Oli melkoinen yllätys prismassa myytty presson annosateria. , Päällä luki lihapyöryköitä; 2kpl lihapullia, 7 keitettyä perunaa, muutama porkkana suikale. Eikö tuo ole asiakkaan harhaanjohtamista, ois vaan reilustu myyty keitetytperunat. Vika ei ole prisman vaan tämän presso buffan missä ateria pakattu.
Presso Buffa annosateriat!
8
420
Vastaukset
- Anonyymi
Näähän on annoksia jotka jää luonastarjoilusta yli, sattunut jäämään reilusti perunoita.
- Anonyymi
Potut on halpoja, niitä voi laitta reilusti.
- Anonyymi
Niinpä ja tuon pottukipon hinta 8e, roskiin menevistä potuista😁
- Anonyymi
Noin 2,30€ maksaa kahden kilon pussi potaattia, niin kannattaa jo itse keitellä tuohon hintaan niitä. Tuolla 8 eurolla saa jo monta kiloo pottuja.
- Anonyymi
Ei ole harhaanjohtamista, siinä kerrottu selkeästi mitä annos sisältää.
- Anonyymi
Mauotonta teoolisuusruokaa, maku tuskin paranee muoviin pakkaamalla.
- Anonyymi
Mielellään suosisi paikkalista , mutta on niin ala-arvoista teollisuuseinestä että pakko valita joku muu valmisateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977