Kaharen Kesken

Jos sull on huomautettavaa, tee se KahrenKesken.
Jos kiitettävää, kiitä niin, jotta kuuluu piremmällekin.

Pahan iliman lintunen sanoo, jotta tuuloo väärästä suunnasta
Hyväänuskoova orottaajotta kohta muuttuis suunta.
Säärä sä sillä aikaa purjehet kohorallensa ja Annamennä!

Kumpi oot mialuummin, oikiass vai namisiss?? (pst. pistähän viestii....

Tulevaasuus tullooo.
Menosuunnan sun kohorallas tästä etteenpäin päätän minä, EIIII vais, ....
sä ite päätät tuutko =)

Kuka muu sulle sanohon jottei sitä voi tehrä?? Mikäs soon sua rajoottamahan??

OOO pikkuusen viälä ystävällisempi, vaikkei tuntuus niin tärkiältäkään. (siis mulle!!)

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen antanut itseni ymmärtää, että minulla,, ihmisillä on yli 50 000 ajatusta joka päivä, lasketaa siitä minuuttiliksa=)) jopa sekuntti.
      Olen antanut myös itseni mymmyrtää että suurin osa ajattelee samoja aatoksia, joka päivä.

Minä ajattelen Sinua. tänään eilen ja huomenna. Joka hetki, jatkuvasti. Koko ajan.
      Olet parhainta. Olet ystävällisintä, sopuisinta ja avuliainta.
      Olet ihaninta.

Lopputulema rakkauteen:
      Jos rotat pystyvät nakertamaan itsensä lyijynkin lävitse, mikähän minut tässä nyt pysäyttäisi??

• Aidot helmet syntyvät simpukan kuoren sisällä. Aidot ihmiset elävät itselleen rehellisinä, ehdoitta. Helmi ei synny hetkessä, ihmisen aitous voidaan vaan tappaa, ajaa piiloon ja alentaa vähättelemällä.

Simpukan on siedettävä helmeä, kuoressaan. Ihmisen on siedettävä herkkyyttään, aitouttaan kehossaan, mielessään, sielussaan.

Sinun rinnallasi kaikki muu vähempi arvoista. En sano että he olisivat arvottomampaa muuten kuin suhteessaan minuun. Sinä olet Aurinko! Vaatii todellista vaivaa saada nauttia paisteestasi!!

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­­N­y­­m­­f­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17870157U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe