Hiukan nolo aihe, mutta kysympäs kuitenkin..
Onkohan ihan normaalia, että jos on syönyt vaikka kasviksia, niin ne eivät sula, vaan näkyvät ulosteen seassa ihan selvästi?Samoin ulosteessa näkyy melkein aina siemeniä, jotka luultavasti tulee täysjyväleivästä, mutta onko siis normaalia, että ne näkyvät noin selvästi?
Hankala selittää, mutta toivottavasti joku ymmärsi.
ulosteen väri/koostumus
5
4721
Vastaukset
"Onkohan ihan normaalia, että jos on syönyt vaikka kasviksia, niin ne eivät sula, vaan näkyvät ulosteen seassa ihan selvästi?Samoin ulosteessa näkyy melkein aina siemeniä, jotka luultavasti tulee täysjyväleivästä, mutta onko siis normaalia, että ne näkyvät noin selvästi?"
En tiedä.- KYLLÄ
TYHMÄSTI VASTATTU TOISELLE! KEHTAAKKIN KUN TOINEN KYSYY ASIASTA KU ASIASTA NIIN VOIS VÄHÄN MIETTIÄ MITÄ VASTAA! LAPSELLISTA KÄYTÖSTÄ!!!!
KYLLÄ kirjoitti:
TYHMÄSTI VASTATTU TOISELLE! KEHTAAKKIN KUN TOINEN KYSYY ASIASTA KU ASIASTA NIIN VOIS VÄHÄN MIETTIÄ MITÄ VASTAA! LAPSELLISTA KÄYTÖSTÄ!!!!
HUIKUMIE SÄIKÄHIN. EI TARVITSE HUUTAA!!! KUN SE AIHE OLI SUOMI24:N ETUSIVULLA JUST KUN MÄ PISTIN KONEEN PÄÄLLE JA KUN MULLA ON OLLUT SAMA MALLI JA VÄRI VUOSIKYMMENIÄ!!!
Puhuu lääkärille, niin katoaa ainakin nolous.
- dreidl
Ei ole lainkaan noloa kysyä jokapäiväisestä asiasta.
Tuotteen väri on herkästi muutettavissa vaikkapa syömällä mustikoita, lakritsia yms. Moni ruoka - ja juoma-aine muuttaa ulosteen väriä.
Erilaiset siemenet ovat vaikeasti sulavia, joten ne tulevat sellaisenaan ulos. Samoin käy esim. tomaatinkuorille yms.
Eläimet levittävät erilaisia kasveja juuri tuolla menetelmällä, kylläkin tietämättään.- nolo
Kiitos asiallisesta vastauksestasi dreidl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133