lääkkeennlääke

Anonyymi-ap

Sen sanon kyllä alkoholistina, että kyllähän jos eroon tästä alkosta yrittää oikeasti tosissaan. Niin paras apu olisi sinkuille puoliso. Mies tarvitsee kyllä naista. Tämä on luonnon laki. Nainen jos löytyy, niin ehkäsee kyllä juomista, moni varmaan samaa mieltä. Se on parempi sisältö elämään.

8

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja toki myös toisinpäin.

• Anonyymi

Ei kukaan toinen saa alkoholistia lopettamaan juomista kuin alkoholisti itse.
      On toiveajattelua, että esim. puolison löytämällä pystyy vähentämään tai lopettamaan.
      Kun puoliso mahdollisesti löytyy ja oma juominen jatkuukin, saattaa puoliso lähteä kohtalaisen nopeastikin pois siitä suhteesta.
      Sitten alkoholisti saa vain lisää syitä itsesääliin syyttelemällä itseään, että taas kerran ihmissuhde kaatui juomisen takia. Ja ehkä sitten lääkitään ikävää mieltä ja olotilaa juomalla lisää.
      Ei se ole muuta kuin itsepetosta. Ja ns. pään lyömistä seinään.

• Anonyymi

Komppaan.
        Rakkaus ei saa alkoholistia lopettamaan juomista, korkeintaan kuivattelemaan hetken aikaa.
        Kokemus on osoittanut, että kun alkoholisti rakastuu, niin kuivattelua kestää kolmisen kuukautta. Sitten viimeistään on päästävä "moikkaamaan vanhoja kavreita", ja se onkin sitten siinä.
        Yleensä tauko juomisessa vaikuttaa siten, että tauon jälkeen joutuu juomaan entistä enemmän. Ihan kuin pitäisi juoda nekin viinat mitä tauon aikana jäi juomatta.

• Anonyymi

Alkoholisti saattaa olla rakastuessaan mustasukkainen, ehkä liikaakin.
      Hän saattaa olla takertuva, eli tulee riippuvaiseksi myös kumppanistaan.
      Hän saattaa juoda myös kumppaninsa rahat, josta useimmat riidatkin voivat syntyä.
      Alkoholistit ovat valehtelun ja selittelyn mestareita.
      Olen elänyt alkoholistin kanssa, en enää lähtisi yhteen ongelmaisen kanssa, aikansa voi kestää, mutta ei sellaista itse kauaa kestä katsoa.

• Anonyymi

Sain antabuksen avulla juomista vähennettyä paljon yhdeksän vuoden aikana.Valitettavasti lääkkeen teho loppui täysin.Kannattaa käyttää lyhyempiä kuureja,ja pitää välillä lopettaa lääkitys pitemmäksi aikaa

• Anonyymi

Minäkin sain kuusenkerkkäteellä parannettua alkoholismini. Teetä piti juoda päivittäin 18 litraa ja sitten illalla lausua luolamiehen rukous.

• Anonyymi

Juomista ei saa loppumaan pelkän lääkkeen voimalla.
        Onko mitään järkeä käyttää jotain lääkettä, esim. Antabusta, vuosikausia?
        Järkevämpi keino olisi käydä keskustelu itsensä kanssa ja miettiä, mitä voi itse tehdä päästäkseen alkoholista eroon. Mitä itse haluaa, ja mihin pystyy.
        Oma käyttäytyminen, omat ongelmat, ym. mikä liittyy omaan itseen, niin itsestä ne tulevat, vain itse niihin pystyy parhaiten vaikuttamaan.
        Jos ei pärjää itsensä kanssa, silloin on vaikeaa olla omissa nahoissaan, ja ongelmatkin on vaikeampi hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4099
    2. 61
      3359
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      164
      3063
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3024
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2509
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2326
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      187
      2038
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2024
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      65
      1982
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe