Mikä on pedon luku 666?

Anonyymi-ap

Luku 666 on kiinnostanut Raamatun tutkijoita kautta aikojen. Nyt tähän salaperäiseen lukuun on tullut selkeä tulkinta. Tätä kuunnellaan laajalla rintamalla.
Ihmisen ääni ohjelmassa on tosi asiantuntija äänessä https://deiplus.fi/ohjelmasarja/8

18

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marinin kengännumero.

    • Anonyymi

      Kiinostaako sinua sielujen voittaminen, evankeliointi ? Niin tyypillistä tällä palstalla. Kerro rukouselämästäsi . Onko sitä ollenkaan ?

    • Anonyymi

      Ihmisen luku on 6

      Ihmisen Jeesuksen luku siis myös on 6

      1 1 1 x 6 on 666

    • Anonyymi

      Kolme kuuden numeron sarjaa.
      Sillä saadaan merkittyä kaikki ihmiset.

    • Anonyymi

      Evankeliumi ei adventisteja kiinnosta.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa luku ei ole 666 vaan 616.

    • Anonyymi

      Tänä sapattina tutkitaan Ilmestyskirjasta, mikä se peto oikein on ja mikä se suuri Babylon on, josta on paettava pois, että pelastuisi. Ihan tässä jo pian pitää startata auto ja huristella kohti Jumalan kansan kokousta tutkimaan Herran sanaa "Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin." Apt.17:11

      • Anonyymi

        Adventisti pidä sapattisi ja anna meidän olla rauhassa yksi päivä viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventisti pidä sapattisi ja anna meidän olla rauhassa yksi päivä viikossa.

        Oletko koskaan katsonut heidän jumalanpalvelusta netistä ? Media7


    • Ihmisen luku kuten Raamattu sen ilmaisee, ihminen on paholaisen valla alainen niin kauvan kuin Jeesus saa tulla sydämmeen asumaan.
      Koska kuolema hallitsee koko ihmistä lankeemuksen seurausena.

      • Anonyymi

        "Mikä on pedon luku 666?"

        Olisikohan Ellen Whiten paino? Melko tukevaa tekoa hän oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä on pedon luku 666?"

        Olisikohan Ellen Whiten paino? Melko tukevaa tekoa hän oli.

        Laskekoon lukuarvon jos on viisautta. Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi. Ilm13:18

        keisari Nero. Kreikan ja heprean kirjaimia käytetään myös numeroina, ja pedon luku viittaa keisari Neroon. Hänen kreikankielinen nimensä NERON KESAR translitteroidaan.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Laskekoon lukuarvon jos on viisautta. Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi. Ilm13:18

        keisari Nero. Kreikan ja heprean kirjaimia käytetään myös numeroina, ja pedon luku viittaa keisari Neroon. Hänen kreikankielinen nimensä NERON KESAR translitteroidaan.

        Mitä mieltä olet tuosta Timo Flinkin puheesta ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet tuosta Timo Flinkin puheesta ?

        En ole kuuluutu puhetta?


    • Anonyymi

      Vääräprofeetta tuo pedonmerkin ja sekin tulee vasta antikristuksen valtakauden lopussa.

    • Anonyymi

      Koko maailma on pahan vallassa. Ilmestys on yksi agenda monien agendojen joukossa. Se kuvaa sitä kuinka eräs Jumala tai Jumalan Poika tahtoo asioiden menevän.

      Se on agenda joka luultavasti toteutuu ennen kuin 1000 muuta. Opportunistiset visiot eivät voi voittaa vaan Ilmestys laitetaan Jumalten Poikien johtajan toimesta toteen. Hän tuli iankaikkisuudesta valtavin voimin. Ja otti vallan maailmassa. Pedon merkki on yksi Ilmestyksen vertauskuvista jota Jehova käyttää tuomioita jakaessaan. Sen avulla hän saa asiat menemään tahtomaansa suuntaan.

    • Anonyymi

      Tänään ei tarvinnut jäädä pimeyteen, vaan valo loisti suoraan Raamatun sanasta ja kirkasti Kristusta.

    • Anonyymi

      Pedon luku on se, kun on tehty Jeesuksesta Jumala ja se on myös islamin uskontunnustus; nämä molemmat ovat pedon lukuja. Pedon merkki korvaa Jumalan merkin, joka on tunnustus yhdestä ainoasta Jumalasta, joka on Jeesuksen kristuksen Jumala ja Isä. Sekä kolminaisuusoppi että islamin uskontunnustus korvaavat Israelin sheman (uskontunnustuksen 5Moos 6:4-9) joka tulee sitoa otsaan ja oikeaan käteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe