Onko muilla kokemuksia naapureista, jotka sulkevat hanat niin kovaa veden laskemisen jälkeen, että omassa asunnossa hana "paukahtaa" ? Luulisi venttiilit tai jokin muu osa vaurioituisi kovan paineen takia..
Hanojen sulkeminen voimakkaasti
10
452
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla tavalla niitä vesivahinkoja sattuu ja vakuutus ei korvaa.Onnea vaan!
- Anonyymi
Vipuhanan voi sulkea rauhallisesti, mutta tiskikoneen magneettiventtiili pamauttaa niin nopeasti, että putkisto kolahtaa.
- Anonyymi
Putkisto kolahtaa jos asennus on tehty väärin, kannakointi on tehty huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkisto kolahtaa jos asennus on tehty väärin, kannakointi on tehty huonosti.
WC pöntön vetää,niin seinä tömähtää!mistähän tämä johtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WC pöntön vetää,niin seinä tömähtää!mistähän tämä johtuu?
Jos pönttöä on käyttänyt joku Koskela joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä niin ei tuo ole ollenkaan ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pönttöä on käyttänyt joku Koskela joka syö rautaa ja paskantaa kettinkiä niin ei tuo ole ollenkaan ihmeellistä.
sama kolina vaikkei ole pöntössä ,kuin vesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama kolina vaikkei ole pöntössä ,kuin vesi.
Saattaahan siellä olla deuteriumoksidia eli raskasta vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan siellä olla deuteriumoksidia eli raskasta vettä.
KORJAUS: dideuteriumoksidia eli raskasta vettä.
- Anonyymi
Hanat pitää sulkea kevyesti niin että ne jäävät varmuuden vuoksi hiukan liruttelemaan. Muuten ei keveyttä pysty varmistamaan.
- Anonyymi
Asutko Lumon kämpissä? Täällä sama ongelma. Vituttaa niin että paukutan takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066