulen että antoi silloin ikäänkuin lohdutuspalkinnoksi vähän enemmän mitä kaverit saivat muilta rouvilta. Melkein sai minut tulemaan. Ja kun silloin ehdotin että tehtäisiin muutakin, niin ei hän kieltänyt, mutta silloin oli muita paikalla ja sen jälkeen se tilanne meni vähän kuin ohi.

        Olisi ollut kiihottavaa jos olisi silloin tiennyt että kiihottaako se alusasujen spermaaminen häntä. Mutta ne olisivat varmaan sen jälkeen olleet koko ajan liisterissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen niin. Tuolla ketjun keskikohdalla on kommenttini joka selittää juhannusta. Luulen että äitiä on alkanut kiihottamaan se koska luulen että antoi silloin ikäänkuin lohdutuspalkinnoksi vähän enemmän mitä kaverit saivat muilta rouvilta. Melkein sai minut tulemaan. Ja kun silloin ehdotin että tehtäisiin muutakin, niin ei hän kieltänyt, mutta silloin oli muita paikalla ja sen jälkeen se tilanne meni vähän kuin ohi.

        Joskus saattaa tunteet ja halut olla niin pinnassa etten ihmettele jos ajauduitte näinkin intiimiin kanssa käymiseen keskenänne.
        Itsenikin on usein täytynyt hillitä itseänikin kun valtava himo syrjäyttää järjen eikä sitä ole silloin täysin omaitsensä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut kiihottavaa jos olisi silloin tiennyt että kiihottaako se alusasujen spermaaminen häntä. Mutta ne olisivat varmaan sen jälkeen olleet koko ajan liisterissä.

        Luulen että se on omalla tavallaan kiihottanut äitiäsi. Miten olisit siihen suhtautunut jos olisit tämän tiennyt silloin?
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saattaa tunteet ja halut olla niin pinnassa etten ihmettele jos ajauduitte näinkin intiimiin kanssa käymiseen keskenänne.
        Itsenikin on usein täytynyt hillitä itseänikin kun valtava himo syrjäyttää järjen eikä sitä ole silloin täysin omaitsensä.
        Yh.N41

        Jotkut sanovat että siitä aiheutuu jonkinlaista haittaa, mutta minusta se tuntui pelkästään hyvältä kun hän hieroi niin että jouduin lopulta estämään etten olisi ruiskannut housuihin. Hän olisi halunnut tehdä sen minulle loppuun asti ja ehdotti vaihtohousuja, mutta silloin kieltäydyin siitä vaikka vauhtijuomaa oli nautittu. Ei minusta ole tullut millään tavalla riippuvainen hänestä tai jotain muuta sellaista, eikä pääkään ole seonnut. Hänellä on nykyään muistisairaus ja se rappeuttaa häntä niin että hän on välillä ihan hillitön ja silloin seksiä saisi vaikka loputtomasti. Mutta se on pelkästään sairauden aiheuttamaa, eikä ns. häntä itseään. Sellaiset ehdotukset häneltä eivät kiihota. Toisin oli ennen kun hän oli oma itsensä ja antoi nauttia rintavaosta, läpikuultavista paidoista ja paljastavista mekoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saattaa tunteet ja halut olla niin pinnassa etten ihmettele jos ajauduitte näinkin intiimiin kanssa käymiseen keskenänne.
        Itsenikin on usein täytynyt hillitä itseänikin kun valtava himo syrjäyttää järjen eikä sitä ole silloin täysin omaitsensä.
        Yh.N41

        Oletko koskaan antautunut himolle niin että olet sormettanut ne pojan sotkemat pikkuhousut jalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että se on omalla tavallaan kiihottanut äitiäsi. Miten olisit siihen suhtautunut jos olisit tämän tiennyt silloin?
        Yh.N41

        Olisin varmaan halunnut ruiskutella niihin useammin ja kuten sanoin, olisin halunnut tehdä paljon paljon enemmän kuten rakastella. Me olimme kerran mummolassa kun hänellä oli spermatut pikkuhousut jalassa ja se kun olimme siellä muiden ihmisten seurassa kiihotti todella paljon. Luulen että olisin halunnut sellaista useammin yhteisenä salaisuutena että olemme jossain kun hänellä on ne käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan antautunut himolle niin että olet sormettanut ne pojan sotkemat pikkuhousut jalassa?

        Ihan kaikkea en kehtaa tuoda julki vaikka anonyyminä täällä voisikin rohkeasti olla täysin avoin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin varmaan halunnut ruiskutella niihin useammin ja kuten sanoin, olisin halunnut tehdä paljon paljon enemmän kuten rakastella. Me olimme kerran mummolassa kun hänellä oli spermatut pikkuhousut jalassa ja se kun olimme siellä muiden ihmisten seurassa kiihotti todella paljon. Luulen että olisin halunnut sellaista useammin yhteisenä salaisuutena että olemme jossain kun hänellä on ne käytössä.

        Alkoi kiihottamaan tuo muisto vaikka sitä on hankala selittää muille että mikä siinä kiihotti eikä se varmaan kiinnosta ketään muuta. Mutta se kun äitillä oli aamuvarhaisella rintaliivit ja juuri ne pikkuhousut jalassa jossa oli minun spermat, se että hän oli pukenut ne ja sitten puki muita vaatteita niiden päälle ja menimme aamupalalle kiihotti valtavasti. Kaikki muut istuivat ja juttelivat niitä näitä ja vain minä tiesin mitä niissä oli. Niin ja varmaan äitikin on tasan tarkkaan tiennyt mitä niissä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kaikkea en kehtaa tuoda julki vaikka anonyyminä täällä voisikin rohkeasti olla täysin avoin.
        Yh.N41

        Kerro vaan. Ei kukaan tunnista tuollaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin varmaan halunnut ruiskutella niihin useammin ja kuten sanoin, olisin halunnut tehdä paljon paljon enemmän kuten rakastella. Me olimme kerran mummolassa kun hänellä oli spermatut pikkuhousut jalassa ja se kun olimme siellä muiden ihmisten seurassa kiihotti todella paljon. Luulen että olisin halunnut sellaista useammin yhteisenä salaisuutena että olemme jossain kun hänellä on ne käytössä.

        Mielenkiintoista kun ajattelee että olen juurikin nyt samassa tilanteessa kuin tekin aikoinaan.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista kun ajattelee että olen juurikin nyt samassa tilanteessa kuin tekin aikoinaan.
        Yh.N41

        Luulen että kaikilla nuorukaisilla on samanlaiset ajatukset kuten minullakin silloin. Se että hieroin äidin alushousuja kaluuni ei ollut se mitä ajattelin tai mistä kiihotuin. Minä ajattelin rakastelevani häntä ja olisin halunnut sitä tehdä jos tilanne olisi sattunut kohdalle ja kiihotuin siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että kaikilla nuorukaisilla on samanlaiset ajatukset kuten minullakin silloin. Se että hieroin äidin alushousuja kaluuni ei ollut se mitä ajattelin tai mistä kiihotuin. Minä ajattelin rakastelevani häntä ja olisin halunnut sitä tehdä jos tilanne olisi sattunut kohdalle ja kiihotuin siitä.

        Siis ei ne pikkuhousut sinänsä ole se kiinnostuksen aihe vaan ajatus äitinsä kanssa rakastelusta!? Tämä oli kyllä täysin uutta minulle ja nyt lähti päässäni käyntiin melkoinen ajatusten vyöry!!!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ne pikkuhousut sinänsä ole se kiinnostuksen aihe vaan ajatus äitinsä kanssa rakastelusta!? Tämä oli kyllä täysin uutta minulle ja nyt lähti päässäni käyntiin melkoinen ajatusten vyöry!!!
        Yh.N41

        Kyllä. Halusin rakastella äitini kanssa ja pikkuhousut olivat ne mitkä olivat lähinnä hänen pilluaan. Siitä syystä spermatkin lensivät vahingossa niille. En tarkoituksella niitä spermannut. Se mitä tein tarkoituksella oli hieroa kullia niihin jotta äiti saisi edes jonkinlaista kosketusta. Sperma oli vain, tavallaan, plussaa. Olisin halunnut työntyä hänen sisälleen ja rakastella kunnes olisin voinut tulla hänen sisälleen. Äiti sai silloin juhannuksena tietää näistä ajatuksistani mutta ei paljastanut suoraan omiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Halusin rakastella äitini kanssa ja pikkuhousut olivat ne mitkä olivat lähinnä hänen pilluaan. Siitä syystä spermatkin lensivät vahingossa niille. En tarkoituksella niitä spermannut. Se mitä tein tarkoituksella oli hieroa kullia niihin jotta äiti saisi edes jonkinlaista kosketusta. Sperma oli vain, tavallaan, plussaa. Olisin halunnut työntyä hänen sisälleen ja rakastella kunnes olisin voinut tulla hänen sisälleen. Äiti sai silloin juhannuksena tietää näistä ajatuksistani mutta ei paljastanut suoraan omiaan

        Vaikka joitakin kokemuksia tytöistä jo oli silloin, olisin nauttinut siitä jos olisin voinut niitä harjoitella hänen kanssaan ilman sähläämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ne pikkuhousut sinänsä ole se kiinnostuksen aihe vaan ajatus äitinsä kanssa rakastelusta!? Tämä oli kyllä täysin uutta minulle ja nyt lähti päässäni käyntiin melkoinen ajatusten vyöry!!!
        Yh.N41

        Sormeiletko ajattellen poikaasi tänä yönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Halusin rakastella äitini kanssa ja pikkuhousut olivat ne mitkä olivat lähinnä hänen pilluaan. Siitä syystä spermatkin lensivät vahingossa niille. En tarkoituksella niitä spermannut. Se mitä tein tarkoituksella oli hieroa kullia niihin jotta äiti saisi edes jonkinlaista kosketusta. Sperma oli vain, tavallaan, plussaa. Olisin halunnut työntyä hänen sisälleen ja rakastella kunnes olisin voinut tulla hänen sisälleen. Äiti sai silloin juhannuksena tietää näistä ajatuksistani mutta ei paljastanut suoraan omiaan

        Kun pikkuhousut ovat olleet kontaktissa äitisi pilluun, koit peniksesi koskevan lähes kuin äitisi vaginaan!? No nyt ymmärrän mikä pikkuhousuissani poikia noin viehättää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka joitakin kokemuksia tytöistä jo oli silloin, olisin nauttinut siitä jos olisin voinut niitä harjoitella hänen kanssaan ilman sähläämistä.

        Ymmärrän. Muistan itsekin minkälaista sähläämistä ensimmäiset seksi kokemukset oli varsinkin poikien osalta.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormeiletko ajattellen poikaasi tänä yönä?

        Ajattelin kyllä poikiani suhteessa kertomaasi ennen kuin nukahdin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin kyllä poikiani suhteessa kertomaasi ennen kuin nukahdin.
        Yh.N41

        Ajattele tilannetta että rakastelet kanssani...jääden kiinni poikain tirkistelessään ja runkaten......

        Ukm52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele tilannetta että rakastelet kanssani...jääden kiinni poikain tirkistelessään ja runkaten......

        Ukm52

        Ajattelin, enkä pääse tuosta mielikuvasta nyt millään eroon!!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin, enkä pääse tuosta mielikuvasta nyt millään eroon!!
        Yh.N41

        Voisi poikasi haluta sua vielä enemmän kun näkisi sut istumassa hajareisin kullini päällä...rinnat paljaana kiimasta kovettuneet nännit...
        Ukm52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi poikasi haluta sua vielä enemmän kun näkisi sut istumassa hajareisin kullini päällä...rinnat paljaana kiimasta kovettuneet nännit...
        Ukm52

        Varmasti tuollaista nähtyään voisi käydä niin! Mutta ehkä nyt saa riittää tällaisilla erikoisilla mielikuvilla leikkiminen joita nolottaa ajatellakin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tuollaista nähtyään voisi käydä niin! Mutta ehkä nyt saa riittää tällaisilla erikoisilla mielikuvilla leikkiminen joita nolottaa ajatellakin.
        Yh.N41

        Kattelin kerran salaa kun joku äijä nussi äitii sen makkarin sängyllä. Kulli pumppas mutsin kiima märkää pillua takaa kun äiti oli kontallaa ja se äijä kyykyssä äidin selässä ku koira!
        Sit etten ois tullu nähdyks, kuvasin puhelimella loput. Sain kuvan zoomattua ihan lähelle ja oon runkannu monet kerrat katellen kuinka äiti nautti nussimisesta ja kullin imemisestä.
        Nyt tekis nii mieli itekki päästä nussimaa sitä pilluun ja suuhun!
        Aki18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelin kerran salaa kun joku äijä nussi äitii sen makkarin sängyllä. Kulli pumppas mutsin kiima märkää pillua takaa kun äiti oli kontallaa ja se äijä kyykyssä äidin selässä ku koira!
        Sit etten ois tullu nähdyks, kuvasin puhelimella loput. Sain kuvan zoomattua ihan lähelle ja oon runkannu monet kerrat katellen kuinka äiti nautti nussimisesta ja kullin imemisestä.
        Nyt tekis nii mieli itekki päästä nussimaa sitä pilluun ja suuhun!
        Aki18

        Voi ei! Ajatella jos oma poika olisi onnistunut joskus näkemään ja kuvaamaan tällaisen videon katseltavakseen!
        Näyttäisi siltä, että kodissa jossa poikia, tulisi olla salakatselun ja videoinnin varalta varovainen!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei! Ajatella jos oma poika olisi onnistunut joskus näkemään ja kuvaamaan tällaisen videon katseltavakseen!
        Näyttäisi siltä, että kodissa jossa poikia, tulisi olla salakatselun ja videoinnin varalta varovainen!
        Yh.N41

        Ei kai se katselu nyt kauheen vaarallista ole 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se katselu nyt kauheen vaarallista ole 😉

        Ehkä ei vaarallista mutta noloa se olisi varsinkin jos vielä tietäisi pojan katselevan.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei vaarallista mutta noloa se olisi varsinkin jos vielä tietäisi pojan katselevan.
        Yh.N41

        No mutta jos nyt oot yksin niin ei se vieraiden poikien katse tai sala katselu nyt ainaskaa huono ole.
        Vois olla ihan kiva kokeilla
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos nyt oot yksin niin ei se vieraiden poikien katse tai sala katselu nyt ainaskaa huono ole.
        Vois olla ihan kiva kokeilla
        M51

        Kun meillä on vieraita poikia niin silloin on myös ainakin toinen pojista myös kotona.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun meillä on vieraita poikia niin silloin on myös ainakin toinen pojista myös kotona.
        Yh.N41

        Mutta onhan aina pieni mahis että vieras poitsu yksin kulkee jossain päin asuntoa vaikka oma oliskin kotona.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan aina pieni mahis että vieras poitsu yksin kulkee jossain päin asuntoa vaikka oma oliskin kotona.
        M51

        Kyllä ne kuleksii täällä kuin kotonaan. Iso omakotitalohan tämä on kolmessa kerroksessa.
        En oikein tiedä. Olisihan se mahdollista kyllä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kuleksii täällä kuin kotonaan. Iso omakotitalohan tämä on kolmessa kerroksessa.
        En oikein tiedä. Olisihan se mahdollista kyllä.
        Yh.N41

        Jos kerran kuiteskin tykkäät että sinua katsellaan niin eikö kantsi antaa mahis siihen tavalla tai toisella.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran kuiteskin tykkäät että sinua katsellaan niin eikö kantsi antaa mahis siihen tavalla tai toisella.
        M51

        Kyllä tykkään mutta tässä mennään jo melkoinen harppaus rohkeampaan ja intiimimpään.
        Tuollahan ne huoneessasn pelaa vuoron perään pareittain kun yksi tai kaksi poikaa vuorojaan odotellessa kulkevat siellä täällä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tykkään mutta tässä mennään jo melkoinen harppaus rohkeampaan ja intiimimpään.
        Tuollahan ne huoneessasn pelaa vuoron perään pareittain kun yksi tai kaksi poikaa vuorojaan odotellessa kulkevat siellä täällä.
        Yh.N41

        Uuh... ihanan kiimaista.. miten tällainen 26v miehenalku? Saisiko vilkaista mamman hameen alle 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... ihanan kiimaista.. miten tällainen 26v miehenalku? Saisiko vilkaista mamman hameen alle 🤭

        Se nyt tuskin mahdollista kun tuskin edes olemme samalta paikkakunnalta.
        Ehkä jos innostun joskus nakurannoilla käymään...
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt tuskin mahdollista kun tuskin edes olemme samalta paikkakunnalta.
        Ehkä jos innostun joskus nakurannoilla käymään...
        Yh.N41

        Sitä muuten kannattaa ehdottomasti kokeilla…. Siitä meillä on vähän isompikin kokemus.
        Haluutko vinkkejä??
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä muuten kannattaa ehdottomasti kokeilla…. Siitä meillä on vähän isompikin kokemus.
        Haluutko vinkkejä??
        M51

        Onko Suomessa edes mitään nakurantoja? Ei minulla ole hajuakaan tuosta nakuranta kulttuurista, missä ja kuinka siellä toimitaan?
        Vinkit kelpaisi!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomessa edes mitään nakurantoja? Ei minulla ole hajuakaan tuosta nakuranta kulttuurista, missä ja kuinka siellä toimitaan?
        Vinkit kelpaisi!
        Yh.N41

        No suomessa se on hiukan kadoksissa oleva kulttuuri. Hesassa on pari paikkaa , Hangon tulliniemi on siisti ja Turussa epävirallinen ranta ruissalossa ja joitakin muita.
        Me ollaan oltu vain tulliniemessä pääasiassa.
        Ulkomailla meno onkin sitten eri juttu.
        Jos yksin kuljet niin ehkäpä Espania on niistä paras varsinkin jos himoitset katselu seuraa.
        Kreikkakin on ihan ok mutta pelkästään oikeastaan turistien varassa olevaa touhua.
        Kaikkein hassuin paikka missä ollaan oltu on Ranskan cap a’gde …. Tsekkaa se jä menetät yö unesi 😅
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No suomessa se on hiukan kadoksissa oleva kulttuuri. Hesassa on pari paikkaa , Hangon tulliniemi on siisti ja Turussa epävirallinen ranta ruissalossa ja joitakin muita.
        Me ollaan oltu vain tulliniemessä pääasiassa.
        Ulkomailla meno onkin sitten eri juttu.
        Jos yksin kuljet niin ehkäpä Espania on niistä paras varsinkin jos himoitset katselu seuraa.
        Kreikkakin on ihan ok mutta pelkästään oikeastaan turistien varassa olevaa touhua.
        Kaikkein hassuin paikka missä ollaan oltu on Ranskan cap a’gde …. Tsekkaa se jä menetät yö unesi 😅
        M51

        Herra isä!! Googlasin tuon ja heti alkuun tuli pornofilmi rannalta jossa harjotettiin väkipaljouden keskellä ihan yleisesti seksiä!!
        Naiset ottivat miehiltä penistä suuhun jne!
        Täytyy katsella ajan kanssa näitä uudestaan.
        Mutta kyllä olisi takuulla vaivan arvoista käydä tuolla rannalla! Olisi se melkoinen seikkailu!!
        Jännä kuinka seksikulttuuri voikin poiketa suomesta noin paljon!? Ollaanko me täällä näin tiukkapipoja? Kysyn tätä myös itseltäni!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra isä!! Googlasin tuon ja heti alkuun tuli pornofilmi rannalta jossa harjotettiin väkipaljouden keskellä ihan yleisesti seksiä!!
        Naiset ottivat miehiltä penistä suuhun jne!
        Täytyy katsella ajan kanssa näitä uudestaan.
        Mutta kyllä olisi takuulla vaivan arvoista käydä tuolla rannalla! Olisi se melkoinen seikkailu!!
        Jännä kuinka seksikulttuuri voikin poiketa suomesta noin paljon!? Ollaanko me täällä näin tiukkapipoja? Kysyn tätä myös itseltäni!
        Yh.N41

        No joo toi on nyt aikamoinen ääripää mutta siellä on kaikkea mitä vain kuvitella voi ja vielä enemmän.
        Jos osaat englantia niin esim keskustelu sivusto quora. Jotain niin siellä löytyy uusimpia juttuja aivan kaikesta.
        Sitä lukiessa voit päätellä onko täällä porukalla pipo tiukalla vai vielä tiukemmalla. 😉
        Riippuu vähän siitä mitä haluat rannalla tapahtuvan niin voin vinkata lisää.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo toi on nyt aikamoinen ääripää mutta siellä on kaikkea mitä vain kuvitella voi ja vielä enemmän.
        Jos osaat englantia niin esim keskustelu sivusto quora. Jotain niin siellä löytyy uusimpia juttuja aivan kaikesta.
        Sitä lukiessa voit päätellä onko täällä porukalla pipo tiukalla vai vielä tiukemmalla. 😉
        Riippuu vähän siitä mitä haluat rannalla tapahtuvan niin voin vinkata lisää.
        M51

        Jos tuonne saakka näkee vaivan mennä, niin kyllähän siitä sitten pitää ottaa kaikki ilo irtikin.
        Olisi niin ihanaa saada kerrankin nauttia täysin estoitta seksistä ajattelematta mitä muut ajattelevat ja esiintyä eroottisena ilman paheksuntaa.
        Kun kerrankin voisi olla oma itsensä esittämättä roolia hillityn siveästä yksinhuoltaja äidistä, niin tuolla se näyttäisi olevan ainakin mahdollista!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuonne saakka näkee vaivan mennä, niin kyllähän siitä sitten pitää ottaa kaikki ilo irtikin.
        Olisi niin ihanaa saada kerrankin nauttia täysin estoitta seksistä ajattelematta mitä muut ajattelevat ja esiintyä eroottisena ilman paheksuntaa.
        Kun kerrankin voisi olla oma itsensä esittämättä roolia hillityn siveästä yksinhuoltaja äidistä, niin tuolla se näyttäisi olevan ainakin mahdollista!
        Yh.N41

        Se on varmaa että tuolla se ainaskin onnistuu. Voithan käydä esim Tulliniemessä kokeilemassa millekä se nakuna oleminen tuntuu on siellä toki muitakin niin voi pikkaisen saada siitä ideasta kiinni.
        Myös Espaniassa on rantoja missä on hyvinkin estoton olo ja varmasti myös saa seksiä jos sitä haluaa.
        Siellä sen kyllä osittain huomaa ketä mitäkin halluaa suoranaisia naisten katselijoita Espaniassa on varmaan eniten. Osa naisista on asettanut hyvinkin esille mutta suurin osa on tietysti ihan naku auringon ottajia.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaa että tuolla se ainaskin onnistuu. Voithan käydä esim Tulliniemessä kokeilemassa millekä se nakuna oleminen tuntuu on siellä toki muitakin niin voi pikkaisen saada siitä ideasta kiinni.
        Myös Espaniassa on rantoja missä on hyvinkin estoton olo ja varmasti myös saa seksiä jos sitä haluaa.
        Siellä sen kyllä osittain huomaa ketä mitäkin halluaa suoranaisia naisten katselijoita Espaniassa on varmaan eniten. Osa naisista on asettanut hyvinkin esille mutta suurin osa on tietysti ihan naku auringon ottajia.
        M51

        Eihän minulla kahden pojan yksinhuoltajana ole varoja noin vaan tuonne kiinnostavalle rannalle matkustaa vaikka suht hyvä palkkaista työtä teenkin. On se käytävä alkuunsa totuttelemassa julkiseen alastomuuteen joskus vaikka tuolla Tulliniemessä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minulla kahden pojan yksinhuoltajana ole varoja noin vaan tuonne kiinnostavalle rannalle matkustaa vaikka suht hyvä palkkaista työtä teenkin. On se käytävä alkuunsa totuttelemassa julkiseen alastomuuteen joskus vaikka tuolla Tulliniemessä.
        Yh.N41

        Se on ihan kiva paikka ja sopivan rauhallinen myös jos haluu hassutella vielä lisää.
        Jos sulla on mahis duunissa kiusata miehiä noilla sun alus asu kuvilla niin voisin luulla että siitä vois saada myös vähän lisä jännitystä päivään, menis päivätkin nopeemmin 😉
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra isä!! Googlasin tuon ja heti alkuun tuli pornofilmi rannalta jossa harjotettiin väkipaljouden keskellä ihan yleisesti seksiä!!
        Naiset ottivat miehiltä penistä suuhun jne!
        Täytyy katsella ajan kanssa näitä uudestaan.
        Mutta kyllä olisi takuulla vaivan arvoista käydä tuolla rannalla! Olisi se melkoinen seikkailu!!
        Jännä kuinka seksikulttuuri voikin poiketa suomesta noin paljon!? Ollaanko me täällä näin tiukkapipoja? Kysyn tätä myös itseltäni!
        Yh.N41

        Taidat katsoa paljon pornoa jos Googlailemalla tuon rannan nimen ensimmäinen video oli pornovideo? Haluaisitko oman poikasi kanssa tuonne rannalle tekemään samaa? Ajattele kun kävelisitte iltasella hotellille, tuntisit kuinka hänen spermat valuisivat emättimestä reisille ja rantahiekkaan kuivumaan ja tyydytetty, vielä puoliksi jäykkänä kohoileva kalu vain heilahtelisi kun kävelisitte alastomana muiden ihmisten edestä. Eihän siellä kukaan tuntisi teitä. Ajattele sitä jos jotkut olisivat käyneet välillä katselemassakin teitä rakastelemassa ja runkkailleet omia kalujaan tai hieroneet klitoristaan, tuntematta teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat katsoa paljon pornoa jos Googlailemalla tuon rannan nimen ensimmäinen video oli pornovideo? Haluaisitko oman poikasi kanssa tuonne rannalle tekemään samaa? Ajattele kun kävelisitte iltasella hotellille, tuntisit kuinka hänen spermat valuisivat emättimestä reisille ja rantahiekkaan kuivumaan ja tyydytetty, vielä puoliksi jäykkänä kohoileva kalu vain heilahtelisi kun kävelisitte alastomana muiden ihmisten edestä. Eihän siellä kukaan tuntisi teitä. Ajattele sitä jos jotkut olisivat käyneet välillä katselemassakin teitä rakastelemassa ja runkkailleet omia kalujaan tai hieroneet klitoristaan, tuntematta teitä.

        Kun ajattelin että poikani kanssa olisin rakastelemassa rannalla vieraiden katsellessa meitä ja hyväilemässä itseään, verenpaineeni nousi takuulla huippuunsa, sydämeni hakkasi ja vapisin! Tuollaisen ajattelukin on jo niin hurjaa, ettei ajatuksiaan voi olla häpeilemättä!
        "Emättimeni valuisi poikani spermaa reisilleni kun kävelisimme alastomina muiden ihmisten edessä"! Jestas kuinka tämä häpeilemätön kerronta voi jäädäkin näin mielikuviini nyt pyörimään!!!
        Yh.N41


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vähän vanhemmissa naisissa on paljon hyviä puolia. Yksi kolmen lapsen äiti tykkäsi kovasti seksistä ja minä hänestä. Oli mahtavaa.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla että vähän vanhemmatkin naiset vielä nuorempia kiinnostaa.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että vähän vanhemmatkin naiset vielä nuorempia kiinnostaa.
        Yh.N41

        Oletko koskaan ottanut sotketuista pikkareistasi spermaa sormiisi ja maistanut tai nuollut suoraan pöksyistä. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ottanut sotketuista pikkareistasi spermaa sormiisi ja maistanut tai nuollut suoraan pöksyistä. M50

        Kuten jo tuolla aiemmin kerroin, ihan kaikkea en kehtaa tuoda julki vaikka anonyyminä täällä olenkin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo tuolla aiemmin kerroin, ihan kaikkea en kehtaa tuoda julki vaikka anonyyminä täällä olenkin.
        Yh.N41

        Kerro nyt vaan oletko maistanut. Ite kävin tänään sotkemas sen tutun 65v naisen pikkarit.. Nyt ei tarvinnut kun pari vetoa niin kulli sykki spermat vitun kohtaan ja tuli paljon ja paksua spermaa. Jätin hyvin näkyville pyykkikorin päälle. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt vaan oletko maistanut. Ite kävin tänään sotkemas sen tutun 65v naisen pikkarit.. Nyt ei tarvinnut kun pari vetoa niin kulli sykki spermat vitun kohtaan ja tuli paljon ja paksua spermaa. Jätin hyvin näkyville pyykkikorin päälle. M50

        Koska päätin hetki sitten lakkaamasta olemaan tiukkapipo niin myönnetään nyt sitten että kyllä olen maistanut.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska päätin hetki sitten lakkaamasta olemaan tiukkapipo niin myönnetään nyt sitten että kyllä olen maistanut.
        Yh.N41

        Upeeta lukea näitä saatte jatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska päätin hetki sitten lakkaamasta olemaan tiukkapipo niin myönnetään nyt sitten että kyllä olen maistanut.
        Yh.N41

        Kiihottavaa. Kerro lisää. Nuolitko pikkarit puhtaaksi. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa. Kerro lisää. Nuolitko pikkarit puhtaaksi. M50

        Nyt kyllä hävettää tuo tunnustukseni enkä siitä välittäisi tämän enempää kertoilla.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä hävettää tuo tunnustukseni enkä siitä välittäisi tämän enempää kertoilla.
        Yh.N41

        Kivasti kiihottaa lukee tätä viestiketjua😉 T.M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä hävettää tuo tunnustukseni enkä siitä välittäisi tämän enempää kertoilla.
        Yh.N41

        Kerro ihmeessä lisää…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kiihottaa lukee tätä viestiketjua😉 T.M50

        Siksi juuri hävettääkin kun ei tiedä kuinka moni sen täältä saa tietoonsa vaikka kuinka anonyyminä tässä olisinkin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää…

        Onko sillä nyt niin väliä millä tavoin olen sitä liikaa innostuneena maistellut? Jätetään tämä asia nyt tähän sen enempää takertumatta.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti kiihottaa lukee tätä viestiketjua😉 T.M50

        Vaikka olishan se kiva uskoa, mutta eiköhän tuo N41 ole joku mies, joka vedättää kaikki kiimaisia uunoja täällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olishan se kiva uskoa, mutta eiköhän tuo N41 ole joku mies, joka vedättää kaikki kiimaisia uunoja täällä :D

        Todennäkösesti näin on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olishan se kiva uskoa, mutta eiköhän tuo N41 ole joku mies, joka vedättää kaikki kiimaisia uunoja täällä :D

        Tiedä sitten mutta tunnen tätäkin kiimaisempia, riettaampia ja avoimempia varsinkin yh naisia, joiden rinnalla tämä N41 on vielä kesy tapaus. Muijat paneskelevat kenen kanssa milloin sattuukaan. Viime viikonloppuna yksi näistä mm.riisui ravintolassa itsensä alasti ja tanssi eroottisesti pöydällä!! Myötähäpeäähän siinä tunnettiin ja kännissä kuin käki oli nainenkin mutta ei nämä jälkikäteenkään tunnu mitään häpeevän.
        Sitä vaan, että jos ei ole kokenut kunnolla maailman menoa ja elämä ollut lähinnä kotona istuskelua, niin todellisuus ja naisten nykyaikainen vapaa estoton seksuaalisuus saattaa olla heille melkoisen hämmentävää!
        Uskon että tässä yh:lla on lähtenyt itsekontrolli hieman lapasesta kun vaikuttaa olevan melkoisessa kiimassa ja kyrvän puutteessa joka korjaantuisi ehkä kunnon panolla. Mutta ei siinä, kyllähän tuon kiiman kärsimyksissä sekoilevan yh:n juttuja on kiva lueskella!🤪
        Sakke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä sitten mutta tunnen tätäkin kiimaisempia, riettaampia ja avoimempia varsinkin yh naisia, joiden rinnalla tämä N41 on vielä kesy tapaus. Muijat paneskelevat kenen kanssa milloin sattuukaan. Viime viikonloppuna yksi näistä mm.riisui ravintolassa itsensä alasti ja tanssi eroottisesti pöydällä!! Myötähäpeäähän siinä tunnettiin ja kännissä kuin käki oli nainenkin mutta ei nämä jälkikäteenkään tunnu mitään häpeevän.
        Sitä vaan, että jos ei ole kokenut kunnolla maailman menoa ja elämä ollut lähinnä kotona istuskelua, niin todellisuus ja naisten nykyaikainen vapaa estoton seksuaalisuus saattaa olla heille melkoisen hämmentävää!
        Uskon että tässä yh:lla on lähtenyt itsekontrolli hieman lapasesta kun vaikuttaa olevan melkoisessa kiimassa ja kyrvän puutteessa joka korjaantuisi ehkä kunnon panolla. Mutta ei siinä, kyllähän tuon kiiman kärsimyksissä sekoilevan yh:n juttuja on kiva lueskella!🤪
        Sakke

        Eihän näistä aina tiedä kuka kukin on mutta vahva veikkaukseni on etttä kyseessä on naispuolinen.
        Oli niin tai näin niin aika sata varmasti naisetkin tätä tarinaa lukevat ja heitä myös kannustan ihan pikku tuhmuuksiin muulloinkin kun kännissä toilaillen.
        Keski ikäiset naiset ne vaan syttyy herkästikkin uudelleen melkoiseen kiimaan kun niitä pikkaisen innostaa ja hyvä niin.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä hävettää tuo tunnustukseni enkä siitä välittäisi tämän enempää kertoilla.
        Yh.N41

        Ei sinun tarvitse hävetä kun ei kukaan sinua voi mitenkään tunnistaa. Tiukkapipoilu ei kannata vaan ole oma itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri hävettääkin kun ei tiedä kuinka moni sen täältä saa tietoonsa vaikka kuinka anonyyminä tässä olisinkin.
        Yh.N41

        Kuka sinut pystyisi tunnistamaan? Yksinhuoltaja, nainen, 41 vuotias. Et kai kuvittele olevasi Suomen ainoa yksinhuoltaja? Minä tunnen tästä heti kättelyssä lähipiiristäni kolme nelikymppistä yksinhuoltajaa, ja vähän kauempana piireistäni tunnen seitsemän nelikymppistä yksinhuoltajaa ja Suomessa matkustaessani nelikymppisiä yksinhuoltajia on tullut vastaan niin käsittämättömän paljon että heistä ei ihan heti tule pulaa. Sitäpaitsi ajatukset ovat vapaita. Täällä on turha kainostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä sitten mutta tunnen tätäkin kiimaisempia, riettaampia ja avoimempia varsinkin yh naisia, joiden rinnalla tämä N41 on vielä kesy tapaus. Muijat paneskelevat kenen kanssa milloin sattuukaan. Viime viikonloppuna yksi näistä mm.riisui ravintolassa itsensä alasti ja tanssi eroottisesti pöydällä!! Myötähäpeäähän siinä tunnettiin ja kännissä kuin käki oli nainenkin mutta ei nämä jälkikäteenkään tunnu mitään häpeevän.
        Sitä vaan, että jos ei ole kokenut kunnolla maailman menoa ja elämä ollut lähinnä kotona istuskelua, niin todellisuus ja naisten nykyaikainen vapaa estoton seksuaalisuus saattaa olla heille melkoisen hämmentävää!
        Uskon että tässä yh:lla on lähtenyt itsekontrolli hieman lapasesta kun vaikuttaa olevan melkoisessa kiimassa ja kyrvän puutteessa joka korjaantuisi ehkä kunnon panolla. Mutta ei siinä, kyllähän tuon kiiman kärsimyksissä sekoilevan yh:n juttuja on kiva lueskella!🤪
        Sakke

        Aivan oikein. Mikään ei tässä maailmassa tunnu olevan kiimaisempi olento kuin nelikymppinen yksinhuoltajanainen! Noilla märkäkorvilla on kulli kädessä ja katkeruus mielessään kun eivät selvästikään ole keneltäkään mitään saaneet. Suomessa ja Euroopassa kun kävelee mihin tahansa ravitsemusliikkeeseen ja äkkää sieltä noin nelikymppisen naisen, joka on yksinään, aina saa. Eikä haittaa vaikka olisit ruma kuin petolinnun perse. Sillä aina saa! En ole sellaista hetkeä kokenut että yksinäinen nainen ei lähtisi matkaan ja antaisi minulle kunnon kyytiä. Parikymppisiä gimmoja on tullut vastaan joskus mutta heissä ei ole sitä samaa kokemusta ja osaamista. Nelikymppisillä naisilla naksahtaa siinä elämänvaiheessa joku elämän kiimavimma päälle ja he osaavat nauttia! Monta kertaa olen miettinyt että rengastaisin jonkun heistä, mutta yksinkertaisesti en uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinut pystyisi tunnistamaan? Yksinhuoltaja, nainen, 41 vuotias. Et kai kuvittele olevasi Suomen ainoa yksinhuoltaja? Minä tunnen tästä heti kättelyssä lähipiiristäni kolme nelikymppistä yksinhuoltajaa, ja vähän kauempana piireistäni tunnen seitsemän nelikymppistä yksinhuoltajaa ja Suomessa matkustaessani nelikymppisiä yksinhuoltajia on tullut vastaan niin käsittämättömän paljon että heistä ei ihan heti tule pulaa. Sitäpaitsi ajatukset ovat vapaita. Täällä on turha kainostella.

        Totta. Ei minua kukaan voi tuskin tunnistaa ja aion kyllä ajatukseni tuoda julki vast"edeskin vapaasti kainostelematta.
        Yh.N41


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin niin onnellinen että löysin foorumin jossa keskustella vapaasti ja asiallisesti seksistäkin.
      Nyt olen pettynyt että täällä aletaankin halveeraamaan ja huomaan olleeni foorumin suhteen täysin väärässä.
      Siitä huolimatta eroottista ja hauskaa kesää kaikille!
      Yh.N41

      • Anonyymi

        Oukei. Mikä täällä halvensi nyt eniten. Aattelin vain tulevaisuutta varten taas oppien jotain uutta.
        M51


      • Anonyymi

        Noista teinipelleistä ei kannata välittää. Kun heillä ei ole kokemusta niin he ajattelevat että kaikki naiset netissä, erityisesti halukkaat naiset, ovat miehiä. Heidän älystään kertoo kaiken että he tuijottavat pornoa päivät pitkät. Heidän leffoissaan varmaan onkin pelkkiä miehiä sohimassa toisiaan kyrvillään. Olisi luullut että tuollaiset teinien typeryydet olisivat jääneet vuosituhannen vaihteeseen kun teinit väittivät että netissä naiset ovat miehiä ja niinhän ne jäivätkin yli kymmeneksi vuodeksi, mutta näköjään taas on tullut uusi pieni aalto noita runkkareita jotka eivät saa huomiota kuin omalta joystikiltaan.


      • Anonyymi

        Älä ota liian vakavasti noita tyhjiä puheita. On ollut ilo lukea ja kirjoitella viestejä,jatka vain N41


    • Anonyymi

      Hei. Täällä nuorekas ja mukava mies joka haluisi helliä sinua hyvällä seksillä.
      T. Rasse

    • Anonyymi

      moi minkälaista seuraa haet

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihana teitä kannustavista kommenteista!💕
      Ymmärrän ettei täälläkään tietysti kaikki voi olla ilkeilemättä kuten nykyään valitettavasti kaikissa foorumeissa joissa ihmiset keskeneen keskustelevat.
      Yritän olla välittämättä niistä ja jatkaa omana itsenäni keskusteluita vaikka vielä harmittaakin.
      Yh.N41

      • Anonyymi

        Hei!
        Näin naisena on ollut ihana lukea sinun ajatuksiasi jotka vastaavat niin paljon minun vastaavia. Ihana ettet karannut!
        Onkohan miehet lukeneet naisten ajatuksia esim. vauva.fi sivustolta kuinka nykyään naisetkin kykenevät kertomaan tuhmatkin mielitekonsa julki ilman kiertelyitä?
        Ei muuta kuin tsemppiä sinulle!!
        Arja


      • Anonyymi

        No kiva jos vielä jatkat täällä kommentointi vai ajatteliko lopettaa tänne kommentoinnin kokonaan.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva jos vielä jatkat täällä kommentointi vai ajatteliko lopettaa tänne kommentoinnin kokonaan.
        M51

        Kiitos! Kyllä minä jatkan kommentoitia kuten aiemminkin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Kyllä minä jatkan kommentoitia kuten aiemminkin.
        Yh.N41

        No hyvä niin voin yllyttää sua vielä lisää pikku nutinnollisiin tuhmuuksiin kun kesäkin on jo alkanut .
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä niin voin yllyttää sua vielä lisää pikku nutinnollisiin tuhmuuksiin kun kesäkin on jo alkanut .
        M51

        Kesä tosiaan saa hormonit hyrräämään ja muutenkin se mahdollistaa kaikenlaista ihanaa tekemistä.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesä tosiaan saa hormonit hyrräämään ja muutenkin se mahdollistaa kaikenlaista ihanaa tekemistä.
        Yh.N41

        Jos kivoja uikkareita kaipaat kesäksi niin vilase semmoisia verkko kauppoja kuin the bins tai du bio bins . Niissä ei ole liikaa kangasta tuhlattu
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kivoja uikkareita kaipaat kesäksi niin vilase semmoisia verkko kauppoja kuin the bins tai du bio bins . Niissä ei ole liikaa kangasta tuhlattu
        M51

        Haluan tuommoisia heti!!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tuommoisia heti!!
        Yh.N41

        No ne on aavistuksen verran paljastavia mutta varmasti muuten mukavia.
        Noissa asuissa pikku vilauttelu on on aikast helppoa 😉
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Näin naisena on ollut ihana lukea sinun ajatuksiasi jotka vastaavat niin paljon minun vastaavia. Ihana ettet karannut!
        Onkohan miehet lukeneet naisten ajatuksia esim. vauva.fi sivustolta kuinka nykyään naisetkin kykenevät kertomaan tuhmatkin mielitekonsa julki ilman kiertelyitä?
        Ei muuta kuin tsemppiä sinulle!!
        Arja

        Kirjoita sinäkin Arja omista ajatuksista ja haluista. Minkä ikäinen olet ja mikä miellyttäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Kyllä minä jatkan kommentoitia kuten aiemminkin.
        Yh.N41

        Hyvä että jatkat. M.59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on aavistuksen verran paljastavia mutta varmasti muuten mukavia.
        Noissa asuissa pikku vilauttelu on on aikast helppoa 😉
        M51

        Saattaisi sitä yleisellä uimarannalla saada paljon huomiota kun tuollaisissa uima-asuissa siellä esiintyisin. Jokseenkin kiihottaa ajatellakin sitä!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi sitä yleisellä uimarannalla saada paljon huomiota kun tuollaisissa uima-asuissa siellä esiintyisin. Jokseenkin kiihottaa ajatellakin sitä!
        Yh.N41

        Muutamia asuja ollaan hankittu molemmista ja on todella laadukkaita molemmat. On kyllä just sellaisia kun on kuvissakin. Toki osa noista on aika hankala laittaa päälle niin että pysyy ja näyttää hyvälle.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita sinäkin Arja omista ajatuksista ja haluista. Minkä ikäinen olet ja mikä miellyttäs.

        Ehdottomasti ja ois kiva jos muutkin kommentois.
        Me tuskin ollaan ainut pariskunta kuka on näitä hassuja juttuja on kokeillut.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamia asuja ollaan hankittu molemmista ja on todella laadukkaita molemmat. On kyllä just sellaisia kun on kuvissakin. Toki osa noista on aika hankala laittaa päälle niin että pysyy ja näyttää hyvälle.
        M51

        Eihän läheskään näitä kaikkia malleja kehtaa yleisellä rannalla päällään pitää. Häpykarvoja nämä yllä ei voi olla lainkaan! Tilasin kolme erilaista joita suhtkoht kehtaa käyttää. Täytyy testata niitä mökillä ja jos niitä joita uskallan pitää poikien nähden käy ne sitten myös yleisellekin rannalle.

        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän läheskään näitä kaikkia malleja kehtaa yleisellä rannalla päällään pitää. Häpykarvoja nämä yllä ei voi olla lainkaan! Tilasin kolme erilaista joita suhtkoht kehtaa käyttää. Täytyy testata niitä mökillä ja jos niitä joita uskallan pitää poikien nähden käy ne sitten myös yleisellekin rannalle.

        Yh.N41

        No se ei kai vaarallista ole jos kaikki pois ajaa.
        Pakko uteliaana kysellä millaisia malleja otit.
        Meillä on ollut niitä zipfer tyyppisiä ja sitten myös useampia extreme malleja mutta niitä on käytetty kuvaamiseen omaksi iloksi toki niitäkin on kyllä muutamat nähnyt kun ollaan kuvattu. 😅
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei kai vaarallista ole jos kaikki pois ajaa.
        Pakko uteliaana kysellä millaisia malleja otit.
        Meillä on ollut niitä zipfer tyyppisiä ja sitten myös useampia extreme malleja mutta niitä on käytetty kuvaamiseen omaksi iloksi toki niitäkin on kyllä muutamat nähnyt kun ollaan kuvattu. 😅
        M51

        Tilasin asut SoHotista.
        2 ensimmäistä ihan heräte ostoina ehkä vain siksi koska malli muistutti kasvoiltaan ja hiustyyliltään kovasti minua. Näillä ei minnekään rannalle mennä!!
        Kaksi viimeistä sellaisia joita voisi ehkä oikeasti käyttääkin.
        Yh.N41



        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/blue-extreme-micro-slingshot-g-string-thong-monokini-bikini-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/copy-of-black-extreme-micro-slingshot-g-string-thong-monokini-bikini-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/sexy-sheer-black-extreme-micro-g-string-thong-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/sexy-white-clear-strap-micro-triangle-top-g-string-thong-bikini-set-5-colors-available


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita sinäkin Arja omista ajatuksista ja haluista. Minkä ikäinen olet ja mikä miellyttäs.

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja

        Tosiaankin meissä paljon samaa!
        Kiva kun kerroit itsestäsi Arja!
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuin laittamaan kahteen kertaan yhden linkin. No samaan tyyliin oli se toinenkin.
        Yh.N41

        Makeita asusteita kyllä on kaikki. Kyllä noilla kahdella ekalla kyllä hyvin voi olla esim tulliniemessä ja voihan ne sitten ottaa kokonaan pois.
        Meillä ollut saman tyyppinen asu missä oli alaosa saman lainen ja rouva ainaskin tykkäs että istuu mukavasti on hauska kun tuuli pääsee sinne väliin välillä puhaltamaan ja intiimi alueilla tuntuu kivalle… ei muutakuin kokeilemaan.
        Jos noin kivan näköinen olet niin sata varmasti tulee katseita muilta.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja

        Kiva että muutkin osallistuu koska aika varmasti aihe kiinnostaa osaa ihmisistä loput saattaa olla toista mieltä.
        Kaikkia noita mitä olen tälle toisellekin yh äidille yrittänyt tyrkyttää / ehdottaa sopii mielestäni kaikille.
        Ootko koskaan ottanut joitain pikku tuhmia kuvia tai kävässyt naku rannalla.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että muutkin osallistuu koska aika varmasti aihe kiinnostaa osaa ihmisistä loput saattaa olla toista mieltä.
        Kaikkia noita mitä olen tälle toisellekin yh äidille yrittänyt tyrkyttää / ehdottaa sopii mielestäni kaikille.
        Ootko koskaan ottanut joitain pikku tuhmia kuvia tai kävässyt naku rannalla.
        M51

        Sellaisia hyvin pikku tuhmia kuvia olen itsestäni ottanut mutta nakurannoilla en ole koskaan käynyt.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeita asusteita kyllä on kaikki. Kyllä noilla kahdella ekalla kyllä hyvin voi olla esim tulliniemessä ja voihan ne sitten ottaa kokonaan pois.
        Meillä ollut saman tyyppinen asu missä oli alaosa saman lainen ja rouva ainaskin tykkäs että istuu mukavasti on hauska kun tuuli pääsee sinne väliin välillä puhaltamaan ja intiimi alueilla tuntuu kivalle… ei muutakuin kokeilemaan.
        Jos noin kivan näköinen olet niin sata varmasti tulee katseita muilta.
        M51

        No kun ne saapuvat ja sovittelen niitä päälleni niin sitten vasta tiedän, onko minusta julkisesti sellaiset päälläni esiintymään. Auringon ottoa tuossa pihallamme ei ainakaan nuo niukimmat asut haittaisi rusketusraitojen osalta.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja

        Tuleeko pojilta katseita ja onko pikkareilla käyty. Onko kiitorata vai posliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko pojilta katseita ja onko pikkareilla käyty. Onko kiitorata vai posliini.

        Pikkuhousuilla on käyty nyt käyty ahkerammin kuin myös katseitakin.
        Posliini minulla on ollut nyt.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ne saapuvat ja sovittelen niitä päälleni niin sitten vasta tiedän, onko minusta julkisesti sellaiset päälläni esiintymään. Auringon ottoa tuossa pihallamme ei ainakaan nuo niukimmat asut haittaisi rusketusraitojen osalta.
        Yh.N41

        Uskon että tykästyt kyllä noihin se eka malli voi olla tosiaan hankala laittaa yksin päälle mutta kun saa asettumaan on kyllä hyvän näköinen.
        Sama se koko bikini taitaakin olla sellainen metka että näkyy kivasti kaikki läpi. Varsinkin jos on erottuvat nännit niin ne voi hyvinkin kivasti sieltä näkyä. Kantsii ottaa noi päällä muutamia kuvia vois tulla todella makeita kuvia.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia hyvin pikku tuhmia kuvia olen itsestäni ottanut mutta nakurannoilla en ole koskaan käynyt.
        Arja

        Se on jo hyvä alku. Jos kuvaaminen tuntuu kiinnostavalle niin se kyllä voi antaa kivan fiiliksen elämään ja piristys ruiskeen arkeen.
        Nyt jo kantsii ruveta keräämään rohkeutta naku rannalle.
        Tykkäisit varmasti sen fiiliksestä.
        Kiinnostaako sua yhtään noi vähän kevyemmät uima asut 😉
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että tykästyt kyllä noihin se eka malli voi olla tosiaan hankala laittaa yksin päälle mutta kun saa asettumaan on kyllä hyvän näköinen.
        Sama se koko bikini taitaakin olla sellainen metka että näkyy kivasti kaikki läpi. Varsinkin jos on erottuvat nännit niin ne voi hyvinkin kivasti sieltä näkyä. Kantsii ottaa noi päällä muutamia kuvia vois tulla todella makeita kuvia.
        M51

        Kuvaan itseni ne päällä niin niistä saa paremmin arvioitua ovatko ne liian mauttomia tai riettaita pidettäviksi.
        Tosiaan tuo koko bikini taitaa olla liian läpinäkyvä varsinkin märkänä mutta senhän näkee sitten kun kokeilee.
        Yh.N41


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja

        Siis oikea "taskuvenus".
        Jos olet mieltynyt nuoriin miehiin yh41 tapaan, olen miehille kateellinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaan itseni ne päällä niin niistä saa paremmin arvioitua ovatko ne liian mauttomia tai riettaita pidettäviksi.
        Tosiaan tuo koko bikini taitaa olla liian läpinäkyvä varsinkin märkänä mutta senhän näkee sitten kun kokeilee.
        Yh.N41

        Mitenhän saisin sut innostumaan kuvaamisesta veikkaan että sä tykkäisit kun pääsisit sen ideaan käsiksi
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän läheskään näitä kaikkia malleja kehtaa yleisellä rannalla päällään pitää. Häpykarvoja nämä yllä ei voi olla lainkaan! Tilasin kolme erilaista joita suhtkoht kehtaa käyttää. Täytyy testata niitä mökillä ja jos niitä joita uskallan pitää poikien nähden käy ne sitten myös yleisellekin rannalle.

        Yh.N41

        Voitko laittaa linkit niihin tuotteisiin jotka tilasit? Olisi hauska kuvitella millaiselta näytät mökillä ollessa. Kuvittelulla tarkoitan tietenkin runkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin asut SoHotista.
        2 ensimmäistä ihan heräte ostoina ehkä vain siksi koska malli muistutti kasvoiltaan ja hiustyyliltään kovasti minua. Näillä ei minnekään rannalle mennä!!
        Kaksi viimeistä sellaisia joita voisi ehkä oikeasti käyttääkin.
        Yh.N41



        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/blue-extreme-micro-slingshot-g-string-thong-monokini-bikini-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/copy-of-black-extreme-micro-slingshot-g-string-thong-monokini-bikini-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/sexy-sheer-black-extreme-micro-g-string-thong-one-piece-swimsuit-swimwear

        https://sohotswimwear.com/collections/extremely-sexy-collection/products/sexy-white-clear-strap-micro-triangle-top-g-string-thong-bikini-set-5-colors-available

        Poika tulee tykkäämään noiden katselemisesta, tai jos totta puhutaan, hän tulee nauttimaan sinun katselusta, koska eihän noissa paljoa riitä katseltavaksi. Kauniita asuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen 44v ja tämän yh41:n kertoma innosti minut seuraamaan tätä keskustelua koska meissä on paljon samankaltaisuutta. Ei että olisin pitkä ja hoikka, olen lyhyt 150cm ja hieman enempi uhkea sekä kurvikas mutta että minullakin on 3 poikaa joiden toistaan villimmät kaverit vierailevat paljon meillä.
        Eron jälkeen minustakin tuli yh ja innostuin myös vastattain esiintymään entistä rohkeimmissa asuissa nauttien siitä. Voi sanoa että minussa on runsaasti myös yh41 kanssa exhibitionistin vikaa jota en ole kuitenkaan vielä päässyt toteuttamaan siinä määrin kuin haluaisin.
        Yllytyshullu olen ollut aina ja se sai minut pienyrittäjäksikin palvelualalle. Lähinnä työllistän itseni mutta parhaimmillaan noin 5-10 henkilöäkin.
        Saa kysyä jos jotain mikä kiinnostaa jäi vielä kertomatta.
        Arja

        Oletko sinäkin kiusannut poikiasi tarjoamalla kuumaa katseltavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa linkit niihin tuotteisiin jotka tilasit? Olisi hauska kuvitella millaiselta näytät mökillä ollessa. Kuvittelulla tarkoitan tietenkin runkkaamista.

        Tuolla ylempänä klo 11.44 laitoin linkit asuihin. Voi olla etten niitä kehtaa päälläni kenenkään nähden pitää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika tulee tykkäämään noiden katselemisesta, tai jos totta puhutaan, hän tulee nauttimaan sinun katselusta, koska eihän noissa paljoa riitä katseltavaksi. Kauniita asuja.

        Voi olla etten poikienikaan nähden asuja kehtaa ylläni pitää.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ylempänä klo 11.44 laitoin linkit asuihin. Voi olla etten niitä kehtaa päälläni kenenkään nähden pitää.
        Yh.N41

        Höpö höpö ilman muuta kokeilet ja ripaus rohkeutta mukaan ja johonkin rauhallisemmalle rannalle vaikka hetkeksi kokeilemaan.
        Kerran kun rohkenee niin siitä se rohkeus sitten kasvaa.
        M51
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jo hyvä alku. Jos kuvaaminen tuntuu kiinnostavalle niin se kyllä voi antaa kivan fiiliksen elämään ja piristys ruiskeen arkeen.
        Nyt jo kantsii ruveta keräämään rohkeutta naku rannalle.
        Tykkäisit varmasti sen fiiliksestä.
        Kiinnostaako sua yhtään noi vähän kevyemmät uima asut 😉
        M51

        Sen verran kookkaat rinnat minulla, että tuollaiset laput niissä olisi jo turhankin rietasta esittää.
        Tuota kuvaamista voisin kyllä kehittää rohkeampaan suuntaan.
        Nakurannalle minua tuskin saa mutta eihän sitä koskaan tiedä.
        Arja


      • Anonyymi
        vesa.t kirjoitti:

        Siis oikea "taskuvenus".
        Jos olet mieltynyt nuoriin miehiin yh41 tapaan, olen miehille kateellinen..

        En katso nyt niinkään ikää mutta nuoret juuri nyt kiinnostaa kun heiltä näitä ihasteluja on niin tarjolla.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin kiusannut poikiasi tarjoamalla kuumaa katseltavaa?

        Pistitpä minut jo heti alkuun koville kysymykselläsi!
        Mutta kyllä minäkin olen tykännyt hieman esittää itseäni heille.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ilman muuta kokeilet ja ripaus rohkeutta mukaan ja johonkin rauhallisemmalle rannalle vaikka hetkeksi kokeilemaan.
        Kerran kun rohkenee niin siitä se rohkeus sitten kasvaa.
        M51
        .

        Näinhän se on että kerran kun rohkenee niin siitä se rohkeus sitten kasvaa. Tämähän tässä on jo koettu ja opittu.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistitpä minut jo heti alkuun koville kysymykselläsi!
        Mutta kyllä minäkin olen tykännyt hieman esittää itseäni heille.
        Arja

        Olisi kiihottava päästä teinin jälkeen liukkaille... M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiihottava päästä teinin jälkeen liukkaille... M50

        Eipä ole teini vielä päässyt itsekään...
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole teini vielä päässyt itsekään...
        Arja

        Pääseekö ehkä joskus... M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö ehkä joskus... M50

        Vaikea sanoa. Mistäpä sen tietää.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Mistäpä sen tietää.
        Arja

        Tekisikö sun mieli nuorta kovaa teini kalua. M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisikö sun mieli nuorta kovaa teini kalua. M50

        Aika ajoin välillä mieli tekisi.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on että kerran kun rohkenee niin siitä se rohkeus sitten kasvaa. Tämähän tässä on jo koettu ja opittu.
        Yh.N41

        Voithan sitä asiaa testata ja sovittaa noita asuja se nyt ei oo paha jos joku näkee tuollaisia sovittelevan.
        Siitä on sitten jo vähän helpompi siirtyä eteen päin tuossa jännitävässä leikissä.
        Kauempaa katsottuna voisin kuvitella ihan suht normi bikiniksi , varsinkin se musta koko bikini.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran kookkaat rinnat minulla, että tuollaiset laput niissä olisi jo turhankin rietasta esittää.
        Tuota kuvaamista voisin kyllä kehittää rohkeampaan suuntaan.
        Nakurannalle minua tuskin saa mutta eihän sitä koskaan tiedä.
        Arja

        Veikkaan että sä kaipaat vain pikku rohkaisua niin pääset turhista jännityksestä eroon.
        Se eka kerta aina pikkasen tuntuu hassulle mutta sen jälkeen kyllä jo kelpaa.
        Älä turhaan ujostele sun rintoja kyllä niihinkin luultavasti sopii tuollaiset pienemmät bikinit, asettelu se kai vaan vaatii enemmän aikaa.
        Kuvien ottaminen ei aina ole kauheen helppoa varsinkin jos olet yksin mutta tuolla aiemmin jo annoin aika paljon vinkkiä siihen. Toki voin niitä vieläkin antaa.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sitä asiaa testata ja sovittaa noita asuja se nyt ei oo paha jos joku näkee tuollaisia sovittelevan.
        Siitä on sitten jo vähän helpompi siirtyä eteen päin tuossa jännitävässä leikissä.
        Kauempaa katsottuna voisin kuvitella ihan suht normi bikiniksi , varsinkin se musta koko bikini.
        M51

        Se musta koko bikini menisi ehkä mökillä jollei sitä kastelisi uimalla. Vaatii se rohkeutta olla esillä varsinkin sen ensimmäisen kanssa mutta ehkä jos totuttaa itsensä niihin aluksi poiken nähden niin myöhemmin voisi kehdata rannallekin.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se musta koko bikini menisi ehkä mökillä jollei sitä kastelisi uimalla. Vaatii se rohkeutta olla esillä varsinkin sen ensimmäisen kanssa mutta ehkä jos totuttaa itsensä niihin aluksi poiken nähden niin myöhemmin voisi kehdata rannallekin.
        Yh.N41

        Se eka on saman tyyppinen mikä meilläkin on.
        Rintojen ja intiimi alueen kohdilta pystyy aika paljon säätelemään kuinka paljon peittää mutta tosiaan oli kovasti että on kiva asu päällä.
        Se musta on kyllä hieno. Toki niinkuin sanoit siinä pitää olla koko posliini ja mielellään vielä hyvin ajeltu kun jos se on samaa kangasta kun meillä niin pienikin karva tekee kiusaa. Uskon että kun pojat huomaa sen läpinäkyvyyden ovat aika innoissaan.
        Kannattaisko poikia hiukan härnätä ennen mökki reissua ??
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että sä kaipaat vain pikku rohkaisua niin pääset turhista jännityksestä eroon.
        Se eka kerta aina pikkasen tuntuu hassulle mutta sen jälkeen kyllä jo kelpaa.
        Älä turhaan ujostele sun rintoja kyllä niihinkin luultavasti sopii tuollaiset pienemmät bikinit, asettelu se kai vaan vaatii enemmän aikaa.
        Kuvien ottaminen ei aina ole kauheen helppoa varsinkin jos olet yksin mutta tuolla aiemmin jo annoin aika paljon vinkkiä siihen. Toki voin niitä vieläkin antaa.
        M51

        M51 luulee oikeasti juttelevansa naisille, toivottavasti vässykkä pääset vielä eroon ne👍🍆🤏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että sä kaipaat vain pikku rohkaisua niin pääset turhista jännityksestä eroon.
        Se eka kerta aina pikkasen tuntuu hassulle mutta sen jälkeen kyllä jo kelpaa.
        Älä turhaan ujostele sun rintoja kyllä niihinkin luultavasti sopii tuollaiset pienemmät bikinit, asettelu se kai vaan vaatii enemmän aikaa.
        Kuvien ottaminen ei aina ole kauheen helppoa varsinkin jos olet yksin mutta tuolla aiemmin jo annoin aika paljon vinkkiä siihen. Toki voin niitä vieläkin antaa.
        M51

        Samaa mieltä että näyttäisit kaipaavan rohkaisua. Itsellänikin alkuunsa oli hyvin vaikea päästä alkuun mutta voi sitä voittamisen riemua aina kun ylittää itsensä yhdenkin estoisuus lukon aukaistessani.
        Ajattelin että voisit tilata tuollaisen linkin kotiasuna pidettäväksi. Itse tilasin tuollaisen alempana olevan.
        Tuollaiset aamuisin ja iltaisin päällämme, tottuisimme ehkä esiintymään eroottisina ihan luonnostaan.
        Luulisin että tuo ylempi asu olisi vartalorakenteellesi erittäin seksikäs!!
        Yh.N41

        SoHotClubwear.com
        https://sohotclubwear.com/products/black-lace-open-cup-juliette-baby-doll-g-string-lingerie-plus-size

        SoHotClubwear.com
        https://sohotclubwear.com/products/2pc-black-fantasy-underwire-bustier-thong-lingerie-set-green-also-available


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se eka on saman tyyppinen mikä meilläkin on.
        Rintojen ja intiimi alueen kohdilta pystyy aika paljon säätelemään kuinka paljon peittää mutta tosiaan oli kovasti että on kiva asu päällä.
        Se musta on kyllä hieno. Toki niinkuin sanoit siinä pitää olla koko posliini ja mielellään vielä hyvin ajeltu kun jos se on samaa kangasta kun meillä niin pienikin karva tekee kiusaa. Uskon että kun pojat huomaa sen läpinäkyvyyden ovat aika innoissaan.
        Kannattaisko poikia hiukan härnätä ennen mökki reissua ??
        M51

        Rintojen ja intiimi alueen kohdilta säätövarat näyttäisi kyllä olevan hyvin rajalliset! Mutta lupaahan se jo paljon jos vaimosi tykkää pitää sellaista päällään.
        Luulen että tänään asut voisivat olla perillä ja jos on, niin ehkä kehtaisin testata kuinka pojat suhtautuvat sen läpinäkyvyyteen joka sisätiloissa ilman auringonvaloa ei ehkä ole niin paljastava.
        Yh.N41


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M51 luulee oikeasti juttelevansa naisille, toivottavasti vässykkä pääset vielä eroon ne👍🍆🤏

        Onko sulle käynyt niin että joku thaikkutyttö joka ottanut sulta poskeen, paljastuikin pojaksi? Vai mistä tuo vainoharhaisuutesi kumpuaa?
        Make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso nyt niinkään ikää mutta nuoret juuri nyt kiinnostaa kun heiltä näitä ihasteluja on niin tarjolla.
        Arja

        Kyllä vanhemmatkin miehet varmasti osaavat muotojasi ihailla ja niille arvon antaa.
        Meillä ei vain kyrpä lähde seisomaan yhtä nopeasti..


      • Anonyymi

        Tarkoitin poikieni kavereita. Yksi pojistani on kyllä osoittanut haluaan minuun mutta minä en niinkään sellaiseen ole suostuvainen.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vanhemmatkin miehet varmasti osaavat muotojasi ihailla ja niille arvon antaa.
        Meillä ei vain kyrpä lähde seisomaan yhtä nopeasti..

        Kyllä ikäö katsomatta olen huomannut muotojani arvostettavan enkä rajoita mahdollisuuksia mitenkään ikä rajoitteisesti.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että sä kaipaat vain pikku rohkaisua niin pääset turhista jännityksestä eroon.
        Se eka kerta aina pikkasen tuntuu hassulle mutta sen jälkeen kyllä jo kelpaa.
        Älä turhaan ujostele sun rintoja kyllä niihinkin luultavasti sopii tuollaiset pienemmät bikinit, asettelu se kai vaan vaatii enemmän aikaa.
        Kuvien ottaminen ei aina ole kauheen helppoa varsinkin jos olet yksin mutta tuolla aiemmin jo annoin aika paljon vinkkiä siihen. Toki voin niitä vieläkin antaa.
        M51

        Turhan jännittämisestä ja estoista haluaisinkin niin vapautua ja tiedän, että silloin vain taivas olisi rajana nauttia elämästä kuten haluaisin.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä että näyttäisit kaipaavan rohkaisua. Itsellänikin alkuunsa oli hyvin vaikea päästä alkuun mutta voi sitä voittamisen riemua aina kun ylittää itsensä yhdenkin estoisuus lukon aukaistessani.
        Ajattelin että voisit tilata tuollaisen linkin kotiasuna pidettäväksi. Itse tilasin tuollaisen alempana olevan.
        Tuollaiset aamuisin ja iltaisin päällämme, tottuisimme ehkä esiintymään eroottisina ihan luonnostaan.
        Luulisin että tuo ylempi asu olisi vartalorakenteellesi erittäin seksikäs!!
        Yh.N41

        SoHotClubwear.com
        https://sohotclubwear.com/products/black-lace-open-cup-juliette-baby-doll-g-string-lingerie-plus-size

        SoHotClubwear.com
        https://sohotclubwear.com/products/2pc-black-fantasy-underwire-bustier-thong-lingerie-set-green-also-available

        Kiitos kannustuksesta! Pistän asun tilaukseen.
        Ei tosiaan ole niin helppoa elää vapautuneesti ja päästä eroon ujouden ja estojen kahleista.
        Totuttautumista siihen pikku hiljaa sopii minulle paremminkin kuin väkisin hoputtaminen. Tuo eroottisten asujen päällään pitäminen voisi olla siihen hyvä alku.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin poikieni kavereita. Yksi pojistani on kyllä osoittanut haluaan minuun mutta minä en niinkään sellaiseen ole suostuvainen.
        Arja

        Miten olet käsitellyt tilanteen?
        Käyttänyt väljiä vaatteita? Varonut reiden ja/tai rintojen vilahtamista?
        Kiihottavin näky ainakin itselleni on, kun nainen on väljällä hiha-aukolla olevassa puserossa. Ja kun rinnan sivu vilahtaa käsivartta ojentaessa..
        Ja tietenkin normaalin kävelyn katselu, varsinkin takaapäin katseltuna tuo on varsin eroottinen näky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet käsitellyt tilanteen?
        Käyttänyt väljiä vaatteita? Varonut reiden ja/tai rintojen vilahtamista?
        Kiihottavin näky ainakin itselleni on, kun nainen on väljällä hiha-aukolla olevassa puserossa. Ja kun rinnan sivu vilahtaa käsivartta ojentaessa..
        Ja tietenkin normaalin kävelyn katselu, varsinkin takaapäin katseltuna tuo on varsin eroottinen näky.

        Kotioloissa ei voi olla välttämättä tilanteita ettenkö olisi jossain määrin aina joskus jollain tapaa näkynä pojalle kiinnostava. Häntä tuntuisi kiihottavan katsella minua vaikka olisin perunasäkkiin pukeutunut.
        Se on nyt muuttunut suoranaiseksi ahdisteluksi enkä pidä sellaista enää normaalina. Hakeutuu lähelle, halailee, koskettelee, tuijottaa estoitta intiimi alueitani ja joskus änkeytyy kanssani saunaan vaikka olen siitä sanonut että äiti haluaa saunoa yksin.

        Hänellä on kaveri jolta on saanut tähän takuulla vaikutteita. Tuo poika on suorastaan törkeän suorasukainen eikä hänen himostaan minuun ole jäänyt epäselvyyksiä. Välillä tuntuu, että poikani ja tuo kaveri yhdessä sopineet jotain minun suhteeni. Voi olla että kuvittelenkin vain.
        Ikävä sanoa pojastaan näin, että hän on hieman yksinkertaisempi kuin kaksi muuta poikaani jotka menestyvät koulussa päinvastoin kuin hän. En tiedä mikä on mennyt hänen kohdallaan vikaan mutta avioeroa epäilen koska sen jälkeen poika muuttui ilkeäksi ja alkoi osoittaa liiallista kiintymistä minuun.
        Ettei tästä synny romaania, en ala puimaan ja valittamaan tästä tämän enempää vaikka kerrottavaa tapahtuneista riittäisikin.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotioloissa ei voi olla välttämättä tilanteita ettenkö olisi jossain määrin aina joskus jollain tapaa näkynä pojalle kiinnostava. Häntä tuntuisi kiihottavan katsella minua vaikka olisin perunasäkkiin pukeutunut.
        Se on nyt muuttunut suoranaiseksi ahdisteluksi enkä pidä sellaista enää normaalina. Hakeutuu lähelle, halailee, koskettelee, tuijottaa estoitta intiimi alueitani ja joskus änkeytyy kanssani saunaan vaikka olen siitä sanonut että äiti haluaa saunoa yksin.

        Hänellä on kaveri jolta on saanut tähän takuulla vaikutteita. Tuo poika on suorastaan törkeän suorasukainen eikä hänen himostaan minuun ole jäänyt epäselvyyksiä. Välillä tuntuu, että poikani ja tuo kaveri yhdessä sopineet jotain minun suhteeni. Voi olla että kuvittelenkin vain.
        Ikävä sanoa pojastaan näin, että hän on hieman yksinkertaisempi kuin kaksi muuta poikaani jotka menestyvät koulussa päinvastoin kuin hän. En tiedä mikä on mennyt hänen kohdallaan vikaan mutta avioeroa epäilen koska sen jälkeen poika muuttui ilkeäksi ja alkoi osoittaa liiallista kiintymistä minuun.
        Ettei tästä synny romaania, en ala puimaan ja valittamaan tästä tämän enempää vaikka kerrottavaa tapahtuneista riittäisikin.
        Arja

        Tosi on tuollainen ei ole enää normaalia, pojallasi on ehkä jokin kehitys viivästymä. Siis kehitys on pysähtynyt oidipaaliseen vaiheeseen.
        Siinä nähdään jopa oma äiti seksuaalisena kohteena. Kuitenkin normaalisti kehittynyt näkee tuon käytöksen sopimattomuuden, niinpä hän osaa tuon peittää.
        Poikasi ystävällä on taas ehkä jokin persoonallisuuden häiriö. Toivottavasti hän ei ole väkivaltainen. Mutta joka tapauksessa poikasi ja Sinun itsesi kannattaisi olla varovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi on tuollainen ei ole enää normaalia, pojallasi on ehkä jokin kehitys viivästymä. Siis kehitys on pysähtynyt oidipaaliseen vaiheeseen.
        Siinä nähdään jopa oma äiti seksuaalisena kohteena. Kuitenkin normaalisti kehittynyt näkee tuon käytöksen sopimattomuuden, niinpä hän osaa tuon peittää.
        Poikasi ystävällä on taas ehkä jokin persoonallisuuden häiriö. Toivottavasti hän ei ole väkivaltainen. Mutta joka tapauksessa poikasi ja Sinun itsesi kannattaisi olla varovainen.

        Tuo poikani kaveri on ainakin uhkaava enkä ole varma siitä onko väkivaltainen. Poikani sen sijaan saa raivokohtauksia jos asiat ei mene kuin hän haluaisi. Näitä kohtauksia pelkään niin että yritän viimeiseen saakka olla ärsyttämättä häntä. Näin pieni kokoisena en kykenisi puolustautua jos raivon purkaukset kohdistuisi väkivaltana minuun.

        Kävimme koulupsykologin juttusilla pojan käyttäytymisen takia ja hänen mukaansa eromme olisi oirehtemisen syy pojan puperteetin lisäksi. Näitä seksuaalisia ahdisteluja en kehdannut ottaa siinä puheeksi. Ohjeena tuli että poikaa tulisi ymmärtää ja huomioida enemmän ja malttia koska käytös olisi kuitenkin ohi menevää.

        Vaikea puheenaihe ottaa esille kenenkään kanssa ja aika yksin tässä on joutunut asiaa käsittelemään.
        Mutta jos kyse vain iästä ja hän tuosta rauhoittuu, niin eihän tässä voi kuin antaa ajan kulua.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintojen ja intiimi alueen kohdilta säätövarat näyttäisi kyllä olevan hyvin rajalliset! Mutta lupaahan se jo paljon jos vaimosi tykkää pitää sellaista päällään.
        Luulen että tänään asut voisivat olla perillä ja jos on, niin ehkä kehtaisin testata kuinka pojat suhtautuvat sen läpinäkyvyyteen joka sisätiloissa ilman auringonvaloa ei ehkä ole niin paljastava.
        Yh.N41

        Kyllä ne aika niukat on noissa ne säätövarat mutta kokeilemalla se selviää parhaiten.
        Jos aluksi koet hiukan liikaa ujoutta niin oisko huono idea laittaa se musta bikini alle ja päälle pienempi paita jäis makeesti alaosa silti kivasti näkyviin….
        Vai tuntuuko vieläkin liian rohkeelle.??
        Meillä on jo osa asuista vaihtunut ja menty vähän rohkeempaan suuntaan ja myös kuvausta lisätty siksi sitä kokoajan suosittelenkin.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vanhemmatkin miehet varmasti osaavat muotojasi ihailla ja niille arvon antaa.
        Meillä ei vain kyrpä lähde seisomaan yhtä nopeasti..

        Vanhemmilla miehillä on kyllä parempi pelisimä rannoilla ja muualla näissä puuhissa.
        Paljon fiksumpia kuin ihan nuoret.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta! Pistän asun tilaukseen.
        Ei tosiaan ole niin helppoa elää vapautuneesti ja päästä eroon ujouden ja estojen kahleista.
        Totuttautumista siihen pikku hiljaa sopii minulle paremminkin kuin väkisin hoputtaminen. Tuo eroottisten asujen päällään pitäminen voisi olla siihen hyvä alku.
        Arja

        Tuo on aivan totta. Me ollaan puuhasteltu tätä noin 6 vuotta ja edetty myös pikku hiljaa mutta päivääkään ei kumpikaan ole katunut.
        Välillä meno yltyy turhankin rohkeaksi mutta pelisäännöt meillä on selvät mitä ei ylitetä.
        Toivottavasti tykkäät asuistasi ja pääset turhasta ujoudesta eroon.
        Kannustan suakin ottamaan itsestäsi kuvia sillä se kasvattaa itsetuntoa ja pitää pikku jännityksen sopivasti ilmoilla jos siitä tykkää.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo poikani kaveri on ainakin uhkaava enkä ole varma siitä onko väkivaltainen. Poikani sen sijaan saa raivokohtauksia jos asiat ei mene kuin hän haluaisi. Näitä kohtauksia pelkään niin että yritän viimeiseen saakka olla ärsyttämättä häntä. Näin pieni kokoisena en kykenisi puolustautua jos raivon purkaukset kohdistuisi väkivaltana minuun.

        Kävimme koulupsykologin juttusilla pojan käyttäytymisen takia ja hänen mukaansa eromme olisi oirehtemisen syy pojan puperteetin lisäksi. Näitä seksuaalisia ahdisteluja en kehdannut ottaa siinä puheeksi. Ohjeena tuli että poikaa tulisi ymmärtää ja huomioida enemmän ja malttia koska käytös olisi kuitenkin ohi menevää.

        Vaikea puheenaihe ottaa esille kenenkään kanssa ja aika yksin tässä on joutunut asiaa käsittelemään.
        Mutta jos kyse vain iästä ja hän tuosta rauhoittuu, niin eihän tässä voi kuin antaa ajan kulua.
        Arja

        Poika on äitinsä tavoin hyvin seksuaali tarpeinen ja teini-iässä nuo tyydyttämättömät himot ja halut korrelisoituu seksin tarpeessa äitiin.
        Se menee ohi kunhan poika pääsee panemaan tyttöjä johon tosin voi mennä useitakin vuosia. Pelkkä runkkaaminen ei taida pojan tarpeita täyttää ja jos vielä kaverina on myös äidin tisseille himoava poika joka yllyttää toista poikaa, niin varmasti äidille tulee vielä tukalat oltavat ennen kuin pojat tuosta rauhoittuu.

        Paras olisi antaa vieraalle pojalle kotiin porttikielto mutta oman pojan raivokohtauksien välttämiseksi ei tämäkään taida kai onnistua.

        Kyllä nämä äidit ovat herttaisia kun lellivät ja suojelevat poikiaan viimeiseen saakka toivoen pojilleen vilpittömästi pelkkää hyvää!
        Make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on äitinsä tavoin hyvin seksuaali tarpeinen ja teini-iässä nuo tyydyttämättömät himot ja halut korrelisoituu seksin tarpeessa äitiin.
        Se menee ohi kunhan poika pääsee panemaan tyttöjä johon tosin voi mennä useitakin vuosia. Pelkkä runkkaaminen ei taida pojan tarpeita täyttää ja jos vielä kaverina on myös äidin tisseille himoava poika joka yllyttää toista poikaa, niin varmasti äidille tulee vielä tukalat oltavat ennen kuin pojat tuosta rauhoittuu.

        Paras olisi antaa vieraalle pojalle kotiin porttikielto mutta oman pojan raivokohtauksien välttämiseksi ei tämäkään taida kai onnistua.

        Kyllä nämä äidit ovat herttaisia kun lellivät ja suojelevat poikiaan viimeiseen saakka toivoen pojilleen vilpittömästi pelkkää hyvää!
        Make

        Veit Make sanat suustani.
        Tuo porttikielto pojan kaverille tuli minullekin ensimmäisenä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on äitinsä tavoin hyvin seksuaali tarpeinen ja teini-iässä nuo tyydyttämättömät himot ja halut korrelisoituu seksin tarpeessa äitiin.
        Se menee ohi kunhan poika pääsee panemaan tyttöjä johon tosin voi mennä useitakin vuosia. Pelkkä runkkaaminen ei taida pojan tarpeita täyttää ja jos vielä kaverina on myös äidin tisseille himoava poika joka yllyttää toista poikaa, niin varmasti äidille tulee vielä tukalat oltavat ennen kuin pojat tuosta rauhoittuu.

        Paras olisi antaa vieraalle pojalle kotiin porttikielto mutta oman pojan raivokohtauksien välttämiseksi ei tämäkään taida kai onnistua.

        Kyllä nämä äidit ovat herttaisia kun lellivät ja suojelevat poikiaan viimeiseen saakka toivoen pojilleen vilpittömästi pelkkää hyvää!
        Make

        Jos on hiukankin taipuvainen väkivaltaan olen ehdottomasti samaa mieltä.
        Pikku tuhmurointi tässä tapauksessa voi pahentaa tilannetta. Kannattaa tosiaan olla varovainen.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on äitinsä tavoin hyvin seksuaali tarpeinen ja teini-iässä nuo tyydyttämättömät himot ja halut korrelisoituu seksin tarpeessa äitiin.
        Se menee ohi kunhan poika pääsee panemaan tyttöjä johon tosin voi mennä useitakin vuosia. Pelkkä runkkaaminen ei taida pojan tarpeita täyttää ja jos vielä kaverina on myös äidin tisseille himoava poika joka yllyttää toista poikaa, niin varmasti äidille tulee vielä tukalat oltavat ennen kuin pojat tuosta rauhoittuu.

        Paras olisi antaa vieraalle pojalle kotiin porttikielto mutta oman pojan raivokohtauksien välttämiseksi ei tämäkään taida kai onnistua.

        Kyllä nämä äidit ovat herttaisia kun lellivät ja suojelevat poikiaan viimeiseen saakka toivoen pojilleen vilpittömästi pelkkää hyvää!
        Make

        Kun olen yrittänyt kieltää tämän vieraan pojan yökyläilyt johtaa se aina lopulta poikani raivokohtaukseen jossa hajoaa usein kotimme esineistöä tms.
        Välillä he minulta edes kysymättä ovat keskenään sopineet vieraan pojan jäävän meille yöksi.
        Kommunikointi tuon pojan huoltajan kanssa on mahdotonta kielimuurin takia.
        Tiedän että jotain tulisi tehdä ettei tuo vieras poika saisi poikaani yllytettyä tai sekoittamaan hänen ajatuksiaan mutta enhän heidän ystävyyttään saa katkaistuksi vaikka porttikiellon saisinkin jotenkin toteutetuksi.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen yrittänyt kieltää tämän vieraan pojan yökyläilyt johtaa se aina lopulta poikani raivokohtaukseen jossa hajoaa usein kotimme esineistöä tms.
        Välillä he minulta edes kysymättä ovat keskenään sopineet vieraan pojan jäävän meille yöksi.
        Kommunikointi tuon pojan huoltajan kanssa on mahdotonta kielimuurin takia.
        Tiedän että jotain tulisi tehdä ettei tuo vieras poika saisi poikaani yllytettyä tai sekoittamaan hänen ajatuksiaan mutta enhän heidän ystävyyttään saa katkaistuksi vaikka porttikiellon saisinkin jotenkin toteutetuksi.
        Arja

        Sinulla todella paskamainen tilanne.
        Eipä voi paljon muuta kun toivottaa jaksamista!

        Lämmöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla todella paskamainen tilanne.
        Eipä voi paljon muuta kun toivottaa jaksamista!

        Lämmöllä

        Vesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla todella paskamainen tilanne.
        Eipä voi paljon muuta kun toivottaa jaksamista!

        Lämmöllä

        Kiitos!
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on hiukankin taipuvainen väkivaltaan olen ehdottomasti samaa mieltä.
        Pikku tuhmurointi tässä tapauksessa voi pahentaa tilannetta. Kannattaa tosiaan olla varovainen.
        M51

        Ei tämä poika ole ollut vielä väkivaltainen mutta uhmakas. Mutta kyllä hän minua pelottaa aina kun meillä varsinkin yötä on ollut.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen yrittänyt kieltää tämän vieraan pojan yökyläilyt johtaa se aina lopulta poikani raivokohtaukseen jossa hajoaa usein kotimme esineistöä tms.
        Välillä he minulta edes kysymättä ovat keskenään sopineet vieraan pojan jäävän meille yöksi.
        Kommunikointi tuon pojan huoltajan kanssa on mahdotonta kielimuurin takia.
        Tiedän että jotain tulisi tehdä ettei tuo vieras poika saisi poikaani yllytettyä tai sekoittamaan hänen ajatuksiaan mutta enhän heidän ystävyyttään saa katkaistuksi vaikka porttikiellon saisinkin jotenkin toteutetuksi.
        Arja

        Kielimuuri!
        Poikasi on ehkä imenyt ystävältään vieraskulttuurisia vaikutteita joissa naisten kunnioitus on hieman alemmalla tasolla kuin Suomessa. Voisiko tässä olla selitys pojan äitiään kohtaan ilmennyt seksuaalissävytteinen ahdistelu ja kiinnostus?
        Mistä päin maailmaa pojan huoltajat ovat lähtöisin?
        Make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielimuuri!
        Poikasi on ehkä imenyt ystävältään vieraskulttuurisia vaikutteita joissa naisten kunnioitus on hieman alemmalla tasolla kuin Suomessa. Voisiko tässä olla selitys pojan äitiään kohtaan ilmennyt seksuaalissävytteinen ahdistelu ja kiinnostus?
        Mistä päin maailmaa pojan huoltajat ovat lähtöisin?
        Make

        Isä on yksinään huoltaja ja kotoisin Nigeriasta. En halua asiassa ottaa esille kulttuuri eroja, se ei sovi minun tasa-arvo ja yhdenvertaisuus periaatteilleni.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä poika ole ollut vielä väkivaltainen mutta uhmakas. Mutta kyllä hän minua pelottaa aina kun meillä varsinkin yötä on ollut.
        Arja

        Heräät vielä joku yö kun pojat kömpivät viereesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräät vielä joku yö kun pojat kömpivät viereesi!

        On tämä käynyt mielessä eikä sitä koskaan tiedä.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo poikani kaveri on ainakin uhkaava enkä ole varma siitä onko väkivaltainen. Poikani sen sijaan saa raivokohtauksia jos asiat ei mene kuin hän haluaisi. Näitä kohtauksia pelkään niin että yritän viimeiseen saakka olla ärsyttämättä häntä. Näin pieni kokoisena en kykenisi puolustautua jos raivon purkaukset kohdistuisi väkivaltana minuun.

        Kävimme koulupsykologin juttusilla pojan käyttäytymisen takia ja hänen mukaansa eromme olisi oirehtemisen syy pojan puperteetin lisäksi. Näitä seksuaalisia ahdisteluja en kehdannut ottaa siinä puheeksi. Ohjeena tuli että poikaa tulisi ymmärtää ja huomioida enemmän ja malttia koska käytös olisi kuitenkin ohi menevää.

        Vaikea puheenaihe ottaa esille kenenkään kanssa ja aika yksin tässä on joutunut asiaa käsittelemään.
        Mutta jos kyse vain iästä ja hän tuosta rauhoittuu, niin eihän tässä voi kuin antaa ajan kulua.
        Arja

        Kun äidit kotonaan eroottisina esiintyy pojat kikkelit jäykkinä kiimassa niitä katsellessa, niin mitäs nää äidit sitten tekee jos pojat pillun hurmioista sekaisin purkavatkin paineitaan väkisin johonkin sivulliseen?
        Arja äidin poika ja sen kaveri vaikuttavat juuri sellaisilta pojilta joista Arjan tulisi ottaa vastuu ettei kukaan sivullinen tyttö tai nainen joudu uhreiksi.
        Äidistäkään ei takuulla ole kivaa jos poika ja tuo sen kaveri tällaisesta tuomitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun äidit kotonaan eroottisina esiintyy pojat kikkelit jäykkinä kiimassa niitä katsellessa, niin mitäs nää äidit sitten tekee jos pojat pillun hurmioista sekaisin purkavatkin paineitaan väkisin johonkin sivulliseen?
        Arja äidin poika ja sen kaveri vaikuttavat juuri sellaisilta pojilta joista Arjan tulisi ottaa vastuu ettei kukaan sivullinen tyttö tai nainen joudu uhreiksi.
        Äidistäkään ei takuulla ole kivaa jos poika ja tuo sen kaveri tällaisesta tuomitaan!

        Ajattelin samaa näistä pojista.
        Pelkkä Arja äidistä fantasiointi runkaten ei näille pojille näytä enää riittävän ja pillua tekisi niin mieli!
        Toisaalta taas, nyt kun asiat ovat kehittyneet jo näin pahaksi, tulisi äidin tulee ottaa se vastuu niin että pojilla riittää mielenkiintoa ja tekemistä pysyä kotioloissa pois kaduilta purkamasta paineitaan sivulliselle.
        Make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun äidit kotonaan eroottisina esiintyy pojat kikkelit jäykkinä kiimassa niitä katsellessa, niin mitäs nää äidit sitten tekee jos pojat pillun hurmioista sekaisin purkavatkin paineitaan väkisin johonkin sivulliseen?
        Arja äidin poika ja sen kaveri vaikuttavat juuri sellaisilta pojilta joista Arjan tulisi ottaa vastuu ettei kukaan sivullinen tyttö tai nainen joudu uhreiksi.
        Äidistäkään ei takuulla ole kivaa jos poika ja tuo sen kaveri tällaisesta tuomitaan!

        Se olisi aivan kauheaa jos joku päivä saisin kuulla poikani tehneen jotain tällaista!!
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin samaa näistä pojista.
        Pelkkä Arja äidistä fantasiointi runkaten ei näille pojille näytä enää riittävän ja pillua tekisi niin mieli!
        Toisaalta taas, nyt kun asiat ovat kehittyneet jo näin pahaksi, tulisi äidin tulee ottaa se vastuu niin että pojilla riittää mielenkiintoa ja tekemistä pysyä kotioloissa pois kaduilta purkamasta paineitaan sivulliselle.
        Make

        En ole osannut ottaa huomioon tällaista vaaraa että paineet purettaisiin sivulliseen!!
        Nyt olen kyllä entistäkin epätietoisempi kuinka minun tulisi tämä vastuuni huomioon ottaen tässä nyt toimia?!
        Ajateltavaa tästä nyt ainakin sain, kuinka asiat ja teot voivat johtaa toiseen ja kaikella on seurauksensa.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole osannut ottaa huomioon tällaista vaaraa että paineet purettaisiin sivulliseen!!
        Nyt olen kyllä entistäkin epätietoisempi kuinka minun tulisi tämä vastuuni huomioon ottaen tässä nyt toimia?!
        Ajateltavaa tästä nyt ainakin sain, kuinka asiat ja teot voivat johtaa toiseen ja kaikella on seurauksensa.
        Arja

        Arja toi sun eroottisena kekkulointi poikien nähden on johtanut siihen että pojat haluu ja luulee saavasa sulta nyt jotain paljon enemmän josta voit syyttää ihan ittees etkä poikia!
        Janne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arja toi sun eroottisena kekkulointi poikien nähden on johtanut siihen että pojat haluu ja luulee saavasa sulta nyt jotain paljon enemmän josta voit syyttää ihan ittees etkä poikia!
        Janne

        Nyt kyllä ihan häpeän itseäni ja ajattelemattomuuttani!
        Tässä on tullut nyt selväksi syyllisyyteni, enkä voi nyt kuin muuttaa tapani jotka viime kuukausina olen omaksunut itsekkäästi, poikien tunteet huomiotta jättäen.
        Arja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi on tuollainen ei ole enää normaalia, pojallasi on ehkä jokin kehitys viivästymä. Siis kehitys on pysähtynyt oidipaaliseen vaiheeseen.
        Siinä nähdään jopa oma äiti seksuaalisena kohteena. Kuitenkin normaalisti kehittynyt näkee tuon käytöksen sopimattomuuden, niinpä hän osaa tuon peittää.
        Poikasi ystävällä on taas ehkä jokin persoonallisuuden häiriö. Toivottavasti hän ei ole väkivaltainen. Mutta joka tapauksessa poikasi ja Sinun itsesi kannattaisi olla varovainen.

        Älä viitsi höpöttää kun et kerran mistään mitään tiedä. Nuo oidipaalivaiheet ja muut ovat yli satavuotta vanhoja höpinöitä jotka eivät pidä paikkaansa kun asioita on tutkittu perinpohjin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen yrittänyt kieltää tämän vieraan pojan yökyläilyt johtaa se aina lopulta poikani raivokohtaukseen jossa hajoaa usein kotimme esineistöä tms.
        Välillä he minulta edes kysymättä ovat keskenään sopineet vieraan pojan jäävän meille yöksi.
        Kommunikointi tuon pojan huoltajan kanssa on mahdotonta kielimuurin takia.
        Tiedän että jotain tulisi tehdä ettei tuo vieras poika saisi poikaani yllytettyä tai sekoittamaan hänen ajatuksiaan mutta enhän heidän ystävyyttään saa katkaistuksi vaikka porttikiellon saisinkin jotenkin toteutetuksi.
        Arja

        Otat sen perseesi esille ja näytät vähän "Maken", "Vesan" ja "Jannen" erittäin asiantuntevaa keittiöpsykologiaa sille kuvitteelliselle mustalle pojalle niin kyllä se mielenhäiriö siitä paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on äitinsä tavoin hyvin seksuaali tarpeinen ja teini-iässä nuo tyydyttämättömät himot ja halut korrelisoituu seksin tarpeessa äitiin.
        Se menee ohi kunhan poika pääsee panemaan tyttöjä johon tosin voi mennä useitakin vuosia. Pelkkä runkkaaminen ei taida pojan tarpeita täyttää ja jos vielä kaverina on myös äidin tisseille himoava poika joka yllyttää toista poikaa, niin varmasti äidille tulee vielä tukalat oltavat ennen kuin pojat tuosta rauhoittuu.

        Paras olisi antaa vieraalle pojalle kotiin porttikielto mutta oman pojan raivokohtauksien välttämiseksi ei tämäkään taida kai onnistua.

        Kyllä nämä äidit ovat herttaisia kun lellivät ja suojelevat poikiaan viimeiseen saakka toivoen pojilleen vilpittömästi pelkkää hyvää!
        Make

        Älä "Make" viitsi naurattaa kun et kerran mistään mitään tiedä. Vai että oikein "korrelisoituu", hahaha!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo poikani kaveri on ainakin uhkaava enkä ole varma siitä onko väkivaltainen. Poikani sen sijaan saa raivokohtauksia jos asiat ei mene kuin hän haluaisi. Näitä kohtauksia pelkään niin että yritän viimeiseen saakka olla ärsyttämättä häntä. Näin pieni kokoisena en kykenisi puolustautua jos raivon purkaukset kohdistuisi väkivaltana minuun.

        Kävimme koulupsykologin juttusilla pojan käyttäytymisen takia ja hänen mukaansa eromme olisi oirehtemisen syy pojan puperteetin lisäksi. Näitä seksuaalisia ahdisteluja en kehdannut ottaa siinä puheeksi. Ohjeena tuli että poikaa tulisi ymmärtää ja huomioida enemmän ja malttia koska käytös olisi kuitenkin ohi menevää.

        Vaikea puheenaihe ottaa esille kenenkään kanssa ja aika yksin tässä on joutunut asiaa käsittelemään.
        Mutta jos kyse vain iästä ja hän tuosta rauhoittuu, niin eihän tässä voi kuin antaa ajan kulua.
        Arja

        Uskomatonta potaskaa! Suomen asiantuntevimmat keittiöpsykologit, Make, Vesa ja Janne kuvittelee tietävän asioista muka jotakin.

        Tämän "arjan" tyyli valehdella näissä ketjuissa on tunnistettu jo aikoja sitten. "Arja" ei ole näissä keskusteluissa ensimmäistä kertaa. On tehnyt tuota jo vuosia eri naisnimimerkeillä ja varmaan esiintyy noina kolmena heppunakin kun on täsmälleen sama poljento teksteissä.

        Arja sanoo : "Poika kiihottaa"
        joku sanoo : "Insesti on kuvottavaa"
        Arja sanoo : "Insesti on kuvottavaa, poikani ahdistelee"
        joku sanoo : "Ei ole normaalia! Kannattaa varoa poikaa"
        Arja sanoo : "Olemme käyneet koulupsykologilla koska poika saa raivokohtauksia".

        jne.

        Tämä "arja" lisää juttuihin aina ne samat argumentit jotka joku muu kirjoittaa ensiksi ja sitten myötäilee ja liiottelee niitä.

        Koittaisit jo kasvaa aikuiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi höpöttää kun et kerran mistään mitään tiedä. Nuo oidipaalivaiheet ja muut ovat yli satavuotta vanhoja höpinöitä jotka eivät pidä paikkaansa kun asioita on tutkittu perinpohjin.

        Kyllä tuo oidipaalinen vaihe ihmisen kehityskaarella oli minun nuoruudessani laajasti tunnustettu.

        Sigmund Freud


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo oidipaalinen vaihe ihmisen kehityskaarella oli minun nuoruudessani laajasti tunnustettu.

        Sigmund Freud

        Niin, sata vuotta sitten. Jos olisit seurannut aikaasi, tietäisit että Sigmund Freudin opit on jo kauan sitten päivitetty tutkitulla tiedolla.


    • Anonyymi

      Voi kiitos Arja!
      Kävin kurkkaamassa tuota vauva.fi keskustelupalstaa josta en tiennytkään ja yllätyin positiivisesti!
      Tsemppiä sinullekin Arja!
      Yh.N41

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­tsum­­me sinu­­t kä­­­ym­ään uudess­­a cha­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B0o9T9

    • Anonyymi

      Hei..tottakai nuorten poikien katseet tuntuu kivalle ja saa aikaan villejä ajatuksia. Tykkään olla kotona usein mahdollisimman vähissä ja esim babydoll yöpaita on suosikkini. Olen 42v yh ja poika 17v ..hän tuo joskus muutamia joukkuekaverita käymään ja sillon huomaan että saan kyllä katseita vaikka en tietenkään ole pikkusessa yöpaidassa silloin. Tarja42

      • Anonyymi

        Herättääkö keskustelu muuten millaisia mielipiteitä ??
        M51


      • Anonyymi

        Hei Tarja
        Käyskenteletkö siis miten pukeutuneena k.o. poikien läsnä ollessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tarja
        Käyskenteletkö siis miten pukeutuneena k.o. poikien läsnä ollessa?

        Kotimekko...sopivan lyhyt tai paita ja hame. Rintsikat pitää olla kun D85. Jos on muita kun vain oma poika. Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotimekko...sopivan lyhyt tai paita ja hame. Rintsikat pitää olla kun D85. Jos on muita kun vain oma poika. Tarja

        Wow, onpas sensuellia ja seksikästä!
        Pyöreä muotoista linjakasta naisen lantiota tyköistuvassa hameessa ei mikään voita!

        " Rintsikat pitää olla kun D85. Jos on muita kun vain oma poika". Tarja
        Tarkoitatko, että oman poikasi läsnä ollessa kuljeskelet väljässä paidassa ilman rintsikoita?
        Oho, aika rohkean vapaamielistä.
        Väljän paitakankaan sisällä vapaana heilahtelevat suurehkot rinnathan vasta eroottinen näkymä onkin!
        Vesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wow, onpas sensuellia ja seksikästä!
        Pyöreä muotoista linjakasta naisen lantiota tyköistuvassa hameessa ei mikään voita!

        " Rintsikat pitää olla kun D85. Jos on muita kun vain oma poika". Tarja
        Tarkoitatko, että oman poikasi läsnä ollessa kuljeskelet väljässä paidassa ilman rintsikoita?
        Oho, aika rohkean vapaamielistä.
        Väljän paitakankaan sisällä vapaana heilahtelevat suurehkot rinnathan vasta eroottinen näkymä onkin!
        Vesa

        Kotona olen usein ihan nakuna se on jotenkin vapauttavaa ja rentouttavaa...tai siis sillon kun olen yksin ja poikani näkee kyllä minut aika vähissä asusteissa . Monet hänen joukkuekaverit ja heidän äidit on tulleet vuosien varrella tutuiksi kun on monenlaisia yhteisiä tilaisuuksia. Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona olen usein ihan nakuna se on jotenkin vapauttavaa ja rentouttavaa...tai siis sillon kun olen yksin ja poikani näkee kyllä minut aika vähissä asusteissa . Monet hänen joukkuekaverit ja heidän äidit on tulleet vuosien varrella tutuiksi kun on monenlaisia yhteisiä tilaisuuksia. Tarja

        Et Tarja nyt vastannut epäsuoraan kysymykseeni, niinpä kysyn suoraan.
        Kuljetko siis poikasi nähden kotimekossa, jonka alla ei ole rintsikoita. Ehkä ei myöskään pikkuhousuja?
        Vaikka olet seksikäs nainen, pojallesi olet kuitenkin äiti.
        Ja poikaan se taatusti jättää jäljet, jos seksuaalisesti kiihottava nainen onkin oma äiti!

        Oletko huomannut "esiintyessäsi" katseleeko poikasi rintojasi, pakaroitasi.
        Tietenkin hän yrittää salata nämä katseet, mutta senhän huomaat helposti.
        Poikasi muuttuu hiljaisen vakavaksi, hänellä rupeaa selvästi seisomaan.
        Vesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et Tarja nyt vastannut epäsuoraan kysymykseeni, niinpä kysyn suoraan.
        Kuljetko siis poikasi nähden kotimekossa, jonka alla ei ole rintsikoita. Ehkä ei myöskään pikkuhousuja?
        Vaikka olet seksikäs nainen, pojallesi olet kuitenkin äiti.
        Ja poikaan se taatusti jättää jäljet, jos seksuaalisesti kiihottava nainen onkin oma äiti!

        Oletko huomannut "esiintyessäsi" katseleeko poikasi rintojasi, pakaroitasi.
        Tietenkin hän yrittää salata nämä katseet, mutta senhän huomaat helposti.
        Poikasi muuttuu hiljaisen vakavaksi, hänellä rupeaa selvästi seisomaan.
        Vesa

        Suksi jo helkkariin täältä naurattamasta. Tuo sinun vedätyksesi on lähinnä säälittävää varsinkin kun et mistään mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi jo helkkariin täältä naurattamasta. Tuo sinun vedätyksesi on lähinnä säälittävää varsinkin kun et mistään mitään tiedä.

        Niin mistä minä en mitään tiedä?
        Ja sehän on mukavaa, jos jonkun saa nauraan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vitun urpot. Ukot täällä kirjottelee äiteinä ja omista runkku fantasioistaan. Säälittäviä ukkoja...

      • Anonyymi

        Kyllähän ne "säälittävät ukot" sen itekin tietää, mutt mitä sitte?


      • Anonyymi

        Arja, Make, Vesa, Tarja ja Janne, kaikki ovat yksi ja sama kirjoittaja. Hänet tunnisti välittömästi siitä ettei hän tiedä mistään mitään vaikka kovasti yrittää olla tieteellinen. Korrelisoituminen on ehkä hauskin sana mitä olen koskaan kuullut tuolta vedättäjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arja, Make, Vesa, Tarja ja Janne, kaikki ovat yksi ja sama kirjoittaja. Hänet tunnisti välittömästi siitä ettei hän tiedä mistään mitään vaikka kovasti yrittää olla tieteellinen. Korrelisoituminen on ehkä hauskin sana mitä olen koskaan kuullut tuolta vedättäjältä.

        Aika mielenkiintoisia näkökulmia. En nyt nopeesti osaa sanoa mikä noista on rehellinen mielipiteeni mutta aika usein esiintyy tämä äiti / poika yhdistelmä , on sitten kyseessä oikeasti oma tai vieras poika.
        Niihin kyllä liittyy omat riskinsä.
        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mielenkiintoisia näkökulmia. En nyt nopeesti osaa sanoa mikä noista on rehellinen mielipiteeni mutta aika usein esiintyy tämä äiti / poika yhdistelmä , on sitten kyseessä oikeasti oma tai vieras poika.
        Niihin kyllä liittyy omat riskinsä.
        M51

        Ei tuossa ole mitään mielenkiintoisia näkökulmia.

        Hän on ehkä sivistymättömin ihminen mitä tiedän koska hän ei ymmärrä tieteestä yhtään mitään.

        Toki täällä on useita muitakin kirjoittajia jotka ovat kertoneet omista kokemuksistaan jne. mutta täällä on heidän lisäksi tuo "Arja", jolla on monta muutakin aliasta ollut vuosien aikana ja hänen juttunsa pyörivät aina samaa kehää. Ja saat nähdä että kyseinen ääliö yrittää taas puolen vuoden päästä kuvitellen että ihmiset ovat unohtaneet hänen jahkailunsa alaikäisten keskuudessa.

        1. Häntä hävettää. Aina.
        2. Häntä nolottaa. Aina.
        3. Hän ei tee koskaan mitään, koska häntä hävettää ja nolottaa, aina.

        Hänellä on häpeään ja paljastumiseen liittyvä fetissi ja kuten yleisesti tunnettua ja tutkittua, fetisistit ovat yleensä sosiaaliselta älyltään vajavaisia. Onkin esitetty epäilyjä siitä että fetisismi olisi eräs aspergerin kaltainen, autismin kirjoon liittyvä oirekimppunsa koska aspergeriin liittyy se että ihmisellä on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia suhteita ja kanssakäymistä, erityisesti nonverbaalisia sääntöjä ja kommunikointia, ja kuten fetisisteillä, myös asperger ihmisillä on tiukkoja toistuvia käyttäytymistapoja ja kiinnostuksenkohteita. Fetisisteillä ne osuvat vain seksuaalisesti johonkin kohteeseen, kuten tuolla Arjalla häpeilyyn ja paljastetuksi joutumiseen.

        Kuitenkin, toisin kuin aspergerihmisillä, fetististeillä on yleensä jonkinlainen ymmärrys ihmissuhteista, mutta, jos ne osuvat tuolla tavoin kuin "Arjalla", hän ei ymmärrä että hänen typerä kiertämisensä aiheen ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa, on todella poikkeavaa käyttäytymistä jopa fetisisteiltä, puhumattakaan että hänen kiinnostuksensa liittyy alaikäisiin poikiin!

        Toinen mikä kertoo siitä että fetissit liittyisivät autismin kirjoon, on se että autistit yleensä peilaavat muiden käytöstä.

        Jos esimerkiksi minä sanon sinulle että insesti on perseestä, sinä sanot että insesti on aivan perseestä. Jos minä sanon sinulle että insesti on mahtavaa, sinä sanot edelleen että insesti on perseestä.

        Mutta jos minä sanon Arjalle saman ja sen jälkeen että toisaalta insesti on kyllä mukavaa, Arja sanoo että insesti on oikein mukava harrastus. Eikä tarvitse olla Einstein että on vuosien mittaan huomannut tuon "Arjan" tekevän juuri tuota. "Arja" on kuin sosiaalinen ameeba. Hän ei väitä koskaan vastaan eikä omaa omia mielipiteitä.

        Jos yrittää vedättää häntä aiheesta sivuun, kuten sinä teit kirjoittaessa kuvaamisesta ja alusasuista, hän vetää mukaan itse keksimänsä mieshahmot jotka alkavat moralisoimaan ja hetkessä "Arjan" pää on taas käännetty naapurin pikkupoikiin joille hän haluaa esitellä tissejään vaikka kakarat ovatkin muka väkivaltaisia ja pakottavat häntä vaikka ja mihin.

        Tuosta pääset katsomaan etten puhu paskaa. Hänen viime vuoden vedätys josta on heivattu hänen alaikäisiin liittyvät viestit. Eikä nuo ole olleet hänen ainoita pedosekoiluja.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10421700/aitinne-karvoitus#comment-115240379

        T: "Korrelisaatio"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa ole mitään mielenkiintoisia näkökulmia.

        Hän on ehkä sivistymättömin ihminen mitä tiedän koska hän ei ymmärrä tieteestä yhtään mitään.

        Toki täällä on useita muitakin kirjoittajia jotka ovat kertoneet omista kokemuksistaan jne. mutta täällä on heidän lisäksi tuo "Arja", jolla on monta muutakin aliasta ollut vuosien aikana ja hänen juttunsa pyörivät aina samaa kehää. Ja saat nähdä että kyseinen ääliö yrittää taas puolen vuoden päästä kuvitellen että ihmiset ovat unohtaneet hänen jahkailunsa alaikäisten keskuudessa.

        1. Häntä hävettää. Aina.
        2. Häntä nolottaa. Aina.
        3. Hän ei tee koskaan mitään, koska häntä hävettää ja nolottaa, aina.

        Hänellä on häpeään ja paljastumiseen liittyvä fetissi ja kuten yleisesti tunnettua ja tutkittua, fetisistit ovat yleensä sosiaaliselta älyltään vajavaisia. Onkin esitetty epäilyjä siitä että fetisismi olisi eräs aspergerin kaltainen, autismin kirjoon liittyvä oirekimppunsa koska aspergeriin liittyy se että ihmisellä on vaikeuksia ymmärtää sosiaalisia suhteita ja kanssakäymistä, erityisesti nonverbaalisia sääntöjä ja kommunikointia, ja kuten fetisisteillä, myös asperger ihmisillä on tiukkoja toistuvia käyttäytymistapoja ja kiinnostuksenkohteita. Fetisisteillä ne osuvat vain seksuaalisesti johonkin kohteeseen, kuten tuolla Arjalla häpeilyyn ja paljastetuksi joutumiseen.

        Kuitenkin, toisin kuin aspergerihmisillä, fetististeillä on yleensä jonkinlainen ymmärrys ihmissuhteista, mutta, jos ne osuvat tuolla tavoin kuin "Arjalla", hän ei ymmärrä että hänen typerä kiertämisensä aiheen ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa, on todella poikkeavaa käyttäytymistä jopa fetisisteiltä, puhumattakaan että hänen kiinnostuksensa liittyy alaikäisiin poikiin!

        Toinen mikä kertoo siitä että fetissit liittyisivät autismin kirjoon, on se että autistit yleensä peilaavat muiden käytöstä.

        Jos esimerkiksi minä sanon sinulle että insesti on perseestä, sinä sanot että insesti on aivan perseestä. Jos minä sanon sinulle että insesti on mahtavaa, sinä sanot edelleen että insesti on perseestä.

        Mutta jos minä sanon Arjalle saman ja sen jälkeen että toisaalta insesti on kyllä mukavaa, Arja sanoo että insesti on oikein mukava harrastus. Eikä tarvitse olla Einstein että on vuosien mittaan huomannut tuon "Arjan" tekevän juuri tuota. "Arja" on kuin sosiaalinen ameeba. Hän ei väitä koskaan vastaan eikä omaa omia mielipiteitä.

        Jos yrittää vedättää häntä aiheesta sivuun, kuten sinä teit kirjoittaessa kuvaamisesta ja alusasuista, hän vetää mukaan itse keksimänsä mieshahmot jotka alkavat moralisoimaan ja hetkessä "Arjan" pää on taas käännetty naapurin pikkupoikiin joille hän haluaa esitellä tissejään vaikka kakarat ovatkin muka väkivaltaisia ja pakottavat häntä vaikka ja mihin.

        Tuosta pääset katsomaan etten puhu paskaa. Hänen viime vuoden vedätys josta on heivattu hänen alaikäisiin liittyvät viestit. Eikä nuo ole olleet hänen ainoita pedosekoiluja.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10421700/aitinne-karvoitus#comment-115240379

        T: "Korrelisaatio"

        Kiitos. Täytyy toi kylllä tarkistaa ja katsoa miltä näyttää.
        Me ei hyväksytä mitään mikä liitty alaikäisiin tai muuhunkaan laittomuuksiin vaikka nakuilusta tykätäänkin. .
        M51


    • Anonyymi

      moi,
      kelpaisikon minä saanakkk/onlyfanssuomi.com

    Ketjusta on poistettu 183 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe