lääkkeennlääke

Anonyymi-ap

Sen sanon kyllä alkoholistina, että kyllähän jos eroon tästä alkosta yrittää oikeasti tosissaan. Niin paras apu olisi sinkuille puoliso. Mies tarvitsee kyllä naista. Tämä on luonnon laki. Nainen jos löytyy, niin ehkäsee kyllä juomista, moni varmaan samaa mieltä. Se on parempi sisältö elämään.

8

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja toki myös toisinpäin.

• Anonyymi

Ei kukaan toinen saa alkoholistia lopettamaan juomista kuin alkoholisti itse.
      On toiveajattelua, että esim. puolison löytämällä pystyy vähentämään tai lopettamaan.
      Kun puoliso mahdollisesti löytyy ja oma juominen jatkuukin, saattaa puoliso lähteä kohtalaisen nopeastikin pois siitä suhteesta.
      Sitten alkoholisti saa vain lisää syitä itsesääliin syyttelemällä itseään, että taas kerran ihmissuhde kaatui juomisen takia. Ja ehkä sitten lääkitään ikävää mieltä ja olotilaa juomalla lisää.
      Ei se ole muuta kuin itsepetosta. Ja ns. pään lyömistä seinään.

• Anonyymi

Komppaan.
        Rakkaus ei saa alkoholistia lopettamaan juomista, korkeintaan kuivattelemaan hetken aikaa.
        Kokemus on osoittanut, että kun alkoholisti rakastuu, niin kuivattelua kestää kolmisen kuukautta. Sitten viimeistään on päästävä "moikkaamaan vanhoja kavreita", ja se onkin sitten siinä.
        Yleensä tauko juomisessa vaikuttaa siten, että tauon jälkeen joutuu juomaan entistä enemmän. Ihan kuin pitäisi juoda nekin viinat mitä tauon aikana jäi juomatta.

• Anonyymi

Alkoholisti saattaa olla rakastuessaan mustasukkainen, ehkä liikaakin.
      Hän saattaa olla takertuva, eli tulee riippuvaiseksi myös kumppanistaan.
      Hän saattaa juoda myös kumppaninsa rahat, josta useimmat riidatkin voivat syntyä.
      Alkoholistit ovat valehtelun ja selittelyn mestareita.
      Olen elänyt alkoholistin kanssa, en enää lähtisi yhteen ongelmaisen kanssa, aikansa voi kestää, mutta ei sellaista itse kauaa kestä katsoa.

• Anonyymi

Sain antabuksen avulla juomista vähennettyä paljon yhdeksän vuoden aikana.Valitettavasti lääkkeen teho loppui täysin.Kannattaa käyttää lyhyempiä kuureja,ja pitää välillä lopettaa lääkitys pitemmäksi aikaa

• Anonyymi

Minäkin sain kuusenkerkkäteellä parannettua alkoholismini. Teetä piti juoda päivittäin 18 litraa ja sitten illalla lausua luolamiehen rukous.

• Anonyymi

Juomista ei saa loppumaan pelkän lääkkeen voimalla.
        Onko mitään järkeä käyttää jotain lääkettä, esim. Antabusta, vuosikausia?
        Järkevämpi keino olisi käydä keskustelu itsensä kanssa ja miettiä, mitä voi itse tehdä päästäkseen alkoholista eroon. Mitä itse haluaa, ja mihin pystyy.
        Oma käyttäytyminen, omat ongelmat, ym. mikä liittyy omaan itseen, niin itsestä ne tulevat, vain itse niihin pystyy parhaiten vaikuttamaan.
        Jos ei pärjää itsensä kanssa, silloin on vaikeaa olla omissa nahoissaan, ja ongelmatkin on vaikeampi hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      194
      4113
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2156
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1932
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      208
      1831
    6. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1154
    7. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      5
      1106
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      73
      1089
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      76
      833
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      150
      805
    Aihe