En mielelläni katsoisi omien vanhempien panemista.ja sitten
Olen alkoholisti perheen lapsi.
Suvun miehet oli alkoholisoituneita ryyppäsivät ja tappelivat ja jos ei niin panivat toistensa vaimoja.
Olin aiemmin nähnyt jotain tajuamatta mitä.
Olin noin 10v ja menin päivällä vanhempieni makuuhuoneeseen niin näin kun setäni pani äitiäni.
Jatkossa näimme/huomasimme useammin panemistia.
Olin lapsista vanhin toiset 8v 6v 6v ja 4v oma siskoni oli 6v katsottiin kun toisten isä setämné pani äitiämme.
Tajusin mitä he teki ja seurasin tarkemmin touhuja.
Miehet ja naiset kävi alasti vessassa lasten katsellessa.
Meillä saunottiin kaikki yhdessä.
Meillä kävi ryyppy porukkaa ja kun tulivat känniin niin äitini rintoja kourittiin ja jos seiso niin pantiin eikä välitetty vaikka lapset näki.
Äitini oli synnyttänyt minut ollessaan 16v.
En tiedä onko tällä vaikutusta mutta haluan omaa vaimoani panna kimpassa.
Epämiellyttävä kokemus
Anonyymi-ap
5
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Lasten ei pitäisi koskaan nähdä mitään panohommia eikä mitään ryyppyjuhliakaan.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua hyvin.
Meilläkin ryyppyporukka kokoontui ja viinapullo faijalle niin nutsia sai panna vapaasti ruuasta oli puutetta mutta viinaa riitti.- Anonyymi
Olen myös sekakäyttäjäperheestä. Ja joutunut katselemaan, kun narkkarit paneskelivat äitiäni. Äiti sai kamaa palkkioksi. Minut otettiin huostaan 10 vuotiaana.
- Anonyymi
Äitini oli myös alkoholisti. Juoppo äijät kävi sitä nussimassa harva se päivä. Mutsi sai palkaksi viinaa.
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845890Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572037
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927