Viikonloppu häämöttää ja mietteet sen mukaiset vissiin. Tässä heräillessä pohdin, että millainenhan itsekuri sulla olisi, jos nukahdettaisiin vierekkäin..
Aurinkoista viikonloppua!🌞💋
Huomenia...sinne jonnekin
23
543
Vastaukset
- Anonyymi
Mun itsekuri on kuule oikeinkin priimaa. Vähän liiankin!
- Anonyymi
Ei siihen mitään kuria tarvita mutta aina voit unelmoida.
- Anonyymi
Voin sanoa, että se musta toppi ja valkoiset alkkarit kyllä kuumottaa mielessä... mitkä sääret!
- Anonyymi
Ottaisin sääret käteen ja pussailisin varpaita.
- Anonyymi
Vauva-asennossa retkottaen? Ootpa notkea!
- Anonyymi
Voisit lakata ne - mitä sävyä käytän varpaissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit lakata ne - mitä sävyä käytän varpaissa?
Vihreää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreää.
Voihan Kääriä, valloittanut sunkin sydämen😅💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Kääriä, valloittanut sunkin sydämen😅💚
Se on just tuo viimeinen merkki sarakkeessa mitä ihailen. Huuuuuh....
- Anonyymi
Mulla ollu aina hyvä toisinaan joutunu suoriutuun kun ei ol tähän ikään parin kolmen naisen vieressä saanu ihan vai ensimmäisenä yönä nukkua yleensä on ollu jonkin sortin vaatimus et pitäs suoriutuakkin
- Anonyymi
Voisihan sitä väsyneenä yrittää sinnitellä hereillä mutta luultavasti nukahtaisin kuitenkin ja nukkuessa itsekuri on kyllä olematon, saattaa kuolakin valua suupielestä.
- Anonyymi
Kuorsaatko?😴🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorsaatko?😴🤤
Luultavasti joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti joo
Auts! Paha😬
- Anonyymi
Kyllä minä sen miehen yrittäisin vietellä varovasti.
- Anonyymi
Näin on, ettei säikähdä
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt naisestakin. ;) m>n
Ton kuorsaamisen vois testaa =))
täll hetkell Ei tietoo... kun nukun yssin.- Anonyymi
Jos viereesi pääsisin, niinolisi siinä itsekuri tiukoilla. Samoin unikin, ei nukuttaisi, kun sinua katselisin.
- Anonyymi
Jos tunnettais hyvin, huono. Jos ei, hyvä olis 🙂
Kiitoksia sitä samaa ap:lle!☀️☀️☀️
Riippuu varmasti henkilöstä. 🤔 mutta luulenpa, että jo nää kelit tekee, niin kuumaksi olon, että itsekurini pettäisi oikean henkilön kohdalla🤭- Anonyymi
Huono. Yrittäisin nussia ihan satavarmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5714691V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1035507Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804737- 714011
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613661- 1213550
- 692683
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512449Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul392258On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211953