Kiinteistöhuollon pumppusormi.

Anonyymi-ap

Selvät kesänmerkit mouhijärvellä kiinnteistöhuollon pumppusormi ajelee kilvettömällä päältä ajettavalla ruohonleikkurilla pitkin jalkakäytäviä ja yleisellä tiellä,miksi sitä siimaleikkurin kaasua pitää pumpata koko ajan,kuinka sormi kestää ja koneen kaasuvaijjeri.

17

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiilidioksidia syntyy vähemmän, kun ei kokoajan huudata konetta täysillä.

• Anonyymi

Ei noissa nykyaikaisissa koneissa enää vaijerilla kaasua ohjeta. Joka koneessa on pitkään ollut langattomat bluetooth yhteydet kaasukahvalta kaasarille. Kyllä se bluetooth yhteys kestää ja toimii, vaikka renkuttaisi kuinka paljon tahansa.

Suosittelen korvatulppien ostamista, jos normaalit kaupungin puutarhurien
      kesätoimet noin paljon sua rasittaa.

• Anonyymi

Voisin pumpata muijaas samalla

• Anonyymi

siihen tarvitaan työkalut pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siihen tarvitaan työkalut pelle.

Oih, oon pumpannu sitä jo usemman kerran, tekkee timmoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih, oon pumpannu sitä jo usemman kerran, tekkee timmoo

tää pumppusormi ei tunnee liikennemerkkejä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty ja läpiajo kielletty taitaa kuskilla olla vielä vaipat housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tää pumppusormi ei tunnee liikennemerkkejä, moottoriajoneuvolla ajo kielletty ja läpiajo kielletty taitaa kuskilla olla vielä vaipat housuissa.

Jos noin paljon ahdistaa kannattaisko muuttaa keskelle korpee misä ei ajele mikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin paljon ahdistaa kannattaisko muuttaa keskelle korpee misä ei ajele mikään.

kyllä täällä tuppukylässä on samat liikennesäännöt kuin muuallakin suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkaa ruohot nurmikoilta missä ajoneuvoilla ajo kielletty?Jumalauta,mä soitan poliisit paikalle!!!!!!

• Anonyymi

Anna sen ajella tuskin sun varpaille ajanut.

• Anonyymi

taas tänään oli pummppusormi liikenteessä ruohonleikkurilla varmaan kamala ajaa kun siinä ei ole pumppukaasua.

• Anonyymi

Anteeksi häiriö, minulla on sormessa hermohäiriö ja se aiheuttaa pumppaamista.

• Anonyymi

taas tänään oli pumppusormi liikenteessä, tein ilmoituksen poliisille että tämä pelleily loppuu.

• Anonyymi

taas tänään oli pumppusormi liikenteessä ja ajeli kilvettömällä ja vakuuttamattomalla päältäajettavalla ruohonleikkurilla yleisillä teillä,eikä raukkaparka ymmärrä vieläkään liikennemerkkejä,sittenkö vasta ihmiset reagoi kun kuski teloo jonkun pikkulapsen sen leikkurin kanssa.

• Anonyymi

taas tänään oli pumppusormi liikenteessä
        .

• Anonyymi

kohta alkaa pensasaitojen leikkaus mielenkiintoista onko aitaleikkurissa pumppukaasu,mitäs veikkaatte onko vai ei itse veikkaan ottä on pumppukaasu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe