lääkkeennlääke

Anonyymi-ap

Sen sanon kyllä alkoholistina, että kyllähän jos eroon tästä alkosta yrittää oikeasti tosissaan. Niin paras apu olisi sinkuille puoliso. Mies tarvitsee kyllä naista. Tämä on luonnon laki. Nainen jos löytyy, niin ehkäsee kyllä juomista, moni varmaan samaa mieltä. Se on parempi sisältö elämään.

7

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja toki myös toisinpäin.

    • Anonyymi

      Ei kukaan toinen saa alkoholistia lopettamaan juomista kuin alkoholisti itse.
      On toiveajattelua, että esim. puolison löytämällä pystyy vähentämään tai lopettamaan.
      Kun puoliso mahdollisesti löytyy ja oma juominen jatkuukin, saattaa puoliso lähteä kohtalaisen nopeastikin pois siitä suhteesta.
      Sitten alkoholisti saa vain lisää syitä itsesääliin syyttelemällä itseään, että taas kerran ihmissuhde kaatui juomisen takia. Ja ehkä sitten lääkitään ikävää mieltä ja olotilaa juomalla lisää.
      Ei se ole muuta kuin itsepetosta. Ja ns. pään lyömistä seinään.

      • Anonyymi

        Komppaan.
        Rakkaus ei saa alkoholistia lopettamaan juomista, korkeintaan kuivattelemaan hetken aikaa.
        Kokemus on osoittanut, että kun alkoholisti rakastuu, niin kuivattelua kestää kolmisen kuukautta. Sitten viimeistään on päästävä "moikkaamaan vanhoja kavreita", ja se onkin sitten siinä.
        Yleensä tauko juomisessa vaikuttaa siten, että tauon jälkeen joutuu juomaan entistä enemmän. Ihan kuin pitäisi juoda nekin viinat mitä tauon aikana jäi juomatta.


    • Anonyymi

      Alkoholisti saattaa olla rakastuessaan mustasukkainen, ehkä liikaakin.
      Hän saattaa olla takertuva, eli tulee riippuvaiseksi myös kumppanistaan.
      Hän saattaa juoda myös kumppaninsa rahat, josta useimmat riidatkin voivat syntyä.
      Alkoholistit ovat valehtelun ja selittelyn mestareita.
      Olen elänyt alkoholistin kanssa, en enää lähtisi yhteen ongelmaisen kanssa, aikansa voi kestää, mutta ei sellaista itse kauaa kestä katsoa.

    • Anonyymi

      Sain antabuksen avulla juomista vähennettyä paljon yhdeksän vuoden aikana.Valitettavasti lääkkeen teho loppui täysin.Kannattaa käyttää lyhyempiä kuureja,ja pitää välillä lopettaa lääkitys pitemmäksi aikaa

      • Anonyymi

        Minäkin sain kuusenkerkkäteellä parannettua alkoholismini. Teetä piti juoda päivittäin 18 litraa ja sitten illalla lausua luolamiehen rukous.


      • Anonyymi

        Juomista ei saa loppumaan pelkän lääkkeen voimalla.
        Onko mitään järkeä käyttää jotain lääkettä, esim. Antabusta, vuosikausia?
        Järkevämpi keino olisi käydä keskustelu itsensä kanssa ja miettiä, mitä voi itse tehdä päästäkseen alkoholista eroon. Mitä itse haluaa, ja mihin pystyy.
        Oma käyttäytyminen, omat ongelmat, ym. mikä liittyy omaan itseen, niin itsestä ne tulevat, vain itse niihin pystyy parhaiten vaikuttamaan.
        Jos ei pärjää itsensä kanssa, silloin on vaikeaa olla omissa nahoissaan, ja ongelmatkin on vaikeampi hoitaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe