En mielelläni katsoisi omien vanhempien panemista.ja sitten
Olen alkoholisti perheen lapsi.
Suvun miehet oli alkoholisoituneita ryyppäsivät ja tappelivat ja jos ei niin panivat toistensa vaimoja.
Olin aiemmin nähnyt jotain tajuamatta mitä.
Olin noin 10v ja menin päivällä vanhempieni makuuhuoneeseen niin näin kun setäni pani äitiäni.
Jatkossa näimme/huomasimme useammin panemistia.
Olin lapsista vanhin toiset 8v 6v 6v ja 4v oma siskoni oli 6v katsottiin kun toisten isä setämné pani äitiämme.
Tajusin mitä he teki ja seurasin tarkemmin touhuja.
Miehet ja naiset kävi alasti vessassa lasten katsellessa.
Meillä saunottiin kaikki yhdessä.
Meillä kävi ryyppy porukkaa ja kun tulivat känniin niin äitini rintoja kourittiin ja jos seiso niin pantiin eikä välitetty vaikka lapset näki.
Äitini oli synnyttänyt minut ollessaan 16v.
En tiedä onko tällä vaikutusta mutta haluan omaa vaimoani panna kimpassa.
Epämiellyttävä kokemus
Anonyymi-ap
5
1684
Vastaukset
- Anonyymi
Lasten ei pitäisi koskaan nähdä mitään panohommia eikä mitään ryyppyjuhliakaan.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua hyvin.
Meilläkin ryyppyporukka kokoontui ja viinapullo faijalle niin nutsia sai panna vapaasti ruuasta oli puutetta mutta viinaa riitti.- Anonyymi
Olen myös sekakäyttäjäperheestä. Ja joutunut katselemaan, kun narkkarit paneskelivat äitiäni. Äiti sai kamaa palkkioksi. Minut otettiin huostaan 10 vuotiaana.
- Anonyymi
Äitini oli myös alkoholisti. Juoppo äijät kävi sitä nussimassa harva se päivä. Mutsi sai palkaksi viinaa.
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057