Mulla on yli 60 aikuinen nainen panoystävänä,mä käyn usein hänen luonaan nussimassa. Meillä seksi ihan järkyttävän hyvää,nainen vähän tukevan puoleinen,isot rinnat ja posliinipillu. Naisella aika kokoelma hieromasauvoja,tässä kerran kun leikittiin,hän otti kullin suuhunsa ja leikki pitkään,yht äkkiä hän työnsi sormen pyllyyni,olipa säväys😍Sitten hän sanoi että hän haluis ottaa mut hieromasauvalla,olisi pylly pystyssä ja hän näkisi ja työntäisi sauvan pyllyyni ja runkkaisi takaapäin,ja hän haluaa nähdä kuinka tulisin,kuinka spermat lentäisi. En oikein tiedä,suostuisinko🤔Silloin sain naisen sormen pyllyyn,tunsin kyllä kuinka kulliin olis tullut pituutta lisää,ja järkyttävä seisokki. Jotenkin mua kiihottais ajatus,ja nainen sanoi että säkin voisit sit leikkiä hänen pyllyynsä,hän haluais menettää pyllyneitsyyden mun kullille. Auttakaa mua,uskallanko antaa hänen raiskata mut,onko jollain kokemuksia vastaavasta,kiihottais kyllä...
Domina tyttöystävä
10
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Toihan olis unelma !
Naisella olis viä strapon lantio dildo ja sillä panis.- Anonyymi
Siinähän se totuus tosiaan... ;) Ihana Nainen joka panee sträpillä miestään, ei vaan voi olla mitään parempaa... Kokeile siis ihmeessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se totuus tosiaan... ;) Ihana Nainen joka panee sträpillä miestään, ei vaan voi olla mitään parempaa... Kokeile siis ihmeessä...
Ei Vaan voi olla mitään sikamaisempaa kuin köyriä perseeseen hyi olkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Vaan voi olla mitään sikamaisempaa kuin köyriä perseeseen hyi olkoon
Ei oo mikään pakko jos se ei kiinnosta...
- Anonyymi
Olen kerran kokenut moisen,vaimo otti mut anustapilla,oli säväyttävä kokemus,kun laukesin,tuntui että olisi aivoista asti lähtenyt lasti. Anna raiskata vaan,yllätyt
- Anonyymi
Eli sulta tuli paskat lopuksi buaahaa
- Anonyymi
Kerra vaimon kanssa kännissä kuin apinat,nussittiin kuin hullut,vaimon lelulaatikosta nappasin sauvan,ja pillua kiusasin,meillä on sellanen pieni ohut sauva,sillä kiusasin vaimon pyllyreikää,en työntänyt sisälle,vaimo tuli ihan kiimaiseksi,yht äkkiä hän työnsi sen mun pyllyyni,ja katsoi kännisen silmin suoraan mun silmiin,ja kysyi,tykkäätkö. Vaimo meni mun jalkojen väliin ja sanoi hän haluu nähdä kun lelu uppoo mun pyllyyn. Täytyy sanoa että olihan kokemus,eikä huono tosiaan. Anna vaan panoksverin toteuttaa haaveet
- Anonyymi
Spedellä taas haisevat jutut buaahaa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E5y4Z1
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199