turha esitys, joka liittyy henkilöön jonka kanssa ei koskaan halua olla missään tekemisissä! Kaikki tuollainen esitys ei todellakaan tee hyvää psyykelle! Mainittu tietty kauppa ja tapio, ruskeat takit, muunsukupuolinen, vihreäraitainen t-paita, kukkamekolliset. Kaikki tuollainen pitää loppua. Bad moon.
Yhä jatkuu se
9
340
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kai janipetterin, tuon ihanan höpsykän soisi mainittavan
- Anonyymi
Tämä on uusi tieto, että jokin sen niminen pseudonyymi kuuluu tähän ätmin nettirepertuaariin, joskus oppii uutta
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869555M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ehkä sellaiset dynaamiset kasvukeskukset missä kortteeraat ei ole ätmi sinun juttu, liikaa ärsykkeitä ja kaikkea
- Anonyymi
Kumpaako paistaisit ekaksi, köyhiäritareita vai lättyjä?
- Anonyymi
Paistoi lätyt ja sit vasta ritarit.
- Anonyymi
- Sivusta -
Asiahan ei minulle kuulu, mutta;
- Mitä merkitystä sillä on?
- Kumpaa sinä paistaisit?
- Anonyymi
mun mielestä ainoa esitys joka täällä jo iäisyyden jatkunut on tuo sinun ainainen vinkuminen!
- Anonyymi
Ving ving, to you!
Always, for ever and ever!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026