Siitä on apua, kun selvitellään mahdollista onnettomuutta ja syyllisiä. Vakuutusyhtiökin kiittää siitä videon pätkästä. Hyvää kesää, ajelkaa niillä skuuteilla ja fillareilla sääntöjen mukaisesti.
Autoilijan kannattaa hankkia tuulilasikamera
6
508
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitä tuulilasia tarvitsee kokoajan kuvata? Jos se putoaa, niin eiköhän sen huomaa...
- Anonyymi
Onko sinulla silmälasit? Miksi se lasi on silmässä, ota heti pois.
- Anonyymi
Itsellä on ohjaustangossa kamera aina kuvaamassa. Takana on tutka joka varoittaa minua takaa tulevista autoista. Tämä näkyy autoille punaisesta takavalosta joka vilkauttaa autoilijalle myös valolla ennen ohitusta ja myös nappaa kuvan ohittavasta autosta.
- Anonyymi
Itsekään en osaa liikennesääntöjä enkä luota omiin tekemisiin ja siksi kuvaan kaiken. On mukava jälkeenpäin katsoa kamerasta tekemisiään nauraa omalle hölmöilylle liikenteessä.
- Anonyymi
Sitten kun kolahtaa ja kamera on häipynyt ennen poliisin tuloa...
Aika helppoa päätellä syyllinen.
Venäjällä tämä menetelmä on satavarma. Vakuutusyhtiöt eivät maksa, jos itse et todista olevasi syytön osapuoli. Siksi ihan jokaisella on kojelautakamera. Paitsi kun sattuu se oma moka, silloin juuri se ei ollut paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914439Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit174243Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483779KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1142807Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181928- 1231870
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439