Millaisen naisen kanssa voisitte

Anonyymi-ap

Asua yhdessä? Miehille kysymys. Ei sateenkaari suhteille tai muun sukupuolisille.

Eli millaisia käytöstapoja, elintapoja ja luonnetta jaksatte katsella kotinne arjessa?

Entäpä mikä on taas mitä ette jaksaisi yhtään?

54

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika rajoittunutta ja suvaitsematonta. Mä niin näen, mitä tässä haetaan. Hyvää jatkoa vain teille.

      • Anonyymi

        Jepulis. Jää vastaamatta.


      • Anonyymi

        Suorastaan syrjivää, en myöskään vastaa enempää tämmöisiin.


    • Anonyymi

      Jos se toinen sairastuu, sairastaa, jätän.

      • Anonyymi

        Eli jos flunssa tulee, niin se oli sit siinä?


    • Paha sanoa kovin tarkasti mitään. Puuteripylly, sohvanorppa, äiti/isä aina teki/hoiti -tyypit ovat no no. Muuten ei ole kovin tarkkaa, pääosin ne tavat ja luonteenpiirteet selviää kyllä seurustellessa jo.

      • Ihminen jolle ulkonäkö näko on jokseenkin se tärkein asia, roskat pitää vielä siisteissä tamineissa ja lenkille lähdetään täydessä meikissä, noin esimerkiksi. Tällätä saa ja pitääkin, jos itse siitä tykkää, mutta ei nyt saakeli saunan lauteille tartte meikkiä ja haujsteita päälleen viskoa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihminen jolle ulkonäkö näko on jokseenkin se tärkein asia, roskat pitää vielä siisteissä tamineissa ja lenkille lähdetään täydessä meikissä, noin esimerkiksi. Tällätä saa ja pitääkin, jos itse siitä tykkää, mutta ei nyt saakeli saunan lauteille tartte meikkiä ja haujsteita päälleen viskoa.

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.

        Kyllä se meikki on suojamuuri kaikkea pahaa ja pahuutta vastaan. Tietäkää se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.

        Kyllä niitä ihmisiä löytyy, usko pois. En tiedä kuinka paljon kun ei kiinnosta, mutta löytyy niin paljon, että olen tuon termin heille itse antanut. Puuteripylly, ei voi tehdä tätä kun meikki kärsii, ei voi tehdä tuota, kun kynnet voivat kärsiä ja niin edelleen. Ei sopisi mulle sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se meikki on suojamuuri kaikkea pahaa ja pahuutta vastaan. Tietäkää se.

        Itse olette naiset tuollaiseen höttöön opettaneeet . Nauttikaa nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olette naiset tuollaiseen höttöön opettaneeet . Nauttikaa nyt!

        💩 💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.

        Eipä näin naisena ole tullut mieleenkään, että saunaan menisi meikit naamalla! Joka tapauksessa kun hiukset kastelee ennen saunaan menoa, niin samalla lähtee meikitkin naamalta. Jotenkin iljettävä ajatus hikoilla meikkinaamalla saunassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💩 💩💩

        Minä ainakin meikkaan just niinkuin tykkään. Sauno yksinäs. Ei ole meikkini sinun sanomisistasi kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näin naisena ole tullut mieleenkään, että saunaan menisi meikit naamalla! Joka tapauksessa kun hiukset kastelee ennen saunaan menoa, niin samalla lähtee meikitkin naamalta. Jotenkin iljettävä ajatus hikoilla meikkinaamalla saunassa...

        Näköratiossa näin tekevät, pistää vähän kuitenkin miettimään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.

        Ei saunassa tai urheillessa meikkiä! Miksi haluaisit käyttää? Saunassa hiki valuttaa meikit pois ja urheillessa valuu silmiin.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olette naiset tuollaiseen höttöön opettaneeet . Nauttikaa nyt!

        Huom. Jotkut naiset. Ei kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saunassa tai urheillessa meikkiä! Miksi haluaisit käyttää? Saunassa hiki valuttaa meikit pois ja urheillessa valuu silmiin.
        Sivusta.

        Ihan sama onko jollain vai ei, mitä helvetin väliä sillä on???

        Miks naiset yrittää pakottaa aina toisia naisia väkisin mihin millloinkin omaan muottiinsa?

        Keskiaika nyt..


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. !!!!!
        Puhut soopaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. !!!!!
        Puhut soopaa.

        Kuka noista kaikista kommentoijista?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä niitä ihmisiä löytyy, usko pois. En tiedä kuinka paljon kun ei kiinnosta, mutta löytyy niin paljon, että olen tuon termin heille itse antanut. Puuteripylly, ei voi tehdä tätä kun meikki kärsii, ei voi tehdä tuota, kun kynnet voivat kärsiä ja niin edelleen. Ei sopisi mulle sellainen.

        Random ei ole kuvaamansa kanssa ollut saunassa.

        Random tietää muka-kaikesta-kaiken.

        Liian lämmin ollakseen tosi.

        Mies?

        Nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näin naisena ole tullut mieleenkään, että saunaan menisi meikit naamalla! Joka tapauksessa kun hiukset kastelee ennen saunaan menoa, niin samalla lähtee meikitkin naamalta. Jotenkin iljettävä ajatus hikoilla meikkinaamalla saunassa...

        Ammattilaisena en menisi saunaan meikit kasvoilla. En missään, missään, äärimmäisessssäkään tapauksessa, koska hipiä. Koska hipiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random ei ole kuvaamansa kanssa ollut saunassa.

        Random tietää muka-kaikesta-kaiken.

        Liian lämmin ollakseen tosi.

        Mies?

        Nainen?

        En ole en, mutta tiedän yhden sellaisen, kaverini ex 2000-luvun alusta. Haastava leidi, mutta muutoin mukava.

        Enpä tiedä kaikesta kaikkea, en esimerkiksi tiedä kuka sinä olet. Tosin toistaiseksi olet muumi ja kuulut palstalla kategoriaan tuhatpersoona.

        Minä lämmin? Aika kova väittämä ja melkoisen väärä. Sano kova ihminen, niin ollaan lähempänä totuutta.

        Miesoletettu, tiettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin tekee? Kokemuksestako puhut? Tottakai voi saunanlauteillakin meikeissä istua kunnes oppii toisen tuntemaan. Luottamaan.

        Random on både och.
        Kokemusta on? Meikkiruljansseista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random on både och.
        Kokemusta on? Meikkiruljansseista.

        Olenko? Hämmentävä tieto näin 50:iin jo ehtineenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin meikkaan just niinkuin tykkään. Sauno yksinäs. Ei ole meikkini sinun sanomisistasi kiinni.

        Minä meikkaan vedenkestävän paksun meikin tuntia ennen saunaan astumista.

        Lämpötilan tulee olla tasan 95 astetta - ei alle eikä päälle, vaan just sen 95 astetta.

        Istunto 1.5 - 2 tuntia yhteen putkeen.

        T. NAINEN


    • Anonyymi

      Joku se vaan jaksaa manipuloida ja ohjailla täällä. Näkee sekkeesti mitä ajetaan takaa ja kenelle taas haukkumista lähtee. Häpeäisit.

      • Anonyymi

        Paljon tunnut saavan näistä miehen gallupeista irti, kaikkee on manipuloinnista lähtien


    • Anonyymi

      Osaa antaa mulle omaa aikaa, ei ole kauhea sottapytty, osaa tietenkin laittaa ruokaa ja laitettais vaikka yhdessäkin sitä, jos musiikkia tai vastaavia kuuntelee niin ottaa minutkin huomioon eli jos en tykkää musiikista niin osaa kuunnella sitä niin ettei häiritse minua.

      Tähänhän vois listata vaikka kuinka paljon, mutta näillä pääsee alkuun.

      • Anonyymi

        Kaverin kans aina päivitellään, kuinka hirveetä olis rakastua ihmiseen jolla totaalisen erilainen musiikkimaku, en ite kuuntele esim suomipoppia kymmentä sekuntiakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin kans aina päivitellään, kuinka hirveetä olis rakastua ihmiseen jolla totaalisen erilainen musiikkimaku, en ite kuuntele esim suomipoppia kymmentä sekuntiakaan

        Mulle on oikeastaan ihan sama minkälaisesta musiikista toinen tykkää, kunhan ei tyrkytä sitä mulle kun sanon "ei". Yksi nainen ei tätä ymmärtänyt useiden kieltäytymisten jälkeen ja voin sanoa että kiinnostus kaikkosi kun ei kerta kunnioittanut minun rajoja.


      • Anonyymi

        Mä osaan keitättää toisella kaurapuuron.
        Oon hyvä siinä.
        Muussa en.
        Kukaan ei ole täydellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä osaan keitättää toisella kaurapuuron.
        Oon hyvä siinä.
        Muussa en.
        Kukaan ei ole täydellinen.

        Ruoanlaitto on sellainen taito, että sitä ei opi jos ei tee ruokaa ja mieti miten sitä vois parantaa aina ens kertaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruoanlaitto on sellainen taito, että sitä ei opi jos ei tee ruokaa ja mieti miten sitä vois parantaa aina ens kertaa varten.

        Ruokaa laitetaan ja kaikkea muuta ja muita pannaan.


    • Anonyymi

      Maku menee näistä aloituksista. Huolissani olisin, jos naisellani pyörisi vain sateenkaari suhteet mielessä. Onko jotain omaa patoutumaa? antaa kaikkien kukkien kukkia T. Hetero mies

    • Anonyymi

      Yhden nuoren naisen ja häneen on myös suorakin yhteys olemassa. 😌

    • Anonyymi

      Ei saisi olla äärimmäisyyksien ihminen oikein missään asiassa. On kivaa, että kotona on siistiä, mutta olisi ärsyttävää, jos toinen on sellainen siisteyskouhottaja, joka valittaa kaikista pikkuasioista. Tiskit tiskataan yleensä viipymättä, juu, mutta ei se ole maailmanloppu, jos jossain pöydällä on likainen kuppi. Toivoisin, että molemmat siivoais omat jälkensä, ja yhdessä sopien sitten suuret linjat. Joillain naisilla on valtavasti kaikkea krääsää, kosmetiikkaa, vaatteita, koriste-esineitä ym., jota joka paikka sitten pursuilee. Pitäis olla tässäkin kohtuus ja järki mukana. Hänen pitäisi myös ymmärtää, että puolet kodin tilasta on sitten mun, eikä hänellä ole yksinoikeutta sanella esim. minkä väriset sohvat, matot, verhot, seinämaalit ym. kodissa on. Jotkut naiset luulevat, että heillä on oikeus sanella kaikki sisustukseen liittyvät asiat vain sen takia, että ovat naisia. Ei toimi mun kanssa tuo linja.

      Tykkään hiljaisuudesta aika paljon, joten jos toinen huudattaisi musaa tosi isolla koko ajan, se ärsyttäisi. Lemmikkieläin voi olla, mutta mun kodissa koirat ja kissat eivät mene ihmisten sänkyyn vaan niillä on oma lepopaikka. Olis kiva, jos nainen laittaisi ruokaa ja leipois. Voi sitä välillä syödä mikropitsojakin, mutta en menis kimppaan naisen kanssa, jonka kanssa loppuelämä olis vain einesten syömistä.

      Seksiä ja läheisyyttä pitäisi olla, ja luonteva suhtautuminen niihin. Eli ei käy nainen, joka häpeää itseään eikä kehtaa olla alasti päivänvalossa toisen nähden. Pitäis olla päivittäisiä hellyydenosoituksia. Eli ei käy estoinen ja epävarma nainen, joka sanoo "noh, mitä sä nyt siinä kiehnäät/lääpit" joka kerta kun häntä koskettaa. Jos aina särkee päätä, silloin pitää mennä lääkäriin.

      • Anonyymi

        Kai tajuat, että oot nudisti?

        Tosi joo normaalia, että naisen täytyy esitellä itseensä kirkkaassa valossa ja tuntea olonsa "mukavaksi" kun joku kyttää vieressä. Ja vielä parempi, kun mies oikein vaatimalla vaatii tota normaaliuden ja luonnollisuuden nimissä.

        Oot painostaja ja shamaaja ja vahingoitat naisen herkkää seksuaalisuutta. Luonnollisuus ja alastomuus tulee ajan kanssa kun tulee tottumus, ei pakottamalla.


    • Anonyymi

      Ota se joka tykkää traktoreista. Sil on keinovagina tehty takarenkaaseen ni se ei o kiinnostunut seksistä vaan traktorista

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Vastaan naisena.
      En haluaisi asua yhdenkään miehen kanssa.

      Voisin pitää pari ihanuutta päiväkahvin aikaan. En ole kovin energinen joten max 2 riittäisi. Siis vuoropäivin.

      En tarkoita etten tuntisi mitään, en usko että osaisin edes rakastaa vain fyysisesti ketään, vaan minun on haluttava ja se ei ole yksinkertaista.

      Se vaatii sen että tuntuu että tunne, siis halu ja kiinnostus on vastavuoroista, että tyyppi on kivan turvallisen ja luotettavan oloinen, huumorintajuinen vaikka kaikki menisi päin mäntyä ja ei jää murehtimaan, ei vihainen... Komea. Lempeä kiltti.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kysymys! Uskoisin normaali miehen olevan kiinnostunut naisellisista tavoista, ja teoista. Miehillä saattaa olla hieman epämääräisiä totuttuja tapoja, joiden ymmärtäminen vaatii joustavuutta, mutta harvoin naisilla on kovin ihmeellisiä tapoja. Luonne puolella naiset ovat usein eläväisempiä ja niihin täytyy miehen totuttautua. Olisiko se kuitenkin sillälailla, että jos toisen haluaa nähdä, oppii toisen helposti tuntemaan tavoiltaan ja luonteeltaan?
      https://youtu.be/Xl13haSDNIo

    • Anonyymi

      En mä tiedä poika jengeissä näkee yhtä jota ei tyttöpiireissä nää. Eipä silti nyt ollaan menty kasvatuksessa eteenpäin ja se on hyvä.

    • Anonyymi

      No mikä sinä olet päättämään aikkien miesten puolesta noista sateenkaarijutuista.

    • Anonyymi

      rauhallinen, nautiskelija joka hallitsee kodin, iloinen, huumorintajuinen, rehti, viisas ja harkitsevainen, kaunis, tyytyväinen, Neiti Näpsä .

    • Anonyymi

      Minä voisin asua hänen kanssaan, jos hän huolii minut. Muiden kanssa en.

    • Anonyymi

      Olet vähän dille ikävä kyllä. Olisit voinut vaan sanoa, että miehille kysymys. Mutta piti päästää pieru suusta.

      🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

      • Anonyymi

        Joo, en itse kanssa nää tuon erikseen mainitsemisessa muuta pointtia, kuin tahallisen kiusaamisen.


    • Anonyymi

      Siisteys ennenkaikkea. En voisi sietää epäsiistiä ihmistä. Sama koskee myös netissä luuhaajia. Ei jatkoon. Liikunnallinen, huumorintaju hyvä, hyvä itsetunto.

    • Anonyymi

      En katselisi saman katon alla raakalaismaista naista, jolla ei ole eettisiä arvoja ja tämä tuo kaupasta jotakin Kariniemen kananpojan raatoja keittiöön.

      • Anonyymi

        Sitten varmaan kannattaa pitää arvot sillä tolalla että naisen keho on siinä kunnossa jossa voimavaroja monella tavalla selviytyä vegaanisti


      • Anonyymi

        Naisten kanssa parisuhteeseen haluaville tämä onkin helpompaa, koska naisissa on enemmän sekä kasvissyöjiä, että vegaaneja. Mutta yritäppä löytää mies, joka on vegaani tai edes kasvissyöjä… Pääsääntöisesti vastaantulleilla miehillä on harrastuksena vielä joko kalastus tai metsästys.

        n sivusta


      • Anonyymi

        Tämä on ihana 😙😙😙😙😙😙


    • Mukavan, kauniin ja haluttavan naisen kanssa. Sellaisen jonka kanssa on hyvä olla ja molemmilla on myös omaa tilaa riittävästi. Eli välillä saa myös olla ja tehdä omia juttuja. Tärkeää, että molemmat viihtyy hyvin saman katon alla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe