Selvät kesänmerkit mouhijärvellä kiinnteistöhuollon pumppusormi ajelee kilvettömällä päältä ajettavalla ruohonleikkurilla pitkin jalkakäytäviä ja yleisellä tiellä,miksi sitä siimaleikkurin kaasua pitää pumpata koko ajan,kuinka sormi kestää ja koneen kaasuvaijjeri.
Kiinteistöhuollon pumppusormi.
17
814
Vastaukset
- Anonyymi
Hiilidioksidia syntyy vähemmän, kun ei kokoajan huudata konetta täysillä.
- Anonyymi
Ei noissa nykyaikaisissa koneissa enää vaijerilla kaasua ohjeta. Joka koneessa on pitkään ollut langattomat bluetooth yhteydet kaasukahvalta kaasarille. Kyllä se bluetooth yhteys kestää ja toimii, vaikka renkuttaisi kuinka paljon tahansa.
Suosittelen korvatulppien ostamista, jos normaalit kaupungin puutarhurien
kesätoimet noin paljon sua rasittaa. - Anonyymi
Voisin pumpata muijaas samalla
- Anonyymi
siihen tarvitaan työkalut pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siihen tarvitaan työkalut pelle.
Oih, oon pumpannu sitä jo usemman kerran, tekkee timmoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih, oon pumpannu sitä jo usemman kerran, tekkee timmoo
tää pumppusormi ei tunnee liikennemerkkejä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty ja läpiajo kielletty taitaa kuskilla olla vielä vaipat housuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää pumppusormi ei tunnee liikennemerkkejä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty ja läpiajo kielletty taitaa kuskilla olla vielä vaipat housuissa.
Jos noin paljon ahdistaa kannattaisko muuttaa keskelle korpee misä ei ajele mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin paljon ahdistaa kannattaisko muuttaa keskelle korpee misä ei ajele mikään.
kyllä täällä tuppukylässä on samat liikennesäännöt kuin muuallakin suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaa ruohot nurmikoilta missä ajoneuvoilla ajo kielletty?Jumalauta,mä soitan poliisit paikalle!!!!!!
- Anonyymi
Anna sen ajella tuskin sun varpaille ajanut.
- Anonyymi
taas tänään oli pummppusormi liikenteessä ruohonleikkurilla varmaan kamala ajaa kun siinä ei ole pumppukaasua.
- Anonyymi
Anteeksi häiriö, minulla on sormessa hermohäiriö ja se aiheuttaa pumppaamista.
- Anonyymi
taas tänään oli pumppusormi liikenteessä, tein ilmoituksen poliisille että tämä pelleily loppuu.
- Anonyymi
taas tänään oli pumppusormi liikenteessä ja ajeli kilvettömällä ja vakuuttamattomalla päältäajettavalla ruohonleikkurilla yleisillä teillä,eikä raukkaparka ymmärrä vieläkään liikennemerkkejä,sittenkö vasta ihmiset reagoi kun kuski teloo jonkun pikkulapsen sen leikkurin kanssa.
- Anonyymi
taas tänään oli pumppusormi liikenteessä
.
- Anonyymi
kohta alkaa pensasaitojen leikkaus mielenkiintoista onko aitaleikkurissa pumppukaasu,mitäs veikkaatte onko vai ei itse veikkaan ottä on pumppukaasu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637