Vatipäille maksetaan miljoonia ja ei osu . Ei millään. Kiekossa ja kilpaurheilussa pitäis olla tulospalkka. Maksetaan jos on aihetta. Ja nyt ei aihetta olis. Vai johtuuko just siitä että jouduttu pikkurahalla liikkeelle lähtemään . Joka tapauksessa sairas laji.
Miljoonan miehet!!!!!!
7
430
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jotkut hölmöt seuraa jääkiekkoa. Yksinkertaisia ovat
- Anonyymi
Vatipäille??
- Anonyymi
Vatipäät hakkas päitään yhteen ja tässä on tulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatipäät hakkas päitään yhteen ja tässä on tulos.
Isoimmat vatipäät löytyvät katsomosta. Lähtevät katsomaan mustaa muovinkappaletta joka liukuu jäällä. Yksinkertaista sakkia. Köyhemmät vatipäät katsovat sitä telkkarista.
- Anonyymi
Suomi on voittanut lätkässä kaikki mitä arvokisoissa voi voittaa, mutta ei sama maa voi joka vuosi voittaa. Hyvä vaan, että tulee uusia maita mukaan. Suomen joukkue oli ihan hyvä joukkue eikä sitä tarvitse haukkua. Aina ei vain voi voittaa, muuallakin osataan pelata lätkää. Nyt vaan kasaamaan uutta nuorekasta maajoukuetta, joka pystyy jatkossakin pelaamaan hyvää peliä ja voittamaan.
- Anonyymi
Tulevissa kisoissa käy suomelle kehnosti. Ei mitään jakoa jenkkejä ja kanadaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181